Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
NAH

Re: Dagens Kampe

Indlæg af NAH » onsdag, 06. maj, 2009 23:35

Ih hvor er det dog synd for Dogpuh, Bollock og Asshole NOT

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. maj, 2009 23:42

Masche20 skrev: Han er så subjektiv, at det burde forbydes. Havde scum mødt rosenborg havde han også kaldt det drømmefinalen. Jeg håber at se en grædefærdig cristina, whiskey-nose og peter rødtud når Barca lammetæver dem i Rom.

Har altid ment de 3 "eksperter" er omvandrende jokes og har ikke ændret mening efter i aften.
Hehe ja det kan der være noget om, og nu vi snakker scum, hvor er så de smilies der brækker sig blevet af? de var jo synonym med man u, drogba, terry og diverse andre. Er det mon fordi de dækkede over så meget, at det blev lidt forvirende? Jeg savner dem ihvertfald
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JanRude
Indlæg: 295
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:29
Geografisk sted: Odense C
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JanRude » torsdag, 07. maj, 2009 00:49

Hulu Bulu og piv piv. F**k hvor er chelsea en patetisk klub


Billede
“Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live”
- Charles Bukowski

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » torsdag, 07. maj, 2009 01:32

Jeg må ærligt indrømme, at jeg har fuld forståelse for deres reaktion. FUCK en dårlig dommerpræstation!

De bliver snydt for et enormt straffe (Piques hånd). Efter at have set den flere gange, mener jeg også, at Malouda var i feltet, da han blev hæklet... Og sparket i overtiden var også en klokkeklar arm - det var sgu ikke skulderen. Altså blev de snydt for flere straffespark.

Barcelona havde ét forsøg inden for rammen, og det var dét, de scorede på. Uanset hvem man holder med, så har Chelsea objektivt set fortjent at gå videre til finalen. Jeg ville gå helt amok, hvis det var Liverpool, der fik en tilsvarende behandling.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. maj, 2009 01:41

Boye skrev:Jeg må ærligt indrømme, at jeg har fuld forståelse for deres reaktion. FUCK en dårlig dommerpræstation!

De bliver snydt for et enormt straffe (Piques hånd). Efter at have set den flere gange, mener jeg også, at Malouda var i feltet, da han blev hæklet... Og sparket i overtiden var også en klokkeklar arm - det var sgu ikke skulderen. Altså blev de snydt for flere straffespark.

Barcelona havde ét forsøg inden for rammen, og det var dét, de scorede på. Uanset hvem man holder med, så har Chelsea objektivt set fortjent at gå videre til finalen. Jeg ville gå helt amok, hvis det var Liverpool, der fik en tilsvarende behandling.
Aaarh?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » torsdag, 07. maj, 2009 02:39

Boye skrev:Jeg må ærligt indrømme, at jeg har fuld forståelse for deres reaktion. FUCK en dårlig dommerpræstation!

De bliver snydt for et enormt straffe (Piques hånd). Efter at have set den flere gange, mener jeg også, at Malouda var i feltet, da han blev hæklet... Og sparket i overtiden var også en klokkeklar arm - det var sgu ikke skulderen. Altså blev de snydt for flere straffespark.

Barcelona havde ét forsøg inden for rammen, og det var dét, de scorede på. Uanset hvem man holder med, så har Chelsea objektivt set fortjent at gå videre til finalen. Jeg ville gå helt amok, hvis det var Liverpool, der fik en tilsvarende behandling.
Jeg er godt tilfreds med at vi ikke skal have endnu en finale mellem Manchester U og Chelsea, men jeg er enig i dit indlæg.
Jeg kan sådan set godt forstå de mange skadefro indlæg i denne tråd, men det ændrer nu ikke på at jeg også fuldt ud forstår Chelsea-spillernes frustrationer over dommeren. De blev snydt for to straffespark, hvoraf det ene var så klart at det er fuldstændigt uforståeligt at der ikke blev fløjtet.
Hvis det var Liverpool der var blevet udsat for det her ville efter-kamptråden allerede nu have været flere sider lang.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

The Rain

Re: Dagens Kampe

Indlæg af The Rain » torsdag, 07. maj, 2009 07:21

For satan, jeg var grædefærdig i går, mand.

Jeg synes satme det var ufortjent. Målt i rene mål-chancer havde Chelsea fortjent at vinde, og når man lægger Piqués KLOKKEKLARE straffespark samt det næsten lige så klare straffespark i overtiden, så synes jeg sgu, det er sørgeligt.

Jeg har stor respekt for Barcelona, men det er sgu en sørgelig, trist og ekstrem tynd måde at komme i finalen på. Dog håber jeg, at de banker Scum! og jeg tror også, at de gør det.

Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rambo » torsdag, 07. maj, 2009 08:05

JanRude skrev:Hulu Bulu og piv piv. F**k hvor er chelsea en patetisk klub


Billede

Billede
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 07. maj, 2009 08:08

http://www.globalticketservice.com/desc ... otball.jpg

Se li prisen for en finale billet. Knap 4000 €. Det er fuldstændig vanvittig overpris de tager.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 07. maj, 2009 08:13

Jeg er ked af at sige, men det er et faktum at scum slår Barca i finalen. De mangler Fletcher, ja, men så sætter de bare ind anden klassespiller ind i stedet for. scum forsvarer vel mindst ligeså godt som chelsea, der i høj grad holdt barca fra chancer, mens scums angrebs/kontraspil er klasser over. ferguson har rutinen, det har Guardiola ikke. Godt nok siger mr. ferguson, at de vil spille angrebsfodbold, men alligevel kommer Barca til at være i boldbesiddelse, og bang kontraangeb fra rooney og ronaldo i hovedet på dem. Det bliver 3-0.

Barcelona kommer til at stille sådan op:

Valdes
Puyol, Yaya Toure, Pique, Sylvinho
Xavi, Keita, Iniesta
Messi, Eto'o, Henry

Forudsat at Henry bliver klar selvfølgelig. Et på ingen måde imponerende hold, hvor specielt forsvaret er kanonføde for ronaldo, rooney og co.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. maj, 2009 08:15

http://www.youtube.com/watch?v=dKpQ5HS5 ... annel_page

Ren kedsomhed, men Ballack er sgu en sjov fætter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » torsdag, 07. maj, 2009 09:47

AJ skrev:Jeg er ked af at sige, men det er et faktum at scum slår Barca i finalen.
Det er da noget vrøvl. At Chelsea havde så stort held med at forsvare overfor Barca skyldes jo først og fremmest, at der kun var ti minutter ud af de 180, hvor de ikke havde det resultat, de skulle bruge. På Camp Nou skulle de bare bruge det 0-0, og de var aldrig interesserede i andet. I går startede Barca som lyn og torden, og Chelsea havde vel reelt set ikke haft bolden, ind til Essien scorer sit fantastiske mål (der nu stadig ikke kan måle sig med Zidanes). Herefter spiller Chelsea igen som et udehold - overlader bolden til Barca og stiller sig dybt og kompakt i banen. De havde det resultat, de skulle bruge. Det gjorde de fænomenalt, men det laver jo ikke om på, at det var præcist, hvad de gjorde.

I Rom bliver det anderledes. Barca behøver ikke forcere unødigt, og Manchester United er tvunget til at spille med. I hvert fald ind til englænderne scorer. Hvis Barcelona først kommer bagud, tror jeg også, de får det svært, men ind til da vil det være en fuldstændig åben kamp.

Jeg synes i øvrigt det er bemærkelsesværdigt, hvordan de tre TV3-drenge roste Chelsea til skyerne i går. Jeg hører normalt til dem, der mener, at der nu nok er noget om snakken, når de før i tiden har beskyldt Liverpool for at spille defensivt, men jeg må dog indrømme, at det er paradoksalt, at Chelsea kan slippe afsted med eksakt det samme over 180 minutter uden at høre for det.
Senest rettet af Rasmus torsdag, 07. maj, 2009 09:48, rettet i alt 1 gang.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Bjarkejesp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bjarkejesp » torsdag, 07. maj, 2009 09:47

Uhyggeligt at se at nogle Chelsea fans nu vil have en ny træner :roll: Nogle vil endda have Grant(?!) tilbage fordi han fik dem længere i CL. Spansk/Italienske tilstande i Chelski?

