Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » søndag, 13. apr, 2014 13:38

henrik1 skrev:
Kristian M skrev:
henrik1 skrev: Thefugle@

Hvad fanden ved du om det? Er du svensker? Bor du i Sverige? Jeg kan tilfældigvis svare ja til begge dele og vil derfor mene jeg har noget bedre indsigt i hans personlighed end du, eftersom han dagligt fylder medierne herovre.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Drop den der stupide arrogance, du fremstår jo bare som pinlig. Det kan jo være at jeg tilfældigvis også kommer fra samme by som ham? Kommer i samme kredse? Burde du måske tænke på...så de smileys kan du få tilbage:)

Thefugle: Nu forholder det sig så også sådan at jeg har boet i Malmø. Samme sted som Zlatan iøvrigt er opvokset. Jeg kender desuden bartendere på nogle af de steder han har gået ud i Stockholm. Så nej, jeg baserer ikke dette alene på media. Men at han kører en journalist over, sparker holdkammerater i hovedet osv findes der jo faktisk filmoptagelser af. Så se dem før du affærdiger det som rygter.

Og jo, dine argumenter tyder meget på at du netop synes han er cool som en 16-årig ville synes. Jeg kan ellers ikke komme på ret mange der synes det er cool at skabe splid, slå på folk, spille svinsk osv.

Og hvorfor er det ok at Zlatan er en diva, men Ljungberg må ikke være en. Ljungberg er en super sympatisk gut, behandler folk omkring sig godt og alment venlig mod almindelige folk på gaden. Han er ikke for fin til resten af verden. Tror du ikke at du stirrer dig lidt blind på nogle ganske humoristiske udtalelser han er kommet med? For jeg giver dig ret i at han leverer nogle guldkorn.

Så beklager jeg dybt at jeg stavede loyalitet forkert. Kan godt se det må værende sårende og iøvrigt meget relevant for diskussionen.

Hekkem: jeg anerkender Zlatans tid i Inter som hans klart bedste. Barcelona-tiden i forhold til hans pris kan ikke regnes som meget andet end et gigantisk flop. Men fordi han er en meget god fodbold-spiller, er det jo ikke ensbetydende med at han tilhører top 3 som mange regner ham som. Synes du han er bedre end Arjen Robben, Suarez, Drogba under hans storhedstid, Robin Van Persie? Jeg kan komme i tanker om nogle som er langt bedre, og en del er ihvertfald er på niveau. Men den jeg mener stadig han lever alt for meget på sit brand (som hans kone har været med til at skabe bag kulisserne). Et andet eksempel er David Beckham, som af nogle også regnedes som verdens bedste i sine bedste stunder. Men var han nu også det?
Du får ret og jeg får fred. Kan ikke argumentere mod en der kender alt og alle, og åbenbart os Frederik Ljungberg. Skal vi ikke bare lukke den her for vi bliver nok ikke enige.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 13. apr, 2014 14:00

henrik1 skrev:
Hekkem: jeg anerkender Zlatans tid i Inter som hans klart bedste. Barcelona-tiden i forhold til hans pris kan ikke regnes som meget andet end et gigantisk flop. Men fordi han er en meget god fodbold-spiller, er det jo ikke ensbetydende med at han tilhører top 3 som mange regner ham som. Synes du han er bedre end Arjen Robben, Suarez, Drogba under hans storhedstid, Robin Van Persie? Jeg kan komme i tanker om nogle som er langt bedre, og en del er ihvertfald er på niveau. Men den jeg mener stadig han lever alt for meget på sit brand (som hans kone har været med til at skabe bag kulisserne). Et andet eksempel er David Beckham, som af nogle også regnedes som verdens bedste i sine bedste stunder. Men var han nu også det?
gode pointer. Da Zlatan var på sit højeste i Inter, så var han på det tidspunkt blandt de 3-4 bedste. Jeg mener han her som 34 årig er på nogenlunde samme niveau. Der er bare andre der er blevet endnu bedre.

Suarez er i samme liga som Messi (der dog ikke i de her måneder er lige så inflydelsesrig somellers set), C. Ronaldo, Robben. Zlatan er lige et halvt niveau under.

Drogba var verdens nok bedste angriber i han og Chelsea storhedstid. Det var inden Messi og C. Ronaldo blev gjort til angribere.

Beckham har været overvurderet som fodboldspiller, selvom han nu ej heller var dårlig. Han havde en årrække vel nok verdens bedste spark. Beckham var en af de helt store forgangsmænd vedrørende idoldyrkelsen af den mere moderne fodboldspiller som ikon og forgangsbillede.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 13. apr, 2014 14:02

@ henrik1

Kan det tænkes, at du måske har set dig bare en lille smule sur på Zlatan? For ja, jeg mener da også, at han hører til i feltet af absolutte topspillere i nyere tid (altså laget under Ronaldo og Messi). Man kan så diskutere hans person - har jeg ikke lyst til lige nu - men hans spillemæssige præstationer er second to few.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. apr, 2014 14:16

Hvem har nogensinde overvurderet Beckham? Han blev i øvrigt kåret som den anden bedste i verden i sæsonen 98/99.
Fan af Manchester United

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » søndag, 13. apr, 2014 16:42

AllanShore skrev:Hvem har nogensinde overvurderet Beckham? Han blev i øvrigt kåret som den anden bedste i verden i sæsonen 98/99.
Han har vel altid været lige under det niveau messi, suarez og ronaldo. Intelligent, vanvittig sparketeknik, kunne lægge lange afleveringer de fleste kun kan drømme om, os en rigtig god teknik med bolden, og en gamewinner. Så jeg har nu aldrig "overvurderet" ham.


til slut


KOM SÅ SWANSEA, JEG HAR ALDRIG HEPPET SÅ MEGET PÅ SWANSEA SOM JEG GØR LIGE NUUUUUUU*""""""newgknawëgåo2535352
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

andeth
Indlæg: 210
Tilmeldt: søndag, 11. maj, 2008 20:41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af andeth » søndag, 13. apr, 2014 17:11

Det lød så som om, at nogle Chelsea tilhængere ikke ville holde kæft under det 1 minuts stilhed til mindre om ofre fra Hillsborough katastrofen. Virkelig dårlig stil....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 13. apr, 2014 17:19

andeth skrev:Det lød så som om, at nogle Chelsea tilhængere ikke ville holde kæft under det 1 minuts stilhed til mindre om ofre fra Hillsborough katastrofen. Virkelig dårlig stil....
Plastic fans med plastic hjerner
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » søndag, 13. apr, 2014 17:20

Jeg er sikker på, at alle de resterende 99,9% af Chelsea-fans ryster på hovedet af deres medfans opførsel. Ret skal være ret.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 13. apr, 2014 17:25

Dumt af Chico Flores.

Det bliver vist 3 sikre pinde til Chelsea.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » søndag, 13. apr, 2014 17:26

andeth skrev:Det lød så som om, at nogle Chelsea tilhængere ikke ville holde kæft under det 1 minuts stilhed til mindre om ofre fra Hillsborough katastrofen. Virkelig dårlig stil....
Det var vist det samme i Sunderland i går.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » søndag, 13. apr, 2014 17:54

thefugle skrev:
henrik1 skrev:
Kristian M skrev:
henrik1 skrev: Thefugle@

Hvad fanden ved du om det? Er du svensker? Bor du i Sverige? Jeg kan tilfældigvis svare ja til begge dele og vil derfor mene jeg har noget bedre indsigt i hans personlighed end du, eftersom han dagligt fylder medierne herovre.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Drop den der stupide arrogance, du fremstår jo bare som pinlig. Det kan jo være at jeg tilfældigvis også kommer fra samme by som ham? Kommer i samme kredse? Burde du måske tænke på...så de smileys kan du få tilbage:)

Thefugle: Nu forholder det sig så også sådan at jeg har boet i Malmø. Samme sted som Zlatan iøvrigt er opvokset. Jeg kender desuden bartendere på nogle af de steder han har gået ud i Stockholm. Så nej, jeg baserer ikke dette alene på media. Men at han kører en journalist over, sparker holdkammerater i hovedet osv findes der jo faktisk filmoptagelser af. Så se dem før du affærdiger det som rygter.

Og jo, dine argumenter tyder meget på at du netop synes han er cool som en 16-årig ville synes. Jeg kan ellers ikke komme på ret mange der synes det er cool at skabe splid, slå på folk, spille svinsk osv.

Og hvorfor er det ok at Zlatan er en diva, men Ljungberg må ikke være en. Ljungberg er en super sympatisk gut, behandler folk omkring sig godt og alment venlig mod almindelige folk på gaden. Han er ikke for fin til resten af verden. Tror du ikke at du stirrer dig lidt blind på nogle ganske humoristiske udtalelser han er kommet med? For jeg giver dig ret i at han leverer nogle guldkorn.

Så beklager jeg dybt at jeg stavede loyalitet forkert. Kan godt se det må værende sårende og iøvrigt meget relevant for diskussionen.

Hekkem: jeg anerkender Zlatans tid i Inter som hans klart bedste. Barcelona-tiden i forhold til hans pris kan ikke regnes som meget andet end et gigantisk flop. Men fordi han er en meget god fodbold-spiller, er det jo ikke ensbetydende med at han tilhører top 3 som mange regner ham som. Synes du han er bedre end Arjen Robben, Suarez, Drogba under hans storhedstid, Robin Van Persie? Jeg kan komme i tanker om nogle som er langt bedre, og en del er ihvertfald er på niveau. Men den jeg mener stadig han lever alt for meget på sit brand (som hans kone har været med til at skabe bag kulisserne). Et andet eksempel er David Beckham, som af nogle også regnedes som verdens bedste i sine bedste stunder. Men var han nu også det?
Du får ret og jeg får fred. Kan ikke argumentere mod en der kender alt og alle, og åbenbart os Frederik Ljungberg. Skal vi ikke bare lukke den her for vi bliver nok ikke enige.
Fair nok og meget diplomatisk:) Jeg kender nu ikke alt og alle, jeg har vel bare været "heldig" at jeg bor i nærheden af steder hvor skånske fodboldspillere ofte hænger, og min kære moder har haft fornøjelsen af at møde Ljungberg to gange. Så jeg kan jo selvfølgelig kun udtale ud fra det billede hun og hendes kolleger fik. Om han så er lidt fimset, tjaah, det er der måske noget om, men hvorfor ikke udnytte de attributer man har.

Hvad vil som sagt godt give dig at Zlatan har humor. Hans fjendskab med den svenske feministmafia giver ham da også nogle plusser. Jeg har bare meget svært ved folk der ser ned på, og nedgør andre for at hævde sig selv.

Iøvrigt ville du måske reagere på samme måde hvis jeg skrev at jeg syntes Bendtner var vildt cool fordi jeg havde læst om hans byture i de svenske aviser. Men jeg kan da godt anerkende at den almindelige dansker har et noget bedre indblik i ham end hvad jeg har, der ikke læser danske sportsnyheder så ofte. Men som du siger, lad os holde os til Veratti og glemme det andet!

AJ: Jo det er muligt jeg har set mig lidt sur på ham. Det har du måske også fanget dig selv i at gøre med Roy Keane eller Gary Neville? Sådan er det jo. Men jeg mener at man, for at fortjene al den medieeksponering Zlatan får, skal præstere bedre i store kampe af betydning. Og så skal vi jo heller ikke glemme at nogle af de titler han har vundet var i forbindelse med Calciopoli.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1674
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 13. apr, 2014 18:59

Vores sejr over ManC spiller ironisk bolden over i Chelseas hænder. Med de tre point de får sneget hjem mod Swansea kan de selv afgøre mesterskabet. De har formodentlig alt at spille for når vi møder dem på Anfield. Det bliver om muligt en endnu større kamp end idag.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 13. apr, 2014 19:19

Mysjkin skrev:Vores sejr over ManC spiller ironisk bolden over i Chelseas hænder. Med de tre point de får sneget hjem mod Swansea kan de selv afgøre mesterskabet. De har formodentlig alt at spille for når vi møder dem på Anfield. Det bliver om muligt en endnu større kamp end idag.
Chelsea er vel stadig afhængig af at ManC ikke vinder sine resterende kampe?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 13. apr, 2014 19:23

Mysjkin skrev:Vores sejr over ManC spiller ironisk bolden over i Chelseas hænder. Med de tre point de får sneget hjem mod Swansea kan de selv afgøre mesterskabet. De har formodentlig alt at spille for når vi møder dem på Anfield. Det bliver om muligt en endnu større kamp end idag.
Nej City kan stadig nå at hente dem, hvis de vinder de to kampe de har i hånden, så lige nu er bolden hos os. Med nederlag eller uafgjort mod Chelsea, sender vi City i pole position.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 13. apr, 2014 19:54

Skal vi ikke bare selv snuppe det mesterskab drenge? :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar