Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 26. nov, 2015 06:21

Emmy skrev:Lækkert med uafgjort i scumchester. De ryger ud af CL nu
Lad nu være med at jinxe den... :o
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 26. nov, 2015 08:48

Johnny Football skrev:
Emmy skrev:Lækkert med uafgjort i scumchester. De ryger ud af CL nu
Lad nu være med at jinxe den... :o
Er jeg den eneste, der synes at United og andre engelske hold skal vi blive længst muligt i turneringerne?
Af to grunde:
1) De får koefficientpoint hjem til England, som gør at vi ikke mister den vigtige 4. CL plads.
2) De får et hårdere program og kan på papiret være svækket, når de møder os.

Til Uniteds kamp i går synes jeg det var opløftende, at United viste så dårligt spil. Nu kan pressen ikke koncentrere sig om Rodgers, så nu står Van Gaal for skud.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 26. nov, 2015 09:01

CVLiverpool skrev:
Johnny Football skrev:
Emmy skrev:Lækkert med uafgjort i scumchester. De ryger ud af CL nu
Lad nu være med at jinxe den... :o
Er jeg den eneste, der synes at United og andre engelske hold skal vi blive længst muligt i turneringerne?
Af to grunde:
1) De får koefficientpoint hjem til England, som gør at vi ikke mister den vigtige 4. CL plads.
2) De får et hårdere program og kan på papiret være svækket, når de møder os.

Til Uniteds kamp i går synes jeg det var opløftende, at United viste så dårligt spil. Nu kan pressen ikke koncentrere sig om Rodgers, så nu står Van Gaal for skud.
Jeg har egentlig ikke noget problem med at Arsenal, Chelsea og City bliver i turneringen. Jeg kan endda leve med om de skulle gå hen og vinde den, omend i så fald helst Arsenal eller City.

Men for United ønsker jeg intet godt whatsoever. Hvis det gør mig til et slet menneske, so be it :aliboronz4:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Reina » torsdag, 26. nov, 2015 09:09

Nej ud med det lortehold. Det ville da være bedre, at de kom med i EL. Så skal de spille torsdag aften og vi kan tage dem i finalen...
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 26. nov, 2015 09:28

Det gør heller ikke mig noget, at vores konkurrenter går videre i Europa. De får flere kampe i benene, kan få flere koefficientpoint til England og ingen af dem kommer hverken til at vinde det ene eller det andet. Omvendt kommer man heller ikke til at græde, hvis de dummer sig og ryger ud. Win-win.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 26. nov, 2015 09:32

Johnny Football skrev: Jeg har egentlig ikke noget problem med at Arsenal, Chelsea og City bliver i turneringen. Jeg kan endda leve med om de skulle gå hen og vinde den, omend i så fald helst Arsenal eller City.
Men for United ønsker jeg intet godt whatsoever. Hvis det gør mig til et slet menneske, so be it :aliboronz4:
Jeg har det på samme måde med intet godt for United, men jeg vender en sejr til United til noget positiv og tænker: "flere point til England og flere kampe i benene i United" ;-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 26. nov, 2015 16:59

Lækkert med SCUM med kun 0-0 mod PSV i går... Så skal de kun tabe mod Wolfsburg, så det definivt at de kun bliver mindst nr. 2 i gruppen... Ellers er Man C videre, og Chelsea skal UD i en drama af fodboldkamp mod FC Porto som kan gøre de små golddiggers en lille næse

... Men igen, vi må se - Selv Real Madrid kan komme ned i et hul, som man så i weekendens kamp mod Barcelona :aliboronz8:
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 26. nov, 2015 17:03

DAGGER! skrev:Lækkert med SCUM med kun 0-0 mod PSV i går... Så skal de kun tabe mod Wolfsburg, så det definivt at de kun bliver mindst nr. 2 i gruppen... Ellers er Man C videre, og Chelsea skal UD i en drama af fodboldkamp mod FC Porto som kan gøre de små golddiggers en lille næse

... Men igen, vi må se - Selv Real Madrid kan komme ned i et hul, som man så i weekendens kamp mod Barcelona :aliboronz8:

Skal vi ikke håbe lidt på, de engelske hold kommer så langt som muligt. Så de får, så mange kampe i benene som muligt og England forsat får mulighed for 4 hold i CL?

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. nov, 2015 20:58

Oomph242 skrev:
DAGGER! skrev:Lækkert med SCUM med kun 0-0 mod PSV i går... Så skal de kun tabe mod Wolfsburg, så det definivt at de kun bliver mindst nr. 2 i gruppen... Ellers er Man C videre, og Chelsea skal UD i en drama af fodboldkamp mod FC Porto som kan gøre de små golddiggers en lille næse

... Men igen, vi må se - Selv Real Madrid kan komme ned i et hul, som man så i weekendens kamp mod Barcelona :aliboronz8:

Skal vi ikke håbe lidt på, de engelske hold kommer så langt som muligt. Så de får, så mange kampe i benene som muligt og England forsat får mulighed for 4 hold i CL?
Jeg ønsker ALDRIG scum noget godt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 28. nov, 2015 17:56

Fanden tage Ross Barkley. :gunfire:

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 28. nov, 2015 17:57

Ha, never mind. Tak Stanislas! :D

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 28. nov, 2015 18:21

Glæder mig til at se Leicester nakke Scum !

NOT !! (ps... antijinx)

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » lørdag, 28. nov, 2015 18:55

Fedt for Leicester og Vardy. Tillykke med rekorden.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » lørdag, 28. nov, 2015 19:16

Objektivt set, hvilket hold i Premier League burde have Rooney som startende angriber? Jeg er måske farvet i min bedømmelse, men jeg synes han er blevet så dårlig, at han højst burde spille for nogle af bundholdene, og det er kun fordi jeg ikke aner hvilke angribere de har.
Fan af Manchester United

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 28. nov, 2015 19:24

AllanShore skrev:Objektivt set, hvilket hold i Premier League burde have Rooney som startende angriber? Jeg er måske farvet i min bedømmelse, men jeg synes han er blevet så dårligt, at han højst burde spille for nogle af bundholdene, og det er kun fordi jeg ikke aner hvilke angribere de har.
Jeg foretrækker i hvert fald både Sturridge, Benteke, og Ings foran ham.

Han ville heller ikke været førsteangriber hos City, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Southampton, Everton, West Ham, West Brom, og Newcastle.

Medregner vi spillere, der er i form lige nu, så ville han heller ikke starte i Watford, Leicester, Swansea, og Sunderland.

Så måske Aston Villa, Crystal Palace (der trods deres gode form vitterligt mangler en kompetent angriber), Norwich eller Bournemouth.

Ovenstående er højst sandsynligt en smule urealistisk og overdrevet, men shit hvor han været ringe det sidste lange stykke tid. Jeg forstår vitterligt jeres frustrationer.

Besvar