Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 10. nov, 2013 12:27

ThunderZtorm skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg håber Man U kan tage en uafgjort mod Arsenal. Men der skal vel held til for at stoppe Arsenals kreative midtbane. Man U midtbane ligner jo stenaldermænd, sammenlignet med Arsenals ditto.

P.s. AJ var vildt uenig med mig i det synspunkt før sæsonstart, måske han er kommet på bedre tanker ;)
Hell no. Man U skal da bare tabe. Jeg er totalt ligeglad med om Arsenal tager sololøb i front, så længe vi ender i top-4 og Man U og Everton IKKE gør har sæsonen været en total succes.
Kan godt forstå i ikke ønsker at, Manchester United vinder, men helt ærligt i ligger, nr 2, og vil kun være
2 point fra 1. pladsen. 3 hvis den ender uafgjort. Vil i heller have at United taber til Arsenal, end at i
selv bliver mestre????, uafgjort vil da være optimalt for jer.
Tænk at ønske andre ulykke frem for egen succes :shock:
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 10. nov, 2013 12:35

@Brag
Det bunder jo nok i, at de fleste ser det som komplet urealistisk at vi kan vinde mesterskabet. Ud fra det synspunkt, ønsker man jo gerne at ens top-4 konkurrenter taber point til et hold, man alligevel ikke tror vi kan konkurrere med i toppen.

Personligt kan jeg glæde mig over alle slags resultater, men ville nok være bedst tilfreds med en uafgjort. Jeg ønsker slet ikke, at man u skal tættere på toppen, så vil jeg hellere trække lidt fra til en top-4 kandidat. Hvis ikke man u vinder i dag, tror jeg ikke i kan vinde mesterskabet.

Skulle jeg bette, vil jeg tro at Arsenal vinder. De virker ustoppelige.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 10. nov, 2013 13:14

Lækker start i Tottenham - Newcastle

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » søndag, 10. nov, 2013 13:15

Callesen skrev:Lækker start i Tottenham - Newcastle
:clap:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 10. nov, 2013 13:17

Tottenham er så piv ringe det halve kunne være nok. tror ikke på dem i top 6 med mindere de kan få 38 straffespark
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. nov, 2013 13:21

Wormie skrev:Tottenham er så piv ringe det halve kunne være nok. tror ikke på dem i top 6 med mindere de kan få 38 straffespark
Det er helt vildt! Måske er det AVB der er en elendig træner. Mener at han burde få meget mere ud af truppen/de midler han havde til rådighed. Ligesom i Chelsea. Tottenham bliver ikke kanditat til top4. Så det var en mindre konkurrent.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » søndag, 10. nov, 2013 13:23

Callesen skrev:Lækker start i Tottenham - Newcastle
Er det så i dag, at "united two" skal bruge to billige straffe i overtiden?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. nov, 2013 13:40

LFC-Aaby skrev:
Wormie skrev:Tottenham er så piv ringe det halve kunne være nok. tror ikke på dem i top 6 med mindere de kan få 38 straffespark
Det er helt vildt! Måske er det AVB der er en elendig træner. Mener at han burde få meget mere ud af truppen/de midler han havde til rådighed. Ligesom i Chelsea. Tottenham bliver ikke kanditat til top4. Så det var en mindre konkurrent.
Lige lovlig frisk at afskrive dem så hurtigt, synes jeg nok. Jeg ved ikke om AVB er en elendig træner, men han er på en svær opgave med at få så mange nye spillere integreret på holdet, samtidig med at hans absolut største stjerne er væk. Jeg mener, at det var Arsene Wenger, der før sæsonstart var ude at sige, at det sandsynligvis villetage (lang)tid, før det fungerede.

Men NÅR (hvis, for intet er selvf sikkert...) de får det til at fungere, så er Spurs i høj grad en top 4 kandidat. De har en uhyggeligt stærk trup, og trods haltende spil har de jo indtil videre skrabet pænt med points sammen.

