Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » lørdag, 02. nov, 2013 17:38

YNWA! skrev:Fik Scum lige foræret 2 mål hvor begge er offside?
Nej
Mvh.Brag.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » lørdag, 02. nov, 2013 17:41

Aquilani4 skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:Nævn mig et hold udover de 6-7 store, som IKKE lægger sig ned mod Scum?
WBA, Southampton,stoke,Liverpool
Ved du godt at WBA aldrig havde slået Scum før deres sejr sidste måned?
Det ved jeg åbenbart bedre end dig, kan da bestemt huske et 5-3 nederlag i tipslørdags bedste
kamp nogensinde.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » lørdag, 02. nov, 2013 18:09

Jeg mener i PL æraen.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11258
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. nov, 2013 18:46

AndersF skrev:
TomViolence skrev:
Skovdal skrev:Stod der lige at Begovic havde scoret? O.o
Jeg fatter det heller ikke!??! Kan ikke finde noget information nogle steder.


Godt nok et lidt småheldigt mål :) Men det må vel være noget nær en rekord tidlig scoring for en målmand?
Så kan et mål ikke blive mere Stoke-agtigt! ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11258
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. nov, 2013 19:08

Brag skrev:
Aquilani4 skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:Nævn mig et hold udover de 6-7 store, som IKKE lægger sig ned mod Scum?
WBA, Southampton,stoke,Liverpool
Ved du godt at WBA aldrig havde slået Scum før deres sejr sidste måned?
Det ved jeg åbenbart bedre end dig, kan da bestemt huske et 5-3 nederlag i tipslørdags bedste
kamp nogensinde.
En fantastisk kamp, og umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om andre kampe i mit liv, hvor jeg har holdt med Manchester United. For det gjorde jeg i den kamp, da WBA var en hård konkurrent til mesterskabet det år.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vest » lørdag, 02. nov, 2013 21:26

Spanien har seriøst de ringeste dommere. Det er endnu værre end herhjemme. Vi er enige om at fodbold er en kontaktsport, ikke? Fordi i Spanien får man gult kort ved mindste berøring, og straffespark bliver foræret i højre og venstre. Det er ret grimt at se på.

Lidt sjovt at se hvordan Real ikke får straffe i kampen mod Barca i sidste uge, hvor der i mine øjne var klart straffe, og så se hvor let det er at få straffe i Real-Sevilla kampen og nu i Real-Rayo kampen. Der bliver seriøst fløjtet hele tiden. Det er ren NFL.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » søndag, 03. nov, 2013 14:49

Tyndt tyndt gult kort til McCarthy. Har Spurs hyret SAF ind som konsulent til deres lobbyvirksomhed overfor dommerstaben...
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

StevenCarragher
Indlæg: 694
Tilmeldt: onsdag, 29. maj, 2013 08:57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 03. nov, 2013 14:53

JTN skrev:Tyndt tyndt gult kort til McCarthy. Har Spurs hyret SAF ind som konsulent til deres lobbyvirksomhed overfor dommerstaben...
Tyndt? How come? Tager han ikke Vertonghens ben lige ude foran feltet da han er ved at sparke? Jeg så ikke replay, men det lignede egentlig mere at Tottenham lige nu er ved at udspille Everton og tilskuerne er utilfredse...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 03. nov, 2013 15:44

Ser rigtig skidt ud for eriksen i tottenham. Holtby er en af de få i spurs som går det godt.

tror ikke han får meget spilletid i den klub.


nu går der ikke lang tid før tottenham begynder at skyde efter evertons hænder for at få straffe så de kan score et mål
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 03. nov, 2013 16:05

Lloris kunne have været dræbt i den situation.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » søndag, 03. nov, 2013 16:13

5 minutter tilbage af Everton - Tottenham....kom så.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » søndag, 03. nov, 2013 16:17

StevenCarragher skrev:
JTN skrev:Tyndt tyndt gult kort til McCarthy. Har Spurs hyret SAF ind som konsulent til deres lobbyvirksomhed overfor dommerstaben...
Tyndt? How come? Tager han ikke Vertonghens ben lige ude foran feltet da han er ved at sparke? Jeg så ikke replay, men det lignede egentlig mere at Tottenham lige nu er ved at udspille Everton og tilskuerne er utilfredse...
Jeg så kun det lette puf i ryggen, men hvis du han har hægtet ham er det vel mere rimeligt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » søndag, 03. nov, 2013 16:56

Vi tabte kampen mod Arsenal, men havde alligevel heldet med os.

De næste 3-4 kampe skal vi skyde alt ned.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 03. nov, 2013 17:14

Cynwal skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:Nævn mig et hold udover de 6-7 store, som IKKE lægger sig ned mod Scum?
WBA, Southampton,stoke,Liverpool
Ved du godt at WBA aldrig havde slået Scum før deres sejr sidste måned?
Det ved jeg åbenbart bedre end dig, kan da bestemt huske et 5-3 nederlag i tipslørdags bedste
kamp nogensinde.
En fantastisk kamp, og umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om andre kampe i mit liv, hvor jeg har holdt med Manchester United. For det gjorde jeg i den kamp, da WBA var en hård konkurrent til mesterskabet det år.
Ja, det var fabelagtigt. Glemmer ALDRIG Len Cantello´s projektil fra kanten af feltet, direkte op i krogen... :clap: :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11258
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. nov, 2013 17:55

ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:Nævn mig et hold udover de 6-7 store, som IKKE lægger sig ned mod Scum?
WBA, Southampton,stoke,Liverpool
Ved du godt at WBA aldrig havde slået Scum før deres sejr sidste måned?
Det ved jeg åbenbart bedre end dig, kan da bestemt huske et 5-3 nederlag i tipslørdags bedste
kamp nogensinde.
En fantastisk kamp, og umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om andre kampe i mit liv, hvor jeg har holdt med Manchester United. For det gjorde jeg i den kamp, da WBA var en hård konkurrent til mesterskabet det år.
Ja, det var fabelagtigt. Glemmer ALDRIG Len Cantello´s projektil fra kanten af feltet, direkte op i krogen... :clap: :clap:
...efter forarbejde af Laurie Cunningham, som spillede til Cyrille Regis, som med hælen lagde den til rette for Len Cantello.
Kan nydes her, som mål 5 (E): (Mål B er også fremragende :D )
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar