Jeg tror faktisk også, at han (Ferguson) går efter at opbygge en 'os mod alle de andre'-mentalitet, lidt ligesom Mourinho. Og det lykkes ganske ofte og effektivt for ham. Mener at vide, at de er den mest hadede klub blandt alle andre engelske klubbers fans.Fribytter skrev:Hvor er Nani dog vammel. Og hvor har Chicarito hurtigt taget Man. Utd.s vammelhed til sig. Ingen som helst respekt for noget som helst andet end resultatet og Ferguson.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Det tror jeg også.LarsU skrev:Jeg tror faktisk også, at han (Ferguson) går efter at opbygge en 'os mod alle de andre'-mentalitet, lidt ligesom Mourinho. Og det lykkes ganske ofte og effektivt for ham. Mener at vide, at de er den mest hadede klub blandt alle andre engelske klubbers fans.Fribytter skrev:Hvor er Nani dog vammel. Og hvor har Chicarito hurtigt taget Man. Utd.s vammelhed til sig. Ingen som helst respekt for noget som helst andet end resultatet og Ferguson.
Og det er da direkte respektløst af eks. Chicarito at forvente, at dommeren afbryder spillet, da en Man. Utd.-spiller ligger ned, i stedet for selv at sparke bolden ud. Og da Nani lægger sig, selvom han har bolden, og forventer at dommeren fløjter. Eller når Ferdinand får lov til at stå og overhøre dommeren og linjedommerens samtale om Nanis mål mod Spurs.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Allerede nu kan man se på diverse foraer skriver folk "at det var ren klasse af united", og "det bare viser hvor gode vi er". Suk suk suk. At blive udspillet i +/- 80 minutter, skulle have haft en spiller udvist (Chica tingen), at stolpen redder holdet 2 gange er ren klasse tilsyneladende, jamen så var vores spil mod Wigan jo nærmest, ja, tør næsten ikke skrive det, verdens klasse!
Paylochenko (sp?) sparker et straffe ved siden af, og kommentaren lyder: "Ja, han overplacerer den simpelthen".
Dét er altså godt set!
Dét er altså godt set!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er jo netop det som kendetegner et storhold; At de er i stand til at få point, selvom de spiller dårligt.Bjarkejesp skrev:Allerede nu kan man se på diverse foraer skriver folk "at det var ren klasse af united", og "det bare viser hvor gode vi er". Suk suk suk. At blive udspillet i +/- 80 minutter, skulle have haft en spiller udvist (Chica tingen), at stolpen redder holdet 2 gange er ren klasse tilsyneladende, jamen så var vores spil mod Wigan jo nærmest, ja, tør næsten ikke skrive det, verdens klasse!
Han forventer jo at dommeren fløjter, fordi linievogteren markerer for offside, også det han prøver at forklare aston villa spillerne.Fribytter skrev:Det tror jeg også.LarsU skrev:Jeg tror faktisk også, at han (Ferguson) går efter at opbygge en 'os mod alle de andre'-mentalitet, lidt ligesom Mourinho. Og det lykkes ganske ofte og effektivt for ham. Mener at vide, at de er den mest hadede klub blandt alle andre engelske klubbers fans.Fribytter skrev:Hvor er Nani dog vammel. Og hvor har Chicarito hurtigt taget Man. Utd.s vammelhed til sig. Ingen som helst respekt for noget som helst andet end resultatet og Ferguson.
Og det er da direkte respektløst af eks. Chicarito at forvente, at dommeren afbryder spillet, da en Man. Utd.-spiller ligger ned, i stedet for selv at sparke bolden ud. Og da Nani lægger sig, selvom han har bolden, og forventer at dommeren fløjter. Eller når Ferdinand får lov til at stå og overhøre dommeren og linjedommerens samtale om Nanis mål mod Spurs.
Mvh.Brag.
Generelt enig, men ikke i dette tilfælde. Når vi snakker om et hovedstød der rammer overlæggeren snakker vi en utrolig lille vinkel der afgøre hvorvidt den springer ud, eller i målet. Det samme gælder et skud der rammer stolpen(Dog har man mere kontrol på et skud, derfor vil jeg ikke bruge det som et argument) Desuden kunne Manchester United sagtens have spillet i undertal en stor del af kampen. Dommerens inkompetence kan ikke skyldes Manchesters Klasse.Hr. Drejer skrev:Det er jo netop det som kendetegner et storhold; At de er i stand til at få point, selvom de spiller dårligt.Bjarkejesp skrev:Allerede nu kan man se på diverse foraer skriver folk "at det var ren klasse af united", og "det bare viser hvor gode vi er". Suk suk suk. At blive udspillet i +/- 80 minutter, skulle have haft en spiller udvist (Chica tingen), at stolpen redder holdet 2 gange er ren klasse tilsyneladende, jamen så var vores spil mod Wigan jo nærmest, ja, tør næsten ikke skrive det, verdens klasse!
Så at sige, at det er det kendetegner et tophold er generelt rigtigt. Men slet slet ikke i denne kamp. Det var marginaler og held der afgjorde det, ikke klasse, dermed ikke sagt at Manchester united ikke er et klasse hold.
Senest rettet af Bjarkejesp lørdag, 13. nov, 2010 17:15, rettet i alt 3 gange.
