ja, det har du ret i men det kunne nu alligevel være super hvis de tabte eller bare fik en uafgjortEm[size=150][size=150][size=150][/size][/size][/size]my skrev:Det var sgu nok heller ikke lige den her runde de ville tabe point...93'Kofoed skrev:Øv...
Chelsea er foran 1-0 og scum er foran 2-0
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Det er Derby de spiller mod. Hvad havde du regnet med?93'Kofoed skrev:3-0 til scum

Man kan altid håbe (og det står 3-1 nu)Mads T. skrev:Det er Derby de spiller mod. Hvad havde du regnet med?93'Kofoed skrev:3-0 til scum
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
cristina filmer - får straffe - han synes han selv skal tage så tevez ikke får hattrick..... (ifølge sportinglife)....
Bvadrrrrrrrrrrrrrrr
Bvadrrrrrrrrrrrrrrr
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Det lignede godt nok et af de sædvanlige tynde straffe til Ronaldo, hvor han lader sin fod hænge og så falder. Det kan godt være at det ikke hedder film, men det er sgu tæt på! Godt sportmanship synes jeg ihvertfald ikke at det er. Så kan sur Alex snakke alt det han vil om at Ronaldo ikke filmer mere, men det ser stadig sådan ud...
Iøvrigt underligt at han ikke lader Tevez sparke og dermed lave hattrick. Tevez var ovre og spørge (sådan så det ihvertfald ud)! Men ok, Ronaldo vil nok gerne være topscorer i PL, og så er det måske fair nok.
Iøvrigt underligt at han ikke lader Tevez sparke og dermed lave hattrick. Tevez var ovre og spørge (sådan så det ihvertfald ud)! Men ok, Ronaldo vil nok gerne være topscorer i PL, og så er det måske fair nok.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Jeg blev så sur, da jeg så det. Hvor er det pinligt for Ferguson at dette sker en uge efter hans udtalelser om at Ronaldo straffes for tidligere tiders udyder, som forlængst er lagt på hylden. Gårsdagens stunt vidner dog om det modsatte. Og hvor er det synd, at en så dygtig spiller skal vise sig fra en så usportslig side, som det er tilfældet. Heldigvis var det sæsonens måske mest ligegyldige straffespark.Janse skrev:Det lignede godt nok et af de sædvanlige tynde straffe til Ronaldo, hvor han lader sin fod hænge og så falder. Det kan godt være at det ikke hedder film, men det er sgu tæt på! Godt sportmanship synes jeg ihvertfald ikke at det er. Så kan sur Alex snakke alt det han vil om at Ronaldo ikke filmer mere, men det ser stadig sådan ud...
Det er så fucking genialt, 2-0 til middlesbrough mod Arsenal
Med 15 min. tilbage

LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Nu mangler Arsenal godt nok deres bedste spiller, Fabregas, men man kan da håbe, at nederlaget i dag bliver starten på en nedtur for dem.
Har godt nok været sæsonens underligste runde
Vi taber mod Reading.
Arsenal taber mod Middlesbrough
Og Derby scorer deres første udebane mål mod Scum
SOM sagt underlig runde, der bare skal glemmes
Vi taber mod Reading.
Arsenal taber mod Middlesbrough
Og Derby scorer deres første udebane mål mod Scum
SOM sagt underlig runde, der bare skal glemmes
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tak Boro, det løftede mit humør med flere grader 

Utroligt dejligt med en tidlig julegave i form af Arsenals nederlag. Mit humør har været utroligt langt nede efter vores elendige nederlag i går men dette resultat fik godt nok mit humør til at løfte sig en del. Hvis vi vinder den kamp på hjemmebane imod West Ham som vi jo mangler at spille i forhold til de tre andre tophold er vi igen kun fire point fra førstepladsen.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Lækkert at Arsenal fejler samme runde som nederlaget i Reading. Tankevækkende da Arsenal også var uebsejret før denne runde.
Desværre ingen slinger i valsen for Manchester.
Desværre ingen slinger i valsen for Manchester.
Ret vild tackling i øvrigt..Jezzman skrev:City 10 mand og spurs på 2-1.... go søndag !