Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2386
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 17. apr, 2021 22:59

Er det ikke ofte sådan, at kampen om 4. pladsen mest ligner en kamp for at undgå den.

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » søndag, 18. apr, 2021 11:28

Dejligt med WHU nederlag..

De viser dog imponerende ryggrad ved at komme tilbage efter en dårlig 1. halvleg til trods for de kun var ti mand.

Som sagt tidligere kan de godt snyde en af de store for top 4 placeringen især fordi deres program ser overkommeligt ud. Men nøgle kampen bliver i næste uge WHU - Chelsea, en særlig situation, hovr ethvert resultat faktisk er et godt resultat for os om-end uafgjort må anses for det ideelle resultat, og vi ellers kan vinde vores egne kampe.

mortenbak
Indlæg: 3048
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 18. apr, 2021 18:48

Scum har altså en irriterende tendens til at vinde selvom de spiller skidt!!!

Og Bruno Fernandes er desværre et klasseindkøb!

Det er jo flashback til Rødvinstudens tid...... Jeg magter det ikke igen!!

:cry:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14363
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 18. apr, 2021 19:12

Fuck det. Lad dem bare tro de er verdensmestre og agere efter det. De er et lorte hold og vil vise det igen næste sæson
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1608
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » søndag, 18. apr, 2021 19:56

mortenbak skrev:
søndag, 18. apr, 2021 18:48
Scum har altså en irriterende tendens til at vinde selvom de spiller skidt!!!

Og Bruno Fernandes er desværre et klasseindkøb!

Det er jo flashback til Rødvinstudens tid...... Jeg magter det ikke igen!!

:cry:
Ja tænk hvad Bruno havde kunne have udrettet hos os, og hvilke midtbane vi ville have

mortenbak
Indlæg: 3048
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 20. apr, 2021 23:01

Det er da utroligt at Brighton ikke kan putte den bold kassen!

mortenbak
Indlæg: 3048
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 01. maj, 2021 20:13

Nå ingen gaver idag fra Chelsea.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5551
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 02. maj, 2021 19:56

mortenbak skrev:
lørdag, 01. maj, 2021 20:13
Nå ingen gaver idag fra Chelsea.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men så til gengæld en fra Villa. Der er åbenbart ingen der rigtigt gider have de sidste europæiske pladser ... :o
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » mandag, 03. maj, 2021 12:56

Gider vi at have Conferations Cup eller hva det hedder? Så vil jeg da hellere undgå at have europæisk fodbold.
Det er lige før jeg ikke gider Europa League. Jeg kan sagtens se fornuften i at vores reservespillere kan få tid i benene, men det kræver vel også lidt fokus til træning plus et par fra start-xi ofte rejser med om torsdagen.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. maj, 2021 14:25

zalcos skrev:
mandag, 03. maj, 2021 12:56
Gider vi at have Conferations Cup eller hva det hedder? Så vil jeg da hellere undgå at have europæisk fodbold.
Det er lige før jeg ikke gider Europa League. Jeg kan sagtens se fornuften i at vores reservespillere kan få tid i benene, men det kræver vel også lidt fokus til træning plus et par fra start-xi ofte rejser med om torsdagen.
Skal vi ikke bare navngive den European League Cup?

Det er et godt spørgsmål, der er "et trofæ er et trofæ" argumentet. På den anden side så er drømmen vel at spillerne har fuld fokus på den hjemlige liga og smadrer den og nupper FA Cuppen fordi ligaen er sikret så tidligt at man kan tåle at spare spillere i ligaen; imens er frygten er at vi misser top 4 og taber finalen i den europæiske Liga cup til Sevilla i en forfærdelig affære med 100 minutters tidsudtræk.

Det kan jo være en rigtig god ting at have nogle flere liga cup kampe så vi kan få noget spilletid ind i de ben, der mangler det.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » onsdag, 05. maj, 2021 22:50

Ved ikke med jer andre, men jeg har ingen interesse i en City - Chelsea CL finale.

Lesser of two evils er klart Chelsea, men alligevel...

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 05. maj, 2021 22:59

Icipher skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:50
Ved ikke med jer andre, men jeg har ingen interesse i en City - Chelsea CL finale.

Lesser of two evils er klart Chelsea, men alligevel...
Er nu meget godt tilfreds med to engelske hold i finalen. Men trist vi ikke var det ene af dem.

Puha det Chelsea hold går en stor fremtid i møde. Øv!

Hr. Drejer
Indlæg: 13708
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 05. maj, 2021 23:08

Oomph242 skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:59
Icipher skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:50
Ved ikke med jer andre, men jeg har ingen interesse i en City - Chelsea CL finale.

Lesser of two evils er klart Chelsea, men alligevel...
Er nu meget godt tilfreds med to engelske hold i finalen. Men trist vi ikke var det ene af dem.

Puha det Chelsea hold går en stor fremtid i møde. Øv!
Ja, jeg sad og tænkte det samme om Chelsea. Hold op de bliver stærke næste sæson. De må regnes som førsteudfordre til Man C. Vi skal godt nok lave et super vindue til sommer, for at følge med dem. Alene deres bænk i aften var uhyggelig med Reece James, Hudson-Odoi, Ziyech, Pulisic, Super gode spillere at have på bænken. Men man forstår hvorfor Lampard blev fyret, for han fik da ingenting ud af de milliarder han spenderede.

Jeg er glad for at Real Madrid ikke nåede finalen. Kan ikke udstå den klub!

Vi kunne også have været i finalen, hvis ikke Klopp lavede den taktiske brøler med at starte med Keita inde i den første kamp. Det kostede to mål. Øv. Jeg synes vi var ok mod dem.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3048
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 05. maj, 2021 23:18

Håber på Chelsea sejr! Det er et spændende ungt hold, de har fået samlet.

På den anden side kunne man håbe at når City endelig har vundet, at Pep mister interessen og smutter og måske ejerne og er tilfredse holder lidt igen med spendér bukserne :dontknow: :laughin:

Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. maj, 2021 07:03

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 23:08
Oomph242 skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:59
Icipher skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:50
Ved ikke med jer andre, men jeg har ingen interesse i en City - Chelsea CL finale.

Lesser of two evils er klart Chelsea, men alligevel...
Er nu meget godt tilfreds med to engelske hold i finalen. Men trist vi ikke var det ene af dem.

Puha det Chelsea hold går en stor fremtid i møde. Øv!
Ja, jeg sad og tænkte det samme om Chelsea. Hold op de bliver stærke næste sæson. De må regnes som førsteudfordre til Man C. Vi skal godt nok lave et super vindue til sommer, for at følge med dem. Alene deres bænk i aften var uhyggelig med Reece James, Hudson-Odoi, Ziyech, Pulisic, Super gode spillere at have på bænken. Men man forstår hvorfor Lampard blev fyret, for han fik da ingenting ud af de milliarder han spenderede.

Jeg er glad for at Real Madrid ikke nåede finalen. Kan ikke udstå den klub!

Vi kunne også have været i finalen, hvis ikke Klopp lavede den taktiske brøler med at starte med Keita inde i den første kamp. Det kostede to mål. Øv. Jeg synes vi var ok mod dem.
Lambard fik ikke meget ud af det, men hold da op et hold af unge gode spillere han fik samlet. Det er lidt en gave at give videre. Ærgerligt at Klopp ikke fik pengene sidste sommer, så vi kunne have fulgt med toppen af PL.

Besvar