Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 29. sep, 2013 22:37

phl skrev:Det kører godt nok på skinner for Roma pt.

Men det er så også et rigtig solidt hold de har fået samlet, med rigeligt af både erfaring og talent. Det er virkelig ærgerligt at vi ikke gik efter Strootman i sin tid :/
Det er i hvertfald ikke min fejl, at vi ikke gik efter Strootman
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 30. sep, 2013 13:14

De har faktisk et rigtig godt hold på papiret. Spot on mht. kombinationen af erfaring og ungdom. Det ser endda ud til, at Rudi Garcia kan få gang i Gervinho. Det var jo også ham, der havde ham i Lille. Og så er Ljajic ikke engang kommet rigtigt ind på holdet endnu. Ham forventer jeg mig meget af. Det kan også være en fordel, at de slet ikke spiller europæisk, ligesom Inter ikke gør det. Jeg tror, at kampen i toppen kan blive rigtig spændende i år, men kunne også godt forestille mig, at Juventus samtidig stikker af, og lader de andre deles om de sekundære placeringer.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. sep, 2013 19:58

Hvor har Arsenals midtbane været suveræne. Ramsey har spillet fantastisk. Ham og Wilshere er vel cremen af britisk talent pt. Sammenlignet med Man U midtbane (Carrick og Cleverley), så forstår man hvorfor tabellen ser ud som den gør.

Jeg mener at vi også var ude efter Ramsey i sin tid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » mandag, 30. sep, 2013 20:15

Både Manu, Liverpool og Arsenal var efter ham dengang.

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » mandag, 30. sep, 2013 20:55

Efter weekendens gode resultater for Liverpool, håber jeg det fortsætter iaften med en Newcastle-sejr over Everton.
...det har jeg oddset mine resterende 62.50 på, til odds 6,70 ;)
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 30. sep, 2013 21:23

fatter ikke everton kan få lov at leje Lukaku.

Syntes han er en bedre angriber ind Sturrigde.

chelsea fans må side og rive sig håret.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » mandag, 30. sep, 2013 21:29

Wormie skrev:fatter ikke everton kan få lov at leje Lukaku.

Syntes han er en bedre angriber ind Sturrigde.

chelsea fans må side og rive sig håret.
Det forstår jeg så overhovedet ikke. Med det spil Sturrdige har vist siden foråret og frem til nu, så rater jeg ham højere end Lukaku. Får Sturridge bygget lidt på hans hovedspil, så vil han også være en langt mere kompletspiller end Lukaku.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 30. sep, 2013 21:32

Wormie skrev:fatter ikke everton kan få lov at leje Lukaku.

Syntes han er en bedre angriber ind Sturrigde.

chelsea fans må side og rive sig håret.
Det er jeg så monster uenig i.

Noget helt andet - så synes jeg faktisk at Mourinho har skuffet helt vildt. Han har lavet nogen elendige beslutninger - bl.a at udleje Lukaku for så at hente Eto'o i stedet. Derudover smider han spillere som Mata helt af holdet(tæt på at været en af Chelseas bedste spillere) og nu er Kevin de Bruyne nede og træne med reserve pga en dårlig kamp mod Swindon.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 30. sep, 2013 21:38

Puha, det føles ikke så godt at sige, men Everton spiller virkelig god fodbold. Deres start-11'er er virkelig stærk. Man må håbe, deres trup er for tynd, til de kan holde det niveau, de kører på pt.

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » mandag, 30. sep, 2013 21:43

Min oddskonto er tom, takket være Everton :(

De spiller altså heller ikke fremragende for tiden, Newcastle.
Havde faktisk regnet med en kamp med et lille overtag til Newcastle - de er jo helt væk :(

Well, Liverpool vandt, og United tabte = Fantastisk weekend.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 30. sep, 2013 21:43

Everton kan sagtens spille mod om 4 pladsen når de har lukaku
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 30. sep, 2013 21:47

De har et stærkt hold everton. Ingen tvivl derom. Meeeeen hold da helt op, hvor er Newcastle da absurd dårlige.

Mht. Mourinho, så har jeg altid syntes, at han var et geni, men han har da godt nok tabt sutten i Chelski. Som LFC-Aaby siger, så har han taget nogle vanvittige beslutninger. Mata ændrede ene mand kampen mod Tottenham.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » mandag, 30. sep, 2013 21:51

LFC-Aaby skrev:Noget helt andet - så synes jeg faktisk at Mourinho har skuffet helt vildt. Han har lavet nogen elendige beslutninger - bl.a at udleje Lukaku for så at hente Eto'o i stedet. Derudover smider han spillere som Mata helt af holdet(tæt på at været en af Chelseas bedste spillere) og nu er Kevin de Bruyne nede og træne med reserve pga en dårlig kamp mod Swindon.
Umiddelbart er jeg enig i, at det er spøjst at Mata er røget på bænken. Men jeg tror det handler om, at Mourinho vil sætte sig i respekt, ikke mindst for at få Mata til at arbejde hårdere defensivt. Så vidt jeg husker, så jeg et stat der klart indikerede, at Oscar var et noget større aktiv defensivt end Mata, og det ved vi alle jo, at Mourinho sætter pris på. Jeg tror dog at Mata stadig får en stor rolle at spille, og at han i løbet af sæsonen kaprer sin startsplads tilbage, når Mourinho har vist ham, at han altså skal kæmpe for sin plads - også defensivt.

Men det er selvfølgelig spekulationer...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 30. sep, 2013 21:52

Det er ikke pga., Everton har Lukaku, at de kan spille med om top 4 - det er fordi, de har en mega stærk stamme. Baines, Jagielka, Coleman, McCarthy, Barkley, Osman, Mirallas er jo en virkelig stærk stamme.
Og tænk sig at sælge Fellaini for 28 mio. pund og så have et talent som Barkley til at gå direkte ind og erstatte ham. Det er sgu udmærket købmandsskab.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » mandag, 30. sep, 2013 21:53

AndreasN skrev:De har et stærkt hold everton. Ingen tvivl derom. Meeeeen hold da helt op, hvor er Newcastle da absurd dårlige.

Mht. Mourinho, så har jeg altid syntes, at han var et geni, men han har da godt nok tabt sutten i Chelski. Som LFC-Aaby siger, så har han taget nogle vanvittige beslutninger. Mata ændrede ene mand kampen mod Tottenham.
Ja, en af mine Tottenham-venner sagde, at "der kom vi godt nok i menneskehænder, da han (Mata) kom ind, uha, uha" (ja, han sagde faktisk "uha, uha"!). Hvis jeg var Mourinho, ville jeg bygge holdet og spillestilen op om ham.

Og hente Lukaku tilbage!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Besvar