Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » søndag, 04. okt, 2009 13:03

Chris R. skrev:
Brag skrev: Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Det er sjovt du siger det. Jeg syntes nemlig at det er definitionen på en Man Utd. tilhænger at han hader alle scousers. F. eks. var jeg inde på jeres hjemmeside i optakten til en hvis kamp mod os sidste sæson, hvor i "varmede op" med sange om at city fans og scousers skulle puttes i et bål og brændes :roll:
Så syntes lige man skal feje foran egen dør først...eller noget.
Nu skal Brag jo ikke lide, for noget andre gør....Chris R.: Dit indlæg må da siges, at være det mest generaliserende, jeg længe har set!!!

Brugeravatar
catu
Indlæg: 1870
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:04
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 46
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af catu » søndag, 04. okt, 2009 14:54

Young Guns er bagud til Blackburn. Hvis det holder, og vi skulle vinde i eftermiddag, så vil det virkeligt have været en god weekend
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Brugeravatar
catu
Indlæg: 1870
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:04
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 46
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af catu » søndag, 04. okt, 2009 15:04

Så fik de udlignet og er nu bagud igen
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 04. okt, 2009 15:10

Også fik de vendt det hele. 3-2 til Arsenal.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 04. okt, 2009 16:21

Chris R. skrev:
Brag skrev: Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Det er sjovt du siger det. Jeg syntes nemlig at det er definitionen på en Man Utd. tilhænger at han hader alle scousers. F. eks. var jeg inde på jeres hjemmeside i optakten til en hvis kamp mod os sidste sæson, hvor i "varmede op" med sange om at city fans og scousers skulle puttes i et bål og brændes :roll:
Så syntes lige man skal feje foran egen dør først...eller noget.
Jeg kan heldigvis kun tale for mig selv.
Mvh.Brag.

FS
Indlæg: 550
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af FS » søndag, 04. okt, 2009 16:25

Bendtner har lige gjort det til 6-2 til Arsenal på et rigtig godt mål. Et træk ind i banen og sparker stolpe ind i længste hjørne.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 04. okt, 2009 20:26

Brag skrev: Hej hekkem, nu må du lige forklare mig en ting.
Som jeg læser dit indlæg, syntes du ikke der skal lægges tid til, når der scores,udskiftes, eller trækkes tid ud af modstanderen, i overtitden, mener du virklig det?
Jeg mener jo det modsatte, og at det ikke skal kunne betale sig, at trække tid ud, og lave udskiftninger i overtiden, problemet som jeg ser det, er at der er for få dommere der netop lægger tid til.
Ja vi spillede ikke særligt godt i går, tror jeg heller ikke der er nogen der vil påstå.
Dog syntes jeg at vi spiller mere positivt ende sidste år, hvor vi meget afhængige, af en mand. vi har haft flere gode kampe, mod city,tottenham,og wigan.
Jeres problem i år har været, at i har spillet godt mod de dårlige hold, men når i har mødt hold af bare rimlig kvalitet, har i haft problemer.Tottenham hvor jeg syntes i blev udpillet,aston villa, og fiorentina hvor i var helt væk i første halvleg, dog kommer i meget godt igen i anden.
Dommeren i går syntes jeg dommeren dømmer en rigtig god kamp, i mine øjne, burde han ikke give det andet gule kort, kan forsvares men meget hårdt dømt, kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål, og så burde han have lagt 30 sec til, da der blev scoret i overtiden, men alt i alt dømmer han en god kamp.
Som jeg har skrevet tidligere, gå det nogen gange ens egen vej, nogen gange modsat, f.eks vores kamp mod wolfsburg, hvor vi bliver snydt for et klart straffespark, to fejlagtige annulleringer af mål pga. offside, det ene kommer afleveringen endda fra en wolfsburg spiller.
Modsat jeres kamp mod stoke, hvor det var jer der havde heldet.
Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Du skal absolut ikke pådutte mig den frase, at fordi jeg er Liverpool fans så hadder jeg man utd.

Det gør jeg absolut ikke, da min tid ikke er til had. Had er et voldsomt stort ord i min verden, og har ikke tid lyst eller energi til at hadde. Så tag den venligst i dig igen, og lad være med at lægge ord i munden på mig. Det kan jeg sagtens selv gøre.

Hvad min holdning er til hvad der lægges tid til eller ej, er sagen uvedkommen. Problemet ligger i den uretfærdighed der forelægges. Jeg ser helst det er lige for alle hold, men således som det ligger nu, er det ikke lige for alle hold. Nu brokker jeres manager endda over der ikke bliver lagt nok tid til. Jesus Christ

Når det nu skal være, så mener jeg der skal lægges tid til de tidsudtræk der er. Men det skal der gøres ved hver eneste kamp, og ikke kun når det passer et tophold, hjemmehold, dommerens favorithold eller lignende.

Du skriver du respektere mine indlæg, men når du kan tro jeg hadder man utd, så har du ikke fuldt med ret længe herinde.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » søndag, 04. okt, 2009 21:10

Brag skrev: kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål
Seriøst?? Både Foster og Jones springer mod hinanden, Jones når bolden først og header den i kassen. Eftrfølgende støder de sammen, og Jones er tilfældigvis større og stærkere end Foster, og derfor bliver Foster den lille i duellen, og falder til jorden. Rent hypotetisk kunne du forestille dig at duellen havde været mellem Owen (den lille "indsæt valgfrit skældsord") og Cech, hvor Owen kom først på bolden og header den i kassen, mens Cech efterfølgende hamrer Owen i gulvet - Havde der så også været frispark til Cech!?

Den eneste grund til at dommeren, efter dit udsagn, kunne have dømt frispark, må være at dommerne over en bred kam favoriserer holdet i røde trøjer på Old Trafford, og samtidigt har en generel tendens til at være overbeskyttende overfor målmænd.

Du kan gense målet her: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3563091/
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 04. okt, 2009 23:06

Nando skrev:
Brag skrev: kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål
Seriøst?? Både Foster og Jones springer mod hinanden, Jones når bolden først og header den i kassen. Eftrfølgende støder de sammen, og Jones er tilfældigvis større og stærkere end Foster, og derfor bliver Foster den lille i duellen, og falder til jorden. Rent hypotetisk kunne du forestille dig at duellen havde været mellem Owen (den lille "indsæt valgfrit skældsord") og Cech, hvor Owen kom først på bolden og header den i kassen, mens Cech efterfølgende hamrer Owen i gulvet - Havde der så også været frispark til Cech!?

Den eneste grund til at dommeren, efter dit udsagn, kunne have dømt frispark, må være at dommerne over en bred kam favoriserer holdet i røde trøjer på Old Trafford, og samtidigt har en generel tendens til at være overbeskyttende overfor målmænd.

Du kan gense målet her: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3563091/
personligt syntes jeg ikke der var frispark, men der er mange dommere, som du selv skriver der overbeskytter målmanden, så vi er enige.
Mvh.Brag.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 04. okt, 2009 23:24

Hekkem skrev:
Brag skrev: Hej hekkem, nu må du lige forklare mig en ting.
Som jeg læser dit indlæg, syntes du ikke der skal lægges tid til, når der scores,udskiftes, eller trækkes tid ud af modstanderen, i overtitden, mener du virklig det?
Jeg mener jo det modsatte, og at det ikke skal kunne betale sig, at trække tid ud, og lave udskiftninger i overtiden, problemet som jeg ser det, er at der er for få dommere der netop lægger tid til.
Ja vi spillede ikke særligt godt i går, tror jeg heller ikke der er nogen der vil påstå.
Dog syntes jeg at vi spiller mere positivt ende sidste år, hvor vi meget afhængige, af en mand. vi har haft flere gode kampe, mod city,tottenham,og wigan.
Jeres problem i år har været, at i har spillet godt mod de dårlige hold, men når i har mødt hold af bare rimlig kvalitet, har i haft problemer.Tottenham hvor jeg syntes i blev udpillet,aston villa, og fiorentina hvor i var helt væk i første halvleg, dog kommer i meget godt igen i anden.
Dommeren i går syntes jeg dommeren dømmer en rigtig god kamp, i mine øjne, burde han ikke give det andet gule kort, kan forsvares men meget hårdt dømt, kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål, og så burde han have lagt 30 sec til, da der blev scoret i overtiden, men alt i alt dømmer han en god kamp.
Som jeg har skrevet tidligere, gå det nogen gange ens egen vej, nogen gange modsat, f.eks vores kamp mod wolfsburg, hvor vi bliver snydt for et klart straffespark, to fejlagtige annulleringer af mål pga. offside, det ene kommer afleveringen endda fra en wolfsburg spiller.
Modsat jeres kamp mod stoke, hvor det var jer der havde heldet.
Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Du skal absolut ikke pådutte mig den frase, at fordi jeg er Liverpool fans så hadder jeg man utd.

Det gør jeg absolut ikke, da min tid ikke er til had. Had er et voldsomt stort ord i min verden, og har ikke tid lyst eller energi til at hadde. Så tag den venligst i dig igen, og lad være med at lægge ord i munden på mig. Det kan jeg sagtens selv gøre.

Hvad min holdning er til hvad der lægges tid til eller ej, er sagen uvedkommen. Problemet ligger i den uretfærdighed der forelægges. Jeg ser helst det er lige for alle hold, men således som det ligger nu, er det ikke lige for alle hold. Nu brokker jeres manager endda over der ikke bliver lagt nok tid til. Jesus Christ

Når det nu skal være, så mener jeg der skal lægges tid til de tidsudtræk der er. Men det skal der gøres ved hver eneste kamp, og ikke kun når det passer et tophold, hjemmehold, dommerens favorithold eller lignende.

Du skriver du respektere mine indlæg, men når du kan tro jeg hadder man utd, så har du ikke fuldt med ret længe herinde.
Jeg skrev atdet virkede sådan, men tager det gerne i mig igen, hvis det ikke er tilfældet.
sjovt nok har jeg ikke set en eneste kommentar om at dommeren lagde 1min og 28 sec til, udover,de tre minnutters tillægstid, i jeres kamp i dag. så nu må atkinson da have to favorithold. I formåede så bare ikke at score, men var tæt på.
Chelsea brugte et minut på at juble, så det er da rimligt at han lægger tid til, eller hvad.
Hvis du syntes det er rimligt han lægger tid til i dag, kan jeg ikke forstå, du syntes det var urimligt i vores kamp mod city.Vi er enige om at det burde gøres hver gang, men det er jo ikke atkinson der gør noget forkert.
Mvh.Brag.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 04. okt, 2009 23:42

Brag skrev:
Hekkem skrev:
Brag skrev: Hej hekkem, nu må du lige forklare mig en ting.
Som jeg læser dit indlæg, syntes du ikke der skal lægges tid til, når der scores,udskiftes, eller trækkes tid ud af modstanderen, i overtitden, mener du virklig det?
Jeg mener jo det modsatte, og at det ikke skal kunne betale sig, at trække tid ud, og lave udskiftninger i overtiden, problemet som jeg ser det, er at der er for få dommere der netop lægger tid til.
Ja vi spillede ikke særligt godt i går, tror jeg heller ikke der er nogen der vil påstå.
Dog syntes jeg at vi spiller mere positivt ende sidste år, hvor vi meget afhængige, af en mand. vi har haft flere gode kampe, mod city,tottenham,og wigan.
Jeres problem i år har været, at i har spillet godt mod de dårlige hold, men når i har mødt hold af bare rimlig kvalitet, har i haft problemer.Tottenham hvor jeg syntes i blev udpillet,aston villa, og fiorentina hvor i var helt væk i første halvleg, dog kommer i meget godt igen i anden.
Dommeren i går syntes jeg dommeren dømmer en rigtig god kamp, i mine øjne, burde han ikke give det andet gule kort, kan forsvares men meget hårdt dømt, kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål, og så burde han have lagt 30 sec til, da der blev scoret i overtiden, men alt i alt dømmer han en god kamp.
Som jeg har skrevet tidligere, gå det nogen gange ens egen vej, nogen gange modsat, f.eks vores kamp mod wolfsburg, hvor vi bliver snydt for et klart straffespark, to fejlagtige annulleringer af mål pga. offside, det ene kommer afleveringen endda fra en wolfsburg spiller.
Modsat jeres kamp mod stoke, hvor det var jer der havde heldet.
Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Du skal absolut ikke pådutte mig den frase, at fordi jeg er Liverpool fans så hadder jeg man utd.

