Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 20. apr, 2014 18:33

Flot svinestreg af Rooney :wall:

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Irish_kop » mandag, 21. apr, 2014 00:09

Jeg forstår ikke at flere af jer ser det som noget positivt at Everton kommer med i CL..
Udfra et fodbold romantisk synspunkt er det selvfølgelig en fin historie... Men det sidste jeg vil se, er at klubber som Everton og Tottenham vokser sig stærkere med de mange CL millioner..
Flere konkurrenter til top 4 er ikke noget jeg ser positivt på..
Jeg ser helst at Everton vender tilbage til en midt/bund klub..
City United Chelsea og Arsenal er i toppen for at blive.. Liverpool vil i fremtiden kæmpe med dem om top 4.. Jeg vil ikke se et "the Big six" med Tottenham eller Big 7 med Everton indblandet..
Da der kun var 4 store klubber var Liverpool næsten selvskrevet i CL indtil City fik deres oliepenge, og Tottenham fik et stort sportsligt opsving..
Det er livsvigtigt for os at Spurs og Everton holdes ude fra det fine selskab og falder tilbage til top 10-5 klubberne... Jeg håber Arsenal tager 4 pladsen men ryger ud i kvalet.. Men lige nu håber jeg at Everton er med længe nok til at de kan lugte 4 pladsen når de møder City..

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » mandag, 21. apr, 2014 00:19

Irish_kop skrev:Jeg forstår ikke at flere af jer ser det som noget positivt at Everton kommer med i CL..
Udfra et fodbold romantisk synspunkt er det selvfølgelig en fin historie... Men det sidste jeg vil se, er at klubber som Everton og Tottenham vokser sig stærkere med de mange CL millioner..
Flere konkurrenter til top 4 er ikke noget jeg ser positivt på..
Jeg ser helst at Everton vender tilbage til en midt/bund klub..
City United Chelsea og Arsenal er i toppen for at blive.. Liverpool vil i fremtiden kæmpe med dem om top 4.. Jeg vil ikke se et "the Big six" med Tottenham eller Big 7 med Everton indblandet..
Da der kun var 4 store klubber var Liverpool næsten selvskrevet i CL indtil City fik deres oliepenge, og Tottenham fik et stort sportsligt opsving..
Det er livsvigtigt for os at Spurs og Everton holdes ude fra det fine selskab og falder tilbage til top 10-5 klubberne... Jeg håber Arsenal tager 4 pladsen men ryger ud i kvalet.. Men lige nu håber jeg at Everton er med længe nok til at de kan lugte 4 pladsen når de møder City..
Her er så et argument for at holde med Everton..

...og Bilbao.


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 21. apr, 2014 00:46

@Irish Kop Jeg havde reelt ikke tænkt det ud fra den vinkel, men det får mig nu ikke til at ændre mening, omkring mit håb om blå succes. En klub der ikke smider store beløb i en money league er sympatisk, vel bruger Arsenal heller ikke formuer, Øzil undtaget, men arse er træls! ;) Derfor håber jeg på de blå, men fint argument. Men fordi de får lidt mønt betyder det ikke succes, se på Spurs...og scum denne sæson :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 21. apr, 2014 13:16

Thommo skrev:@Irish Kop Jeg havde reelt ikke tænkt det ud fra den vinkel, men det får mig nu ikke til at ændre mening, omkring mit håb om blå succes. En klub der ikke smider store beløb i en money league er sympatisk, vel bruger Arsenal heller ikke formuer, Øzil undtaget, men arse er træls! ;) Derfor håber jeg på de blå, men fint argument. Men fordi de får lidt mønt betyder det ikke succes, se på Spurs...og scum denne sæson :lol:
Jeg er faktisk ved at lade mig overbevise af Irish Kop's argument. Jeg har en realistisk - nogle vil sige kynisk - tilgang til hvordan moderne topfodbold fungerer, og fra den vinkel giver hans argument fin mening. På samme måde som at jeg ingen illusioner har ift at de fleste spillere er lejesoldater, der spiller for den klub der betaler bedst, nødvendigheden at at give stadions sponsornavne og hvad vi ellers ser af krumspring for at skaffe penge i kassen.

Udfra en romantisk betragtning ser jeg selvf også hellere Everton i CL end Arsenal, Spurs og ikke mindst Manure.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » mandag, 21. apr, 2014 13:21

Irish_kop skrev:Men det sidste jeg vil se, er at klubber som Everton og Tottenham vokser sig stærkere med de mange CL millioner
This.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » mandag, 21. apr, 2014 13:31

Jeg ser så hellere at Arsenal begynder at få problemer med at hente spillere, fordi de ryger ud af CL. Langt hellere et svækket Arsenal og et styrket Everton end omvendt. Men som det ser ud pt og den umiddelbare fremtid, så frygter jeg reelt ikke de hold under os, der ikke hedder ManChester City og Chelsea. De andre klubber har ikke så store trupper med et ekstra hold stjernespillere i overskud som de to nævnte har. City og Chelsea kan sælge spillere til 250-400 mio stykket, som reelt set kun er bænkevarmere og indskiftningsspillere og så hente nye stjerne ind, der passer bedre til det de mangler. Det kan de andre klubber ikke. Og Everton er jo slet ikke en trussel næste år - hvis altså ikke de får lov til at forlænge de mange spillere de har på lejekontrakter. Jeg nægter at tro, at de kan skifte dem ud med nogen der er ligeså gode eller bedre. Tottenham er altid en ubekendt og de har selvfølgelig fordelen med Londonfaktoren, når de skal hente spillere. Men når de ikke kan få succes ved at sælge en spiller og så bagefter købe ind for over en milliard. Jamen så skal der jo mirakler til, før de kan true.
United har selvfølgelig muligheden for at komme op og true - men det kræver også flere gode indkøb og så enten en udskifting af Moyes eller at han pludselig indser at alt han gør og står for er forkert og så ændrer det - men det sker nok ikke.

