Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 24. jan, 2010 22:10

Hvor spiller Milan dog godt lige nu imod Inter.
De kommer frem til den ene chance efter den anden.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 24. jan, 2010 22:17

2-0 til Inter nu.
Pandev direkte på firspark. Godt sparket ind.
Dog ikke fortjent efter det jeg har set her i anden halvleg.

Robben fik rødt kort i første halvleg for brok.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 24. jan, 2010 22:27

Callesen skrev:2-0 til Inter nu.
Pandev direkte på firspark. Godt sparket ind.
Dog ikke fortjent efter det jeg har set her i anden halvleg.

Robben fik rødt kort i første halvleg for brok.
Du har stavet Sneijder helt forkert ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 24. jan, 2010 22:29

Arg det er da kun en lille tastefejl, det kan ske for enhver.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 24. jan, 2010 22:45

Ronaldinho brænder straffe 1 min inde i tillægstiden. Et godt spark men Julio Cesar er helt ude ved stolpen og hente den.
Rødt kort til Lucio efter hans andet gulekort. 11 mod 9.

Maicon er tæt på en 3-0 føring men brænder.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 25. jan, 2010 01:56

Callesen skrev:2-0 til Inter nu.
Pandev direkte på firspark. Godt sparket ind.
Dog ikke fortjent efter det jeg har set her i anden halvleg.
Alt i alt var det nu helt fortjent, synes jeg, selvom Milan i perioder af især 2. halvleg bestemt kredsede om en udligning (og siden reducering). Man må dog tage hatten af for et Inter-mandskab, der i det meste af kampen spiller en mand i undertal og de sidste fem minutter 9 mod 11, alligevel formår at holde Milan så relativt meget fra fadet, som det trods alt var tilfældet. Midtbanen og forsvaret var ekstremt godt organiseret, og når så Pandev og Milito begge i den grad og nærmest egenhændigt formår at gøre livet farligt for Milans bagerste fire og Dida næsten hver gang bolden var i den ende, ja, så synes jeg nu ikke, man kan sætte mange fingre på den sejr. Fuldt fortjent, selvom det hele kunne være lidt sjovere i Italien, hvis Milan havde vundet. Selv hvis Milan vinder deres udsatte kamp, vil de stadig være 6 point efter bysbørnene - i stedet for a point med en sejr. Ærgerligt for spændingen

Bortset fra det, var det nu en udpræget fornøjelse at se en italiensk topkamp, der rent faktisk lignede en topkamp, frem for det makværk Juventus og Roma i fælleskab præsterede i aftes.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 25. jan, 2010 12:44

Det er dog utroligt Milan ikke får scoret mindst et mål.
De har flere rigtig store chancer, men stor Kredit til Julio Cesar og forsvaret.
Men jo Inter de spillede nu ganske godt med en kompakt midtbane og forsvar der ofte stod langt tilbage. De var dog hurtige i omstillingsspillet til kontraer.

Men en god underholdene kamp alt i alt.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 25. jan, 2010 15:26

Fuldt, fuldt fortjent sejr til Inter. Fantastisk indsats af dem. Det er blandt andet med reference til deres eksempel, når jeg advokerer for et Torres salg til store penge. Inter solgte Ibrahimovic, der i endnu højere grad var enmandshær end Torres er for os. Siden har de hentet Lucio, Motta, Sneijder, Pandev, Eto'o og Milito. Særdeles godt bytte må man sige.

Bliver spændende at følge de engelsk-italienske opgør i CL, Chelsea-Inter og Man Utd-Milan, nu vi ikke selv er med mere.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » mandag, 25. jan, 2010 18:54

AJ skrev: Bliver spændende at følge de engelsk-italienske opgør i CL, Chelsea-Inter og Man Utd-Milan, nu vi ikke selv er med mere.
Selvom Milan i går var stærkt overmatchet er jeg nu alligevel af den formodning, at Man Utd-Milan bliver den tætteste af de to affærer. Inter i Europa og Inter hjemme på halvøen er simpelthen ikke det samme hold. Man kan efterhånden ikke blive ved med at sige, at nu kommer den snart. I hvor mange sæsoner har de ikke snart underpræsteret kronisk i Europa? De har et europæisk kompleks i den blåsorte del af Milano, mens de samtidig føler (og er) uovervindelige, når de spiller serie A.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 25. jan, 2010 22:20

Rasmus skrev:
AJ skrev: Bliver spændende at følge de engelsk-italienske opgør i CL, Chelsea-Inter og Man Utd-Milan, nu vi ikke selv er med mere.
Selvom Milan i går var stærkt overmatchet er jeg nu alligevel af den formodning, at Man Utd-Milan bliver den tætteste af de to affærer. Inter i Europa og Inter hjemme på halvøen er simpelthen ikke det samme hold. Man kan efterhånden ikke blive ved med at sige, at nu kommer den snart. I hvor mange sæsoner har de ikke snart underpræsteret kronisk i Europa? De har et europæisk kompleks i den blåsorte del af Milano, mens de samtidig føler (og er) uovervindelige, når de spiller serie A.
Ja, men de var trods alt i semi-finalen i 2003 (hvor de tabte til netop Milan). Igen i 2006 var de i kvartfinalen og røg knebent ud til Villarreal. Siden har Ibrahimovic, indtil nu, været på holdet og de har ikke nået kvartfinalen. Jeg har en teori om, at hans udeblivende succes efter gruppespillet (herefter har han aldrig scoret*) hænger sammen med Inters ditto. Chelsea er favoritter, men jeg tror mere på Inter end jeg gjorde i hhv. 2009 og 2008 mod Man Utd og Liverpool.

*I 2003 for Ajax 2 kampe. For Juventus i 05, 06 - 4 og 4 kampe. For Inter i 07, 08, 09 - 2, 2 og 2 kampe. Det er alligevel 16 kampe efter gruppespillet uden mål fra hans side. Bemærkelsesværdigt for en spiller af hans kaliber.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 26. jan, 2010 12:41

http://www.grinoggratis.dk/infusions/th ... hp?url=609

Det er det sidste mål der skal ses.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 26. jan, 2010 15:18

Callesen skrev:http://www.grinoggratis.dk/infusions/th ... hp?url=609

Det er det sidste mål der skal ses.
Så det godt og var noget overrasket over det blev anerkendt. Skal også lige nævnes målmanden godt kunne have gjort et bedre indgreb. Hvis han ikke havde brugt sine hænder, havde den ramt han i brystet. En dårlig redning.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 26. jan, 2010 17:08

Hekkem skrev:
Cynwal skrev:Så kom "Rios Right Elbow" på 101greatgoals.com. Glæder mig til at høre mr. ferguson bortforklare den:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4552987/
Så må vi se om FA kan tage sig sammen og gøre noget ved det. Det er ganske tydeligt at Steve Benett ikke ser det, da hans ansigt vender mod boldens placering.

Det gule kort bør også trækkes tilbage
Det er da for dårligt, lad nu den stakkels mand være i fred. Not.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -ferdinand
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Christian

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Christian » tirsdag, 26. jan, 2010 18:43

Hvad synes i så der skal gøres i den her sag?

http://www.youtube.com/watch?v=sVJ57dXslo4

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af kolind » tirsdag, 26. jan, 2010 18:49

Christian skrev:Hvad synes i så der skal gøres i den her sag?

http://www.youtube.com/watch?v=sVJ57dXslo4
absolut ingenting. dommeren så situationen, så hvis der skulle dømmes noget, så skulle han have gjort det!

Besvar