Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 15. mar, 2013 13:09

Engelske hold dominerer EL, og ikke CL, som for 4-5 år siden, hvor der tit og ofte var 3-4 engelske hold i kvarten. De engelske holds dominans i Europa er på 2. klasse i disse år.

Semifinale holdene i CL:

Relativt sikre:
Dortmund
Real Madrid

Barca eller PSG, den er vanskelig, men Barca er favorit.
Bayern eller Juve, den vanskeligste kamp at forudsige.

p.s. lad os håbe at spurs og chelsea skal ud i nogle hårde kampe.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 15. mar, 2013 13:45

Jeg synes det er forkert at skrive, at de kører på 2. klasse 'i disse år'. De har haft 2,3 og 1 hold i kvartfinalen i 10', 11' og 12'. Synes kun det er i år man kan kalde det for 2. klasse.

Jeg tror ikke PSG kan gøre noget ved Barcelona. De var ikke særligt overbevisende mod Valencia, og har heller ikke været godt kørende i ligaen på det sidste. Men måske de kan 'rise to the occasion'. Umiddelbart vil jeg dog ikke mene, at de har meget bedre chancer mod Barcelona end Galatasaray har mod Real Madrid. Ikke mindst set i lyset af, at tyrkerne (i modsætning til franskmændene) har hjemmebane i returkampen.

Som Aarde skriver, så skal man bestemt ikke undervurdere Malaga og Pellegrini. De kan slå ethvert hold på dagen. Men Dortmund er favoritter, og har endda hjemmebane i anden kamp. Hvis stemningen bliver som den så ud fra TV mod Shakhtar, så tror jeg ikke Malaga kan stå i mod. Det var helt overvældende med alle de flag på endetribunen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 15. mar, 2013 19:44

AllanShore skrev:........ selvom man selvfølgelig savner Manchester United.
Who??????????

.... da du for i øvrigt på en front eller femten er i klart mindretal herinde, ville det klæde dig ikke at bruge en al-favnende betegnelse som "man" i obskøne udtalelser som den citerede. Et simpelt "jeg" for ville være langt mere klædeligt, og ville på retfærdig vis repræsentere din alenestående holdning.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » fredag, 15. mar, 2013 19:59

Det er da ikke fordi at jeg ikke forstår cheferne bag 6eren, men det entydige fokus på Swansea burde sportsligt træde i baggrunden for bundbraget Villa-QPR. Helst skulle de selvfølgelig vise vores kamp. Det bliver ligesom med superligaen, hvor den totale mæthed over fck og brøndby fik seertallene til at rasle, nok kombineret med det elendige niveau
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » fredag, 15. mar, 2013 20:34

Fuck en last minute- kasse af Claudemir! Det er sjældent man ser sådan et opspil i Superligaen!!
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 15. mar, 2013 20:45

Jesper skrev:Det er da ikke fordi at jeg ikke forstår cheferne bag 6eren, men det entydige fokus på Swansea burde sportsligt træde i baggrunden for bundbraget Villa-QPR. Helst skulle de selvfølgelig vise vores kamp. Det bliver ligesom med superligaen, hvor den totale mæthed over fck og brøndby fik seertallene til at rasle, nok kombineret med det elendige niveau
Jeg er også træt af al den Swansea-forgabthed. Bevares, de har en dansk manager, men vi skulle sq (heldigvis da...) ikke se Blackburn hver weekend, mens Faxe var managerassistent der. Og ja, Swansea er et frisk pust, de gør det bedre end forventet, men SÅ gode er de altså heller ikke.

Der sker nok ikke noget ift Swansea-dækningen i denne sæson, men hvis det fortsætter næste år, tror jeg at Kanal6 må belave sig på at mange seere vil finde andre græsgange. Der bliver spillet i både Bundesligaen, Serie A og La Liga lørdag og søndag eftermiddag også.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 15. mar, 2013 21:12

ScouserTommy skrev:
Jesper skrev:Det er da ikke fordi at jeg ikke forstår cheferne bag 6eren, men det entydige fokus på Swansea burde sportsligt træde i baggrunden for bundbraget Villa-QPR. Helst skulle de selvfølgelig vise vores kamp. Det bliver ligesom med superligaen, hvor den totale mæthed over fck og brøndby fik seertallene til at rasle, nok kombineret med det elendige niveau
Jeg er også træt af al den Swansea-forgabthed. Bevares, de har en dansk manager, men vi skulle sq (heldigvis da...) ikke se Blackburn hver weekend, mens Faxe var managerassistent der. Og ja, Swansea er et frisk pust, de gør det bedre end forventet, men SÅ gode er de altså heller ikke.

Der sker nok ikke noget ift Swansea-dækningen i denne sæson, men hvis det fortsætter næste år, tror jeg at Kanal6 må belave sig på at mange seere vil finde andre græsgange. Der bliver spillet i både Bundesligaen, Serie A og La Liga lørdag og søndag eftermiddag også.
Swansea-Swansea überalles .............. Det er jo bare sådan her i verden, at seertal styrer OG er den endegyldige sandhed! Da 6'erens dækning af Swanseas kampe har haft de suverænt højeste seertal, ja så behøver man ikke at opstille i en tredjegradsligning, om 6'eren viser Swansea næste gang, så familien Danmark kan få tilfredsstillet deres daglige dosis Laudrup-tilbedelse!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » fredag, 15. mar, 2013 21:19

Nr.7LuisSuarez skrev:Fuck en last minute- kasse af Claudemir! Det er sjældent man ser sådan et opspil i Superligaen!!

Bittert som Horsens fan som jeg er.... Også at der var offside gør det bare endnu værre!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » lørdag, 16. mar, 2013 11:36

Cynwal skrev:
AllanShore skrev:........ selvom man selvfølgelig savner Manchester United.
Who??????????

.... da du for i øvrigt på en front eller femten er i klart mindretal herinde, ville det klæde dig ikke at bruge en al-favnende betegnelse som "man" i obskøne udtalelser som den citerede. Et simpelt "jeg" for ville være langt mere klædeligt, og ville på retfærdig vis repræsentere din alenestående holdning.
Nu er han jo ikke helt alene om sin holdning, så er det vel ok at skrive man.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. mar, 2013 12:28

Brag skrev:
Cynwal skrev:
AllanShore skrev:........ selvom man selvfølgelig savner Manchester United.
Who??????????

.... da du for i øvrigt på en front eller femten er i klart mindretal herinde, ville det klæde dig ikke at bruge en al-favnende betegnelse som "man" i obskøne udtalelser som den citerede. Et simpelt "jeg" for ville være langt mere klædeligt, og ville på retfærdig vis repræsentere din alenestående holdning.
Nu er han jo ikke helt alene om sin holdning, så er det vel ok at skrive man.
Som i én - to flertal?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 16. mar, 2013 13:39

Kan slet ikke beskrive hvor meget Thomas Gaardsøe går mig på nerverne, uvidende knold.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. mar, 2013 13:45

Skovdal skrev:Kan slet ikke beskrive hvor meget Thomas Gaardsøe går mig på nerverne, uvidende knold.
Han fik da ret i, at Gerrard var færdig på højeste niveau ;)

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 16. mar, 2013 13:54

Fellaini ude de næste to kampe efter sit 10. gule.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » lørdag, 16. mar, 2013 13:56

Ja det er fremragende for vores kamp om 5. pladsen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » lørdag, 16. mar, 2013 13:58

AndreasN skrev:Fellaini ude de næste to kampe efter sit 10. gule.
I øvrigt vanvittig tackling. Han skal være glad for at han rammer omkring bolden, da det ellers var et klokkeklart rødt kort.

Everton snydt for 1-0 scoring?

Besvar