Det gør jeg absolut ikke, da min tid ikke er til had. Had er et voldsomt stort ord i min verden, og har ikke tid lyst eller energi til at hadde. Så tag den venligst i dig igen, og lad være med at lægge ord i munden på mig. Det kan jeg sagtens selv gøre.

Hvad min holdning er til hvad der lægges tid til eller ej, er sagen uvedkommen. Problemet ligger i den uretfærdighed der forelægges. Jeg ser helst det er lige for alle hold, men således som det ligger nu, er det ikke lige for alle hold. Nu brokker jeres manager endda over der ikke bliver lagt nok tid til. Jesus Christ

Når det nu skal være, så mener jeg der skal lægges tid til de tidsudtræk der er. Men det skal der gøres ved hver eneste kamp, og ikke kun når det passer et tophold, hjemmehold, dommerens favorithold eller lignende.

Du skriver du respektere mine indlæg, men når du kan tro jeg hadder man utd, så har du ikke fuldt med ret længe herinde.
Jeg skrev atdet virkede sådan, men tager det gerne i mig igen, hvis det ikke er tilfældet.
sjovt nok har jeg ikke set en eneste kommentar om at dommeren lagde 1min og 28 sec til, udover,de tre minnutters tillægstid, i jeres kamp i dag. så nu må atkinson da have to favorithold. I formåede så bare ikke at score, men var tæt på.
Chelsea brugte et minut på at juble, så det er da rimligt at han lægger tid til, eller hvad.
Hvis du syntes det er rimligt han lægger tid til i dag, kan jeg ikke forstå, du syntes det var urimligt i vores kamp mod city.Vi er enige om at det burde gøres hver gang, men det er jo ikke atkinson der gør noget forkert.
Synes ikke rigtigt du kan sammenligne de to situationer. Liverpool havde ikke noget at vinde på overtiden idag. De kunne som bedst have udlignet til 1-2. Hvilken forskel havde det gjort? I jeres tilfælde er der tale om at ManU rent faktisk kan, og redder point hjem i den tildelte overtid.

Så nævner du Wolfsburg-kampen, men jeg tror nok hele England, udover jeres fans, er ret enige om at i har et dommertække udover det sædvanlige. Man behøver jo bare skrue tiden tilbage til en berømt kamp mod Tottenham, hvor et mål af Pedro Mendes blev underkendt. Måske den største dommerskandale i PL i nyere tid. Du har sådan set ret i at alle hold sommetider har marginalerne med sig, Carra havde eksempelvis en uheldig tendens til at altid bruge hånden i eget straffesparksfeltet, men der er stadig langt op til jeres dommertække. Det er nok kun jeres fans der ikke kan indse det.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 04. okt, 2009 23:48

