Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » torsdag, 04. aug, 2016 10:28

Hr. Drejer skrev:Menez fik flået dele af øret af i kamp.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ut/6222175
Hr. Drejer skrev:
arrgh. Hvorfor vil du få os til at se sådan noget :shock:
nordjysk redman skrev:Så ser man lige at discovery og viasat kommer til at dele kampende imellem sig i den kommende sæson så man den ene runde kan se sit hold spille på tv og den næste på et sikkert elendigt stream suuuper fedt undskylder for det lidt ligegyldige inlæg skulle bare ud med frustationerne :x
Glæd dig over, at halvdelen af kampene skal du ikke høre på de tåbelige danske kommentatorer. Jeg kan anbefale Russisk. Lallana er det fedeste navn/ord at udtale på russisk.

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nordjysk redman » torsdag, 04. aug, 2016 12:43

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:Menez fik flået dele af øret af i kamp.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ut/6222175
Hr. Drejer skrev:
arrgh. Hvorfor vil du få os til at se sådan noget :shock:
nordjysk redman skrev:Så ser man lige at discovery og viasat kommer til at dele kampende imellem sig i den kommende sæson så man den ene runde kan se sit hold spille på tv og den næste på et sikkert elendigt stream suuuper fedt undskylder for det lidt ligegyldige inlæg skulle bare ud med frustationerne :x
Glæd dig over, at halvdelen af kampene skal du ikke høre på de tåbelige danske kommentatorer. Jeg kan anbefale Russisk. Lallana er det fedeste navn/ord at udtale på russisk.

Ja det rigtigt der er lidt positivt ved det trods alt

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. aug, 2016 15:42

Jeg tror der er gået noget galt. Jeg har ikke sagt 'arrgg. Hvorfor...'
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » torsdag, 04. aug, 2016 17:21

nordjysk redman skrev:Så ser man lige at discovery og viasat kommer til at dele kampende imellem sig i den kommende sæson så man den ene runde kan se sit hold spille på tv og den næste på et sikkert elendigt stream suuuper fedt undskylder for det lidt ligegyldige inlæg skulle bare ud med frustationerne :x
Jeg blev også lige træt af det. Men da jeg alligevel har kørt viaplay, har jeg nu læst mig til, at jeg ikke behøver sidde med to abonnementer, idet både viaplays og dplays digitale platforme viser alle kampe. Det er da sådan set bare super, for så kan jeg skifte til dplay - bedre kommentatorer, og det var også billigere i sidste sæson. Og de har vel stadig FA og Carling Cup? Så: super aftale som jeg ser det.
Den nye aftale deler Premier League tv-rettigheder 50/50 mellem MTG (TV3+, TV3 Sport) og Discovery Networks (6’eren), men i forhold til streaming, så sender Viaplay.dk og Dplay (DplaySport bliver på sigt flyttet til Eurosport Player) alle Premier League tv-kampene non eksklusivt. Det betyder, at du får lige mange Premier League kampe, uanset om du har et Viaplay Sport eller et Dplay Sport abonnement. Imodsætning til tidligere kan du på Dplay altså også se de kampe der på TV sendes på TV3+ / TV3 Sport. Og omvendt kan du på Viaplay.dk også se kampe der sendes på 6’eren.
http://digitalt.tv/premier-league-tv-guide/
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » fredag, 05. aug, 2016 10:40

Hr. Drejer skrev:Jeg tror der er gået noget galt. Jeg har ikke sagt 'arrgg. Hvorfor...'
Nej, der gik noget galt i citeringen - nok pga. chokket fra billedet. Beklager

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » fredag, 05. aug, 2016 15:28

Det her er altså en af de ting, som er HELT forskruet i fodboldverdenen...
Pogba was understood to prefer a move to Real Madrid but Raiola advised him to rejoin United.
United are understood to have agreed personal terms with Raiola in early July and are thought to have reached a a breakthrough in negotiations with Juventus over Raiola's commission last week.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ld-8566443

Og her tror man, at en agent skal varetage sin klients interesser. Tydeligvis ikke.
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » fredag, 05. aug, 2016 19:55

Tottenham har lige givet Inter en snitte på 6-1.. Kender ikke synderligt meget til Inter, men kan da konstaterer begge hold har stillet i rimelig stærk opstilling

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » mandag, 08. aug, 2016 07:35

Det er i det mindste ikke kun os, der bøvler med skadesproblemer op til PL-starten. Vores modstander Arsenal er også hårdt ramt.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ry-8585378
Kloppite

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 08. aug, 2016 09:28

Surf: Hvad er din erfaring med Dplay? Er streamingen stadig i dårlig kvalitet og hakkende?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af zalcos » mandag, 08. aug, 2016 13:28

CVLiverpool skrev:Surf: Hvad er din erfaring med Dplay? Er streamingen stadig i dårlig kvalitet og hakkende?
Jeg byder lige ind her :)

Jeg så community shield med Dplay. Det er for mine øjne samme kvalitet som viaplay.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Spazzjack » mandag, 08. aug, 2016 14:09

CVLiverpool skrev:Surf: Hvad er din erfaring med Dplay? Er streamingen stadig i dårlig kvalitet og hakkende?
Når jeg bruger Firefox er streamet meget hakkende, hvilket dog ikke er tilfældet i Chrome, som jeg dog ikke er vild med. Et andet problem med Dplay er at de ikke viser Champions League, som man jo kan på Viaplay.
Billede

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » mandag, 08. aug, 2016 14:17

Jeg har oplevet fin kvalitet af dplay på min Mac med Chrome og på min iPhone. Et par gange har der været problemet med streamet - fx forsvandt det helt på min mobil under straffesparkskonkurrencen i Carling Cup finalen.

Det mest irriterende for mig at se er, at der ikke findes en app til mit smart tv, og at den hakker når jeg bruger chromecast. Det ved jeg dog ikke om skyldes min internethastighed eller at min trådløse router er for gammel (har dog ikke normalt problemer med chromecast).

Men jeg har læst, at dplays sportsudsendelser rykker over til Eurosport appen på et tidspunkt. Måske det hjælper.

Ja, det er irriterende med CL. Men det er mere end 100 kr billigere end viaplay, og så har dplay begge engelske cups.

Jeg prøver det i hvert fald her første måned af sæsonen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 08. aug, 2016 16:21

Tak for svar alle sammen.
Jeg leder efter et alternativ til at se at søndagskampene i stedet for dårlige streams på nettet. :-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 09. aug, 2016 01:08

CVLiverpool skrev:Tak for svar alle sammen.
Jeg leder efter et alternativ til at se at søndagskampene i stedet for dårlige streams på nettet. :-)
Liverpool kampe ses da på den lokale sports pubben sammen med andre Fellow reds i området, sku endnu federe at fejre et sent mål med 20 andre tosser , end i stuen for sig selv :) oh koster blot en enkelt øl i baren så er alle glade
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 09. aug, 2016 12:26

Stones til City for 50 mil pund.

Pogba til united for 100 mil pund

Crazy times.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar