Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 07. nov, 2015 17:03

De ser da ganske fornøjede ud! Mange små detaljer for nørder [WHITE SMILING FACE]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 07. nov, 2015 17:15

Jesper skrev:De ser da ganske fornøjede ud! Mange små detaljer for nørder [WHITE SMILING FACE]
Forsøgte - naivt - for et par uger siden at få billetter til en selvarrangeret tur til deres kamp mod S04 i april næste år, men fik besked tilbage at alle billetter til BL-hjemmekampe havde været udsolgt siden starten af august, og at de til mange af kampene havde kunnet fylde Allianz både to og tre gange. Så publikum er så langt fra trætte af deres suverænitet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » lørdag, 07. nov, 2015 17:17

@ F1rm1no

Okay - altså et forfærdeligt remix, som bygger på Seven Nation Army. Så meget desto værre!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 07. nov, 2015 17:58

Hvorfor skulle man være træt af, at den klub man elsker vinder? Selvom jeg da husker 2010-sæsonen som FCK-fan, hvor man vidste vi ville vinde mere eller mindre hver gang, vi gik på banen, havde jeg da stadig den fedeste fornemmelse, når jeg tog fra kampene og følte, min klub var dybt overlegne.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 07. nov, 2015 18:04

Rasmus skrev:@ F1rm1no

Okay - altså et forfærdeligt remix, som bygger på Seven Nation Army. Så meget desto værre!
om den bygger på seven nation army aner jeg ikke, men det kunne godt lyde sådan
og SNA udkom i 2003 og M@D - The concert kom i 2004 så mon ikke :lol:

alt er relativt, personligt synes jeg bedre om den anden.. specielt til sportsbegivenheder. Lidt ala Zombie Nation - Kernkraft 400

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. nov, 2015 19:41

Johnny Football skrev:
andreas92 skrev:
RedRedRed skrev:Jeg tænker det må være ved at være lidt halv kedeligt, at være Bayernfan? De vinder jo bare alt, og ikke bare små "normale" sejre på 1 eller 2 - 0. Men oftest med 4-6 mål.
Der er jo absolut ingen spænding i deres kampe mere. Lidt ligesom når man i FM har fået et ALT for overlegent hold, så mister man lysten og starter et nyt save.
Ville du have det sådan hvis LFC var i Bayerns sko? Jeg ville ikke :D
Heller ikke mig. Blev ihf aldrig træt af de mange storsejre i supersæsonen for et par år siden... :gunfire: :love3:
Der var jo netop ikke vildt mange storsejre den supersæson. Vi scorede bare rigtig mange mål, men lukkede til gengæld rigtig mange ind også.

Der var ikke mange kampe, hvor jeg halvvejs i kampen, følte mig 100 % på sejren. Der var sgu altid spænding.

Det er nok bare mig kan jeg forstå på det hele. Jeg synes f.eks. også det er død kedeligt at følge den spanske liga, da Real og Barca som regel altid vinder med +3-5 stykker.
Det er ikke en ordentlig fodboldkamp. :)

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. nov, 2015 19:46

:lol: Chelsea :lol:

Oooog - anti-jinx!!!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 07. nov, 2015 20:06

20 min igen - Chelsea har lige ramt stolpen,,,..... DOG de ved og tabe 3 i streg.. #NOJINX

- Stoke forsvarer den hjem, hvilket de er dygtige til. HVIS altså ikke de laver et farlig frispark eller lusket straffe til sidst.
- Mourinho er ikke med i dag, da han ikke kan holde sig ren i posen med hans gloser. Dejligt, at han får en straf for det! Og han kan slide i hans r*V over det her Chelsea hold - som snart har sunket bunden.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. nov, 2015 20:07




:music:

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 07. nov, 2015 20:15

HAHAHAH, det var tæt på årets sjoveste straffe med ham Remy, der før har vidst sig som en god indskifter... Go'griner :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » lørdag, 07. nov, 2015 20:16

Er jeg den eneste der synes, at der burde være straffe til Remy i den situation? Han gør alt hvad han kan få at undgå at blive klippet af Butland, der kommer farende ud målet, og det resulterer i, at han fuldstændig mister balancen.

Alternativt kunne han have fortsat i et mere naturligt løb og være blevet jævnet med jorden.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. nov, 2015 20:23

Jeg er enig AS. Der er ganskevist ingen kontakt, men det er ved gud ikke Butlands fortjeneste.

Var Remy ikke hoppet over, ville det have været det klareste straffe.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 07. nov, 2015 20:38

Jeg forstår hvad I siger, men så skal der mig bekendt en regelændring til. Han kan få ros for fairplay, men det er så vist også det.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 07. nov, 2015 21:25

RedRedRed skrev:Jeg er enig AS. Der er ganskevist ingen kontakt, men det er ved gud ikke Butlands fortjeneste.

Var Remy ikke hoppet over, ville det have været det klareste straffe.
Synes det så ud som om han faktisk blev ramt på den ene fod, og det kan godt have været medvirkende til at han tabte balancen. Straffesparket kunne godt være dømt imo, og jeg gætter på at Mourinho vil komme ind på det samme når han igen-igen skal forsøge at (bort)forklare nederlaget :lol: :music:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 07. nov, 2015 22:26

Johnny Football skrev:
RedRedRed skrev:Jeg er enig AS. Der er ganskevist ingen kontakt, men det er ved gud ikke Butlands fortjeneste.

Var Remy ikke hoppet over, ville det have været det klareste straffe.
Synes det så ud som om han faktisk blev ramt på den ene fod, og det kan godt have været medvirkende til at han tabte balancen. Straffesparket kunne godt være dømt imo, og jeg gætter på at Mourinho vil komme ind på det samme når han igen-igen skal forsøge at (bort)forklare nederlaget :lol: :music:
I den langsomme gengivelse var det tydeligt at der ikke var berøring og der var ikke straffe, mens synes faktisk vi burde rose Remy for fairplay, i stedet for at diskutere hvordan han kunne snyde sig til et straffe.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar