Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Skønt at Man C også tabte. Et stort plaster har nu dækket det meste af såret fra igår.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Min bror var på White Hart Lane i dag, sååJezzman skrev:City 10 mand og spurs på 2-1.... go søndag !

Ret vild kamp i Madrid 9 mod 9 og Getafe måtte smide en markspiller på mål. 15 gange har kortet været oppe af lommen.Forlan matchvinder. Men det er vist ikke resultatet jeg husker kampen for
Verden er smask fuld af hyklere....
Så den også. Vanvittigt.Thommo skrev:Ret vild kamp i Madrid 9 mod 9 og Getafe måtte smide en markspiller på mål. 15 gange har kortet været oppe af lommen.Forlan matchvinder. Men det er vist ikke resultatet jeg husker kampen for
Så kom Barca bagud.
Det er da godt nok vildt.. Jeg syntes altid man ser mange gule/røde kort i la ligaThommo skrev:Ret vild kamp i Madrid 9 mod 9 og Getafe måtte smide en markspiller på mål. 15 gange har kortet været oppe af lommen.Forlan matchvinder. Men det er vist ikke resultatet jeg husker kampen for
Hvad blev resultatet i øvrigt?
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
1-0 Forlan93'Kofoed skrev: Hvad blev resultatet i øvrigt?
Ja og hold da op et flot målAnders B skrev:.
Så kom Barca bagud.

Tænk sig at man skulle opleve at blive glad for en sejr til Middlesboring

The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Hvis vi knalder Scum på Anfield så er vi potentielt 1 point fra første pladsen - er vi samtidig videre i CL, så vil jeg mene at vi ligger rigtig godt til!
Er jeg den eneste der mener at Man Utd igen var besiddelse af en stor del hel ved deres scoringer i kampen mod Derby?
Deres første mål var en fejl fra Derby målmanden der slår et skud ud i spil, og Giggs kan score sit mål nr. 100.
Deres andet mål er en stor tilfældighed. En Derby spiller prøver at sparke bolden væk, den rammer en Man Utd spiller i brystet og falder hen til Tevez. Tevez sparker ved siden af bolden - havde han ramt bolden, ville det se ud til at den ville blive blokkeret af forsvaret - hvorefter den falder ned foran Tevez, hvorpå han kan sparke den rent ind bag målmanden der var 'snydt' af Tevez forbier til at starte med.
Deres tredje mål, ja det var godt.
Deres fjerde mål, var et straffespark der var yderst tyndt, og man ser med stor tydelighed at C. Ronaldo 'diver' endnu engang.
3 ud af 4 mål der mere eller mindre var tilfældige.
Ja, Derby er ikke verdens bedste mandskab og Man Utd havde hele spillet og rigtig mange flot gennemspillede angreb. Men det rører ikke at tre af deres scoringer ligger under betegnelsen 'heldige'
Deres første mål var en fejl fra Derby målmanden der slår et skud ud i spil, og Giggs kan score sit mål nr. 100.
Deres andet mål er en stor tilfældighed. En Derby spiller prøver at sparke bolden væk, den rammer en Man Utd spiller i brystet og falder hen til Tevez. Tevez sparker ved siden af bolden - havde han ramt bolden, ville det se ud til at den ville blive blokkeret af forsvaret - hvorefter den falder ned foran Tevez, hvorpå han kan sparke den rent ind bag målmanden der var 'snydt' af Tevez forbier til at starte med.
Deres tredje mål, ja det var godt.
Deres fjerde mål, var et straffespark der var yderst tyndt, og man ser med stor tydelighed at C. Ronaldo 'diver' endnu engang.
3 ud af 4 mål der mere eller mindre var tilfældige.
Ja, Derby er ikke verdens bedste mandskab og Man Utd havde hele spillet og rigtig mange flot gennemspillede angreb. Men det rører ikke at tre af deres scoringer ligger under betegnelsen 'heldige'
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Kanal 5´s kommentator på deres goal show har luret Ronaldo.
"Man Utd får straffe spark efter at Ronaldo falder i feltet" eller sådan noget lign
"Man Utd får straffe spark efter at Ronaldo falder i feltet" eller sådan noget lign
Noget decideret svineri.Pongolle skrev:Ret vild tackling i øvrigt..Jezzman skrev:City 10 mand og spurs på 2-1.... go søndag !
Iøvrigt:
Ronaldo clearly conned - the appropriate word given mr. ferguson Ferguson's livid response to his star player being denied a spot-kick against Fulham on Monday night - the referee into awarding a last-minute penalty against Derby with a reinactment of the infamous leg-out trick copyrighted by Robert Pires.
Fra 365!
Og et lækkert-lækkert mål af Tuncay for Boro:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1595054
Den lagde jeg også mærke til - og kunne li' den, med hintet af, at Ronaldo divede.Hæske skrev:Kanal 5´s kommentator på deres goal show har luret Ronaldo.
(Om han gjorde ved jeg ikke)

Halvleg i Premier Leauge.
Wigan 3-1 Blackburn
3-1 Santa Cruz
3-0 Scharner
2-0 Bent
1-0 Landzaat
West Ham 0-1 Everton
0-1 Yakubu
Sunderland 1-0 Aston Villa
1-0 Higginbotham