Noget tyder på det.Søren B skrev:Er det for optimistisk at håbe på at Burnley kan drille shitty, selvom de har et stort udebane kompleks?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg giver sgu øl til samtlige medlemmer på forum, hvis Burnley henter point i den her kamp!
Kommentatoren har ret: Hvad i alverden laver Burnley i Premier League!?
Kommentatoren har ret: Hvad i alverden laver Burnley i Premier League!?
0-5 ved pausen. Det er sgu næsten synd for de stakkels Burnley spillere - og os for den sags skyld.
Gud hvor jeg hader og foragter den flok arrogante, overbetalte oliedrenge og deres cirkus af en fodboldklub...
Gud hvor jeg hader og foragter den flok arrogante, overbetalte oliedrenge og deres cirkus af en fodboldklub...
Gider ikke engang kommentere det, United er 18 (ATTEN) points foran os, så at sammenligne det, gør os endnu mere til grin. Gør Rafa ikke rigeligt, synes du?SaibotDK skrev:Og så siger man Liverpool er et two-man team! Prøv med one-man team i Manchester
Jaja, men læg nu ikke for meget i det.. Mest af alt blot ment som en joke! Selvfølgelig har de spillet bedre end os, de 18 points taler selvfølgelig for sig selv, men jeg prøvede bare at understrege, at Wayne Rooney har sørget for vel måske 60-70% af deres sejre i denne sæson, og i hans fravær i dag virkede de mindre farlige.IanRush skrev:Gider ikke engang kommentere det, United er 18 (ATTEN) points foran os, så at sammenligne det, gør os endnu mere til grin. Gør Rafa ikke rigeligt, synes du?SaibotDK skrev:Og så siger man Liverpool er et two-man team! Prøv med one-man team i Manchester
Det var da virkelig dårligt målmandsspil af Akinfeev i CSKA's mål. Det er ikke første gang man ser ham lave den slags fejl.
Sådan, Bendtner-basse!
Dommeren er for øvrigt helt væk; dømmer når der ikke skal dømmes, og dømmer så ikke når der skal dømmes. Der blev vel egentlig begået frispark i forbindelse med Arsenal-omstillingen.
Dommeren er for øvrigt helt væk; dømmer når der ikke skal dømmes, og dømmer så ikke når der skal dømmes. Der blev vel egentlig begået frispark i forbindelse med Arsenal-omstillingen.
Nu har jeg ikke lige set den fra siden, men ser det ikke ud som Bendtner er offside??
BANG!! Messi til 1-1.
Tror godt det kan gå hen og blive en lækkerbisken af en fodboldkamp - ligesom kampen i London.
Tror godt det kan gå hen og blive en lækkerbisken af en fodboldkamp - ligesom kampen i London.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han er ren verdensklasse ham Messi.
Tjaah, der bliver måske spillet flot fodbold, men nu kommer det kun fra et hold! Messi er simpelthen bare for god.McMortenman skrev:BANG!! Messi til 1-1.
Han er fandme genail den lille mand!!
Messi show
Messi show

Den sidste måneds tid har da været hæderlig for Messi, 1 hattrick i Primera og to i CL.
Verden er smask fuld af hyklere....
Puuuuha, hvor gad jeg godt se Messi i vores røde trøje. Den ville klæ' ham noget så godt, og vores spil ville heller ikke tage det mindste skade af det!