Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 18. maj, 2011 22:54

ArdaTuran skrev:Små slag Aarde! Giv vores 22 årige Tankcenterforward en chance. Jeg er uforstående for al den kritik Andy allerede har mødt rundt omkring på nettet. 2 kasser mod City taler sit tydelige sprog - han kan lave mål.
De fleste af os husker vel da Kenny for et rekordbeløb hentede Allan Shearer til Blackburn. Det gik jo meget godt.

Carroll har min fulde tillid og jeg tror også, han nok skal score en masse mål i næste sæson.
En ærlig chance skal han da nok få - selv af mig. Mine forventninger til ham er bare ikke særligt høje, da jeg ikke anser ham som værende en ret dygtig fodboldspiller, hvilket jeg hele tiden har givet udtryk for - og indtil videre har han med undtagelse af målene mod ManC ikke vist noget, der nødvendiggør en ændring af mit syn på ham.
Falcao derimod har jeg et ganske godt øje til, hvorfor jeg som sagt tror, at vi var blevet væsentligt gladere for ham - især fordi jeg i modsætning til Carroll godt kan se Falcao passe ind på et hold, der spiller den slags fodbold, vi gerne vil spille og indtil nu har demonstreret på så imponerende vis under Dalglish (når Carroll vel at mærke ikke har været med - ManC undtaget).

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7394
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 18. maj, 2011 23:39

Aarde skrev:
ArdaTuran skrev:Små slag Aarde! Giv vores 22 årige Tankcenterforward en chance. Jeg er uforstående for al den kritik Andy allerede har mødt rundt omkring på nettet. 2 kasser mod City taler sit tydelige sprog - han kan lave mål.
De fleste af os husker vel da Kenny for et rekordbeløb hentede Allan Shearer til Blackburn. Det gik jo meget godt.

Carroll har min fulde tillid og jeg tror også, han nok skal score en masse mål i næste sæson.
En ærlig chance skal han da nok få - selv af mig. Mine forventninger til ham er bare ikke særligt høje, da jeg ikke anser ham som værende en ret dygtig fodboldspiller, hvilket jeg hele tiden har givet udtryk for - og indtil videre har han med undtagelse af målene mod ManC ikke vist noget, der nødvendiggør en ændring af mit syn på ham.
Falcao derimod har jeg et ganske godt øje til, hvorfor jeg som sagt tror, at vi var blevet væsentligt gladere for ham - især fordi jeg i modsætning til Carroll godt kan se Falcao passe ind på et hold, der spiller den slags fodbold, vi gerne vil spille og indtil nu har demonstreret på så imponerende vis under Dalglish (når Carroll vel at mærke ikke har været med - ManC undtaget).
Vil ikke lyde hovskisnovski, men jeg mindes kun at have hørt én ønske Falcao i sommers og igen i januar, og det var mig selv.
Jeg har altid været for et køb af ham og altid anset ham som en rigtig farlig angriber, men synes det er pludselig interessen for ham er steget herinde, omend det er berettiget.

Man kan altid se i bakspejlet, men nu har vi Carroll og så må vi få det bedste ud af ham og ikke mindst vise ham vores fulde tiltro.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » torsdag, 19. maj, 2011 12:42

Falcao er jo nærmest en Inzaghi-klon. Fuldstændigt samme spidskompetencer, kluntede løbestil, spillestil og frisure.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » torsdag, 19. maj, 2011 14:53

Mambo skrev:Falcao er jo nærmest en Inzaghi-klon. Fuldstændigt samme spidskompetencer, kluntede løbestil, spillestil og frisure.
Enig. Hvis vi køber Falcao skal det ikke være pga. hans flair i al fald. Men at kunne stå på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt er jo heller ikke just nogen dårlig egenskab at have. Hans hovedspil virker dog også til at være særdeles fint. Ej heller nogen dårlig force.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. maj, 2011 20:20

Hold da op en lækker Schalke kasse, i pokalen :shock:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. maj, 2011 21:57

Så fik Raul et pokal trofæ, troede nu han havde 2-3 stykker efter sin tid i RM, men åbenbart ikke iflg. kommentatorene. Undrer mig forresten over 04 kan lave 5 mål, og ingen lavet at Raul :wall: Havde ham "to score"
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 22. maj, 2011 18:59

Fint at Birmingham ryger med ned, det er dog lidt ærgeligt at Blackpool ryger med frem for Wolves eller Blackburn.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13797
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. maj, 2011 19:24

Dejligt at se at det betalte sig for Halloway at spille hard ball over Adam. Han vil udgøre forskellen på at blive i PL eller ryge ud, sagde Halloway i januar. Der missede han chancen for at få mange penge for ham. De er nede i championship og Adam har et år tilbage af kontrkaten. :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Jack Cade
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 17. jan, 2011 17:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jack Cade » mandag, 23. maj, 2011 10:52

Jeg kommer til at savne Holloway og Blackpool :( Håbede virkelig de ikke ville rykke ned.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 23. maj, 2011 14:29

Jack Cade skrev:Jeg kommer til at savne Holloway og Blackpool :( Håbede virkelig de ikke ville rykke ned.
Enig.
Jeg forstår ikke din skadefrohed Drejer - Holloway er (modsat eksempelvis Bruce og Allardyce) en af ligaens "good guys", og han har altid opført sig pænt overfør os, selv i forbindelse med Adam-handlen. Ville du ikke også have kæmpet med næb og kløer for at holde på din bedste spiller, hvis dit hold kæmpede for at undgå nedrykning, og du næppe kunne skaffe en fuldgod erstatning til at lede dit hold i den resterende halvdel af sæsonen? Du har ret i, at Blackpool selv med Adam på holdet (desværre) ikke kunne klare skærene i PL, men mon ikke de havde haft det endnu sværere uden ham?