Så alt i alt. Everton i CL vil være fantastisk, når det er på bekostning af klubber som Tottenham, ManU og Arsenal.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 21. apr, 2014 13:39

JTN skrev:
Irish_kop skrev:Men det sidste jeg vil se, er at klubber som Everton og Tottenham vokser sig stærkere med de mange CL millioner
This.
Hvis det ikke er dem, så er de bare nogle andre.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » mandag, 21. apr, 2014 13:56

ScouserTommy skrev:
Thommo skrev:@Irish Kop Jeg havde reelt ikke tænkt det ud fra den vinkel, men det får mig nu ikke til at ændre mening, omkring mit håb om blå succes. En klub der ikke smider store beløb i en money league er sympatisk, vel bruger Arsenal heller ikke formuer, Øzil undtaget, men arse er træls! ;) Derfor håber jeg på de blå, men fint argument. Men fordi de får lidt mønt betyder det ikke succes, se på Spurs...og scum denne sæson :lol:
Jeg er faktisk ved at lade mig overbevise af Irish Kop's argument. Jeg har en realistisk - nogle vil sige kynisk - tilgang til hvordan moderne topfodbold fungerer, og fra den vinkel giver hans argument fin mening. På samme måde som at jeg ingen illusioner har ift at de fleste spillere er lejesoldater, der spiller for den klub der betaler bedst, nødvendigheden at at give stadions sponsornavne og hvad vi ellers ser af krumspring for at skaffe penge i kassen.

Udfra en romantisk betragtning ser jeg selvf også hellere Everton i CL end Arsenal, Spurs og ikke mindst Manure.
Det lyder også umiddelbart besnærende, men jeg tror, at vi set fra vores perspektiv er bedre stillet, hvis de mange penge bliver mere fordelt, end hvis de der allerede er foran os (pengemæssigt) render endnu stærkere. Det er også derfor deltagelse i CL er så vigtigt. Ikke bare for selvforståelsen, men også de mange rare penge, samt ikke mindst tiltrækningskraften af nye spillere. Jeg har den samme (kyniske) tilgang som du har og som sagt mener jeg vi er bedre tjent med at dele rovet, end hvis tre klubber render med alle pengene, så længe vi ikke har en åben pengekasse som Chelsea og ManC.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 21. apr, 2014 14:21

nrg skrev:
ScouserTommy skrev:
Thommo skrev:@Irish Kop Jeg havde reelt ikke tænkt det ud fra den vinkel, men det får mig nu ikke til at ændre mening, omkring mit håb om blå succes. En klub der ikke smider store beløb i en money league er sympatisk, vel bruger Arsenal heller ikke formuer, Øzil undtaget, men arse er træls! ;) Derfor håber jeg på de blå, men fint argument. Men fordi de får lidt mønt betyder det ikke succes, se på Spurs...og scum denne sæson :lol:
Jeg er faktisk ved at lade mig overbevise af Irish Kop's argument. Jeg har en realistisk - nogle vil sige kynisk - tilgang til hvordan moderne topfodbold fungerer, og fra den vinkel giver hans argument fin mening. På samme måde som at jeg ingen illusioner har ift at de fleste spillere er lejesoldater, der spiller for den klub der betaler bedst, nødvendigheden at at give stadions sponsornavne og hvad vi ellers ser af krumspring for at skaffe penge i kassen.

Udfra en romantisk betragtning ser jeg selvf også hellere Everton i CL end Arsenal, Spurs og ikke mindst Manure.
Det lyder også umiddelbart besnærende, men jeg tror, at vi set fra vores perspektiv er bedre stillet, hvis de mange penge bliver mere fordelt, end hvis de der allerede er foran os (pengemæssigt) render endnu stærkere. Det er også derfor deltagelse i CL er så vigtigt. Ikke bare for selvforståelsen, men også de mange rare penge, samt ikke mindst tiltrækningskraften af nye spillere. Jeg har den samme (kyniske) tilgang som du har og som sagt mener jeg vi er bedre tjent med at dele rovet, end hvis tre klubber render med alle pengene, så længe vi ikke har en åben pengekasse som Chelsea og ManC.
Endnu bedre end at dele rovet må det være at vi selv render med det hele ;) men jeg vil da give dig ret så langt, at en enkelt sæsons CL deltagelse i ny og næ nok ikke gør den helt store forskel. Det er den kontinuerlige deltagelse, år efter år efter år, der for alvor gør udslaget, og i det lys kan vi - formentlig - leve med, at Everton eller Spurs får en sporadisk gæsteoptræden. Bare vi selv er med (næsten) hvert år. Hvert år er nok urealistisk. al den stund Manure og Arsenal nok ikke kan holdes væk for tid og evighed.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 21. apr, 2014 19:39

Hvilken fornøjelse at se bold med 3 manu venner igår. Først Liverpool og der efter Everton der vinder over manu.
Jeg sad bare og sagde intet og det irriterede dem grænseløst jeg ikke sagde noget. Smilte lidt men det var rigeligt for dem.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pakken » mandag, 21. apr, 2014 20:44

Er der nogle, der ved, hvorfor hverken J. Robinson, J. Ibe eller R. McLaughlin var i truppen for henholdsvis Blackpool, Birmingham og Barnsley?

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » mandag, 21. apr, 2014 21:05

Desværre ikke længe West Brom kunne holde stand
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » mandag, 21. apr, 2014 21:08

Øv.

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skøtt » mandag, 21. apr, 2014 21:09

oooog 2-0.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Besvar