henrik1 skrev:
Brag skrev:
Hekkem skrev:
Brag skrev: Hej hekkem, nu må du lige forklare mig en ting.
Som jeg læser dit indlæg, syntes du ikke der skal lægges tid til, når der scores,udskiftes, eller trækkes tid ud af modstanderen, i overtitden, mener du virklig det?
Jeg mener jo det modsatte, og at det ikke skal kunne betale sig, at trække tid ud, og lave udskiftninger i overtiden, problemet som jeg ser det, er at der er for få dommere der netop lægger tid til.
Ja vi spillede ikke særligt godt i går, tror jeg heller ikke der er nogen der vil påstå.
Dog syntes jeg at vi spiller mere positivt ende sidste år, hvor vi meget afhængige, af en mand. vi har haft flere gode kampe, mod city,tottenham,og wigan.
Jeres problem i år har været, at i har spillet godt mod de dårlige hold, men når i har mødt hold af bare rimlig kvalitet, har i haft problemer.Tottenham hvor jeg syntes i blev udpillet,aston villa, og fiorentina hvor i var helt væk i første halvleg, dog kommer i meget godt igen i anden.
Dommeren i går syntes jeg dommeren dømmer en rigtig god kamp, i mine øjne, burde han ikke give det andet gule kort, kan forsvares men meget hårdt dømt, kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål, og så burde han have lagt 30 sec til, da der blev scoret i overtiden, men alt i alt dømmer han en god kamp.
Som jeg har skrevet tidligere, gå det nogen gange ens egen vej, nogen gange modsat, f.eks vores kamp mod wolfsburg, hvor vi bliver snydt for et klart straffespark, to fejlagtige annulleringer af mål pga. offside, det ene kommer afleveringen endda fra en wolfsburg spiller.
Modsat jeres kamp mod stoke, hvor det var jer der havde heldet.
Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Du skal absolut ikke pådutte mig den frase, at fordi jeg er Liverpool fans så hadder jeg man utd.

Det gør jeg absolut ikke, da min tid ikke er til had. Had er et voldsomt stort ord i min verden, og har ikke tid lyst eller energi til at hadde. Så tag den venligst i dig igen, og lad være med at lægge ord i munden på mig. Det kan jeg sagtens selv gøre.

Hvad min holdning er til hvad der lægges tid til eller ej, er sagen uvedkommen. Problemet ligger i den uretfærdighed der forelægges. Jeg ser helst det er lige for alle hold, men således som det ligger nu, er det ikke lige for alle hold. Nu brokker jeres manager endda over der ikke bliver lagt nok tid til. Jesus Christ

Når det nu skal være, så mener jeg der skal lægges tid til de tidsudtræk der er. Men det skal der gøres ved hver eneste kamp, og ikke kun når det passer et tophold, hjemmehold, dommerens favorithold eller lignende.

Du skriver du respektere mine indlæg, men når du kan tro jeg hadder man utd, så har du ikke fuldt med ret længe herinde.
Jeg skrev atdet virkede sådan, men tager det gerne i mig igen, hvis det ikke er tilfældet.
sjovt nok har jeg ikke set en eneste kommentar om at dommeren lagde 1min og 28 sec til, udover,de tre minnutters tillægstid, i jeres kamp i dag. så nu må atkinson da have to favorithold. I formåede så bare ikke at score, men var tæt på.
Chelsea brugte et minut på at juble, så det er da rimligt at han lægger tid til, eller hvad.
Hvis du syntes det er rimligt han lægger tid til i dag, kan jeg ikke forstå, du syntes det var urimligt i vores kamp mod city.Vi er enige om at det burde gøres hver gang, men det er jo ikke atkinson der gør noget forkert.
Synes ikke rigtigt du kan sammenligne de to situationer. Liverpool havde ikke noget at vinde på overtiden idag. De kunne som bedst have udlignet til 1-2. Hvilken forskel havde det gjort? I jeres tilfælde er der tale om at ManU rent faktisk kan, og redder point hjem i den tildelte overtid.

Så nævner du Wolfsburg-kampen, men jeg tror nok hele England, udover jeres fans, er ret enige om at i har et dommertække udover det sædvanlige. Man behøver jo bare skrue tiden tilbage til en berømt kamp mod Tottenham, hvor et mål af Pedro Mendes blev underkendt. Måske den største dommerskandale i PL i nyere tid. Du har sådan set ret i at alle hold sommetider har marginalerne med sig, Carra havde eksempelvis en uheldig tendens til at altid bruge hånden i eget straffesparksfeltet, men der er stadig langt op til jeres dommertække. Det er nok kun jeres fans der ikke kan indse det.
Jeg kan ikke rigtig se der skulle være en forskel, dommeren skal vel ikke tage hensyn til hvad, stillingen er.
Havde bennayoun scoret på jeres kæmpechance, kunne det meget vel være blevet meget afgørende for jer.
Mvh.Brag.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » mandag, 05. okt, 2009 00:08

Afgørende på hvilken måde? Hvis jeg ikke husker meget galt stod det 2-0 til Chelsea, da Benayoun brændte den chance. Havde det ene minut så gjort nogen forskel? I fik altså 6 min mod City, og i fik vel 3 min igår, plus Sunderland lige havde fået en mand udvist. Og i begge tilfælde havde et ekstra mål til jer betydet henholdvis 3 og 1 ekstra point på kontoen. For vores vedkommende betød det ikke en pind. Derfor synes jeg ikke det er lige så "kontroversielt" at dommeren lægger et enkelt minut til.