Hr. Drejer
Indlæg: 13797
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. maj, 2011 14:39

Jeg synes bare at Halloway var helt ude i hampen i hans værdifastsættelse af Adam. Manden havde på det tidspunkt spillet en halv sæson i PL, og han kostede dem kun £500.000, og ikke engang et bud i omegnen af £10 M kunne få ham til at overveje et salg - selvom Adam selv gerne vil afsted. Adam har ikke haft samme succes i foråret, som han havde i efteråret. Måske har læresætningen om at man ikke skal holde på en spiller, der gerne vil væk, noget på sig.

Vi sørgede med det samme for at smide Torres afsted, i det samme han gav udtryk for at han ikke ville være her. Det er det eneste rigtige. Halloways satsning virkede som en boomerang, og det er da meget sjovt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 23. maj, 2011 14:57

Hr. Drejer skrev:Jeg synes bare at Halloway var helt ude i hampen i hans værdifastsættelse af Adam. Manden havde på det tidspunkt spillet en halv sæson i PL, og han kostede dem kun £500.000, og ikke engang et bud i omegnen af £10 M kunne få ham til at overveje et salg - selvom Adam selv gerne vil afsted. Adam har ikke haft samme succes i foråret, som han havde i efteråret. Måske har læresætningen om at man ikke skal holde på en spiller, der gerne vil væk, noget på sig.

Vi sørgede med det samme for at smide Torres afsted, i det samme han gav udtryk for at han ikke ville være her. Det er det eneste rigtige. Halloways satsning virkede som en boomerang, og det er da meget sjovt.
Jeg synes nu ikke det er så skidesjovt igen - dt giver snarere anledning til en lidt trist erkendelse af de ringe forhold, man som træner for et lille og økonomisk svagt hold, arbejder under.
Vi smed Torres fordi vi rent faktisk havde mulighed for at reinvestere pengene i kvalitetsspillere, der siden har vist sig stort set at gøre Torres' fravær ligegyldigt. Hvem ville Halloway have haft mulighed for at hente som erstatning for Adam? Ikke nogen med samme kvaliteter, og med garanti ikke nogen, der havde kunne agere leder og gå forrest, som Adam har gjort det hele sæsonen. Ja, han har haft et formdyk i foråret (ligesom hele resten af holdet), men han har på ingen måde lignet en, der ikke gad spille i Blackpool, og som derfor ikke har givet sig fuldt ud i kampene. Så det er muligt, at din omtalte lærestreg har noget på sig, men Adam-sagen synes jeg bestemt ikke kan bruges som bevis herpå.

Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » mandag, 23. maj, 2011 15:22

12 år med store armbevægelser.
12 år med snak om snarlige triumfer.
12 år uden titler.

FC plastiskfusionshelvedemuuuuuuh.

Det var lidt pest eller kolera, men uden tvivl bedst, at pokalskabet på heden stadig ikke rummer andet end støv. :lol:

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sinama P » mandag, 23. maj, 2011 16:30

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg synes bare at Halloway var helt ude i hampen i hans værdifastsættelse af Adam. Manden havde på det tidspunkt spillet en halv sæson i PL, og han kostede dem kun £500.000, og ikke engang et bud i omegnen af £10 M kunne få ham til at overveje et salg - selvom Adam selv gerne vil afsted. Adam har ikke haft samme succes i foråret, som han havde i efteråret. Måske har læresætningen om at man ikke skal holde på en spiller, der gerne vil væk, noget på sig.

Vi sørgede med det samme for at smide Torres afsted, i det samme han gav udtryk for at han ikke ville være her. Det er det eneste rigtige. Halloways satsning virkede som en boomerang, og det er da meget sjovt.
Jeg synes nu ikke det er så skidesjovt igen - dt giver snarere anledning til en lidt trist erkendelse af de ringe forhold, man som træner for et lille og økonomisk svagt hold, arbejder under.
Vi smed Torres fordi vi rent faktisk havde mulighed for at reinvestere pengene i kvalitetsspillere, der siden har vist sig stort set at gøre Torres' fravær ligegyldigt. Hvem ville Halloway have haft mulighed for at hente som erstatning for Adam? Ikke nogen med samme kvaliteter, og med garanti ikke nogen, der havde kunne agere leder og gå forrest, som Adam har gjort det hele sæsonen. Ja, han har haft et formdyk i foråret (ligesom hele resten af holdet), men han har på ingen måde lignet en, der ikke gad spille i Blackpool, og som derfor ikke har givet sig fuldt ud i kampene. Så det er muligt, at din omtalte lærestreg har noget på sig, men Adam-sagen synes jeg bestemt ikke kan bruges som bevis herpå.
Adam har bidraget med 12 mål og otte assists i ligaen i denne sæson. Otte af målene er kommet efter januars transfervindue lukkede. Jeg vil vove den påstand, at Blackpool for længst var rykket ned uden Adam på holdet. Det var bestemt et godt gamble fra Blackpool at beholde ham i januar.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » mandag, 23. maj, 2011 19:22

Ja, det var et godt og smart træk af Holloway at holde på Adam. Men som Drejer nævner, så var prisfastsættelsen helt hen i vejret og Adam må være faldt med min. 50% i værdi nu. Fodboldmæssigt et godt gamble, der desværre for Tangerines ikke gav dem nok til at holde hovedet ovenover vandet, men en økonomisk lussing af de store for en, i den sammenhæng, relativt lille klub med begrænsede muligheder.
Jeg havde gerne set Blackpool blive oppe.
Up The RedMen... we go again!

Besvar