Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Satans.. Det bliver 20 lange min.
Peter Walton må være glad nu, møg dommer.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Takket være dommeren er de kommet tilbage i kampen. Nu giver han vel dem et straffespark til 2-3.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det ser godt nok skidt ud med Rafael. Tror de han har beskadiet nakken siden de sad og holdte den? Kan se de også har fået halskrave på nu.
Håber ikke det er alvorligt med ham.
Håber ikke det er alvorligt med ham.
Uanset hvad de end finder på af historier, så tror jeg ikke på at Rafael fejler det helt store.
Det er en fucking skandale at Blackpool ikke får det straffespark.
Det er en fucking skandale at Blackpool ikke får det straffespark.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Såvidt jeg kunne se, så faldt han ikke ned på nakken, og jeg tvivler på, at Harewood headede så hårdt ind i hovedet på ham, at det har beskadigt nakken. Jeg skyder på en meget lille hjernerystelse.
Kom så Blackpool!
Edit: Jeg hader dem. Ganske enkelt. Fy for den lede!
Kom så Blackpool!
Liverpool Football Klopp
Føj... Jeg får det så dårligt hver gang jeg ser scum!
Seriøst, jeg kan slet ikke fatte at de kan ligge hvor de gør. Synes godt nok ikke deres hold, spiller for spiller er særlig godt.
Seriøst, jeg kan slet ikke fatte at de kan ligge hvor de gør. Synes godt nok ikke deres hold, spiller for spiller er særlig godt.

Hellere en god trekant end en ond cirkel
Man mister helt lysten til at følge med i fodbold når der er hold der så tydeligt har dommerne på deres side. 

En ting er sikkert: det er ikke en hjernerystelse.AndreasN skrev:Såvidt jeg kunne se, så faldt han ikke ned på nakken, og jeg tvivler på, at Harewood headede så hårdt ind i hovedet på ham, at det har beskadigt nakken. Jeg skyder på en meget lille hjernerystelse.
Kom så Blackpool!
Det er simpelthen noget så afskyeligt at der bare ikke findes ord for det på mit tastatur. Fy for

"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg brækker mig simpelthen over deres held, hvad fanden sker der for den dommer? Kan de da for fanden ikke finde nogle dommere, som ikke er scum fan!? Fandme da imponerende trist !
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Det sq røv typisk, blackpool for et klokkeklart straffe afvist, og manu vinder så kampen.. jeg hader den klub...

Fergie forstår at puste til ilden - fra hans post match:"Those corner kicks are worth £10m" om Adams
Ganske enkelt imponerende at efter så mange år som manager, lige efter at have vendt en kamp, så er han stadig mere fokuseret på Liverpool end på hans eget hold... Det er da et kæmpe kompliment til LFC...Anden_bay skrev:Fergie forstår at puste til ilden - fra hans post match:"Those corner kicks are worth £10m" om Adams
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg brækker mig!!!