Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Highspeed » lørdag, 12. mar, 2016 18:07

texy skrev:Giver direkte rødt ikke normalt tre dages karantæne i PL?

I så fald, så er Mané ude for Stoke, når vi møder dem.
Uanset hvad vil jeg godt garantere at Mane ikke spiller for Stoke mod os :0)
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. mar, 2016 18:46

Nå, jeg holder mere med Everton end jeg holder med Chelsea til at gå videre i FA Cuppen... Kom så Lukaku, gør det sure mod det søde for Diego Costa og co.... :army4: :lol: - Hold op han er træls, at se på ham Costa, han er sådan en bisse ala. man ser i Fellaini for SCUM.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » lørdag, 12. mar, 2016 19:34

Highspeed skrev:
texy skrev:Giver direkte rødt ikke normalt tre dages karantæne i PL?

I så fald, så er Mané ude for Stoke, når vi møder dem.
Uanset hvad vil jeg godt garantere at Mane ikke spiller for Stoke mod os :0)
Point taken :D

Men så er han i hvert fald helt sikkert ude imod os, da vi har Southampton ude i næste weekend.
Kloppite

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 12. mar, 2016 20:14

Der bed Costa lige en Everton spiller i halsen det må være min. 10 dage i skyggen
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » lørdag, 12. mar, 2016 20:15

Hvor er Diego Costa dog en modbydelig mand.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 12. mar, 2016 20:15

Hmm de lignede en sammanblanding af et bid der gik over i et giga kys, det costa havde gang i aldrig set lignede :?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. mar, 2016 20:26

Diego Costa får vel livstid karentæne(for sæsonen), så vi slipper se på ham! Usmageligt, med alle de svinestreger - det hører slet ikke til fodbolden. Selv Gareth Berry fik rødt også for og slå hovedet fra!

Romelu Lukaku er dog PT ligaens bedste angriber (i mine øjne),
hold op en teknik og et finish. Der er vel kun Daniel Sturridge, der kan lave de ting som han gør. (Suarez, Neymar og Messi med flere.)
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » lørdag, 12. mar, 2016 20:27

Thommo skrev:Hmm de lignede en sammanblanding af et bid der gik over i et giga kys, det costa havde gang i aldrig set lignede :?
I en så homofobisk sport som fodbold, der får han vel en endnu længere karantæne for at kysse ham, end for at bide ham :D

I øvrigt en fantastisk uge for byen Liverpool på fodboldfronten.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 12. mar, 2016 22:37

texy skrev:
Thommo skrev:Hmm de lignede en sammanblanding af et bid der gik over i et giga kys, det costa havde gang i aldrig set lignede :?
I en så homofobisk sport som fodbold, der får han vel en endnu længere karantæne for at kysse ham, end for at bide ham :D

I øvrigt en fantastisk uge for byen Liverpool på fodboldfronten.
Man kunne håbe, og glad for at jeg var forståelig i indlægget, da der er lidt fejl hist og pist. Der var godt nok mord i øjnene på costa, og som Morten Bruun sagde, der er psykopatiske træk over ham, jeg er ikke terapeut/læge osv. men jeg vil påstå mange, kan læse meget i øjnene på folk, og han var i en anden verden(negativt) i situationen, som jeg så den.

Og når det nu er ved Bruun, jeg har rost ham før for noget tid siden, men hvor er han dog blevet fin i studiet. da han lige kom i studiet, var han mere uduelig end camilla martin som rookie.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » søndag, 13. mar, 2016 09:51

Morten Bruun er imø den eneste danske kommentator jeg gider at høre på. - også fordi han lyder sjovt :-D

Angående Costa - jeg frygter virkelig at han kun får tre dage i skyggen, da dommeren så episoden og dømte på den. (det skete vel aldrig i Suarez' tilfælde (ret mig hvis jeg tager fejl))

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 13. mar, 2016 11:21

Bojangles skrev:Morten Bruun er imø den eneste danske kommentator jeg gider at høre på. - også fordi han lyder sjovt :-D
Angående Costa - jeg frygter virkelig at han kun får tre dage i skyggen, da dommeren så episoden og dømte på den. (det skete vel aldrig i Suarez' tilfælde (ret mig hvis jeg tager fejl))
Jeg tror ikke der kommer til at ske noget. Både Costa OG Barry har været ude og afvise en bidepisode.
Det kan da godt være han i et kort øjeblik overvejede et bid, men det kan man jo nok ikke dømme ham for, når nu det bare endte med lidt halsslikkeri.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/barr ... mmenstoed/

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » mandag, 14. mar, 2016 21:30

Hold da op, der er noget fart og masser speed i Leicesters angreb. De er så kyniske på deres chancer, damn en god gang fodbold so far. :music:

Flot mandags-underholdning i Benitez hjemkomst til PL.
Newcastle er dog farlige, og har brug for ny energi. Undrer mig lidt over Shelvey er allerede blevet vice-anfører, det godt nok en drøm - som har gået i opfyldelse for den tidligere Liverpool spiller!
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. mar, 2016 21:47

Gad vide hvad Rafa tænker? For få måneder siden rådede han over Ronaldo, Bale, Benzema, Kroos osv. Nu råder han over Shelvey, Colback, Sissoko, Mitrovic. Det er ikke gået frem for gode gamle Rafa.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 16. mar, 2016 20:14

På et par uger har fck fået 2 point foræret, og nu en semi finale plads af dommerne. Gad vide hvor mange point, fck har fået af dommeren, denne sæson. Der bliver jo lavet lidt stat på det i PL, er der sådan en liste over superligaen?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 16. mar, 2016 20:53

Nu bliver det spændende i München! Ikke et forsvarsdrop man er vant til fra Bayern. Men nu kan det jo kun blive sjovt!
Billede

Besvar