Nej du har fuldstændig ret, at vi spillet rigtig dårligt, og Aston Villa var langt bedre end os, i det meste af kampen og vi var heldige med ikke at være mere bagud.Bjarkejesp skrev:Allerede nu kan man se på diverse foraer skriver folk "at det var ren klasse af united", og "det bare viser hvor gode vi er". Suk suk suk. At blive udspillet i +/- 80 minutter, skulle have haft en spiller udvist (Chica tingen), at stolpen redder holdet 2 gange er ren klasse tilsyneladende, jamen så var vores spil mod Wigan jo nærmest, ja, tør næsten ikke skrive det, verdens klasse!
Dog er det svært at komme uden om, at det er lidt klasse, at komme så godt igen, efter man har spillet så ringe.Og stort Cadou til Ferguson, at han reagerer med det samme,
og også efter udligningen, går han 100% efter sejren, og satser alt.
Jeg kan da huske jeres finale imod Milan, der synte du vel også at det var klasse at komme igen eller hvad.
Mvh.Brag.
Klasse ja, men nu siger jeg jo bare, at der var ting i kampens forløb der skulle og kunne være dømt som højst sandsynligt kunne have ændret kampens forløb drastisk. Jeg mener absolut ikke at jeres uafgjorte resultat udelukkende skal tilskrives dit hold. Men jeg kan desværre ikke se ind i tiden "Would have"Brag skrev:Nej du har fuldstændig ret, at vi spillet rigtig dårligt, og Aston Villa var langt bedre end os, i det meste af kampen og vi var heldige med ikke at være mere bagud.Bjarkejesp skrev:Allerede nu kan man se på diverse foraer skriver folk "at det var ren klasse af united", og "det bare viser hvor gode vi er". Suk suk suk. At blive udspillet i +/- 80 minutter, skulle have haft en spiller udvist (Chica tingen), at stolpen redder holdet 2 gange er ren klasse tilsyneladende, jamen så var vores spil mod Wigan jo nærmest, ja, tør næsten ikke skrive det, verdens klasse!
Dog er det svært at komme uden om, at det er lidt klasse, at komme så godt igen, efter man har spillet så ringe.Og stort Cadou til Ferguson, at han reagerer med det samme,
og også efter udligningen, går han 100% efter sejren, og satser alt.
Jeg kan da huske jeres finale imod Milan, der synte du vel også at det var klasse at komme igen eller hvad.
Ferdinand har ingenting at skulle gøre der. Spillere skal holde sig helt væk fra en sådan situation. Det er et anliggende mellem dommer og og liniedommer, og alle spillere blev jo netop også vist væk. Men Ferdinand går alligevel derhen. At dommerne tillader det, er stærkt kritisabelt, og at Ferdinand går derhen, velvidende at han ikke har noget at gøre der, er respektløst.Brag skrev:Han forventer jo at dommeren fløjter, fordi linievogteren markerer for offside, også det han prøver at forklare aston villa spillerne.Fribytter skrev:Det tror jeg også.LarsU skrev:Jeg tror faktisk også, at han (Ferguson) går efter at opbygge en 'os mod alle de andre'-mentalitet, lidt ligesom Mourinho. Og det lykkes ganske ofte og effektivt for ham. Mener at vide, at de er den mest hadede klub blandt alle andre engelske klubbers fans.Fribytter skrev:Hvor er Nani dog vammel. Og hvor har Chicarito hurtigt taget Man. Utd.s vammelhed til sig. Ingen som helst respekt for noget som helst andet end resultatet og Ferguson.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Du misforstod mig, det var faktisk situationen med Hernandes i dag, jeg kommenterede.Fribytter skrev:Ferdinand har ingenting at skulle gøre der. Spillere skal holde sig helt væk fra en sådan situation. Det er et anliggende mellem dommer og og liniedommer, og alle spillere blev jo netop også vist væk. Men Ferdinand går alligevel derhen. At dommerne tillader det, er stærkt kritisabelt, og at Ferdinand går derhen, velvidende at han ikke har noget at gøre der, er respektløst.Brag skrev:Han forventer jo at dommeren fløjter, fordi linievogteren markerer for offside, også det han prøver at forklare aston villa spillerne.Fribytter skrev:Det tror jeg også.LarsU skrev:Jeg tror faktisk også, at han (Ferguson) går efter at opbygge en 'os mod alle de andre'-mentalitet, lidt ligesom Mourinho. Og det lykkes ganske ofte og effektivt for ham. Mener at vide, at de er den mest hadede klub blandt alle andre engelske klubbers fans.Fribytter skrev:Hvor er Nani dog vammel. Og hvor har Chicarito hurtigt taget Man. Utd.s vammelhed til sig. Ingen som helst respekt for noget som helst andet end resultatet og Ferguson.
Men du har fuldstændig ret, med hensyn til Ferdinand.
Mvh.Brag.
Det var da lidt af en misforståelse, Brag. Min fejl. Det kan godt være, at jeg har misforstået Chicarito-situationen fuldstændig, men forventer han ikke, at dommeren fløjter og bliver sur på Aston Villa-spilleren over, at denne spiller videre?
Undskyld mig, men jeg må lige lufte frustrationerne oven på dagens fadæse på Århus Stadion:
FORPULEDE PIS!
FORPULEDE PIS!
Dommeren var en skandale, surt for Viborg. Men sejren var nu fortjent nok.McRae skrev:Undskyld mig, men jeg må lige lufte frustrationerne oven på dagens fadæse på Århus Stadion:
FORPULEDE PIS!
"We're not racist, we only hate the mancs"