Og vi er vel stadig trods alt ret enige om at den berygtede Spurs-kamp for nogle sæsoner siden, for bare at nævne et eksempel, viser hvor meget dommertække i egentlig har selv i situationer, hvor der ikke burde være noget skøn? Sådan ser jeg det ihvertfald, og det er det jeg også hører fra stort set alle andre der følger PL og ikke lige holder med Manchester United. Men jeg forstår selvfølgelig godt at du ikke vil kritisere dit eget hold. Og det kan selvfølgelig også diskuteres om det egentlig er jeres egen skyld at dommerne sådan holder hånden over jer. Jeg er ikke selv så meget til konspirationsteorier og den slags. Men Fergusons mange raseriudfald mod dommerstaben, kunne måske godt skræmme nogle stykker. Jeg synes ihvertfald i henter meget på tvivlsomme overtidsmål mål sådan generelt set. Jeg vil dog erkende at man må beundre jeres indstilling, og at i kæmper til sidste sekund. Og du har sådan set også ret i at Liverpool bare ikke er gode nok til at udfordre.

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af No maam » mandag, 05. okt, 2009 00:10

Brag skrev:
No maam skrev:
Brag skrev:
No maam skrev:
Brag skrev:
Hekkem skrev:THE FOOTBALL ASSOCIATION WOULD LIKE TO MAKE ALL PREMIER LEAGUE TEAMS AWARE OFF THE FOLLOWING....

1a. When a visiting team arrives at Old Trafford they must be fully aware that should Manchester United be losing that extra minutes will be added until they score, this is a law that cannot be argued or changed despite any media coverage.
1b. In line with the above should Manchester United not manage to muster enough attacks in the oppositions goal then a penalty will be awarded at the stretford end for any reason deemed fit to the referee
1c. Substitutions made by Manchester united at old trafford around the 90 minute mark when losing will be changed from 30 second add on times to 5 minute add on times, however this rule only applies at Old Trafford and not any where else....
1d. Premier League Officials will be given extra complimentary hotel accomodation and hospitality packages based on their desicions during any games at Old Trafford
Hej hekkem.
Syntes du er for god en debattør, til at synke så dybt.selvfølgelig skal dommeren ligge tid til for jubelscenerne, og han kan jo ikke bede
fjerdedommeren om at signalere f.eks. 50sec ekstra.
Desuden har dommeren ret til at ligge 59 sec oveni, da man kun kan vise i hele min.
59 sec+30 sec for udskifning=1 min og 29 sec, og owens mål bliver scoret efter,
1 min og 26, udover de 4min der er vist, og det er endda uden ekstra tid for jubelscener.
Desuden undrer debatten mig lidt, da stillingen jo er 3-3 og ikke 3-2 til city, for
det er jo ens for begge hold, og city har jo også muligheden, for at gå efter de
tre point,
og jeg tror ikke i havde skrevet det samme hvis city havde scoret.
Synke så dybt ?
Hekkem bruger humor til at belyse situtionen med, noget som er en stor del af danskernes kultur!
Og som Homer Simpson plejer at sige "it´s funny cause it´s true"

Det var united der var i momentum så nej, City havde ikke muligheden for at score, og dermed var det ikke lige for begge mandskaber.

