Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 07. maj, 2013 22:18

De skal bruge fire point for at tangere deres pointhøst fra sidste sæson, så der har de ikke rykket sig voldsomt. Deres trofæ fik de på en "billig" baggrund, fordi de mødte Bradford, men det er selvfølgelig ikke deres skyld. Jeg synes personligt, at de har en stærkere trup i år end sidste år uden at præstere meget bedre. Deres trofæ får jo selvfølgelig det hele til at se meget pænere ud, men ellers synes jeg ikke, at Laudrup har rykket dem betydeligt.

Med dette resultat skal de selvfølgelig kun bruge et enkelt - det ændrer dog ikke på min pointe.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 07. maj, 2013 22:20

AV av av Wigan. Hvis I bliver ved med at gøre det SÅ let for modstanderne, så klarer I den ikke denne gang... :(

Ang. Swansea, Andreas, så skal du vel tage med, at når de endnu ikke har overgået deres pointhøst fra sidste år, så er det primært fordi de har haft et stort formdyk efter pokalsejren, og efter at de sikrede eksistensen. I størstedelen af sæsonen har de ligget bedre pointmæssigt end de gjorde sidste år, og du skal også stadig huske, at mange nye hold scorer LANGT færre points i 2. sæson end i 1.

Og om de fik pokalen billigt ved jeg nu ikke rigtigt. Når de fik en let modstander i finalen var det jo fordi de havde mødt - og slået - de stærke hold, LFC og Chelsea fx, tidligere.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vest » tirsdag, 07. maj, 2013 23:14

Aquilani4 skrev:Hvorfor vil du have Aston Villa ned?? Er du helt væk?

Du ved godt at det er en af de største klubber i England? Største klub i landets næststørste by.

Kun United, Liverpool, Arsenal og Everton har vundet flere mesterskaber. Og de har vundet Europa Cuppen, kun United, LFC, Chelsea og Forest har præsteret det fra England.

Du har ikke forstand på engelsk fodbold hvis du gerne vil have mægtige Villa ned. Ved godt at du kun er 16 år, men vis noget respekt for engelsk fodboldhistorie.
WOW DUDE.

Jeg hader ikke Aston Villa, jeg bryder mig bare ikke om dem. Jeg har masser af respekt for engelsk fodbold og dets historie. Jeg ved ikke, hvor meget forstand jeg har på engelsk fodbold - men jeg ved da noget. Fyr løs min ven.

Tænk at jeg kan få et rap over nallerne for at sige min mening omkring nedrykningspladserne. Jeg bliver faktisk lidt irriteret over det indlæg, fordi du er totalt uvidende omkring mit forhold til Villa og min viden om engelsk fodbold. Fucking nar.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 07. maj, 2013 23:45

Aquilani4 skrev: Ved godt at du kun er 16 år, men vis noget respekt for engelsk fodboldhistorie.
Sig mig makker, hvorfor kan 16 årige ikke vide mere om fodbold end dig min fine lille bitte ven, synes faktisk det virker som om du har en dårlig sag, Vest virker som om han kan snakke sin sag, i modsætning til........dig :dontknow:

Fodbold er følelser, hvis Vest føler Villa skal ned skal de ned, sådan er det for fa´en.

P.S skriv dog jeg ikke har en bønne forstand på bold, jeg ønsker Newcastle ned! Altid noget du er troll, tror jeg ihvertfald.
Senest rettet af Thommo onsdag, 08. maj, 2013 00:22, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mig_der » tirsdag, 07. maj, 2013 23:52

AndreasN skrev:De skal bruge fire point for at tangere deres pointhøst fra sidste sæson, så der har de ikke rykket sig voldsomt. Deres trofæ fik de på en "billig" baggrund, fordi de mødte Bradford, men det er selvfølgelig ikke deres skyld. Jeg synes personligt, at de har en stærkere trup i år end sidste år uden at præstere meget bedre. Deres trofæ får jo selvfølgelig det hele til at se meget pænere ud, men ellers synes jeg ikke, at Laudrup har rykket dem betydeligt.

Med dette resultat skal de selvfølgelig kun bruge et enkelt - det ændrer dog ikke på min pointe.
Og hele vejen til finalen mødte de jo også kun hold ala Bradford. Godt nok er Liga pokalen i min verden en af de mest ligegyldige pokaler der findes, men vi skal heller ikke undervurdere vejen dertil så meget.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2013 07:14

Øv, der fik Wigan godt nok ødelagt spændingen. De skal nærmest vinde på Emirates nu for at have en chance, og selv det kan være for lidt, hvis de andre bundhold også får point.

Men det er fortjent, hvis de rykker ned. Både generelt, og set på kampen i går mod et hold, der ellers var uden sejre i syv kampe.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 08. maj, 2013 09:15

AndreasN skrev:Hvem snakker du til, Karl-Smart?
Don't feed the Troll :cry:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zerlang7 » onsdag, 08. maj, 2013 21:24

Er jeg den eneste der så et lille spjæt fra dommeren da, Adebayor scorer til 1-1? Fantastisk, haha :D

http://www.101greatgoals.com/gvideos/gi ... v-chelsea/

EDIT: Her kan det også ses --> http://onside.dk/premier-league/se-adebayors-pragtmaal
Senest rettet af zerlang7 onsdag, 08. maj, 2013 22:13, rettet i alt 1 gang.
Billede

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 08. maj, 2013 22:01

Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.

Spændende hvor han ender til sommer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Belloni » onsdag, 08. maj, 2013 22:29

Det var sgu alligevel ret træls at Spurs udligner! Specielt for min odds!!
Håber godt nok heller ikke at Spurs får sneget sig op på en af CL pladserne. Det selskab skal de helst ikke ind i igen.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 08. maj, 2013 22:37

Ja enig, gider heller ikke se Spurs i CL. Er træt af dem. Men fordelen er jo, at Chelsea så ikke med sikkerhed er i CL, hvorfor de måske stadig har noget at spille for når de møder Everton i sidste runde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. maj, 2013 22:39

Belloni skrev: Specielt for min odds!!
Også mit :gunfire:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 08. maj, 2013 23:10

Surf skrev:Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.

Spændende hvor han ender til sommer.
Thanks a lot jinxy.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » torsdag, 09. maj, 2013 09:40

Surf skrev:Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.

Spændende hvor han ender til sommer.
Scum :D :mrgreen:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 09. maj, 2013 11:08

Arda skrev:
Surf skrev:Jeg synes Rafa har gjort et udmærket arbejde i Chelsea. De er i en EL finale, og står lige nu med en sejr over Spurs til at sikre sig CL næste år.

Spændende hvor han ender til sommer.
Thanks a lot jinxy.
Ikke den værste jinx, idet det måske kan give Chelsea mere at spille for når de møder Everton.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar