Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. dec, 2010 16:37

Intet andet at lave end at slå tiden ihjel ved at se Chelski - Bitters.
Det er satme en svær kamp at finde nogen at holde med i!!!

Den ene halvdel af Brødrene Grimm (Phil Neville) har allerede været ude med riven 3 gange, og har nu fået gult, og uret havde vel dårligt passeret 25 min. af 1. halvleg!

John Terry gør comeback, og man kan se, at han har været savnet. Uanset hvor usympatisk han end er, er han en fremragende forsvarsspiller.
...og Drogba har lige været nede at ligge, hvor han lignede én der var alvorligt skadet, men efter 1½ minut er han på benene og på banen igen.

Den kamp her er nok den største samling af usympatiske cheats og svinske spillere, jeg længe har set!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » lørdag, 04. dec, 2010 16:42

Klart straffe? Anelka løber da direkte ind i Howard. Hvad kan Howard gøre?

NAH

Indlæg af NAH » lørdag, 04. dec, 2010 16:46

Cynwal skrev:Intet andet at lave end at slå tiden ihjel ved at se Chelski - Bitters.
Det er satme en svær kamp at finde nogen at holde med i!!!

Den ene halvdel af Brødrene Grimm (Phil Neville) har allerede været ude med riven 3 gange, og har nu fået gult, og uret havde vel dårligt passeret 25 min. af 1. halvleg!

John Terry gør comeback, og man kan se, at han har været savnet. Uanset hvor usympatisk han end er, er han en fremragende forsvarsspiller.
...og Drogba har lige været nede at ligge, hvor han lignede én der var alvorligt skadet, men efter 1½ minut er han på benene og på banen igen.

Den kamp her er nok den største samling af usympatiske cheats og svinske spillere, jeg længe har set!
Sikke en svindler Drogba er ! Jeg har slået lyden fra så jeg så Drogba "døde" vente mig mod computeren og skrev lidt i Fyr Hodgson tråden, da jeg vente mig mod TVer igen havde han lige scoret.
Er vi ikke nødt til at holde med Chelsea de må være bedste bud til at holde MU fra nr 19.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 04. dec, 2010 17:09

Naturligvis, det er da en no-brainer.
Om man har sympati for dem, det er en anden sag.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 04. dec, 2010 17:32

Kan i ikke se Cahill prøver at undgå Cech, men mister balancen pga af Terry... forfanden
Billede

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 04. dec, 2010 17:50

Det er som om Nasri efterhånden scorer alle Arsenals mål...

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 04. dec, 2010 20:24

Mambo skrev:Klart straffe? Anelka løber da direkte ind i Howard. Hvad kan Howard gøre?
Ja, den tænkte jeg også på. Jeg tror faktisk ikke, jeg ville have dømt noget der.

Men jeg er ikke ekspert på reglerne.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » søndag, 05. dec, 2010 00:20

LarsU skrev:
Mambo skrev:Klart straffe? Anelka løber da direkte ind i Howard. Hvad kan Howard gøre?
Ja, den tænkte jeg også på. Jeg tror faktisk ikke, jeg ville have dømt noget der.

Men jeg er ikke ekspert på reglerne.
Der var klart frispark til Howard.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » søndag, 05. dec, 2010 11:06

McRae skrev:Det er som om Nasri efterhånden scorer alle Arsenals mål...
Det er også som om, han er gået fra at være vildt god til at være helt åndssvagt god.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 05. dec, 2010 12:05

Guffi182 skrev:Kan i ikke se Cahill prøver at undgå Cech, men mister balancen pga af Terry... forfanden
Med fare for at ryge i en ironifælde. Cahill presses af Terry, men han går efter bolden uden at have noget som helst overblik over, hvad der sker. Og han går ind med knopperne forrest. Cahill har ikke en intention om at ramme Cech i hovedet, men han er bedøvende ligeglad med, om han rammer ham.

Iøvrigt spiller Everton for tiden ekstremt svinsk. Seamus kværner igennem COle i feltet, Neville slagter af to omgange Malouda bagfra. I sidste uge trampede Arteta på Jara, og Pienaar og Cahill var også efter ham, og især Cahill burde have fået rødt kort for at slå Jara i nakken og køre sin støvle ned af læggen på ham. Fellaini blev også udvist for ikke så længe siden for at sparke ud efter en modstander.

Og nu læste jeg - godt nok på useriøse GOAL - at Moyes ville tilføre noget stål til midtbanen i form af Wolves' Henry. Er han ved at samle et tæskehold?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » søndag, 05. dec, 2010 12:48

Fribytter skrev:
Guffi182 skrev:Kan i ikke se Cahill prøver at undgå Cech, men mister balancen pga af Terry... forfanden
Med fare for at ryge i en ironifælde. Cahill presses af Terry, men han går efter bolden uden at have noget som helst overblik over, hvad der sker. Og han går ind med knopperne forrest. Cahill har ikke en intention om at ramme Cech i hovedet, men han er bedøvende ligeglad med, om han rammer ham.

Iøvrigt spiller Everton for tiden ekstremt svinsk. Seamus kværner igennem COle i feltet, Neville slagter af to omgange Malouda bagfra. I sidste uge trampede Arteta på Jara, og Pienaar og Cahill var også efter ham, og især Cahill burde have fået rødt kort for at slå Jara i nakken og køre sin støvle ned af læggen på ham. Fellaini blev også udvist for ikke så længe siden for at sparke ud efter en modstander.

Og nu læste jeg - godt nok på useriøse GOAL - at Moyes ville tilføre noget stål til midtbanen i form af Wolves' Henry. Er han ved at samle et tæskehold?
Det er jo sådan mange bundhold spiller. :music:

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. dec, 2010 15:16

Fribytter skrev:

Giver dig ret i, at Bitters altid spiller minimum lige til stregen, og i rigtig mange tilfælde over. Husker eksempelvis vores egen kamp mod dem, hvor Kyrigiakos helt misvisende blev vist ud, da mikrofon-håret burde være røget samme vej! Everton og Stoke står begge højt på min liste over svinske og usprotslige hademodstandere.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 05. dec, 2010 17:56

Cynwal skrev:
Fribytter skrev:

Giver dig ret i, at Bitters altid spiller minimum lige til stregen, og i rigtig mange tilfælde over. Husker eksempelvis vores egen kamp mod dem, hvor Kyrigiakos helt misvisende blev vist ud, da mikrofon-håret burde være røget samme vej! Everton og Stoke står begge højt på min liste over svinske og usprotslige hademodstandere.
Apropos:

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... haviour-of

Moyes forsvarer Cahills tackling og sviner Ivanovic og Malouda til. Som jeg så det, så er Ivanovic' tackling på Saha hård, og Saha bliver skadet, men den er ikke værre end Nevilles på Malouda, hvorefter Malouda slår/tjatter til Neville. Og lidt senere får Neville gult for en kluntet tackling, og det har ikke noget at gøre med CFC-spillernes attitude.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 07. dec, 2010 21:14

Egentlig er jeg sjældent specielt imponeret af Vingaards spil, men han har da en fin sparketeknik :)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 07. dec, 2010 21:27

Rafa og co. nede mod Werder.

( :( )

Besvar