Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 28. feb, 2011 22:13

Hvad havde man ellers regnet med. Som den største selvfølge kommer du og skal retfærdiggøre mr. fergusons ublu verserende magtliderlige udgydelser omkring diverse dommere og den tække han kan skaffe man utd på den baggrund, af han presser og presser dommerstanden og FA, at ingen dommere i England tør dømme imod hvad han på de mest uretfærdige anskuelser magter at få tilsløret spillet og uantagelige måder at kunne lige kan tilsnudske sig den lille tække der skal til for hans usmagelige, grimme og uduelige hold kan få tilsnusket sig af fordele. Kampen i kampen er yderst ulig efter de utallige usmagelige episoder mr. ferguson gang på gang får lov at køre.

EDIT: der mangler nok et par kommaer og et par punktummer. Men du skal absolut ikke komme her og sige i får hvad i fortjener. Dertil skal du nok vente til i rent faktisk bliver dømt direkte i mod. Tiden lige pt. er ikke tiden for en man utd tilsnøsker at kommer herind og udgyde i er åh så bedårende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » mandag, 28. feb, 2011 22:21

Hekkem skrev:Hvad havde man ellers regnet med. Som den største selvfølge kommer du og skal retfærdiggøre mr. fergusons ublu verserende magtliderlige udgydelser omkring diverse dommere og den tække han kan skaffe man utd på den baggrund, af han presser og presser dommerstanden og FA, at ingen dommere i England tør dømme imod hvad han på de mest uretfærdige anskuelser magter at få tilsløret spillet og uantagelige måder at kunne lige kan tilsnudske sig den lille tække der skal til for hans usmagelige, grimme og uduelige hold kan få tilsnusket sig af fordele. Kampen i kampen er yderst ulig efter de utallige usmagelige episoder mr. ferguson gang på gang får lov at køre.

EDIT: der mangler nok et par kommaer og et par punktummer. Men du skal absolut ikke komme her og sige i får hvad i fortjener. Dertil skal du nok vente til i rent faktisk bliver dømt direkte i mod. Tiden lige pt. er ikke tiden for en man utd tilsnøsker at kommer herind og udgyde i er åh så bedårende.
Jeg retfærdigører ikke noget som helst, henviser bare til, hvordan reglerne er, og de er ens for alle,
Og jeg udgyder på ingen måde, at vi er bedårende.
Men hvis nu Ferguson, har så meget magt, kan du så fortælle mig, hvorfor, at Rio Ferdinand,
fik længere karentæne, end alle andre, selv dem der havde taget ulovlige stoffer.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 28. feb, 2011 22:27

Brag skrev: Jeg retfærdigører ikke noget som helst, henviser bare til, hvordan reglerne er, og de er ens for alle,
Og jeg udgyder på ingen måde, at vi er bedårende.
Men hvis nu Ferguson, har så meget magt, kan du så fortælle mig, hvorfor, at Rio Ferdinand,
fik længere karentæne, end alle andre, selv dem der havde taget ulovlige stoffer.
Jeg skærer den udi pap for dig, så du også kan være med.

Vi skal møde hinanden på søndag. Det er for os vores næste kamp. Vi gider ikke blive belært af en man utd fan, når næste kamp er mod jer ;) Fat et hint.

Men det var da heldigt Rio Ferdinand lige kom tilbage da vi skulle mødes ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 28. feb, 2011 22:37

Faktum er at det Rooney lavede ikke på nogen måde kan retfærdiggøres uanset om andre spillere også har lavet svinestreger. Ja Flamini og andre, selv Gerrard har lavet grimme 2-fods-taklinger, men det eneste Rooney minder om er Joey Barton. Det har intet med fodbold at gøre, ikke engang svinsk fodbold.

At jeres manager så er så latterlig usympatisk at han lader som om han ikke kan se noget forkert, det fortæller jo bare at han er lige så dum eller idiotisk som Ronney.

Igen, en kæmpe skam for fodbolden at så god en manager og spiller kan være usympatiske.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » mandag, 28. feb, 2011 22:51

Hekkem skrev:
Brag skrev: Jeg retfærdigører ikke noget som helst, henviser bare til, hvordan reglerne er, og de er ens for alle,
Og jeg udgyder på ingen måde, at vi er bedårende.
Men hvis nu Ferguson, har så meget magt, kan du så fortælle mig, hvorfor, at Rio Ferdinand,
fik længere karentæne, end alle andre, selv dem der havde taget ulovlige stoffer.
Jeg skærer den udi pap for dig, så du også kan være med.

