Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
TG12
Indlæg: 1611
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » onsdag, 04. maj, 2022 23:43

Cynwal skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 23:41
Revenge is a dish best served cold....
....in Paris on the 28th of May :D
Gentagelse af 80/81 finalen ;)

mortenbak
Indlæg: 3062
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 04. maj, 2022 23:44

Emmy skrev:Det er simpelthen den absolut bedst tænkelige måde chity ryger ud på. Priceless
Helt enig Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2105
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 04. maj, 2022 23:53

7 times :alcohol: antijinx
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11224
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. maj, 2022 23:54

Dejligt at se Real Madrid flashe deres arrogance ved allerede at iklæde alle spillere trøjer med rygnummer 14,
Karma is hopefully a bitch den 28. i Paris
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3062
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 04. maj, 2022 23:56

Mine tanker ledes tilbage på vores comeback mod Barca.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2389
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 04. maj, 2022 23:57

Cynwal skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 23:54
Dejligt at se Real Madrid flashe deres arrogance ved allerede at iklæde alle spillere trøjer med rygnummer 14,
Karma is hopefully a bitch den 28. i Paris
Det er helt skørt.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 04. maj, 2022 23:59

Øv! Jeg havde håbet på City i finalen. Real synes jeg ofte snyder os på kynismen i CL...

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » torsdag, 05. maj, 2022 00:44

Oomph242 skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 23:59
Øv! Jeg havde håbet på City i finalen. Real synes jeg ofte snyder os på kynismen i CL...
Jeg havde nu bestemt håbet på Real Madrid. Begge hold er fremragende, men hvor vi før i tiden havde krammet på City, synes jeg de har været bedre end os de sidste gange vi har mødt dem.

Derudover vil jeg have hævn over Real fra sidst. Og selvom det aldrig er fedt at tabe en CL finale, så kan jeg ikke forestille mig noget meget værre end at City endelig får deres CL trofæ ved at slå os. Jeg kan derimod sagtens fejre et CL trofæ uden at slå City i finalen, selvom det da ville gøre det ekstra fedt.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. maj, 2022 06:52




Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 05. maj, 2022 07:44

sjampen skrev:
Oomph242 skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 23:59
Øv! Jeg havde håbet på City i finalen. Real synes jeg ofte snyder os på kynismen i CL...
Jeg havde nu bestemt håbet på Real Madrid. Begge hold er fremragende, men hvor vi før i tiden havde krammet på City, synes jeg de har været bedre end os de sidste gange vi har mødt dem.

Derudover vil jeg have hævn over Real fra sidst. Og selvom det aldrig er fedt at tabe en CL finale, så kan jeg ikke forestille mig noget meget værre end at City endelig får deres CL trofæ ved at slå os. Jeg kan derimod sagtens fejre et CL trofæ uden at slå City i finalen, selvom det da ville gøre det ekstra fedt.
City skal bare ud på røv og albuer så hurtigt som muligt.

Taber vi til Real i finalen, så er det bare sådan det er.

Men jeg tænker at vi kan mose bolden rundt i et tempo de ikke kan holde til i 90 minutter. City, IMØ, trak tempoet ud af kampen for meget.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. maj, 2022 10:20

Filos of Isk skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 07:44
sjampen skrev:
Oomph242 skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 23:59
Øv! Jeg havde håbet på City i finalen. Real synes jeg ofte snyder os på kynismen i CL...
Jeg havde nu bestemt håbet på Real Madrid. Begge hold er fremragende, men hvor vi før i tiden havde krammet på City, synes jeg de har været bedre end os de sidste gange vi har mødt dem.

Derudover vil jeg have hævn over Real fra sidst. Og selvom det aldrig er fedt at tabe en CL finale, så kan jeg ikke forestille mig noget meget værre end at City endelig får deres CL trofæ ved at slå os. Jeg kan derimod sagtens fejre et CL trofæ uden at slå City i finalen, selvom det da ville gøre det ekstra fedt.
City skal bare ud på røv og albuer så hurtigt som muligt.

Taber vi til Real i finalen, så er det bare sådan det er.

Men jeg tænker at vi kan mose bolden rundt i et tempo de ikke kan holde til i 90 minutter. City, IMØ, trak tempoet ud af kampen for meget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er nu ikke ligeglad med om vi taber til Real Madrid. Jeg tror vi står bedre til City og har en større chance for, at vinde over dem. Jeg synes heller ikke de er værre eller bedre som klub end City. Begge klubber er vel mere eller mindre statsfinanseret….

TG12
Indlæg: 1611
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » torsdag, 05. maj, 2022 11:31

Oomph242 skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 10:20
Filos of Isk skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 07:44
sjampen skrev:
Oomph242 skrev:
onsdag, 04. maj, 2022 23:59
Øv! Jeg havde håbet på City i finalen. Real synes jeg ofte snyder os på kynismen i CL...
Jeg havde nu bestemt håbet på Real Madrid. Begge hold er fremragende, men hvor vi før i tiden havde krammet på City, synes jeg de har været bedre end os de sidste gange vi har mødt dem.

Derudover vil jeg have hævn over Real fra sidst. Og selvom det aldrig er fedt at tabe en CL finale, så kan jeg ikke forestille mig noget meget værre end at City endelig får deres CL trofæ ved at slå os. Jeg kan derimod sagtens fejre et CL trofæ uden at slå City i finalen, selvom det da ville gøre det ekstra fedt.
City skal bare ud på røv og albuer så hurtigt som muligt.

Taber vi til Real i finalen, så er det bare sådan det er.

Men jeg tænker at vi kan mose bolden rundt i et tempo de ikke kan holde til i 90 minutter. City, IMØ, trak tempoet ud af kampen for meget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er nu ikke ligeglad med om vi taber til Real Madrid. Jeg tror vi står bedre til City og har en større chance for, at vinde over dem. Jeg synes heller ikke de er værre eller bedre som klub end City. Begge klubber er vel mere eller mindre statsfinanseret….
Det er svært at vurdere - vi har to gange spillet uafgjort i PL imod dem, begge gange var de set over 90min bedste hold.
De virkede også til at have mere at skyde med end os i begge kampe.

I FA cuppen vandt vi godt nok 3-2, men den blev til sidst også spændende. De var heller ikke just hjulpet af især Steffen, som kva hans dårlige spil med fødderne hæmmede deres spil.

Real er et latterligt godt finale hold, og især duellen med Vini J og TAA bliver spændende. Vini J er latterligt hurtig og TAAs fremløb vil give huller han kan løbe i. Men det sagt så mener jeg vi er bedre end Real. Vi skal dog ingenlunde undervurdere dem, og det kræver en mandfolke præstation over hele linjen for at vi vinder.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11224
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 05. maj, 2022 12:52

Der er en vigtig kamp i aften i Europa League. Jeg krydser i den grad fingre for, at Eintracht Frankfurt slår West Ham ud af EL, så WHU ikke skal spille EL finale onsdag den 18. maj, efter at have mødt Man City søndag den 15. maj.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » torsdag, 05. maj, 2022 13:23

TG12 skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 11:31
Det er svært at vurdere - vi har to gange spillet uafgjort i PL imod dem, begge gange var de set over 90min bedste hold.
De virkede også til at have mere at skyde med end os i begge kampe.

I FA cuppen vandt vi godt nok 3-2, men den blev til sidst også spændende. De var heller ikke just hjulpet af især Steffen, som kva hans dårlige spil med fødderne hæmmede deres spil.

Real er et latterligt godt finale hold, og især duellen med Vini J og TAA bliver spændende. Vini J er latterligt hurtig og TAAs fremløb vil give huller han kan løbe i. Men det sagt så mener jeg vi er bedre end Real. Vi skal dog ingenlunde undervurdere dem, og det kræver en mandfolke præstation over hele linjen for at vi vinder.
Selvom der er meget at se frem til inden CL finalen, så har jeg også svært ved ikke at tænke lidt over tingene allerede nu.