Lad os håbe, at det ikke bliver i dag, at de øger pointhøsten. Men det brænder på foran Newcastle-målet i øjeblikket :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. nov, 2013 13:41

Det kan gå hen og blive en helt perfekt weekend!!! Hvis så lige det bliver til x i ManU-Arsenal
Hellere en god trekant end en ond cirkel

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » søndag, 10. nov, 2013 13:45

LFC-Aaby skrev:Det kan gå hen og blive en helt perfekt weekend!!! Hvis så lige det bliver til x i ManU-Arsenal
Tak for jinx.... ;-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. nov, 2013 13:45

ScouserTommy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Wormie skrev:Tottenham er så piv ringe det halve kunne være nok. tror ikke på dem i top 6 med mindere de kan få 38 straffespark
Det er helt vildt! Måske er det AVB der er en elendig træner. Mener at han burde få meget mere ud af truppen/de midler han havde til rådighed. Ligesom i Chelsea. Tottenham bliver ikke kanditat til top4. Så det var en mindre konkurrent.
Lige lovlig frisk at afskrive dem så hurtigt, synes jeg nok. Jeg ved ikke om AVB er en elendig træner, men han er på en svær opgave med at få så mange nye spillere integreret på holdet, samtidig med at hans absolut største stjerne er væk. Jeg mener, at det var Arsene Wenger, der før sæsonstart var ude at sige, at det sandsynligvis villetage (lang)tid, før det fungerede.

Men NÅR (hvis, for intet er selvf sikkert...) de får det til at fungere, så er Spurs i høj grad en top 4 kandidat. De har en uhyggeligt stærk trup, og trods haltende spil har de jo indtil videre skrabet pænt med points sammen.

Lad os håbe, at det ikke bliver i dag, at de øger pointhøsten. Men det brænder på foran Newcastle-målet i øjeblikket :shock:
Jeg ser ikke kampen, da jeg ikke er hjemme, så ved ikke hvordan de spiller idag.
Men det kan da godt være at de på sigt bliver skræmmende. Problemet(for dem) er hvis det tager for lang tid. Så kommer du muligvis for langt væk fra top4 til at kunne indhente det senere. Endnu engang vil jeg sige at Tottenham ikke kan blive ved med at skrabe point sammen på straffespark, og de bliver snart straffet for ikke at være bedre. Frisk fra erindringen så har Tottenham jo ikke mødt andre end hold fra den nederste halvdel, udover Arsenal???
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. nov, 2013 13:49

nrg skrev:
LFC-Aaby skrev:Det kan gå hen og blive en helt perfekt weekend!!! Hvis så lige det bliver til x i ManU-Arsenal
Tak for jinx.... ;-)
Ej bare rolig. Tottenham vinder selvfølgelig overbevisende og det samme gør et skræmmende United-hold (antijinx) :D
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 10. nov, 2013 13:55

Tænkt på hvor ofte Bale egenhændigt afgjorde Tottenhams kampe i sidste sæson. Indtil videre har de været lidt heldige med bl.a. straffespark, men jeg kan ikke se det fortsætte, og jeg tror således de i længden kommer til at savne Bales kampafgørende aktioner og miste point på det. Jeg kunne godt forestille mig, at vi ender over Tottenham i år. Ikke at jeg afskriver dem, det er bestemt tæt, men de ser lidt tandløse ud offensivt. Jeg synes heller ikke Soldado imponerer specielt, han virker som en spiller der skal sættes meget op af andre.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 10. nov, 2013 13:58

Tottenham har mødt Chelsea, Arsenal og Everton indtil videre. Jeg synes det er alt for tidligt at afskrive dem. Får de løst deres problemer på den sidste tredjedel af banen, så bliver de giftige. Deres bredde er også så stor, at de sagtens kan tillade sig at rotere, hvilket kan komme dem til gode i slutningen af sæsonen. Jeg tror, desværre, på Tottenham som en del af top 4 striden, når vi går ind i slutfasen af denne sæson.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 10. nov, 2013 13:59

Andy Caroll ser bedre ud ind Soldado og de kostede næsten det samme :P
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar