Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. maj, 2017 23:29

Enig. Disse to kampe kan vise sig at være utrolig vigtige for Klopps fremtidige plan - både på det økonomiske niveau, men også på det mentale.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Highspeed » torsdag, 11. maj, 2017 08:20

Jeg forventer at Arsenal tager 3 sejre mere.

Derfor forventer (håber) jeg også at vi tager to og slet ikke bruger tid på hvordan det går de øvrige hold.
Vores spillere vil så gerne med i CL og de må sgu da snart være motiverede nok til at skaffe den plads, de fortsat selv kan afgøre.

Hvor kunne det være sjovt hvis Arsenal giver den fuld skrald og henter deres point og så alligevel må nøjes med EL.

Det hele er heldigvis op til os.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » torsdag, 11. maj, 2017 13:42

Hr. Drejer skrev:
perpig skrev:
Hr. Drejer skrev:Til gengæld er man ikke i tvivl om hvem man skal holde med i finalen.
Pest eller kolera???
ALDRIG HOLDE MED FASCISTERNE!
Rent historisk kan det siges om begge klubber. Læs evt. calcio Italiano af Sørensen og Ralbjerg.
Agnelli og Il Duce (Mussolini) kunne begge hjælpe hinanden.
We need a new Fowler...

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » torsdag, 11. maj, 2017 13:58

Kan lige se for mig at vi spiller en perfekt kamp og vinder ude mod west ham, for så at spille en elendig kamp i sidste spillerunde hjemme mod allerede nedrykkede borro og smider det hele der, vi har godt nok haft det svært på hjemmebane på det sidste

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 11. maj, 2017 17:49

Champen skrev:Hvor er det irriterende at se på de reklamer med Mourinho. Havde syntes det var pinligt hvis det var klopp der var med i sådan nogle reklamer.
Bær lidt over med Mourinho, Champen.
Den Heineken er det eneste han får, som bare smager LIDT af CL det næste års tid. Minimum! :D:D
:lol: :dance: :hello1:

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » torsdag, 11. maj, 2017 18:41

RedRedRed skrev:
Bær lidt over med Mourinho, Champen.
Den Heineken er det eneste han får, som bare smager LIDT af CL det næste års tid. Minimum! :D:D
:lol: :dance: :hello1:
Utroligt så kæphøje man kan blive. Mit bud er nu, at der er større chance for at vi fucker op mod West Ham og Boro end at United fucker op i EL, baseret hvordan de 2 hold har præsteret. Mon ikke Scum kører en heldig 1-0 hjem i aften, nok med en forkert offside kendelse, også vinder finalen på et straffespark som ikke skal dømmes. Imens så spiller vi nok 1-1 mod nedrykkede Boro efter at lukke et mål ind på en dødbold og bliver overhalet af Arsenal.

Skal vi poppe champagnepropperne nu, eller skal vi lige vente et par uger?
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 11. maj, 2017 19:39

sjampen skrev:
RedRedRed skrev: Bær lidt over med Mourinho, Champen.
Den Heineken er det eneste han får, som bare smager LIDT af CL det næste års tid. Minimum! :D:D
:lol: :dance: :hello1:
Utroligt så kæphøje man kan blive. Mit bud er nu, at der er større chance for at vi fucker op mod West Ham og Boro end at United fucker op i EL, baseret hvordan de 2 hold har præsteret. Mon ikke Scum kører en heldig 1-0 hjem i aften, nok med en forkert offside kendelse, også vinder finalen på et straffespark som ikke skal dømmes. Imens så spiller vi nok 1-1 mod nedrykkede Boro efter at lukke et mål ind på en dødbold og bliver overhalet af Arsenal.
Skal vi poppe champagnepropperne nu, eller skal vi lige vente et par uger?
He he, is på sjampen. Go weekend. :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 11. maj, 2017 20:51

EL optakten, mou klynker, "måske skal jeg blive spillende manager, pga alle skaderne" åh lille pus, 4 engelske, 2 spanske og en fransk landsholdspiller på bænken. Sikke dog en omgang pisse klynk, han burde fandme blive træner for en stak kvindelige skak spillere, muligt det er lidt mands schauvanistisk, og ønsker egentligt heller ikke nogle kvinder skal høre på det klynk, men hvad fa´en.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 11. maj, 2017 23:00

Aspas er så ubeskriveligt elendig!

Edit:

Jeg så kun overtiden, da jeg slog over efter slutningen på Lyon-Ajax. Men hold nu kæft...

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 11. maj, 2017 23:03

Guidetti for h. Nå men tillykke med at have udklasseret storholdet fra Vigo 2-1.

Sgu meget fedt at Aspas lige laver en kopi at hjørnesparket i overtiden :-)

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 11. maj, 2017 23:07

AJJ skrev:Guidetti for h. Nå men tillykke med at have udklasseret storholdet fra Vigo 2-1.

Sgu meget fedt at Aspas lige laver en kopi at hjørnesparket i overtiden :-)
Ja, den kunne Guidetti godt lige have scoret på...
Men vi skal nok ikke grine for højt. Vi har spillet 4 kampe mod Southampton, og scoret 0 mål.

Og nej, det var ikke fedt IGEN at se Aspas dumme sig, når det gælder.

Edit: Heldigvis er Man Utd uden Bailly i finalen pga. det røde kort. Lad os håbe, at Dolberg og co. kan nappe trofæet.

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 12. maj, 2017 22:32

WBA må gerne lige holde nullet så Tottenham stadig har en mikrochance

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » fredag, 12. maj, 2017 22:51

Hvor er Chelseas fans da bare smagløse. Kan virkeligt ikke snuppe den ulækre klub!!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 12. maj, 2017 23:18

Tillykke til Chelsea med skabet. Jeg hader jer, men samtidig må jeg indrømme at i har gjort det fremragende. I har en ejer med store ambitioner, og en dygtig taktikker som manager.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » fredag, 12. maj, 2017 23:24

Champen skrev:Hvor er Chelseas fans da bare smagløse. Kan virkeligt ikke snuppe den ulækre klub!!
Hvad gjorde de?
Corner taken quickly...

Besvar