Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Arh surt.. 1-2
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
2-2
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Og nu er fup sur
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Fup er ikke sur... Fup er MEGET skuffet!Nicolas skrev:Og nu er fup sur
Fulgte kampen i radioen, og P3's kommentator må vel være omkring 65-70 år gammel - idioten taler om ærefuld indsats og at vi kan være stolte - den slags talte man om for 20-25 år siden.
Jeg kan kraftedme sagtens undvære stoltheden til gengæld for 1-3 points, skulle jeg lige hilse og sige.
Det var da en ærefuld indsats. Noget AaB kan være stolt af.jens fup skrev:Fup er ikke sur... Fup er MEGET skuffet!Nicolas skrev:Og nu er fup sur
Fulgte kampen i radioen, og P3's kommentator må vel være omkring 65-70 år gammel - idioten taler om ærefuld indsats og at vi kan være stolte - den slags talte man om for 20-25 år siden.
Jeg kan kraftedme sagtens undvære stoltheden til gengæld for 1-3 points, skulle jeg lige hilse og sige.
Hehe - forstår det udmærket. Men ok, når vi spiller med Didier Zokora lige foran et tilfældigt forsvar skal det da også koste.
Ramos vendte kampen på hovedet med indskiftningen af Huddlestone og Bent. THUDD spillede fremragende i 2. halvleg og var om nogen manden bag vendingen i kampen.
Nogen der fandt særdeles ironisk, at Spürs fans, da de endelig var kommet foran, sang "Your shit and you know you are" til AaB i særdeleshed efter den pinlige første halvleg hjemmeholdet leverede og den stilhed der var at finde fra hjemmeholdets fans.
Men enig, jeg tillader mig også at være skuffet på AaB´s vegne. At slippe 3 mål ind i så hurtig ratio, og med så mange personlige fejl er utilgiveligt. og det vidner om at når vi kommer under pres er især vores backs Allan O og Martin P fornærmenende ringe. Ellers noterer jeg mig, en rigtig opløftende første halvleg med især Johanson og Enevoldsen som iøjnefaldende. Enevoldsen er vel én af de unge spillere i den hjemmelige liga med pt. mest potentiale.
Men enig, jeg tillader mig også at være skuffet på AaB´s vegne. At slippe 3 mål ind i så hurtig ratio, og med så mange personlige fejl er utilgiveligt. og det vidner om at når vi kommer under pres er især vores backs Allan O og Martin P fornærmenende ringe. Ellers noterer jeg mig, en rigtig opløftende første halvleg med især Johanson og Enevoldsen som iøjnefaldende. Enevoldsen er vel én af de unge spillere i den hjemmelige liga med pt. mest potentiale.
Ork. Hvor er jeg skuffet. Kunne være så fedt med 3 point på The Lane. Men typisk vi skal tabe på 3 forsvarsfejl. Det er ser sgu ikke godt ud med avancement i turneringen nu. Jeg havde godt nok ikke regnet med det før turneringen, men som kampene udviklede sig, kunne vi sagtens have stået med 4-6 point. Vi skulle have vundet hjemme over et dårligt Anderlecht-hold, og selvom Spurs er klasser over AaB, burde der ikke kunne gå 3 så nemme mål ind. Surt. Det bliver rigtigt svært ude mod Tel Aviv, mens jeg godt tror vi med lidt held kan få et godt resultat mod Getafe.
Tillykke til dig og dit hold med sejren. Inden kampen havde jeg været lykkelig, hvis vi var sluppet fra WHL med et knebent nederlag - særlig pga. det høje tempo som de fleste engelske hold spiller i, og som i høj grad ville have sat vores bagkæde under pres.The Real Kramer skrev:Det var da en ærefuld indsats. Noget AaB kan være stolt af.jens fup skrev:Fup er ikke sur... Fup er MEGET skuffet!Nicolas skrev:Og nu er fup sur
Hehe - forstår det udmærket. Men ok, når vi spiller med Didier Zokora lige foran et tilfældigt forsvar skal det da også koste.
Ramos vendte kampen på hovedet med indskiftningen af Huddlestone og Bent. THUDD spillede fremragende i 2. halvleg og var om nogen manden bag vendingen i kampen.
Nu udviklede kampen sig på en måde, så man bagefter sidder og er både bitter og skuffet. Vi havde jo lagt låg på kisten og skulle lige til at dække graven til.... Så selvfølgelig vil jeg og andre AaB-fans en dag sidde og se tilbage og sige til os selv og vores oldebørn, at dét der fandme var en mandfolkeindsats. Men når man er så tæt på, at man kan smage det... Om 5 eller 25 år husker man kun resultatet og ikke at vi stort set spillede lige op med et hold fra europa's stærkeste liga. Så rent personligt har jeg intet at bruge begrebet "ærefulde nederlag" til, og det var egentlig det min kommentar om radioenreporterens "ærefulde indsats" sigtede til - så havde mit før-kamp skrækscenario (Spurs-AaB 5-0... ved halvleg(!) næsten være at foretrække.
Villa foran mod den franske legion. Udemærket. Tror rent faktisk godt de kunne vinde. De har gjort det godt i en periode, med Martin Laursen i spidsen. Han er fremragende når han er fit.
EDIT: 1-1

Desværre 2-1 nuAnders B skrev:Villa foran mod den franske legion. Udemærket. Tror rent faktisk godt de kunne vinde. De har gjort det godt i en periode, med Martin Laursen i spidsen. Han er fremragende når han er fit.

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Bramble (Surprise!) sørgede for optimal start til City i dag:
http://www.youtube.com/watch?v=8wLImk9QGjU

Jeg siger købMikkel K skrev:Bramble (Surprise!) sørgede for optimal start til City i dag:

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"