Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ærgeligt at Wigan ikke kunne holde ved, men super fedt at scum taber i Bolton. Lækker, lækker 

"We're not racist, we only hate the mancs"
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
YEEES!!!! Klasse af Bolton at de vinder over Scum United. Det er jo et super resultat.
Hehe Everton vandt 7-1 over Sunderland

Imponerende, men stadigvæk ikke nogen 8-0 sejre, blånæser.Superdaniel skrev:YEEES!!!! Klasse af Bolton at de vinder over Scum United. Det er jo et super resultat.
Og selvom jeg ikke har set kampen, er syv mål mange at lukke ind af en £9m-prismærket målmand - dårligt forsvar eller ej...
The *** is not yellow, it's chicken
- John Barnes
Ja det er sku skidt men nu var det nok heller ikke kun Gordons skyld at der blev lukket syv mål ind i kampen men han har da nok haft noget af skylden. Men når man taber 7-1 har hele holdet jo været lort.Pesen skrev:Imponerende, men stadigvæk ikke nogen 8-0 sejre, blånæser.Superdaniel skrev:YEEES!!!! Klasse af Bolton at de vinder over Scum United. Det er jo et super resultat.
Og selvom jeg ikke har set kampen, er syv mål mange at lukke ind af en £9m-prismærket målmand - dårligt forsvar eller ej...
Klasse at FCK vandt den total vigtige kamp mod OB. Vi spillede godt nok ikke helt optimalt men vi fik trods alt sejren i hus og det var helt klart det vigtigste. Allbäck viser endnu en gang hans vigtighed for det her hold med hans flotte mål til 1-0. Det var dog et dumt mål som vi lukkede ind til sidst. Det må ikke ske og det er en unødvendig spænding som der kom til sidst. Hvis vi så også lige kunne få alle 3 point mod Brøndby så ville det være helt kanon og en fremragende afslutning på efterårs sæsonen

En mildt sagt dårlig kamp fra Uniteds side, hvor ingen kunne være deres indsats bekendt. Det skulle da lige være Van der Sar, men det siger jo heller ikke noget.
Udover det vandt både I og Arsenal. Dårlig weekend!
- John Barnes
Ja det har sku været en skidt weekend for jer og for at gøre det endnu værre så kan jeg da lige nævne at Chelski er kommet foran med 1-0 mod Derby. Kalou var målscoreren efter kun 17 minutters spil.The Manc skrev:En mildt sagt dårlig kamp fra Uniteds side, hvor ingen kunne være deres indsats bekendt. Det skulle da lige være Van der Sar, men det siger jo heller ikke noget.

Fedt at Scum tabte. Det var meget ærgeligt at Wigan ikke kunne holde hjem imod Arsenal for jeg har sgu ikke den store fidus til at Derby kan drille Chelsea.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
- John Barnes
Nej det har jeg ihvertfald heller ikke nu. 2-0 til Chelski. Det var SWP der scorede til 2-0 og der er kun små 5 minutter tilbage.Styf skrev:Fedt at Scum tabte. Det var meget ærgeligt at Wigan ikke kunne holde hjem imod Arsenal for jeg har sgu ikke den store fidus til at Derby kan drille Chelsea.
Jeg tror sku at Derby bliver det dårligste hold i Premier Leagues historie. Nøj hvor er de dog uduelige. De kan jo ingenting

Glimrende at Guthrie gør en god figur. Enten bliver han god nok til en rolle hos os, eller vi kan tjene lidt på et salg. Men hvis Rafa fortsat vil have 5 centrale midtbanespillere må han da gerne erstatte Sissoko.In contrast, Bolton were full of energy, the exuberance of Danny Guthrie providing the perfect midfield foil for Campo's old head.
For his part, Evra was exceedingly fortunate to escape a caution when he clattered the Bolton man in front of the dug-out, although by now, Ferguson's patience had snapped following a succession of decisions that had gone against his team.
The Scot was waiting for Clattenburg as the players left the field and embarked on a finger-jabbing tirade which resulted only in his banishment to the stands.

http://www.skysports.com/football/match ... 88,00.html
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 35
Lækkert af Bolton. Nolan har i øvrigt karantæne mod os
Link til highlights
http://www.footytube.com/page/3/
Link til highlights
http://www.footytube.com/page/3/
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Så er der pause mellem Lyon og Barcelona.
1-1.
Spændende første halvleg, hvor Barca startede godt ud med et kontraangreb på mål af Iniesta med assist af Bojan. Lyon udlignede kort efter på et meget langt fripark udefra. Jeg er ret sikker på det skulle være et indlæg, men bolden flyver lige over Fred og Pyoul. Lidt svagt målmandsspil af Valdes.
Rijkaard blev sendt op på tribunen efter et lidt hæftigt brokkeri.
1-1.
Spændende første halvleg, hvor Barca startede godt ud med et kontraangreb på mål af Iniesta med assist af Bojan. Lyon udlignede kort efter på et meget langt fripark udefra. Jeg er ret sikker på det skulle være et indlæg, men bolden flyver lige over Fred og Pyoul. Lidt svagt målmandsspil af Valdes.
Rijkaard blev sendt op på tribunen efter et lidt hæftigt brokkeri.
Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er grimmest
Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
Lokomotiv's hjemmebanedragt??
Man får jo ondt i øjnene efter bare 20 sekunder.

Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
Når man er vant til banen i Parken er Moskva's tilsvarende ikke grim, nærmere normal. Det må blive en kamp mellem trøjerne.jens fup skrev:Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er grimmest![]()
Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
I så fald tror jeg nok at titlen som årets øjebæ må gå til den tøjdesigner, der udtænkte kombinationen af lysegrøn og rød på én og samme trøje! Der mangler vel kun en citron-gul stribe på langs fra kraven og ned... Men jeg vænner mig nok aldrig til fodboldkampe i spinat-bede.Shankly skrev:Når man er vant til banen i Parken er Moskva's tilsvarende ikke grim, nærmere normal. Det må blive en kamp mellem trøjerne.jens fup skrev:Jeg ved helt ærligt ikke, hvad der er grimmest![]()
Banen i Moskva?
FCK's udebanedragt?
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Vild Aab start! Kunne være fedt hvis de slog Spurs på White Heart Lane