Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Hvor spiller Inter egentligt godt og rigtigt. Måske er Barca på vej ud?
Ligner det ikke at Snejder rammer Alves??
Jo, der var meget klart straffespark. Virkelig svagt af dommeren, som Barcelona generelt ikke har været for heldige med.Belloni skrev:Ligner det ikke at Snejder rammer Alves??
I like my sugar sweet
Jeg vil nu gå imod hvad jeg regner med er den mest udbredte holdning.
Jeg mener IKKE at der er straffe på Alves.
Ja, der er kontakt, men slet, slet ikke nok til at vælte Alves omkuld. Berøringen er ikke et sted som hæmmer hans løb, dog vælger han at reagere på berøringen ved at smide sig i feltet.
Ikke gult kort, der er jo kontakt, men altså intet straffe.
Men det er måske også bare min mest glødende holdning i fodbold der stikker frem her.
Jeg HADER film, nemme frispark osv.
Jeg holdte forresten med Inter idag, da jeg næsten altid går for outsideren.
Jeg mener IKKE at der er straffe på Alves.
Ja, der er kontakt, men slet, slet ikke nok til at vælte Alves omkuld. Berøringen er ikke et sted som hæmmer hans løb, dog vælger han at reagere på berøringen ved at smide sig i feltet.
Ikke gult kort, der er jo kontakt, men altså intet straffe.
Men det er måske også bare min mest glødende holdning i fodbold der stikker frem her.
Jeg HADER film, nemme frispark osv.
Jeg holdte forresten med Inter idag, da jeg næsten altid går for outsideren.

Det er helt sort det der, Dabonks. Som jeg læser dit indlæg, så mener du altså ikke at foden som helhed og anklen i særdeleshed er vigtige legemesdele at have frit tilgængelige, når man skal løbe 

I like my sugar sweet
Jeg er helt enig med DabonksBrando skrev:Så behøver de ikke at score mere i den kamp. Jeg har 3-1 til odds 25

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
VP, det er jo ikke det jeg siger.Martin VP skrev:Det er helt sort det der, Dabonks. Som jeg læser dit indlæg, så mener du altså ikke at foden som helhed og anklen i særdeleshed er vigtige legemesdele at have frit tilgængelige, når man skal løbe
Der er ingen grund til at tale ned.
Alves tager et træk ind i feltet og bliver ramt bag på anklen. Det stopper ikke nødvendigvis hans fremløb, især ikke i dette tilfælde hvor "slaget" er af ret minimal kraft.
EDIT: Tak Brando!

Dejligt og høre hvad bokse eksperterne schmeichel, Laudrup og Elkjær kan sige omKessler kampen. Det svarer til og få camilla martin i et fodbold studie

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg er sådan set ligeglad med, hvad de siger om en boksekamp i Herning. Det er det, at de står og snakker om en boksekamp i Herning efter en fantastisk CL-semifinale, der får mit pis i kog. Vis mig et sted i verden, hvor noget sådant ellers ville ske? Det er dybt godnat og virkelig amatør-agtigt, synes jeg.Thommo skrev:Dejligt og høre hvad bokse eksperterne schmeichel, Laudrup og Elkjær kan sige omKessler kampen. Det svarer til og få camilla martin i et fodbold studie![]()
![]()
![]()
Som calcio-elsker er jeg naturligvis tilfreds med udfaldet af aftenens kamp, men mest af alt er jeg dog tilfreds med den måde Inter hev den i land på. De var jo fabelagtigt gode, så længe kræfterne rakte, dvs. cirka til Maicons skade efter 70 minutter. Herefter var det ren overlevelse, men det gjorde de nu også heroisk - bortset fra Balottelli. Hans indsats og pinlige optrin efter kampen var næsten fyringsgrund. Talentet er kolossalt, men det står mere og mere klart, at hans karakter er helt urimelig svag.
Angående Alves-Sneijder-episoden, så er jeg nu mest med DaBonks her. Den ville ikke være urimelig at dømme, men det kan nu også forsvares at lade fløjten være tavs. Synes jeg altså. Skandaløst var det kun, hvis man som Luna, holder med Barcelona.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Jeg er også helt på DaBonks' side her. Sneijder rammer slet ikke Alves med nok kræft til at han burde falde. Og det var da også tydeligt at Alves filmede da han lå og vred sig i "smerte". Det er også tydeligt at Sneijder gør hvad han kan for at undgå at ramme Alves.DaBonks skrev:VP, det er jo ikke det jeg siger.Martin VP skrev:Det er helt sort det der, Dabonks. Som jeg læser dit indlæg, så mener du altså ikke at foden som helhed og anklen i særdeleshed er vigtige legemesdele at have frit tilgængelige, når man skal løbe
Alves tager et træk ind i feltet og bliver ramt bag på anklen. Det stopper ikke nødvendigvis hans fremløb, især ikke i dette tilfælde hvor "slaget" er af ret minimal kraft.
Men disse 9 "betonklodser" har så lige kørt sidste års og dette års mest vindende fodboldhold ud af banen...McRae skrev:Han er i hvert fald mere eller mindre den eneste hos Inter, der rent faktisk kan spille fodbold. Holdet består af ni betonklodser, og så lige Sneijder og Eto'o. Har sjældent set dem spille en underholdende kamp.
Det var også min pointe hvis nogen skulle være i tvivl, skrev også tidligere i denne tråd det var langt ude. Men at de gør det er ikke overraskende, kan huske optakten til LFC-???? engang bestod af noget nær 30 minutter om scum!!!! spændende*ironi smiley*Rasmus skrev: Det er det, at de står og snakker om en boksekamp i Herning efter en fantastisk CL-semifinale, der får mit pis i kog. Vis mig et sted i verden, hvor noget sådant ellers ville ske? Det er dybt godnat og virkelig amatør-agtigt, synes jeg..
Verden er smask fuld af hyklere....
+1Mambo skrev:Jeg er også helt på DaBonks' side her. Sneijder rammer slet ikke Alves med nok kræft til at han burde falde. Og det var da også tydeligt at Alves filmede da han lå og vred sig i "smerte". Det er også tydeligt at Sneijder gør hvad han kan for at undgå at ramme Alves.DaBonks skrev:VP, det er jo ikke det jeg siger.Martin VP skrev:Det er helt sort det der, Dabonks. Som jeg læser dit indlæg, så mener du altså ikke at foden som helhed og anklen i særdeleshed er vigtige legemesdele at have frit tilgængelige, når man skal løbe
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.