Vi skal møde hinanden på søndag. Det er for os vores næste kamp. Vi gider ikke blive belært af en man utd fan, når næste kamp er mod jer ;) Fat et hint.

Men det var da heldigt Rio Ferdinand lige kom tilbage da vi skulle mødes ;)
Hold da op, godt humør var.
Dog behøver du ikke, at være nedladende, jegskriver pænt til dig.
Jeg kan da godt se , at det havde været mere retfærdigt, at Rio havde fået
en dag mere, oveni den længste straf, der er givet for den forseelse.
Mvh.Brag.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » mandag, 28. feb, 2011 23:00

Flemming skrev:Faktum er at det Rooney lavede ikke på nogen måde kan retfærdiggøres uanset om andre spillere også har lavet svinestreger. Ja Flamini og andre, selv Gerrard har lavet grimme 2-fods-taklinger, men det eneste Rooney minder om er Joey Barton. Det har intet med fodbold at gøre, ikke engang svinsk fodbold.

At jeres manager så er så latterlig usympatisk at han lader som om han ikke kan se noget forkert, det fortæller jo bare at han er lige så dum eller idiotisk som Ronney.

Igen, en kæmpe skam for fodbolden at så god en manager og spiller kan være usympatiske.
Jeg retfærdiggørere det ikke på nogen måder.
Jeg skriver bare, at den langt fra er det værste jeg har set.
Forleden da vi spillede mod Marseille, var der en Marseille spiller, der smaskede,
en albue bevidst i hovedet på Vidic, men det bliver der ikke skrevet om.
Episoden er jo vand i forhold til, hvad Gatusso, Zidane, Maradona, barton,Chrisian Poulsen,
Roy Keane,Barton, og mange andre,har lavet på en fodboldbane.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 28. feb, 2011 23:08

Brag skrev: Hold da op, godt humør var.
Dog behøver du ikke, at være nedladende, jegskriver pænt til dig.
Jeg kan da godt se , at det havde været mere retfærdigt, at Rio havde fået
en dag mere, oveni den længste straf, der er givet for den forseelse.
Men alligevel har du ikke forstået budskabet.

Kom igen, når i har vundet på endnu en dommerfejl, eller mr. ferguson endnu engang skal tude over et eller andet er gået ham imod.

Gider egentlig ikke, da du ikke kan se hvor meget galt på den du er. At udeblive fra en doping test, er det samme som at være dopet. Er man dopet, hvor lang er karantænen så i andre sportsgrene? Og hvorfor vil FIFA ikke bekæmpe doping, som det ses i atletik, svømning og andre sportsgrene? Kan godt være Ferdinand fik en længere straf end andre har fået, men det burde vel være 2 år som ellers er anvendeligt for doping. At han endda begynder at lyve omkring det, gør kun sagen endnu værre for ham selv, og måske derfor straffen i sidste ende blev så hård i forhold til lignende sager inden for fodbold.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 28. feb, 2011 23:24

Brag skrev: Jeg retfærdiggørere det ikke på nogen måder.
Jeg skriver bare, at den langt fra er det værste jeg har set.
Forleden da vi spillede mod Marseille, var der en Marseille spiller, der smaskede,
en albue bevidst i hovedet på Vidic, men det bliver der ikke skrevet om.
Episoden er jo vand i forhold til, hvad Gatusso, Zidane, Maradona, barton,Chrisian Poulsen,
Roy Keane,Barton, og mange andre,har lavet på en fodboldbane.
Havde du gjort samme forsegelse på gaden, eller udenfor fodboldbanen, havde det været et overgreb. Det har intet med fodbold og gøre, så nej, det er ikke vand i forhold til hvad mange andre har gjort.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » mandag, 28. feb, 2011 23:31

Hekkem skrev:
Brag skrev: Hold da op, godt humør var.
Dog behøver du ikke, at være nedladende, jegskriver pænt til dig.
Jeg kan da godt se , at det havde været mere retfærdigt, at Rio havde fået
en dag mere, oveni den længste straf, der er givet for den forseelse.
Men alligevel har du ikke forstået budskabet.