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » torsdag, 07. maj, 2009 10:10

Rasmus skrev:
AJ skrev:Jeg er ked af at sige, men det er et faktum at scum slår Barca i finalen.
Det er da noget vrøvl. At Chelsea havde så stort held med at forsvare overfor Barca skyldes jo først og fremmest, at der kun var ti minutter ud af de 180, hvor de ikke havde det resultat, de skulle bruge. På Camp Nou skulle de bare bruge det 0-0, og de var aldrig interesserede i andet. I går startede Barca som lyn og torden, og Chelsea havde vel reelt set ikke haft bolden, ind til Essien scorer sit fantastiske mål (der nu stadig ikke kan måle sig med Zidanes). Herefter spiller Chelsea igen som et udehold - overlader bolden til Barca og stiller sig dybt og kompakt i banen. De havde det resultat, de skulle bruge. Det gjorde de fænomenalt, men det laver jo ikke om på, at det var præcist, hvad de gjorde.

I Rom bliver det anderledes. Barca behøver ikke forcere unødigt, og Manchester United er tvunget til at spille med. I hvert fald ind til englænderne scorer. Hvis Barcelona først kommer bagud, tror jeg også, de får det svært, men ind til da vil det være en fuldstændig åben kamp.

Jeg synes i øvrigt det er bemærkelsesværdigt, hvordan de tre TV3-drenge roste Chelsea til skyerne i går. Jeg hører normalt til dem, der mener, at der nu nok er noget om snakken, når de før i tiden har beskyldt Liverpool for at spille defensivt, men jeg må dog indrømme, at det er paradoksalt, at Chelsea kan slippe afsted med eksakt det samme over 180 minutter uden at høre for det.
Hørt! Hørt!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1688
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 07. maj, 2009 10:43

Rasmus skrev:
AJ skrev:Jeg er ked af at sige, men det er et faktum at scum slår Barca i finalen.
Det er da noget vrøvl. At Chelsea havde så stort held med at forsvare overfor Barca skyldes jo først og fremmest, at der kun var ti minutter ud af de 180, hvor de ikke havde det resultat, de skulle bruge. På Camp Nou skulle de bare bruge det 0-0, og de var aldrig interesserede i andet. I går startede Barca som lyn og torden, og Chelsea havde vel reelt set ikke haft bolden, ind til Essien scorer sit fantastiske mål (der nu stadig ikke kan måle sig med Zidanes). Herefter spiller Chelsea igen som et udehold - overlader bolden til Barca og stiller sig dybt og kompakt i banen. De havde det resultat, de skulle bruge. Det gjorde de fænomenalt, men det laver jo ikke om på, at det var præcist, hvad de gjorde.

I Rom bliver det anderledes. Barca behøver ikke forcere unødigt, og Manchester United er tvunget til at spille med. I hvert fald ind til englænderne scorer. Hvis Barcelona først kommer bagud, tror jeg også, de får det svært, men ind til da vil det være en fuldstændig åben kamp.

Jeg synes i øvrigt det er bemærkelsesværdigt, hvordan de tre TV3-drenge roste Chelsea til skyerne i går. Jeg hører normalt til dem, der mener, at der nu nok er noget om snakken, når de før i tiden har beskyldt Liverpool for at spille defensivt, men jeg må dog indrømme, at det er paradoksalt, at Chelsea kan slippe afsted med eksakt det samme over 180 minutter uden at høre for det.
Helt og aldeles enig. Din betragtning om at Chelsea havde det resultat de skulle bruge i 170 minutter er spot on. Men derudover finder jeg det skammeligt, at chelsea fra kampens start igår overlod alt initiativet til Barcelona, der i de første 9 minutter havde en boldbesiddelse på godt 75%. Den var altså aldrig gået på Anfield - selv ikke med Benitez i sit mest defensive lune.

Grunden til at chelseas negative indtilling ikke blev kommenteret af teletubbierne i studiet skyldes vist mest Brians tilhørsforhold til chelsea - han plejer jo ellers at være den der revser de defensive hold.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar