Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. sep, 2013 18:19

Ja, agenter har for megen magt i dagens fodbold. Det er min fornemmelse, at nogle agenter styrer deres spillere efter deres egen interesser.

At Juve er hans hold, det kan man selvfølgelig ikke gøre noget ved. Men det er da dårlig forretning af Man U, at de mister en spiller som Pogba GRATIS - og oven i købet til en Champions League rival.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

BananSmoothie
Indlæg: 30
Tilmeldt: onsdag, 18. sep, 2013 00:44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af BananSmoothie » onsdag, 18. sep, 2013 19:00

Hr. Drejer skrev:Ja, agenter har for megen magt i dagens fodbold. Det er min fornemmelse, at nogle agenter styrer deres spillere efter deres egen interesser.

At Juve er hans hold, det kan man selvfølgelig ikke gøre noget ved. Men det er da dårlig forretning af Man U, at de mister en spiller som Pogba GRATIS - og oven i købet til en Champions League rival.
Ja, det er desværre den irriterende udvikling, der er pt. i fodbold. Diverse klubskifter er gået i vasken, eftersom flere klubber ikke har ville betale den agenthonorar, som agent selv mener, han var værd for at være mellemforhandler. Her i blandt Iscos skifte til Real. Det siges, at City var tæt på ham, men da de ikke ville betale hans agent, som samtidig også var hans far, de penge, de krævede, skiftede han til Real Madrid.

Igen, det er da dårligt håndteret, men Juventus er jo ikke bare lige kommet ind i sidste sekund. De har jo længe observeret ham og til sidst forhørt sig hos ham, hvilket var heldigt for dem, da Juventus er spillerens yndlingsklub. Så er det svært for United at gøre modstand, hvis spilleren får en mulighed for at spille for sin hjerteklub. Lidt ligesom Cristiano Ronaldo i sin tid. Man vidste jo godt som United-fan, at han var i klubben på lånt tid til sidst, da han aldrig har lagt skjul på sin beundring for Real Madrid. Så er det svært at holde spilleren i klubben, når hjerteklubben står ude og banker på.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 18. sep, 2013 19:06

Normalt har jeg ikke så meget imod at en tråd går off-topic, men jeres diskussion er altså ved at pisse mig af. Indlæg på indlæg der kun omhandler manures håndtering af Pogba-transferen. Når to man u-forumister, der er så heldige at få lov til at være her, ligefrem skal give hinanden ret og bakke hinanden op i en diskussion af en af jeres tidligere spillere, så bliver det altså for meget af det gode. Jaja, Juventus spillede i går, og diskussion af Pogba har derfor en slags berettigelse. Men det er gået irriterende meget man u i den.
Senest rettet af Surf onsdag, 18. sep, 2013 19:14, rettet i alt 1 gang.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 18. sep, 2013 19:07

Jeg synes ikke, at det er nogen god sammenligning. Ronaldo slap I jo ikke ligefrem gratis ;)

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » onsdag, 18. sep, 2013 19:23

Surf skrev:Normalt har jeg ikke så meget imod at en tråd går off-topic, men jeres diskussion er altså ved at pisse mig af. Indlæg på indlæg der kun omhandler manures håndtering af Pogba-transferen. Når to man u-forumister, der er så heldige at få lov til at være her, ligefrem skal give hinanden ret og bakke hinanden op i en diskussion af en af jeres tidligere spillere, så bliver det altså for meget af det gode. Jaja, Juventus spillede i går, og diskussion af Pogba har derfor en slags berettigelse. Men det er gået irriterende meget man u i den.
Så kan du jo bare lade være med at operere i den del af forummet, der handler om alt andet fodbold, hvor chancen for at der går for meget Manchester United i den der er ret stor? Jeg gætter på at en ret stor procentdel af denne tråd alligevel omhandler United.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 18. sep, 2013 19:50

Det var et udtryk for irritation. Lad venligst vær' med at fortæl mig, hvor jeg skal operere på dette forum. Jeg fortæller heller ikke dig, at du skal smutte. Jeg gav udtryk for min irritation, fordi jeg tænkte at jeg sikkert ikke var den eneste der var træt af at læse dig og Bananen snakke om Pogba og Ronaldo ift. man u.

Jaja, AJ var også med, men det var mest at dig og Bananen pludselig skulle klappe hinanden på skuldrene jeg fandt irriterende. Berettigelse til at være her eller ej, forumregeler eller ej, jeres bidrag eller ej, LFC-tråd eller ej, så nedsætter det min fornøjelse ved et Liverpoolforum gevaldigt at skulle se to man u fans give hinanden ret.

Og så er mit indtryk ingenlunde, at denne tråd omhandler man u specielt meget.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » onsdag, 18. sep, 2013 20:18

Jeg skrev et indlæg i forlængelse af ham for ikke at gentage, hvad der var skrevet. Der har ikke været noget "rygklapperi". Men du lader til at være irritabel, så jeg tror bare, at vi skal stoppe her.
Fan af Manchester United

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 18. sep, 2013 20:21

AJ skrev:Yes, har lige fundet ud af, at Napoli-Dortmund vises på ZDF i aften.

De danske kanaler viser Barcelona-Ajax og Milan-Celtic.
Tak for info. Klart den kamp, som jeg helst vil se. Spændende om Rafa kan lægge en taktik, der kan overvinde et fantastisk Dortmund-mandskab.
Kloppite

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 18. sep, 2013 20:31

AJ skrev:Yes, har lige fundet ud af, at Napoli-Dortmund vises på ZDF i aften.

De danske kanaler viser Barcelona-Ajax og Milan-Celtic.
Tak for tippet!

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » onsdag, 18. sep, 2013 20:59

Og Viaplay laver lort i den igen igen ... Ingen som helst forbindelse til tjeneste i aften. :wall:
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 18. sep, 2013 21:17

Er du gal, der tabte Klopp da godt nok besindelsen fuldstændigt!
Kloppite

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » onsdag, 18. sep, 2013 21:27

TomViolence skrev:Og Viaplay laver lort i den igen igen ... Ingen som helst forbindelse til tjeneste i aften. :wall:
Det er typisk..

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 18. sep, 2013 21:33

texy skrev:Er du gal, der tabte Klopp da godt nok besindelsen fuldstændigt!
Har set et klip af det, og læst at han røg ud. Hvad skete der?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 18. sep, 2013 21:35

Dortmund helt i opløsning af tåbelige handlinger og skader. Klopp sendt på tribunen. Hummels skadet. Og nu direkte rødt til keeperen. Arsenal må prise sig lykkelige for denne udvikling.

Ellers generelt en første halvleg på ekstremt højt niveau med en fortjent Napoli-føring.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 18. sep, 2013 21:37

Surf skrev:
texy skrev:Er du gal, der tabte Klopp da godt nok besindelsen fuldstændigt!
Har set et klip af det, og læst at han røg ud. Hvad skete der?
Han var så tæt på at æde fjerdedommeren, som man kan komme. Var voldsomt utilfreds med, at det tog noget tid før Subotic måtte komme på banen efter behandling. Napoli scorer efter hjørne, hvor Subotic måske ikke helt er kommet ordentligt på plads.

Han så godt nok helt vild ud i hovedet, Klopp. Har sjældent set noget lignende.
Kloppite

Besvar