Hekkem, mht. 3-2 målet, så vil jeg give dig ret i at der ikke var frispark. Evra har ingen anden intention end at falde og få frispark da han vil drible gennem Richards og den anden City spiller. Der er ingen der rører ham men alligevel falder han med et brag. Man skulle næsten tro han havde spillet på hold med ronaldo og Van Nistelroy :P

Eneste forskel ville selvfølgelig være at Van nistelroy havde fået et straffe når han nu var så tæt på feltet :D (beklager Brag der var den med humoren igen)

Kan godt være det er humor, men den beskriver den almene holdning herinde, og det syntes jeg at hekkem er for god en debattør, til at hoppe med på.
Ang, frisparket, ja det er der måske ikke, men come on, så bliver vi også snydt for et hjørne, som vi evt. kunne have scoret på, ihvertfald mod jer,undskyld det var humor.
Der er vel en grund til at det er den almindelige holdning herinde. Dit hold er blevet forfordelt i så høj grad de sidste 20 år at i faktisk burde have et par af dommerne med på jeres årlige holdfoto. Den ganske fodboldverden er klar over dette fænomen, bortset lige fra uniteds tilhængere, som sjovt nok aldrig kan se de mange fejlkendelser der altid peger jeres vej.

Hvis vi laver et straffe der ikke bliver dømt er jeg ikke bleg for at påpege det, men jeg har aldrig hørt en unitedfan komme med samme bekendelse. Min vurdering er da også at når det sker så tit vil det vel nærmest være umuligt at holde ud for jer og det er vel også derfor i alle som én har kraftige eskapistiske tendenser.

Og læg lige mærke til at jeg ikke taler om de almindelige fejlskøn som alle dommere laver og som svinger begge veje.
Nej, jeg taler kun om de groteske, som Tottenhams scoring på OT for et par år siden, som Fletcher der for få kampe siden fjerner begge Asharvins ankler i feltet uden der dømmes straffe, som overtid i rå mængder til jeres hold scorer (læs feks. den artikel længere oppe i trådeb fra The Guardian) osv.

Jeg har set på dette pis i 20 år nu og det nager mig i den grad at i bliver ved at få jeres mesterskaber foræret på den konto.

Den med hjørnet får du faktisk point for :D
Så prøv at gå ind på right result, der kan du se at det går ok lige op i sidste ende.
Ja selvfølgelig var der mål til tottenham, og straffe til arsenal, nu har du ihvertfald hørt 1 united fan sige det.
Men hører aldrig, om alle de gange vi bliver snydt, for tror kun i ser, når det går vores vej og ikke modsat.Jeg kunne finde mange straffespark, vi er blevet snydt for.I har jo også masser af kendelser der går jeres vej, dem ser jeg jo også lidt tydeligere, end dem der går jer imod.
Hej igen, har ikke haft tid til at skrive den sidste uges tid så jeg starter lige med et af de ældre indlæg.

Kender ikke Right Result, men den må da være lavet af en united tilhænger, for det seriøse i sådan en side kan da kun sidestilles med Komiske Ali da han på bedste vis fortalte en hel verden at der ikke var amerikanere i Bagdad, alt imens han næsten blev ført væk i håndjern af US Marines og amerikanske kampvognene kørte ind i Bagdad i hobetal

Og jeg siger ikke at i aldrig er blevet snydt for et straffe, et frispark eller fået en scoring fejlagtigt annulleret får det har i da og det har jeg også påpeget overfor dem jeg nu engang har siddet og set pågældende kamp med. Problemet er bare at fordelingen at det der går jer imod kontra det der går jeres vej er så himmelråbende skæv så det er åbenlyst for enhver.. bortset lige for jer united fans.

No maam
Indlæg: 548
Tilmeldt: torsdag, 12. jul, 2007 18:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af No maam » mandag, 05. okt, 2009 00:37

