Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 28. maj, 2011 17:56

veffe69 skrev:Skal ikke se aftenens kamp, men håber Barca vinder 1-0 på et mål scoret 7 min inde i overtiden af 2 halveg, forøvrigt et mål efter et indlæg, hvor Messi rammer den med hånden, hvorefter den ryger på overlæggeren og ned på stregen.
Dommeren dømmer den inde, men efterfølgende viser billeder tydeligt at bolden ikke var inde :D
Og de brækker alle sammen deres ben inklusiv Fergie og Pep.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. maj, 2011 18:03

ArdaTuran skrev:
veffe69 skrev:Skal ikke se aftenens kamp, men håber Barca vinder 1-0 på et mål scoret 7 min inde i overtiden af 2 halveg, forøvrigt et mål efter et indlæg, hvor Messi rammer den med hånden, hvorefter den ryger på overlæggeren og ned på stregen.
Dommeren dømmer den inde, men efterfølgende viser billeder tydeligt at bolden ikke var inde :D
Og de brækker alle sammen deres ben inklusiv Fergie og Pep.
Sådan kommer de ihvertfald til at se ud, uden skyggen af tvivl. specielt tøsen busquets simulerer minimum 38 brækkede knogler, hvis den ryger i forlænget er det dog minimum 187 gange han faker
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. maj, 2011 18:33

Hvorfor har tv3+ en politik om ikke at tekste når svenskere interviewes? Jeg får aldrig fat i det hele af hvad Willand, Wendt og andre svenskere siger. Og ståle fatter jeg aldrig en bjælde af, og har boycuttet fjolset. Også selv om han er LFC fan.

Det kan sgu da ikke være så svært, med de skide undertekster :wall:

Edit. det er pga 3+ igen ikke tekster i CL optakten jeg nævner det, det kommer ikke ud af den blå luft ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas » lørdag, 28. maj, 2011 19:36

Jeg afskyr Manchester..

Men er simpelthen blevet så træt af spansk fodbold og alt dens klynken, tuderi, skuespil og små prinsesser.

Glad for jeg ikke er den eneste herinde Læs. IanRush.. Jeg holder også med Mancs iaften...
In Rafa i Trust

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Arturo Bandini » lørdag, 28. maj, 2011 20:19

Jeg kunne ALDRIG og jeg gentager ALDRIG finde på at holde med scum, men jeg kan fandme heller ikke lide barcelona. Jeg tror ikke jeg gider se den.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7380
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 28. maj, 2011 20:20

Jeg fik gåsehud da Werge, Frimann ja, selv Schmeichel gav et lille tilbageblik til fodboldhistoriens bedste comeback - finalen i Istanbul 05. Love You Liverpool We Do! Det var en hel specielt aften, hvor man trods 0-3 ved halvleg, stadig tænkte, det her det er ikke slut endnu. Sådan skal Champions League være.

I aften er min interesse desværre på et minimum.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 28. maj, 2011 20:22

Chl bliver ikke den samme, når Liverpool ikke er med.. men Barca tager sejren! ellers skal de dumme sig gevaldigt.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11341
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. maj, 2011 20:49

Der er da ikke noget bold i aften?
Jeg ser speedway!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 28. maj, 2011 20:53

Det går stensikkert galt med Mascherano i midterforsvaret. Enten koster han mål eller også bliver han vist ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. maj, 2011 20:54

God start af man u, og en meget nervøs start af barca.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fribytter » lørdag, 28. maj, 2011 21:16

VdS åbner jo det korte hjørne i helt uhørt grad ved scoringen, og så er det tilmed ikke engang et forsøg på at lokke Pedro til at sparke der.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 28. maj, 2011 21:20

1-1 Hvilket drama af en fodboldkamp..
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. maj, 2011 21:32

To rigtige gode mål. Barca burde have scoret et par stykker mere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas » lørdag, 28. maj, 2011 21:36

Arturo Bandini skrev:Jeg kunne ALDRIG og jeg gentager ALDRIG finde på at holde med scum, men jeg kan fandme heller ikke lide barcelona. Jeg tror ikke jeg gider se den.

Sagde jeg holdte med dem, ved ikk helt hvor meget man kan lægge i det.. men vil ikk rigtigt ærge mig hvis Wankerchester taber
In Rafa i Trust

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. maj, 2011 21:55

Uvirkeligt!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar