Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
hvor er det dog vildt sygt godt sparket ind af Larson 

Er du færdig et mål af Larrson!
Vanvittigt,
Ha, kommentatoren skreg jo mere end hans stemme kunne holde til.

Vanvittigt,

-
- Bestyrelsesmedlem
det stream jeg så på der sagde kommentatoren at det var årets kamp hidtil i PL, ihvertfald de sidste 45 min?!
En der har et link til det omtalte mål?
Go Fulham...
Dempsey kunne godt gå hen og blive en nøglespiller den her kamp. Han har sku overrasket mig meget denne sæson. Ufattelig løbepensum den mand har, og også målfarlig.
Dempsey kunne godt gå hen og blive en nøglespiller den her kamp. Han har sku overrasket mig meget denne sæson. Ufattelig løbepensum den mand har, og også målfarlig.

- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
http://www.megavideo.com/?v=E9I089M0Belloni skrev:En der har et link til det omtalte mål?
Meget flot mål, der var flere spurs fans som smuttede nede fra Thai efter den kasse, en af dem sendte dræber øjne til Clauzen og mig fordi vi syntes det var et klasse mål, men jeg ville nu selv også have svært med at tage det hvis det var sket mod LFCPongolle skrev:Er du færdig et mål af Larrson!![]()
Vanvittigt,
Til gengæld et meget latterligt rødt Spurs får, hvad sker der lige der med dommeren, jeg kan godt forstå at spurs klager over det rødekort til Robbie Keane
Ja både og. Den er faktisk ret grim, og det kunne godt have gået mere galt, idet det er med knopperne først lige ind på skinnebenet, og det er som om Samba (mener jeg det var) får hans ben ind under hans egen krop. Jeg syntes godt det røde kort kan forsvares, og er faktisk helt enig med dommeren. Og ja, Keane er ikke kendt som en svinsk spiller, og det var nok heller ikke med fuld overlæg, men han går altså ret voldsomt ind i den, og der er altså en risiko for han mistimer den fuldstændig, og det gjorde han.hansilivlykke skrev:Meget flot mål, der var flere spurs fans som smuttede nede fra Thai efter den kasse, en af dem sendte dræber øjne til Clauzen og mig fordi vi syntes det var et klasse mål, men jeg ville nu selv også have svært med at tage det hvis det var sket mod LFCPongolle skrev:Er du færdig et mål af Larrson!![]()
Vanvittigt,
Til gengæld et meget latterligt rødt Spurs får, hvad sker der lige der med dommeren, jeg kan godt forstå at spurs klager over det rødekort til Robbie Keane

-
- Bestyrelsesmedlem
Der var en næsten identisk situation i en anden PL kamp. hvor en spiller også blev smidt ud. Den var dog noget grovere to ben strakt på skinnebent!Pongolle skrev:Ja både og. Den er faktisk ret grim, og det kunne godt have gået mere galt, idet det er med knopperne først lige ind på skinnebenet, og det er som om Samba (mener jeg det var) får hans ben ind under hans egen krop. Jeg syntes godt det røde kort kan forsvares, og er faktisk helt enig med dommeren. Og ja, Keane er ikke kendt som en svinsk spiller, og det var nok heller ikke med fuld overlæg, men han går altså ret voldsomt ind i den, og der er altså en risiko for han mistimer den fuldstændig, og det gjorde han.hansilivlykke skrev:Meget flot mål, der var flere spurs fans som smuttede nede fra Thai efter den kasse, en af dem sendte dræber øjne til Clauzen og mig fordi vi syntes det var et klasse mål, men jeg ville nu selv også have svært med at tage det hvis det var sket mod LFCPongolle skrev:Er du færdig et mål af Larrson!![]()
Vanvittigt,
Der sagde den ene studievært på Setanta sport at der ikke var skyggen af rødt kort og at man i fodbold idag ikke må røre hinanden osv osv... sad bare hvad fanden sker der for manden?!

Håber godt nok på, at vi kan få et lille gensyn med gode gamle Garcia i dag! Jeg har ikke set ham spille, siden hans aller sidste kamp for os, så det er ved at være laaaaaaaang tid siden.. 

Jeps, jeg glæder mig også til at følge ham i dag. Hvis man da kan se noget fodbold med alt det fjollede konfetti folk har smidt på banenMathias Lassen skrev:Håber godt nok på, at vi kan få et lille gensyn med gode gamle Garcia i dag! Jeg har ikke set ham spille, siden hans aller sidste kamp for os, så det er ved at være laaaaaaaang tid siden..

I like my sugar sweet
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 35
Little Luis overfor Nicklas Jensen ;
Kan godt blive underholdende.
Iøvrigt glæder jeg mig til at se aguero. Han kunne godt blive Liverpool-angriber en dag

Iøvrigt glæder jeg mig til at se aguero. Han kunne godt blive Liverpool-angriber en dag
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Tjek Niclas trøje, shorts og sokker - de bliver ALDRIG beskidte uanset hvordan banen er - den mand laver intet i kampens 90 minuttervorstrup skrev:Little Luis overfor Nicklas Jensen ;![]()
-
- Bestyrelsesmedlem
Håber newcastle kan få en kasse mod Arsenal, det vil virkelig skabe noget spænding!
En af mine venner er Arsenal fan og han siger de mangler det meste af midtbanen idag. håber det kan resultere i nogle fejl der gir mål i egen ende!
En af mine venner er Arsenal fan og han siger de mangler det meste af midtbanen idag. håber det kan resultere i nogle fejl der gir mål i egen ende!