Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 03. nov, 2013 18:07

Cynwal skrev: ...efter forarbejde af Laurie Cunningham, som spillede til Cyrille Regis, som med hælen lagde den til rette for Len Cantello.
Kan nydes her, som mål 5 (E): (Mål B er også fremragende :D )
Jeg havde et meget ambivalent forhold til WBA i de år. På den ene side var de jo en hård konkurrent i toppen, på den anden side kunne jeg jo godt se at de spillede en god gang fodbold, og jeg havde altså et blødt punkt for Tony Brown pga hans braktud og - :oops: - overskægget og garnet. På en teen-ager, der kæmpede med at få nogle enkelte dun på overlæben til at gro virkede han ualmindeligt macho-agtig :D

Og ja, flot mål af Terry McDermott på oplæg fra - hvem ellers? - Steve Heighway :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11332
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. nov, 2013 18:27

Cynwal skrev:
LFC-Aaby skrev:Kigger i spåkuglen. Alle vores konkurrenter, undtagen City, taber point i den her runde. Arsenal(selvfølgelig), Chelsea, United, Everton og Tottenham... Dermed en perfekt LFC-weekend.
Hvis jeg var dig, ville jeg belåne huset til over over skorstenen, og så sætte det hele på uafgjort mellem de bitre blå og spurs ;)
Jeg kan nøjes med 10 % ovenpå dette gode råd til dig ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » søndag, 03. nov, 2013 18:42

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:
Brag skrev:
Aquilani4 skrev:Nævn mig et hold udover de 6-7 store, som IKKE lægger sig ned mod Scum?
WBA, Southampton,stoke,Liverpool
Ved du godt at WBA aldrig havde slået Scum før deres sejr sidste måned?
Det ved jeg åbenbart bedre end dig, kan da bestemt huske et 5-3 nederlag i tipslørdags bedste
kamp nogensinde.
En fantastisk kamp, og umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om andre kampe i mit liv, hvor jeg har holdt med Manchester United. For det gjorde jeg i den kamp, da WBA var en hård konkurrent til mesterskabet det år.
Ja, det var fabelagtigt. Glemmer ALDRIG Len Cantello´s projektil fra kanten af feltet, direkte op i krogen... :clap: :clap:
...efter forarbejde af Laurie Cunningham, som spillede til Cyrille Regis, som med hælen lagde den til rette for Len Cantello.
Kan nydes her, som mål 5 (E): (Mål B er også fremragende :D )
Det er fint, men det ændrer ikke på min pointe

Alle hold undtagen de 6-7 i Premier League lægger sig ned mod Man United. Dit eksempel WBA har kun vundet 1 gang over dem i PL-æraen, Stoke har ikke vundet over Man United i jeg ved ikke hvor mange år. Man kan blive ved.
Hent Shelvey tilbage!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 03. nov, 2013 19:41

Slog West Brom ikke scum sidste år? På bla. et par mål af Lukaku?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 03. nov, 2013 19:50

Nej, den blev 5-5.
Fan af Manchester United

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 05. nov, 2013 21:08

Klasse mål af Aguero.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » tirsdag, 05. nov, 2013 21:37

Juventus spiller iøvrigt næsten Real ud af banen. Fortjent de er foran.

Vidal med kampens detalje drejer rundt om sig selv presset af Modric eller Alonso, Kigger op og sparker bolden på tværs af banen til Tevez, som slår et parfekt indlæg til bagerste stolpe. Og Casillias må vise klassen med en fremragende redning.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » tirsdag, 05. nov, 2013 22:41

Kæmpe 'dive' af Young for ManU. Næsten helt komisk. Bliver spændende at høre, hvad Moyes har at sige til det, men jeg tror faktisk, at han vil sige, at retfærdigheden skete fyldest i form at det brændte straffespark, der blev dømt på baggrund af Youngs filmen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 05. nov, 2013 23:03

Nej, han siger at han vil tage en alvorlig samtale med ham imorgen.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 05. nov, 2013 23:15

LarsU skrev:Kæmpe 'dive' af Young for ManU. Næsten helt komisk. Bliver spændende at høre, hvad Moyes har at sige til det, men jeg tror faktisk, at han vil sige, at retfærdigheden skete fyldest i form at det brændte straffespark, der blev dømt på baggrund af Youngs filmen.
Ja, han har jo før været efter Young for netop disse unoder. Så mon ikke? Young ligner i øvrigt efterhånden mere og mere en lige så ringe spiller som Downing. Kan huske, hvor meget det ærgrede mig i sin tid, at Young gik til Manchester, men vi måtte nøjes med Downing for ca. samme pris.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » onsdag, 06. nov, 2013 08:39

Rasmus skrev:
LarsU skrev:Kæmpe 'dive' af Young for ManU. Næsten helt komisk. Bliver spændende at høre, hvad Moyes har at sige til det, men jeg tror faktisk, at han vil sige, at retfærdigheden skete fyldest i form at det brændte straffespark, der blev dømt på baggrund af Youngs filmen.
Ja, han har jo før været efter Young for netop disse unoder. Så mon ikke? Young ligner i øvrigt efterhånden mere og mere en lige så ringe spiller som Downing. Kan huske, hvor meget det ærgrede mig i sin tid, at Young gik til Manchester, men vi måtte nøjes med Downing for ca. samme pris.
Sjovt jeg tænkte det samme igår.

Der var sku mange herinde der ærgrede sig over vi ikke fik Young, men det var da meget fint
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 06. nov, 2013 08:47

Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 06. nov, 2013 09:34

Ja, efter mange år på Merseyside er han tydeligvis ved at falde til i Manchester. Hvor fint.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » onsdag, 06. nov, 2013 09:50

Skal han efter hver situation med film gå ud og fordømme det? Så får I da også travlt omkring Anfield.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 06. nov, 2013 10:30

Det er sådanne kommentarer der ikke er nødvendige (herinde)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar