Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 20. mar, 2016 08:23

Jeg har det på helt samme måde som Jesper.

Vi er vel efterhånden også ved at være derhenne, at skulle Tottenham mod forventningen tabe point idag, så står Leichester med en lille matchbold allerede.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 09:07

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg har det på helt samme måde som Jesper.

Vi er vel efterhånden også ved at være derhenne, at skulle Tottenham mod forventningen tabe point idag, så står Leichester med en lille matchbold allerede.
Den båd er jeg med i.

Vi kan jo også selv gøre en del for at spille pokalen over til Leicester, når vi snart møder Spurs på Anfield.

Er det ikke i dag, at de 2 manchester klubber møder hinanden ? Et x vil vel være at foretrække ?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. mar, 2016 09:07

Jeg håber inderligt Leicester løber med det. Hvis det ikke bliver dem, ser det jo unægteligt d til at det bliver Tottenham og det ville jeg ikke kunne klare.
De er sgu blevet alt for konkurrencedygtige i forvejen de seneste år. Hvis de så også bliver titelvindere, så tror jeg sgu de bliver alt for attraktive for store spillere. De har jo i forvejen London at lokke med, og vi ser jo gang på gang at de spillere vi er interesserede i, er Tottenham også interesserede i.
Vi skal have pillet Tottenham ned igen.

Oomph242
Indlæg: 5670
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 20. mar, 2016 09:15

RedRedRed skrev:Jeg håber inderligt Leicester løber med det. Hvis det ikke bliver dem, ser det jo unægteligt d til at det bliver Tottenham og det ville jeg ikke kunne klare.
De er sgu blevet alt for konkurrencedygtige i forvejen de seneste år. Hvis de så også bliver titelvindere, så tror jeg sgu de bliver alt for attraktive for store spillere. De har jo i forvejen London at lokke med, og vi ser jo gang på gang at de spillere vi er interesserede i, er Tottenham også interesserede i.
Vi skal have pillet Tottenham ned igen.
Der bliver bliver tit skrevet, at Tottenham også er interesseret i de samme spillere som os. Men hvilke scoop har de taget foran næsen på os?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. mar, 2016 09:25

Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:Jeg håber inderligt Leicester løber med det. Hvis det ikke bliver dem, ser det jo unægteligt d til at det bliver Tottenham og det ville jeg ikke kunne klare.
De er sgu blevet alt for konkurrencedygtige i forvejen de seneste år. Hvis de så også bliver titelvindere, så tror jeg sgu de bliver alt for attraktive for store spillere. De har jo i forvejen London at lokke med, og vi ser jo gang på gang at de spillere vi er interesserede i, er Tottenham også interesserede i.
Vi skal have pillet Tottenham ned igen.
Der bliver bliver tit skrevet, at Tottenham også er interesseret i de samme spillere som os. Men hvilke scoop har de taget foran næsen på os?
Det kan jo kun blive spekulationer. Vi kommer jo nok aldrig til at kende den reelle interesse i spillere som vi IKKE får.

Men vi var da i hvert fald kædet sammen med bl.a. Eriksen, Dempsey og Alli.
Dempsey blev jo så ikke den store succes, men det er jo ikke essentielt her. Det kan man jo ikke altid spå om på forhånd. Det essentielle er jo at de røg til Tottenham og ikke os. Så kan det jo også ske med større spillere, hvis de bliver kontinuerlige titelkandidater.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 20. mar, 2016 18:08

Demichelis og Skrtel må være et perfekt makkerpar. Hold nu kæft et par omvandrende katastrofer!
"We're not racist, we only hate the mancs"

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 20. mar, 2016 18:50

Det udviklede sig godt nok til en rigtig lorteweekend fodboldmæssigt.. Øv !!
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 20. mar, 2016 18:55

Med en sejr i dag havde vi været fuldstændigt med i den vanvittige tætte kamp om 4. pladsen. Pis og lort
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » søndag, 20. mar, 2016 21:30

Emmy skrev:Med en sejr i dag havde vi været fuldstændigt med i den vanvittige tætte kamp om 4. pladsen. Pis og lort
Det gør det bare endnu mere grrrr :wall:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 25. mar, 2016 23:12

TV3 sport1 viser VM kval brasilien-uruguay kl 1,45 i nat, bare til info for natte ravnene ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 26. mar, 2016 21:02

Spændende, Hendo , Lallana og Clyne med for England i startsholdopstillingen.
Emre Can med på HB for Tyskland.

Sidst men ikke mindst: Sturridge på bænken, gid manden ikke får en skade #NO-JINX #Landsholdspause er kedeligt !! :army2:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » lørdag, 26. mar, 2016 22:10

De er godt nok efter Can. Han spiller heller ikke alt for godt, men det er jo klart, han er sku ikke højre back.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » lørdag, 26. mar, 2016 22:13

Ved Englands scoring er det også kun ham de egentlig er efter..
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 27. mar, 2016 12:35

Det værste, der kunne ske for engelsk landsholdsfodbold, skete igår. De vandt på ganske spetakulær vis over verdensmestrene. For alle andre lande ville det være godt, men ikke i England. I England er man nemlig allerede nu Europamester og det er ganske vist. Og man har de bedste spillere og man hylder alt i og omkring engelsk fodbold, selvom seriøse personligheder ville vide, at man i England er minimum 10 år bagud, når det gælder talentudvikling. Men disse mennesker høres ikke, derimod er der fri tale til alle dem, der nu siger, at England har en stor chance for at vinde til sommer.

Jeg synes faktisk at de har et temmeligt talentfuld hold (det skal siges), men mentalt vil de med statsgaranti bryde sammen igen igen igen, fordi hypen kun hører til et hold med overnaturlige kræfter. Og taktisk vil de endnu engang blive udspillet, når de virkelig spidser til... er min påstand.

Og det er faktisk forbandet synd, fordi jeg godt kan lide, når den nationale identitet dyrkes rundt blandt klubberne og jeg kan godt lide, når man ser lokale drenge på holdene i PL. Og jeg tror at succes avler succes. Den succes, den får de bare ikke og de vil efter sommerens fiasko endnu engang forsøge at starte et nyt projekt op; naturligvis formet efter vinderen, som i sagens natur startede deres projekt for 10 år siden. For sådan har man gjort i 50 år og jeg tror ikke på at noget har forandret sig, når alt kommer til alt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. mar, 2016 13:18

Jesper skrev:Det værste, der kunne ske for engelsk landsholdsfodbold, skete igår........
Fuldstændig enig. De går i totalt selvsving, i stil med en norsk sportskommentator, når de er allerværst:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar