Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og Viby fra Danmarksserien kom foran mod FCK i pokalen 

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Og 2-0.
Men det bedste indtil videre, der var YNWA i pausen.
Men det bedste indtil videre, der var YNWA i pausen.
4-0. Hvad fanden sker der? Er det oldboys-holdet, Brøndby stiller op med?
Ja hvis omkostningerne er de samme for et nederlag, som det var for FCK, 600,000kr, tror jeg Varde foretrækker et nederlag og stadionet i god standMikkel K skrev:Lad nu bare stadionet være, ikke også...

Verden er smask fuld af hyklere....
Nogen der ved hvorfor AGF er hjemme i pokalen, er det ikke sådan favoritterne altid har udebane på nuværende tidspunkt i pokalen, og agf er vel trods alt favorit på trods af den er endt i forlænget?
Verden er smask fuld af hyklere....
Lavest rangerende hold får fordel af hjemmebane. Hvis begge hold er i samme division er det holdet der først bliver trukket op af hatten der får hjemmebanen.Thommo skrev:Nogen der ved hvorfor AGF er hjemme i pokalen, er det ikke sådan favoritterne altid har udebane på nuværende tidspunkt i pokalen, og agf er vel trods alt favorit på trods af den er endt i forlænget?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Vejle er simpelthen gået fra en 2-0 føring til et 6-2 nederlag mod Skive. Super!
Men Skive Stadion er jo også en heksekedel.
Men Skive Stadion er jo også en heksekedel.
En weekend hvor Chelski, Arse og scum taber points men vi ikke kan udnytte det. Meget frustrerende!
RobertS
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Med de positive briller, kom vi 1 point tættere på toppenRobertS skrev:En weekend hvor Chelski, Arse og scum taber points men vi ikke kan udnytte det. Meget frustrerende!
RobertS

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
MwuahahaLFC Søren skrev:Med de positive briller, kom vi 1 point tættere på toppenRobertS skrev:En weekend hvor Chelski, Arse og scum taber points men vi ikke kan udnytte det. Meget frustrerende!
RobertS

Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
RobertS skrev:En weekend hvor Chelski, Arse og scum taber points men vi ikke kan udnytte det. Meget frustrerende!
RobertS
Pointtabet var fuldt fortjent, hvor var det da en jammer at se på spillernes ugidelige indstilling i starten af kampen og Almunias fumlerier i hele kampen. Kun Nasri kan være indsatsen bekendt, resten bør skamme sig over indsatsen. Tillykke til WBA med de fortjente point.
KJ
Ja, Arsenal kan købe nye angribere fra nu af og til verdens ende, og det vil stadigvæk ikke hjælpe det store, så længe spaniakken har ansvaret i bageste geled.