Kom igen, når i har vundet på endnu en dommerfejl, eller mr. ferguson endnu engang skal tude over et eller andet er gået ham imod.

Gider egentlig ikke, da du ikke kan se hvor meget galt på den du er. At udeblive fra en doping test, er det samme som at være dopet. Er man dopet, hvor lang er karantænen så i andre sportsgrene? Og hvorfor vil FIFA ikke bekæmpe doping, som det ses i atletik, svømning og andre sportsgrene? Kan godt være Ferdinand fik en længere straf end andre har fået, men det burde vel være 2 år som ellers er anvendeligt for doping. At han endda begynder at lyve omkring det, gør kun sagen endnu værre for ham selv, og måske derfor straffen i sidste ende blev så hård i forhold til lignende sager inden for fodbold.
Vi er fuldstændig enige i, at alle burde have 2 år, som i andre sportsgrene.
Derfor var det stadig ikke rimligt, at han fik en længere dom, en den manchester city spiller,
der få måneder forindnen, slap med en bøde, og senere Mutu, som fik en dom, som var en
måned kortere.
Jeg tro nærmere, der gik politik i det, og at alle blandede sig, og havde en holdning til det.
Så jeg er ikke så galt, på den da vi er enige om, at alle skal have samme straf, så er det
jo dig der er galt på den, hvis du syntes , at det var i orden, at han fik en længere straf.
Mvh.Brag.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » mandag, 28. feb, 2011 23:41

Hekkem skrev:
Brag skrev: Jeg retfærdiggørere det ikke på nogen måder.
Jeg skriver bare, at den langt fra er det værste jeg har set.
Forleden da vi spillede mod Marseille, var der en Marseille spiller, der smaskede,
en albue bevidst i hovedet på Vidic, men det bliver der ikke skrevet om.
Episoden er jo vand i forhold til, hvad Gatusso, Zidane, Maradona, barton,Chrisian Poulsen,
Roy Keane,Barton, og mange andre,har lavet på en fodboldbane.
Havde du gjort samme forsegelse på gaden, eller udenfor fodboldbanen, havde det været et overgreb. Det har intet med fodbold og gøre, så nej, det er ikke vand i forhold til hvad mange andre har gjort.
Det har da intet med et overgreb, at gøre.
Hvis du ser den igen, vil du opdage, Wigan spilleren, udemærket er klar over, at rooney
kommer og prøver bevidst at forhindre rooney, i sit løb.
Det giver bestemt ikke Rooney ret til det han gør, men en planlagt aktion, var det ikke,
derfor heller ikke et overgreb.
Mvh.Brag.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » tirsdag, 01. mar, 2011 00:19

Hekkem skrev:
Brag skrev: Jeg retfærdigører ikke noget som helst, henviser bare til, hvordan reglerne er, og de er ens for alle,
Og jeg udgyder på ingen måde, at vi er bedårende.
Men hvis nu Ferguson, har så meget magt, kan du så fortælle mig, hvorfor, at Rio Ferdinand,
fik længere karentæne, end alle andre, selv dem der havde taget ulovlige stoffer.
Jeg skærer den udi pap for dig, så du også kan være med.

Vi skal møde hinanden på søndag. Det er for os vores næste kamp. Vi gider ikke blive belært af en man utd fan, når næste kamp er mod jer ;) Fat et hint.