Er helt enig i, at Trent vs. Vini bliver en af nøgleduellerne. Og Trent har ikke en jordisk chance på fart. Det har vi ikke nogen back der har. Derfor skal Konaté starte i midterforsvaret. For han har en utrolig fart over distancen, som kan hjælpe til med at få lukket ned for omstillinger.

Heldigvis er det ikke den eneste nøgleduel. Carvajal i den anden side har en lige så svær opgave som Trent overfor Diaz, som 100% sikkert starter, hvis han er klar.

Valverde får travlt med at forsvare imod Robbo's utrættelige offensive løb.

Casemiro, Kroos og Modric får en svær opgave med at matche Fabinho, Hendo og Thiago på aggressivitet, mens de to trekløvere vel er ret lige på erfaring og fodboldtekniske evner.

Den helt helt store duel for mig, bliver dog Salah vs. Mendy. Jeg tror ikke, at der er en klub i verden, som Salah vil være mere motiveret imod, efter hvad der skete i finalen i Kyiv.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2389
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 05. maj, 2022 13:46

texy skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 13:23
TG12 skrev:
torsdag, 05. maj, 2022 11:31
Det er svært at vurdere - vi har to gange spillet uafgjort i PL imod dem, begge gange var de set over 90min bedste hold.
De virkede også til at have mere at skyde med end os i begge kampe.

I FA cuppen vandt vi godt nok 3-2, men den blev til sidst også spændende. De var heller ikke just hjulpet af især Steffen, som kva hans dårlige spil med fødderne hæmmede deres spil.

Real er et latterligt godt finale hold, og især duellen med Vini J og TAA bliver spændende. Vini J er latterligt hurtig og TAAs fremløb vil give huller han kan løbe i. Men det sagt så mener jeg vi er bedre end Real. Vi skal dog ingenlunde undervurdere dem, og det kræver en mandfolke præstation over hele linjen for at vi vinder.
Selvom der er meget at se frem til inden CL finalen, så har jeg også svært ved ikke at tænke lidt over tingene allerede nu.

Er helt enig i, at Trent vs. Vini bliver en af nøgleduellerne. Og Trent har ikke en jordisk chance på fart. Det har vi ikke nogen back der har. Derfor skal Konaté starte i midterforsvaret. For han har en utrolig fart over distancen, som kan hjælpe til med at få lukket ned for omstillinger.

Heldigvis er det ikke den eneste nøgleduel. Carvajal i den anden side har en lige så svær opgave som Trent overfor Diaz, som 100% sikkert starter, hvis han er klar.

Valverde får travlt med at forsvare imod Robbo's utrættelige offensive løb.

Casemiro, Kroos og Modric får en svær opgave med at matche Fabinho, Hendo og Thiago på aggressivitet, mens de to trekløvere vel er ret lige på erfaring og fodboldtekniske evner.

Den helt helt store duel for mig, bliver dog Salah vs. Mendy. Jeg tror ikke, at der er en klub i verden, som Salah vil være mere motiveret imod, efter hvad der skete i finalen i Kyiv.
Vi er et klart bedre hold end i 2018 (særligt hvad angår forsvar og midtbane), mens Real Madrid er dårligere. Vores midtbane bestående af Hendo, Milner og Gini blev udklasset i 2018. Nu taler vi om en midtbane, der matcher Real Madrid fodboldmæssigt, men samtidigt er bedre ift. fysik/aggresivitet. Lovren og Karius er udskiftet med verdensklassespillere, og vi har kvalitet på bænken i modsætning til 2018 (Clyne, Klavan, Moreno, Lallana, Can, Solanke :shock: ).

Men kan vi dæmme op for Vinicius og Benzema i de afgørende perioder af kampen? Vi kan sagtens ende som City.

Besvar