Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 02. dec, 2007 18:54

hvor er det dog vildt sygt godt sparket ind af Larson :shock:

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » søndag, 02. dec, 2007 18:55

Er du færdig et mål af Larrson! :shock:

Vanvittigt,

Ha, kommentatoren skreg jo mere end hans stemme kunne holde til.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » søndag, 02. dec, 2007 19:03

det stream jeg så på der sagde kommentatoren at det var årets kamp hidtil i PL, ihvertfald de sidste 45 min?!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 02. dec, 2007 20:58

En der har et link til det omtalte mål?

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » mandag, 03. dec, 2007 20:57

Go Fulham...

Dempsey kunne godt gå hen og blive en nøglespiller den her kamp. Han har sku overrasket mig meget denne sæson. Ufattelig løbepensum den mand har, og også målfarlig.
Billede

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » mandag, 03. dec, 2007 21:21

Belloni skrev:En der har et link til det omtalte mål?
http://www.megavideo.com/?v=E9I089M0

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » mandag, 03. dec, 2007 21:43

Pongolle skrev:Er du færdig et mål af Larrson! :shock:

Vanvittigt,

Meget flot mål, der var flere spurs fans som smuttede nede fra Thai efter den kasse, en af dem sendte dræber øjne til Clauzen og mig fordi vi syntes det var et klasse mål, men jeg ville nu selv også have svært med at tage det hvis det var sket mod LFC

Til gengæld et meget latterligt rødt Spurs får, hvad sker der lige der med dommeren, jeg kan godt forstå at spurs klager over det rødekort til Robbie Keane

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » mandag, 03. dec, 2007 22:08

hansilivlykke skrev:

Vanvittigt,

Meget flot mål, der var flere spurs fans som smuttede nede fra Thai efter den kasse, en af dem sendte dræber øjne til Clauzen og mig fordi vi syntes det var et klasse mål, men jeg ville nu selv også have svært med at tage det hvis det var sket mod LFC

Til gengæld et meget latterligt rødt Spurs får, hvad sker der lige der med dommeren, jeg kan godt forstå at spurs klager over det rødekort til Robbie Keane
Ja både og. Den er faktisk ret grim, og det kunne godt have gået mere galt, idet det er med knopperne først lige ind på skinnebenet, og det er som om Samba (mener jeg det var) får hans ben ind under hans egen krop. Jeg syntes godt det røde kort kan forsvares, og er faktisk helt enig med dommeren. Og ja, Keane er ikke kendt som en svinsk spiller, og det var nok heller ikke med fuld overlæg, men han går altså ret voldsomt ind i den, og der er altså en risiko for han mistimer den fuldstændig, og det gjorde han.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » mandag, 03. dec, 2007 23:28

Pongolle skrev:
hansilivlykke skrev:

Vanvittigt,

Ja både og. Den er faktisk ret grim, og det kunne godt have gået mere galt, idet det er med knopperne først lige ind på skinnebenet, og det er som om Samba (mener jeg det var) får hans ben ind under hans egen krop. Jeg syntes godt det røde kort kan forsvares, og er faktisk helt enig med dommeren. Og ja, Keane er ikke kendt som en svinsk spiller, og det var nok heller ikke med fuld overlæg, men han går altså ret voldsomt ind i den, og der er altså en risiko for han mistimer den fuldstændig, og det gjorde han.
Der var en næsten identisk situation i en anden PL kamp. hvor en spiller også blev smidt ud. Den var dog noget grovere to ben strakt på skinnebent!
Der sagde den ene studievært på Setanta sport at der ikke var skyggen af rødt kort og at man i fodbold idag ikke må røre hinanden osv osv... sad bare hvad fanden sker der for manden?! :shock:

Sman

Indlæg af Sman » onsdag, 05. dec, 2007 20:37

Håber godt nok på, at vi kan få et lille gensyn med gode gamle Garcia i dag! Jeg har ikke set ham spille, siden hans aller sidste kamp for os, så det er ved at være laaaaaaaang tid siden.. :|

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » onsdag, 05. dec, 2007 20:47

Mathias Lassen skrev:Håber godt nok på, at vi kan få et lille gensyn med gode gamle Garcia i dag! Jeg har ikke set ham spille, siden hans aller sidste kamp for os, så det er ved at være laaaaaaaang tid siden.. :|
Jeps, jeg glæder mig også til at følge ham i dag. Hvis man da kan se noget fodbold med alt det fjollede konfetti folk har smidt på banen :roll:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Alder: 35

Indlæg af vorstrup » onsdag, 05. dec, 2007 20:48

Little Luis overfor Nicklas Jensen ; :o

Kan godt blive underholdende.

Iøvrigt glæder jeg mig til at se aguero. Han kunne godt blive Liverpool-angriber en dag
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

hansilivlykke

Indlæg af hansilivlykke » onsdag, 05. dec, 2007 21:45

vorstrup skrev:Little Luis overfor Nicklas Jensen ; :o

Kan godt blive underholdende.

Iøvrigt glæder jeg mig til at se aguero. Han kunne godt blive Liverpool-angriber en dag
Tjek Niclas trøje, shorts og sokker - de bliver ALDRIG beskidte uanset hvordan banen er - den mand laver intet i kampens 90 minutter

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » onsdag, 05. dec, 2007 21:55

Håber newcastle kan få en kasse mod Arsenal, det vil virkelig skabe noget spænding!

En af mine venner er Arsenal fan og han siger de mangler det meste af midtbanen idag. håber det kan resultere i nogle fejl der gir mål i egen ende!

Kriller

Indlæg af Kriller » onsdag, 05. dec, 2007 22:14

Taylor har udlignet for Nyborg !!

Besvar