Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Søren B
Indlæg: 772
Tilmeldt: tirsdag, 08. jan, 2008 17:41
Geografisk sted: Odense C
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Søren B » onsdag, 11. apr, 2012 22:44

Dejligt fuckup og flot indsats af Wigan, som generelt over hele kampen var bedst. Mesterskabet er slet ikke afgjort endnu!
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 11. apr, 2012 22:55

Søren B skrev:Dejligt fuckup og flot indsats af Wigan, som generelt over hele kampen var bedst. Mesterskabet er slet ikke afgjort endnu!
Scum må stadig være storfavoritter. Men hvis den hed 90-10 i deres favør før, er det måske "kun" 70-30 nu. City skal nok gøre rent bord, og de har et sværere slutprogram.

Men under alle omstændigheder en dejlig midtugerunde. Ethvert nederlag til Scum modtages med kyshånd.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

niels
Indlæg: 1206
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:11

Re: Dagens Kampe

Indlæg af niels » onsdag, 11. apr, 2012 23:12

Aarde skrev:
Thommo skrev:
AllanShore skrev:
Skovdal skrev:SÅ talte den, så kan i kræftedme ik gøre noget, forbandede lorte dommere!! 1-0 WIGAN!
OG EFTER ET FEJLDØMT HJØRNESPARK!!!!!

;)
Hmm ser ikke kampen, men hvis det forholder sig sådan, taberdømmes Wigan nok 0-3, inden imorgen middag ;)

Dortmund-BM har garanteret været sjovere at se.
Underholdende var det i hvert fald - om ikke andet så bare for at få lov at suge stemningen til sig gennem tv-skærmen. Jeg SKAL ned på den sydtribune inden mine dage engang er omme.

Og som andre siger: Stakkels Robben. Ophæver offsiden ved Dortmunds mål, brænder et straffespark og formår på ægte Kuyt'sk manér at skovle bolden over modstanderens mål på halvanden meters afstand. Offday - plus moms...
Jeg så også kampen - Dortmund vs. BM. Det var ganske underholdende. Det var ikke Robben-night. Rafa var en af analytikerne i pausen og efter kampen.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. apr, 2012 23:16

Av av av, Real Madrid. Har de seriøst i sinde endnu en gang at sende mesterskabet til Catalonien? Så bliver jeg ærligt talt lidt træt i hovedet.

Men ikke overraskende er det Falcao, der scorer. Det var vel omtrændt ligeså forventeligt, som at Ronaldo stod bag gæsternes mål.
niels skrev:
Aarde skrev:
Thommo skrev:
AllanShore skrev:
Skovdal skrev:SÅ talte den, så kan i kræftedme ik gøre noget, forbandede lorte dommere!! 1-0 WIGAN!
OG EFTER ET FEJLDØMT HJØRNESPARK!!!!!

;)
Hmm ser ikke kampen, men hvis det forholder sig sådan, taberdømmes Wigan nok 0-3, inden imorgen middag ;)

Dortmund-BM har garanteret været sjovere at se.
Underholdende var det i hvert fald - om ikke andet så bare for at få lov at suge stemningen til sig gennem tv-skærmen. Jeg SKAL ned på den sydtribune inden mine dage engang er omme.

Og som andre siger: Stakkels Robben. Ophæver offsiden ved Dortmunds mål, brænder et straffespark og formår på ægte Kuyt'sk manér at skovle bolden over modstanderens mål på halvanden meters afstand. Offday - plus moms...
Jeg så også kampen. Det var ganske underholdende. Det var ikke Robben-night. Rafa var en af analytikerne i pausen og efter kampen.
Ja, det var et fornøjeligt gensyn med Gafferen. Altid dejligt at se ham - omend det altid stikker lidt i hjertet...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 11. apr, 2012 23:23

Av av av av en kasse af Ronaldo.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. apr, 2012 23:25

Callesen skrev:Av av av av en kasse af Ronaldo.
:shock:

Billede

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. apr, 2012 23:29

Callesen skrev:Av av av av en kasse af Ronaldo.
x 2
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. apr, 2012 23:38

Damn, det er klodset det der - men sådan kan man selvfølgelig også forære sine rivaler sejren. Hattrick Ronaldo.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 11. apr, 2012 23:41

Og der burde han nok have lavet hans 4.
Det må ikke være sjovt at være verdens bedstefodboldspiller... Lige efter Messi (ifølge div. kåringer).

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » torsdag, 12. apr, 2012 10:24

Forza Juve!! :flag13:
Så ligger vi igen nr. 1. :clap: Og hvem andre end Alessandro Del Piero sikrede sejren. :love3:
Det er super imponerende, hvad Conte har fået ud af dette hold uden egentlige stjerner.
Han har forvandlet en 7. plads i sidste sæson til en 1. plads og har skabt et hold, der arbejder benhårdt og koncentreret for hinanden.
Der er stor bevægelse og spillelyst og kæmpe stor vilje til sejr baseret på noget, der ligner en 4-3-2-1 formation.

Det bliver stort at overvære dem på Juventus Stadium mod Roma om et par uger. :D :headbang:

http://www.101greatgoals.com/gvideos/ju ... 2-lazio-1/
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » torsdag, 12. apr, 2012 19:09

Held og lykke med debuten på det super coole nye stadion. Jeg er i øvrigt helt enig - Conto har (næsten) præsteret mirakler og har i al fald gjort det over al forventning. Som jeg ser det er det helt lige mellem Milan og Juve i mesterskabskampen - tror og håber dog på Den Gamle.

Juve var gode i går (og i periode endog virkelig gode!), så vidt jeg fik set via stream og halvanden øje rettet mod først Dortmund-Bayern og siden Madrid-derby samt 1/8 øje rettet mod hjemmearbejde (+1/16 øje fæstnet mod Wigan-United på 6'eren + 1/24 øje rettet mod livescore og de mange andre interessante kampe, der fandt af sted hin onsdag aften).
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 12. apr, 2012 20:03

Det er multitaske der vil noget Rasmus.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » torsdag, 12. apr, 2012 20:46

Stærkt, Rasmus. :-)
Milans og Juves resterende program ser rimelig ens ud i sværhedsgrad, så ja - det bliver de små marginaler, der afgør mesterskabet.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 14. apr, 2012 23:28

Der fik Barca så det mest ynkelige straffespark set i verdenshistorien. Hold da kæft hvor latterligt!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » søndag, 15. apr, 2012 17:10

Hahah hvor er det dog til grin. 6 min. spillet på old trafford, og det første ynkelige straffespark er givet.

Besvar