Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. apr, 2022 22:25

Rudiger har et meget højt niveau.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 12. apr, 2022 22:30

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 12. apr, 2022 22:00
Ja, hvm skal man holde med; russeren eller fascisterne. RM har vundet mesterskabet. De ved vorden CL køres hjem. Hvis de går videre i aften, så vurderer jeg dem so eget stærke udfordrer til CL titlen.

Jeg håber Chelsea. Tuchel har krammet på Pep, og i en eventuel finale, vurderer jeg vores chance er større mod et engelsk hold.
En revanche mod Real Madrid i finalen ville nu ellers smage rigtig godt. Jeg var på Det Olympiske Station i Kyiv, så det ville personligt glæde mig rigtig meget. Fascisterne viser også i aften, at de er til at tale med.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. apr, 2022 22:32

Ja, jeg vil også ønske en revanche mod dem. Men nu scorede Werner.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. apr, 2022 22:55

Villareal i semien.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. apr, 2022 22:58

Det blev da lige en hel del nemmere at komme i finalen…er det Alonso der er spritbilisten?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. apr, 2022 23:08

Nu har vi mulighed for revanche mod Unai Emery, som jo slog os i finalen 2016. Villareal er hårde. De har slået Bayern og Juve ud.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. apr, 2022 07:53


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 13. apr, 2022 09:41

Vi kan da godt tage alle de klassiske klicheer. Bolden er rund og bjørnen skal skydes og alt det der...Fakta er at det vil være en kæmpe fiasko hvis vi ikke kommer i dette års CL finale.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » onsdag, 13. apr, 2022 10:06

Emmy skrev:
onsdag, 13. apr, 2022 09:41
Vi kan da godt tage alle de klassiske klicheer. Bolden er rund og bjørnen skal skydes og alt det der...Fakta er at det vil være en kæmpe fiasko hvis vi ikke kommer i dette års CL finale.
Helt enig.
Jeg tror ikke på jinx.
Det ville være en kæmpe fiasko. Ved godt at Villarreal har slået både juve og München ud.. Men dem skal vi slå og vi skal også vinde i aften ..

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 13. apr, 2022 10:37

Emmy skrev:
onsdag, 13. apr, 2022 09:41
Vi kan da godt tage alle de klassiske klicheer. Bolden er rund og bjørnen skal skydes og alt det der...Fakta er at det vil være en kæmpe fiasko hvis vi ikke kommer i dette års CL finale.
Ja, dette er en gave, som truppen skal forvalte med ydmyghed og respekt, og for Guds skyld ikke overmodighed. Men personligt er jeg begyndt at se frem til 2 revancher. Jeg var i Basel i 2016 og i Kyiv i 2018 og se begge finaler, så kunne være rart at "få byttet" disse mod hhv. Unai Emery og Real Madrid.

....og selvfølgelig skal respekten for modstanderen allerede hives frem i aften, så vi går fokuserede til opgaven og ikke undervurderer Benfica.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » onsdag, 13. apr, 2022 12:43

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 12. apr, 2022 23:08
Nu har vi mulighed for revanche mod Unai Emery, som jo slog os i finalen 2016. Villareal er hårde. De har slået Bayern og Juve ud.
Villarreal selvom vi er bedre på papiret bliver de trælse at spille imod.
De forsvarer godt, og satser bare på at score én.

Jeg ville hellere have mødt Bayern, som ville være guf med deres høje forsvarslinje, jeg frygter Villarreal kan frustere os noget så gelvaldigt. De holdt et Bayern hold der normalt scorer massere mål i skak, ved at parrere.. Det er den type defensiv vi oftest har det sværest med..

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 13. apr, 2022 17:32

Emmy skrev:
tirsdag, 12. apr, 2022 22:58
Det blev da lige en hel del nemmere at komme i finalen…er det Alonso der er spritbilisten?
Ja, Marcos Alonso slog en ung medpassager ihjel, fordi han kørte bil under påvirkning af alkohol. Hans promille var mere end 3 gange det tilladte i Spanien og han stod oprindelig til fire års fængsel, men fordi han er fodboldspiller slap han afsted med at betale et kompensationsbeløb til medpassagerens efterladte. At se ham ryge på røv og albuer ud af Champions League er en kæmpe fryd.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2126
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 13. apr, 2022 23:30

Det var virkelig en hård kamp for City idag. Men hvor er Atlético dog et ulækkert hold, de burde have fået mindst 3 røde kort idag, og det er mig ubegribeligt hvor meget deres spilleres og simione får lov til, er som om dommerne er bange for dem.

Heldigvis er de ude nu, synd for city at de får flere spillere skadet, men Klopp fik da en recept til hvordan City skal presses.
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » torsdag, 14. apr, 2022 09:22

Redtothebone skrev:
onsdag, 13. apr, 2022 23:30
Det var virkelig en hård kamp for City idag. Men hvor er Atlético dog et ulækkert hold, de burde have fået mindst 3 røde kort idag, og det er mig ubegribeligt hvor meget deres spilleres og simione får lov til, er som om dommerne er bange for dem.

Heldigvis er de ude nu, synd for city at de får flere spillere skadet, men Klopp fik da en recept til hvordan City skal presses.
Det lyder helt vildt, hvad der foregik. Jeg så ikke kampen - men har længe syntes at Athletico under Simione er blevet mere og mere usympatiske og svinske.
En gang havde jeg faktisk lidt respekt for deres kampgejst - men det er som om det er kammet fuldstændig over og nu bare handler om at skade modstanderne og rulle længst muligt ved tacklinger.

Og det virker som om det er indøvet og med Simiones accept.

Det er sgu klamt!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » fredag, 15. apr, 2022 08:33

Redtothebone skrev:
onsdag, 13. apr, 2022 23:30
Det var virkelig en hård kamp for City idag. Men hvor er Atlético dog et ulækkert hold, de burde have fået mindst 3 røde kort idag, og det er mig ubegribeligt hvor meget deres spilleres og simione får lov til, er som om dommerne er bange for dem.

Heldigvis er de ude nu, synd for city at de får flere spillere skadet, men Klopp fik da en recept til hvordan City skal presses.

Besvar