Men det var da heldigt Rio Ferdinand lige kom tilbage da vi skulle mødes ;)
Nu holder du krafteddermame din arrogante og ubehagelige mund lukket indtil du kan vise dig som værende mand nok til rent faktisk at forholde dig til det, Brag (og andre LIVERPOOL-fans herinde) taler om, i stedet for blot at affeje og nedgøre Brag (der i det her tilfælde rent faktisk har en langt bedre sag end dig) alene fordi han er ManU'er.
Rooney agerede som et svin, this is a fact (som den kære Rafa ville have sagt det). Men reglerne siger nu engang, at hvis dommeren ser situationen og reagerer på den, så har FA ikke en fløjtende fis at skulle have sagt efterfølgende (præcis som i Bowingwa-Yossi-sagen). De regler gælder for alle, og derfor kan denne situation altså ikke bruges som eksempel på Mr. Ferguson's FA-/dommertække og usmagelige ageren overfor Premier League's staff members. Der har Brag ret, og det bør du ærligt talt være mand nok til at respektere.
At Brag og du siden disse quotede indlæg så har fået drejet diskussionen over mod noget, hvor jeg langt bedre kan følge dig og dine synspunkter (eksempelvis Rio-sagen) ændrer ikke på det faktum at din indgangsvinkel til debatten med Brag var både usaglig og usmagelig.
Din arrogance og stædighed samt ekstreme modvilje overfor det at indrømme, at du engang imellem tager fejl, når til tider et decideret kvalmende niveau. Think about it - for once you might just learn something (selvom du udfra din aktivitet herinde ikke just virker som typen, der er tilbøjelig til at lade dig oplyse af andre).

EDIT: Denne artikel forklarer rigtigt fint, hvordan det hele forholder sig, og hvorfor det er tilfældet: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 409644.stm
Jeg siger bestemt ikke, at det giver mening, men det nu engang sådan FIFA vil have det, og derfor er reglerne som de er - og de gælder naturligvis for alle. Så ingen forskelsbehandling i denne sag. At både Ferguson og hans endnu mere forvirrede kompagnon ikke fatter en brik og fyrer mundlort af fra ende til anden, er så en anden snak - det er ganske enkelt usmageligt at de kan få sig selv til at forsvare Rooney som de gør her.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » tirsdag, 01. mar, 2011 07:44

Det er da kun Man Utd, der kan tillade sig at være utilfredse med Rio dommen. Som Brag skriver, så fik Man City spilleren Christian Negouai en bøde på 2.500 pund (!) for PRÆCIS det samme. Han undskyldte sig bare med, at han sad fast i trafikken!
En klart eksempel på forskelsbehandling.

Og hvad er reglerne egentlig på området?

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 01. mar, 2011 08:23

Brag skrev: Vi er fuldstændig enige i, at alle burde have 2 år, som i andre sportsgrene.
Derfor var det stadig ikke rimligt, at han fik en længere dom, en den manchester city spiller,
der få måneder forindnen, slap med en bøde, og senere Mutu, som fik en dom, som var en
måned kortere.
Jeg tro nærmere, der gik politik i det, og at alle blandede sig, og havde en holdning til det.
Så jeg er ikke så galt, på den da vi er enige om, at alle skal have samme straf, så er det
jo dig der er galt på den, hvis du syntes , at det var i orden, at han fik en længere straf.
Du har ret i det ikke var en rimelig dom Rio fik, når man tager lignende sager. Mutu løg vist ikke om sin indtagen af kokain. Rio løg om hvor han var og løg igen om hans telefon ikke virkede. Og ja, så gik der politik i den da både Wada og Sepp Blatter pludselig havde en mening om sagen.

@ Aarde ignorer funktionen findes, så hvis du ikke bryder dig om, hvad jeg skriver så kunne det være en god ide at anvende den. Men det må du selv bestemme. Ked af du bliver nød til at blive så ophidset, du bliver nød til at svine mig til. Jeg ved godt reglerne er som de er. Men synes det er forkert at Rooney kan gå fri, uanset om reglerne er som de er.
Gider jeg ikke stå model til dine udgydelser og holder en pause herinde fra.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14387
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. mar, 2011 09:42

Wigan ejer Dave Whelan har heldigvis modet til at kritisere FA og den åbenlyse forskelsbehandling der foregår.
Det skal såmænd nok ende med at han får en påtale eller straf fra FA!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » tirsdag, 01. mar, 2011 19:47

@Brag: jeg snakker ikke om hverken Gattuso eller Flamini (lur mig om jeg ikke har kommenteret de to hændelser også) - det gør du. Jeg forholder mig til at rooney skulle have været vist ud og have en langvarig karantæne fra al fodbold - det er det jeg mener med "retsforfølgelse". Så lad venligst være med at fjerne fokus fra emnet ved at henvise til andre episoder end den vi diskuterer hér, tak. rooney burde ikke lukkes ind på en fodboldbane resten af sæsonen men han spiller jo for alex ferguson og de må jo alt.
Up The RedMen... we go again!

Besvar