Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » mandag, 02. apr, 2012 21:06

Findes der en app til android, hvor man kan få live updates i tekst form fra PL og CL?
Ved BBC har noget lign på deres hjemmeside. Men er det også lavet til en app?

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af zerlang7 » mandag, 09. apr, 2012 11:20

Callesen skrev:Findes der en app til android, hvor man kan få live updates i tekst form fra PL og CL?
Ved BBC har noget lign på deres hjemmeside. Men er det også lavet til en app?
Jeg bruger bare tv2sportens app. Deres live del synes jeg fungere rigtig fint, bl.a. med opstillinger, målscorer og assist, stillinger og beskrivelse af hvad der sker i kampen. Tilmed er der også nyheder med i denne app.
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 09. apr, 2012 12:59

Robbie Fowler har fødselsdag i dag. 37 bliver han. Havde han dog bare været 27 og stadig iført den røde trøje.

Stort - nej, GIGANTISK - tillykke til en af Liverpools største spillere nogensinde.

Robbie is God.

Billede
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Chris R.

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Chris R. » mandag, 09. apr, 2012 13:43

Læste lige følgende:

Borussia Dortmund MD Watzke reveals, that the club received 450,000(!) ticket requests for the crucial match v Bayern Munich on Wednesday.


Fuldstændig sindssygt at en ligakamp kan tiltrække knap en halv million der vil have billetter :o Det bliver godt nok noget af et brag den kamp!

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 17. apr, 2012 18:50

Chris R. skrev:Læste lige følgende:

Borussia Dortmund MD Watzke reveals, that the club received 450,000(!) ticket requests for the crucial match v Bayern Munich on Wednesday.


Fuldstændig sindssygt at en ligakamp kan tiltrække knap en halv million der vil have billetter :o Det bliver godt nok noget af et brag den kamp!
Det blev det rent faktisk, for Dortmund vandt 1-0, reddede et straffespark og 2-3 kæmpechancer i slutningen af kampen, og gik efter kampen 9 point foran Bayern med 4 kampe tilbage. Og så har de endda plads til 80.000 på deres stadion.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. apr, 2012 00:33

Thommo skrev:
AllanShore skrev:. Hvilket jeg egentlig synes er lidt hyklerisk, for i tiden lige efter Muamba havde alle jo travlt med at sende hilsner mod ham,
Og jeg synes det i den grad er hyklerisk, med den opmærksomhed Muamba har fået, der er vel 50-100 stykker(?) i England hver dag der er ude for det samme som Muamba, men det er "ligemeget". I min bog betyder det intet, om det er en kendt fodboldspiller eller fru Sørensen på 3. sal til venstre, eller den hjemløse nede ved havnen.
Hykleri længe leve!!!!!!!! han er en usel serie B spiller, ergo ikke så meget værd. Jeg undrer mig(marginalt)....Igen....., Englænder=frygteligt, Italiens serie B= pisse ligegyldigt


http://www.bold.dk/nyt/Serie-B-spiller- ... -paa-banen
Livornos 25-årige spiller Piermario Morosini er død. Han kollapsede tidligere i dag under Serie B-kampen mod Pescara.

Matti Lunds Pescara spillede i dag mod Livorno i den italienske Serie B, men den kamp blev afbrudt før tid af tragiske årsager.

Piermario Morosini kollapsede på banen på grund af et hjertestop, og da ambulancen ankom til hospitalet, var han allerede erklæret død.

- Han fik et hjertestop. Han var allerede død, da ambulancen ankom. Så han kom aldrig til bevidsthed, siger Doctor De Blasi ifølge Football Italia.

For ganske kort tid siden fandt et lignende scenarie sted, da Boltons Fabrice Muamba kollapsede under kampen mod Tottenham. Hans liv blev dog reddet.

Morosini var udlejet til Livorno, men ejet af Udinese.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. apr, 2012 02:04

Jeg mener ikke, at tragedien om Morosini er blevet behandlet ligegyldigt. Jeg har hvertfald ikke skulle lede længe for at læse om ham eller hans generelt tragiske liv, som der bliver skrevet om nu. Følger man bare en smule med i, hvad der sker i resten af verden, så har man læst om nyheden om Morosini, ellers kan man jo bare følge tekst-tv på daglig basis.

R.I.P. Piermario Morosini.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. apr, 2012 02:28

Muligt Arda, så er det gået min snude forbi dog. Og der er skrevet adskillige indlæg med støtte til Muamba, på dette forum, og en serie B spiller er ikke mindre værd end en PL spiller....Og en hjemløs... Som jeg har været inde på før. Heldigt Muamba overlevede, hvis livet havde gået sig nådesløse gang, var det ikke en skid mere sørgeligt, end hvis en hjemløs var død, under samme omstændigheder.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. apr, 2012 17:59

Det kan se ud som om, at Barcelona har overtaget en gammel Liverpool tradition; at rekruttere manageren indenfor klubbens egne rækker. Tito Vilanova tager samme vej som sin forgænger; fra bagerste række til foreste række i Barcelona. Tillykke med forfremmelsen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » søndag, 29. apr, 2012 12:01

Det kunne være vi skulle gøre det igen så. Bring in Sami!

;)

Det skal siges, at jeg er farvet mht. Sami, på samme måde som mange er herinde mht. Kenny.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » søndag, 29. apr, 2012 15:32

AJ skrev:Det kunne være vi skulle gøre det igen så. Bring in Sami!

;)

Det skal siges, at jeg er farvet mht. Sami, på samme måde som mange er herinde mht. Kenny.
Men Kenny kommer jo også "indefra"....
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » søndag, 29. apr, 2012 17:41

Ja, jeg mener også når Kenny skal afløses.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » søndag, 29. apr, 2012 21:11


Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Guffi182 » søndag, 29. apr, 2012 21:13

ahahahahahahahahahahahha. Kom så England! Han er jo en fantastisk træner..
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » søndag, 29. apr, 2012 21:15

Han er en bedre manager end 'Arry Redknapp.

Jeg mener det i ramme alvor.

Jeg tror deres sandsynlighed for succes er større med Roy ved roret end den er med Redknapp.

En Tottenham fans kommentar på bold.dk:

"Fandme noget lort hvis de ikke vil have Harry. Så hænger vi på ham de næste år:-("
Senest rettet af AJ søndag, 29. apr, 2012 21:18, rettet i alt 1 gang.

Besvar