Brag skrev:
Hekkem skrev:Det mest forunderlige ved man utd vs Sunderland kampen er, at mr. ferguson atter engang tillade sig at svine dommer, linjevogter og fjerde dommer til, uden det for nogen form for anmærkning i dommerens bog. Nogen er simpelthen for bange for at gøre noget mod mr. ferguson, og Rafael Benitez ord i vinters virker mere og mere retfærdige. Det er grusomt efterhånden. Havde det været enhver anden manager, havde han fået lov at gå tidligt i omklædningsrummet.
Så snakkes der om, Liverpool spillede elendigt i midtuge kampen mod Fiorentina. Dette man utd hold spiller om nogen endnu mere elendigt, men alligevel for lov at få point med hjem. Dommertække, ja nogen har det. Endnu et mål i tillægstiden, hvorved der ikke bliver lagt yderligere til ud over den tillagte tillægstid, hvilket igen beviser det var tyveri mod Man City.
Hej hekkem, nu må du lige forklare mig en ting.
Som jeg læser dit indlæg, syntes du ikke der skal lægges tid til, når der scores,udskiftes, eller trækkes tid ud af modstanderen, i overtitden, mener du virklig det?
Jeg mener jo det modsatte, og at det ikke skal kunne betale sig, at trække tid ud, og lave udskiftninger i overtiden, problemet som jeg ser det, er at der er for få dommere der netop lægger tid til.
Ja vi spillede ikke særligt godt i går, tror jeg heller ikke der er nogen der vil påstå.
Dog syntes jeg at vi spiller mere positivt ende sidste år, hvor vi meget afhængige, af en mand. vi har haft flere gode kampe, mod city,tottenham,og wigan.
Jeres problem i år har været, at i har spillet godt mod de dårlige hold, men når i har mødt hold af bare rimlig kvalitet, har i haft problemer.Tottenham hvor jeg syntes i blev udpillet,aston villa, og fiorentina hvor i var helt væk i første halvleg, dog kommer i meget godt igen i anden.
Dommeren i går syntes jeg dommeren dømmer en rigtig god kamp, i mine øjne, burde han ikke give det andet gule kort, kan forsvares men meget hårdt dømt, kunne have dømt frispark til foster ved sunderlands andet mål, og så burde han have lagt 30 sec til, da der blev scoret i overtiden, men alt i alt dømmer han en god kamp.
Som jeg har skrevet tidligere, gå det nogen gange ens egen vej, nogen gange modsat, f.eks vores kamp mod wolfsburg, hvor vi bliver snydt for et klart straffespark, to fejlagtige annulleringer af mål pga. offside, det ene kommer afleveringen endda fra en wolfsburg spiller.Modsat jeres kamp mod stoke, hvor det var jer der havde heldet.
Det virker som om dit had til manchester united er større end din kærlighed til liverpool.
Brag, du undlod ret behændigt at kommentere på Hekkems indlæg om ferguson der overfuser 4. dommeren under Sunderland kampen! Alle andre managers var blevet bortvist for sådan en svada, men det tør de bare ikke mod selveste mr. ferguson ferguson!

Og den frygt de har for ham er nøjagtig den samme der gør i får alt det i får på old trafford, for dommerne har simpelthen ikke løgene til at turde dømme ham imod!
Derfor fik Richardson også det tynde guyle kort igår mod Sunderland og dermed fik i endnu et point på kontoen signeret en dommer fra FA. Sunderland havde indtil da fint modstået det forventede men udeblevende pres.

Af samme årsag tør dommerne heller ikke fløjte af når united jagter den scoring de har brug for, og derfor får de den overtid ekstra når de er bagud (og lad nu være at stille spørgsmålstegn ved det faktum, for det er blevet undersøgt og dokumenteret sort på hvidt. Grunden til united samlet set har mindst overtid skyldes jo at dommerne ikke har noget imod at fløjte tidligt af når i er foran, og det er i jo trods alt oftest).

Jeg så ikke Wolfburg kampen så den kan jeg desværre ikke kommentere på. Men synes du ikke det er underligt at united har været så dominerende i england (som har været en af europas tre stærkeste ligaer siden 1990) og ikke vundet mere i europa ? Dengang vi dominerede i england, gjorde vi det også i europa.

Min terori er, at dommerne ikke har den samme frygt for united på den internationale scene som de engleske har når der spilles PL, og derfor får i heller ikke foræret det ene trofæ foræret efter det andet me får lov at kæmpe for det.

Til sidst vil jeg godt indrømme det hekkem ikke ville.. jeg hader united.. ikke mere end jeg elsker Liverpool.. kun 100% rent had. Og mest af alt fordi i for alting foræret men i ikke har dadlerne til at indrømme det!

Besvar