Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13782
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. sep, 2015 12:19

Vi skal være ekstremt heldige for at komme i top 4. Vi har ikke økonomien og truppen. Men vi skal kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » tirsdag, 29. sep, 2015 19:44

Hr. Drejer skrev:Vi skal være ekstremt heldige for at komme i top 4. Vi har ikke økonomien og truppen. Men vi skal kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne.
Økonomien er vel ikke dårligere end Arsenals? Jeg er dog enig i truppen. Den er håbløs set i forhold til de midler, vi har

Weissmuller
Indlæg: 373
Tilmeldt: torsdag, 06. sep, 2012 22:28
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Weissmuller » tirsdag, 29. sep, 2015 21:12

Leverkusen spiller sku frisk til.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 29. sep, 2015 21:23

Roger Schmidt praktiserer noget af det mest underholdende fodbold i Europa efter min mening. Her spilles der virkelig efter devicen "angreb er det bedste forsvar.

Det var det samme i Salzburg. Jeg så gerne en lignende trænertype i Liverpool en dag - Rodgers synes jeg har forladt de principper det seneste års tid.

I øvrigt må vi gerne begynde at ligge billet ind på Belarabi. Han har noget af den fart og evner i udfordringerne som vi mangler efter salg af Suarez og Sterling.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 29. sep, 2015 22:00

Hold da kæft et vildt mål til 5-0 af Bayern.

Costa må være sommerens bedste indkøb. Han er jo fuldstændigt vanvittig. Og det er Lewandowski så naturligvis også.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. sep, 2015 22:06

Ojo har lige scoret til 2-0 for Wolverhampton ude mod Fulham. Og åbenbart også til 1-0 2 min. før..

Edit: Det var åbenbart Le Fondre der scorede det første, men Ojo der skabte målet. Han kom ind efter pausen, hvor det stod 0-0.
Senest rettet af Mads T. tirsdag, 29. sep, 2015 22:09, rettet i alt 1 gang.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 29. sep, 2015 22:08

Ikke engang når Messi er skadet, lader de Suarez sparke frispark. Har de slet ikke set, hvad han gjorde på den slags for Ajax og Liverpool?
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 29. sep, 2015 22:10

Og hvad sker der lige for Arsenal. De kæmper virkelig for at England skal miste den 4. CL-plads...
Kloppite

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 29. sep, 2015 22:18

texy skrev:Ikke engang når Messi er skadet, lader de Suarez sparke frispark. Har de slet ikke set, hvad han gjorde på den slags for Ajax og Liverpool?
Jeg sidder og tænker præcis det samme! Det er fuldstændig hul i hovedet. Som jeg tidligere har nævnt, så bliver Neymar og Messi vægtet ALT for højt i stedet for Suarez. Efter min mening er Suarez bedre end Neymar, men får bare ikke lov til at vise det :(

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 29. sep, 2015 22:42

Ponzac skrev:
texy skrev:Ikke engang når Messi er skadet, lader de Suarez sparke frispark. Har de slet ikke set, hvad han gjorde på den slags for Ajax og Liverpool?
Jeg sidder og tænker præcis det samme! Det er fuldstændig hul i hovedet. Som jeg tidligere har nævnt, så bliver Neymar og Messi vægtet ALT for højt i stedet for Suarez. Efter min mening er Suarez bedre end Neymar, men får bare ikke lov til at vise det :(
Helt enig. Det kan da godt være, at de i CL-studiet mener, at Suarez var stort set usynlig i kampen, men han bliver overhovedet heller ikke gjort til det omdrejningspunkt, som man bør gøre ham til, hvis man vil have det maksimale ud af ham. Og alligevel banker han en klasse-kasse ind.

Og hvis man absolut vil tale om en anonym præstation, så er Neymar da den perfekte kandidat.

I øvrigt synes jeg, at det var meget tydeligt i den kamp, hvor meget Barca savner Xavi.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 29. sep, 2015 23:23

Måske er det fremover magiske 3. pladser vi skal gå efter! Fremragende af engelsk fodbold...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 29. sep, 2015 23:40

Det er fuldt fortjent, hvis England mister pladsen. Ubegribeligt hvor langt man er efter andre lande på alle andre parametre end det økonomiske - som åbenbart er det vigtigste...
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 29. sep, 2015 23:48

AndreasN skrev:Det er fuldt fortjent, hvis England mister pladsen. Ubegribeligt hvor langt man er efter andre lande på alle andre parametre end det økonomiske - som åbenbart er det vigtigste...
Det er jo også håbløst, at engelske hold (os selv inklusive) ikke stiller med absolut stærkeste hold, når de spiller i Europa. Når man viser de europæiske turneringer så lidt respekt, så fortjener man heller ikke, at have så mange hold med.

Pinligt.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 30. sep, 2015 09:43

Helt enig, texy. Og så må jeg sige, at det - objektivt set - er federe at have flere italienske hold med, der rent faktisk tager turneringen seriøst. Jeg har før været efter Tottenham, der åbenbart føler sig for gode til at tage turneringen seriøst, men det samme kan i den grad siges om os - vi er ikke en fløjtende fis bedre end de hold, der deltager i turneringen, men i stedet for at gå benhårdt efter et - i mine øjne stort trofæ samt Champions League-plads - så pisser vi det væk.

Jeg vil da en milliard gange hellere vinde EL og blive nummer 8 i ligaen end, at jeg vil ryge ud efter gruppespillet og blive nummer 4 i ligaen.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13782
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. sep, 2015 12:24

IanRush skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi skal være ekstremt heldige for at komme i top 4. Vi har ikke økonomien og truppen. Men vi skal kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne.
Økonomien er vel ikke dårligere end Arsenals? Jeg er dog enig i truppen. Den er håbløs set i forhold til de midler, vi har
Ikke dårligere, vi har bare langt færre penge ;)

Og hvis England kun får 3 CL pladser, vil det rammer os hårdt. Klubber der ligger i sub-toppen vil opleve en nedgang i økonomien.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar