Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. nov, 2016 21:58

MP skrev:Godt smæk på Dortmund-Legia kampen må man sige. 7 mål på 32 min :shock:
Monaco-Spurs kan ikke helt følge med, men immervæk 3 kasser på de første 7 min. af anden halvleg ... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. nov, 2016 21:58

MP skrev:Godt smæk på Dortmund-Legia kampen må man sige. 7 mål på 32 min :shock:
ups dobbeltpost
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 22. nov, 2016 22:34

Hatten af for fck der ser ud til at være med i kampen om 2. Pladsen til sidste fløjt. Så må man bare krydse fingre for Leicester slår Porto. Tottenham er til gengæld en kæmpe joke.. hvorfor kæmpe hårdt for at komme i CL hvis man alligevel sætter reservehold på banen og spiller sådan en gang lortebold? De burde skamme sig. Og snakker ikke kun deres kamp i aften
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 22. nov, 2016 23:01

jensemand skrev:Hatten af for fck der ser ud til at være med i kampen om 2. Pladsen til sidste fløjt. Så må man bare krydse fingre for Leicester slår Porto. Tottenham er til gengæld en kæmpe joke.. hvorfor kæmpe hårdt for at komme i CL hvis man alligevel sætter reservehold på banen og spiller sådan en gang lortebold? De burde skamme sig. Og snakker ikke kun deres kamp i aften


Uha, du husker ikke det hold Rodgers sendte på banen på Bernabeu i 2014? :oops:

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 22. nov, 2016 23:24

RedRedRed skrev:
jensemand skrev:Hatten af for fck der ser ud til at være med i kampen om 2. Pladsen til sidste fløjt. Så må man bare krydse fingre for Leicester slår Porto. Tottenham er til gengæld en kæmpe joke.. hvorfor kæmpe hårdt for at komme i CL hvis man alligevel sætter reservehold på banen og spiller sådan en gang lortebold? De burde skamme sig. Og snakker ikke kun deres kamp i aften


Uha, du husker ikke det hold Rodgers sendte på banen på Bernabeu i 2014? :oops:
Haha ja det var sgu også pinligt og det syntes jeg også dengang så jeg holder ved hvad jeg skrev. Bare fordi vi har gjort noget dumt/pinligt giver det jo ikke andre fripas til at være retarderede uden kritik ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 22. nov, 2016 23:47

Jeg er enig i kritikken af Spurs startopstilling. Mærkeligt at kæmpe for at komme med i CL, og så ikke give sig selv de bedste forudsætninger for at kunne spille med.

Når det er sagt, så manglede Spurs 3 af de 4 forsvarsspillere, der i mine øjne tilsammen udgør det bedste forsvar i PL. Walker, Alderweireld og Vertonghen var ikke fravalgt, men skadede. Med skaden til Alderweirels begyndte Spurs efter min mening af se lidt ustabile ud og generelt synes jeg, at de mangler vores bredde, De har mange gode centrale midtbanespillere at vælge imellem. Men i forsvaret, på kanterne og i angrebet, synes jeg ikke, at deres bredde er specielt imponerende. Måske kommer jeg til at æde mine ord, men jeg ser dem slet ikke som en udfordrer til PL-titlen i denne sæson. Og helt ærligt tror jeg heller ikke på dem i top 4.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 23. nov, 2016 10:19

Walker og Vertonghen var på bænken. Lad os håbe, at Tottenham går videre til EL. For Tottenham med stærkeste start 11'er og uden europæisk er altså en giftig konkurrent til top 4. Og så har de trods alt endnu ikke tabt i PL.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. nov, 2016 12:16

AJJ skrev:Walker og Vertonghen var på bænken. Lad os håbe, at Tottenham går videre til EL. For Tottenham med stærkeste start 11'er og uden europæisk er altså en giftig konkurrent til top 4. Og så har de trods alt endnu ikke tabt i PL.
Nr. 4 i gruppen - CSKA - hjemme på White Hart i sidste kamp, bør ikke kikse, med mindre de vælger at "sælge den", for at undgå Europa League. Jeg kunne godt leve med at Tottenham får en ordentlig røvfuld torsdagskampe efter jul 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 23. nov, 2016 13:38

AJJ skrev:Walker og Vertonghen var på bænken. Lad os håbe, at Tottenham går videre til EL. For Tottenham med stærkeste start 11'er og uden europæisk er altså en giftig konkurrent til top 4. Og så har de trods alt endnu ikke tabt i PL.
Var de på bænken? Det lagde jeg slet ikke mærke til. Så var det godt nok en hovedløs opstilling.

Ja, Spurs har en god startelver. Men i mine øjne ikke lige så god som Chelsea, Man City, Arsenal og vores. Og deres bredde er ringere. De er naturligvis stadig en konkurrent. Man så jo sidste sæson, hvordan alt heldigvis kan ske. Men jeg tror ikke på dem. Og det på trods af, at de er ubesejrede i ligaen. I hvert fald imod os, var de usandsynligt heldige at slippe afsted med et point.
Kloppite

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » onsdag, 23. nov, 2016 14:22

Med farer for at det bider os selv i røven så elsker jeg bare at se tottenham fejle hader den klub

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 23. nov, 2016 17:33

Cynwal skrev:
AJJ skrev:Walker og Vertonghen var på bænken. Lad os håbe, at Tottenham går videre til EL. For Tottenham med stærkeste start 11'er og uden europæisk er altså en giftig konkurrent til top 4. Og så har de trods alt endnu ikke tabt i PL.
Nr. 4 i gruppen - CSKA - hjemme på White Hart i sidste kamp, bør ikke kikse, med mindre de vælger at "sælge den", for at undgå Europa League. Jeg kunne godt leve med at Tottenham får en ordentlig røvfuld torsdagskampe efter jul 8-)
Jeg tror de sælger den kamp helt bevidst. De gider ikke spille EL og vil hellere koncentrere sig om PL. Når vi når derhen så ryger mine kr på et to-tal i den kamp
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 23. nov, 2016 18:33

Emmy skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:Walker og Vertonghen var på bænken. Lad os håbe, at Tottenham går videre til EL. For Tottenham med stærkeste start 11'er og uden europæisk er altså en giftig konkurrent til top 4. Og så har de trods alt endnu ikke tabt i PL.
Nr. 4 i gruppen - CSKA - hjemme på White Hart i sidste kamp, bør ikke kikse, med mindre de vælger at "sælge den", for at undgå Europa League. Jeg kunne godt leve med at Tottenham får en ordentlig røvfuld torsdagskampe efter jul 8-)
Jeg tror de sælger den kamp helt bevidst. De gider ikke spille EL og vil hellere koncentrere sig om PL. Når vi når derhen så ryger mine kr på et to-tal i den kamp
Manageren lader til at være uenig. Han er jo nærmest helt begejstret over at være røget ud af CL.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spur ... aere-i-el/

What a legend! :lol: :doh1:

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. nov, 2016 21:22

Jeg håber, at vi har sat samtlige sejl mod Gladbach i bestræbelsen på at hente Dahoud. En klassespiller i svøb, der vil kunne orkestrere spillet de næste 10 år på vores midtbane. Shit han bliver god.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. nov, 2016 22:48

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg håber, at vi har sat samtlige sejl mod Gladbach i bestræbelsen på at hente Dahoud. En klassespiller i svøb, der vil kunne orkestrere spillet de næste 10 år på vores midtbane. Shit han bliver god.
Men hvis Verratti en dag skulle stå udenfor Melwood og spørge den gode Jürgen om en kontrakt, så må Edwards gerne parkere Ayre's Harley og glemme Dahoud for en stund.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. nov, 2016 12:41

R_G_F diskuterer med R_G_F :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar