Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 12. maj, 2016 17:34

Mon ikke Rafa har været smart nok til at sikre sig en kattelem i kontrakten, så han kan smutte til sommer?

Havde han reddet Newcastle, trods elendige forudsætninger, havde det jo på en eller anden måde været en fjer i hatten, men tvivler på at han ser sig selv som Championship manager.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 12. maj, 2016 18:33

Jeg sætter stor pris på Rafa som menneske og for hvad han præsterede med klubben. Men man må også bare begynde at sige, at hans resultater siden har ladet meget tilbage at ønske. Måske har han også selv tager rigtig dårlige valg, men det ændrer jo ikke ved, at han ikke har taget skridtet op som en top træner. Jeg er personligt glad for, at vi ikke hyrede ham igen i løbet af de seneste år når et trænerskifte har været aktuelt, som der altid er nogen der synes vi skal. Og det har intet at gøre med, at vi har Klopp nu, jeg synes simpelthen bare det er for lang tid siden, at Benitez har vist sine kvaliteter.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 12. maj, 2016 19:51

Det var vel ikke så skidt i Napoli? En 3. plads og pokaltitlen i 2013-14. I CL blev man kun 3'er efter Dortmund og Arsenal, men dette med hele 12 point (man kan ikke få mere uden at gå videre). Sæsonen efter kom de i semifinalen i EL (hvor man røg ud på et off-side mål mod Dnipro), og vandt Super Cup'en mod Juventus. I ligaen var man kun et drama mod Lazio i sidste spillerunde fra igen at komme i top 3.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. maj, 2016 20:31

Rafa's familie bor vist stadig ved Liverpool. Måske han overtager sædet i Everton efter Matinez. Hvorfor ikke? Han tog jo også et vikariat i Chelsea.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 12. maj, 2016 21:10

AJ skrev:Det var vel ikke så skidt i Napoli? En 3. plads og pokaltitlen i 2013-14. I CL blev man kun 3'er efter Dortmund og Arsenal, men dette med hele 12 point (man kan ikke få mere uden at gå videre). Sæsonen efter kom de i semifinalen i EL (hvor man røg ud på et off-side mål mod Dnipro), og vandt Super Cup'en mod Juventus. I ligaen var man kun et drama mod Lazio i sidste spillerunde fra igen at komme i top 3.
Så en pokaltitel og en (relativt ligegyldig) super cup titel. Men jeg er da enig i, at det er ok pænt, og jeg huskede det nok som værre. Hvorfor blev han fyret så?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 12. maj, 2016 21:16

Surf skrev:
AJ skrev:Det var vel ikke så skidt i Napoli? En 3. plads og pokaltitlen i 2013-14. I CL blev man kun 3'er efter Dortmund og Arsenal, men dette med hele 12 point (man kan ikke få mere uden at gå videre). Sæsonen efter kom de i semifinalen i EL (hvor man røg ud på et off-side mål mod Dnipro), og vandt Super Cup'en mod Juventus. I ligaen var man kun et drama mod Lazio i sidste spillerunde fra igen at komme i top 3.
Så en pokaltitel og en (relativt ligegyldig) super cup titel. Men jeg er da enig i, at det er ok pænt, og jeg huskede det nok som værre. Hvorfor blev han fyret så?

Sagde han ikke selv op i Napoli?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » torsdag, 12. maj, 2016 21:55

Oomph242 skrev:
Surf skrev:
AJ skrev:Det var vel ikke så skidt i Napoli? En 3. plads og pokaltitlen i 2013-14. I CL blev man kun 3'er efter Dortmund og Arsenal, men dette med hele 12 point (man kan ikke få mere uden at gå videre). Sæsonen efter kom de i semifinalen i EL (hvor man røg ud på et off-side mål mod Dnipro), og vandt Super Cup'en mod Juventus. I ligaen var man kun et drama mod Lazio i sidste spillerunde fra igen at komme i top 3.
Så en pokaltitel og en (relativt ligegyldig) super cup titel. Men jeg er da enig i, at det er ok pænt, og jeg huskede det nok som værre. Hvorfor blev han fyret så?

Sagde han ikke selv op i Napoli?
Jo det er sgu også rigtigt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » fredag, 13. maj, 2016 22:29

Sheffield Wed på vej i PL - Foran 2-0 mod Brighton til aftenens playoff kamp mod Premier League.
Vanvittig kamp, da Brighton har spillet med 10 mand siden 58 minut, og har fået 4 skader (3. med bag-lårsskade)


Det ikke fredag d 13, uheldet ramte sydkystens.... Brighton! :oops: BTW, god underholdende kamp, med solid stemning på lægterne.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » lørdag, 14. maj, 2016 17:21

Ser jeg forkert, eller er Barcelonas udebaneafsnit slet ikke fyldt op? Kan det passe at kun 50 stykker er kommet for at se deres hold kæmpe for mesterskabet?
Billede

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » lørdag, 14. maj, 2016 18:00

Spazzjack skrev:Ser jeg forkert, eller er Barcelonas udebaneafsnit slet ikke fyldt op? Kan det passe at kun 50 stykker er kommet for at se deres hold kæmpe for mesterskabet?
Der har aldrig i Spanien været tradition for at gå til udebanekampe.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 14. maj, 2016 18:45

40. mål i ligaen (plus 16 assist) og 60 mål i sæsonen inklusiv et enkelt landskampsmål. Jeg kender ikke hans samlede assist-tal. Sikke en sæson!! Suarez[HEAVY BLACK HEART]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 14. maj, 2016 19:02

Luis suarez er verdens bedste angriber!
40 mål i hans første LA Liga sæson.
Barcelona kan vinde the trible, ChL, pokalen og ligaen.

I et citat fra Steven Gerrard, hvor han fra hans bog i kort tekst om Suarez:
Han ville spille ChL og på højeste niveau efter hans tid med sureminer med BR og CO. :ugeek:
Liverpool er nok et niveau under pt, Real M, Bayern og Barcelona. Men hvem ved om Jürgen Klopp kan løfte os red men op til det højeste niveau? ChL skal i hvertfald blive en kendsgerning, onsdag...
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » lørdag, 14. maj, 2016 19:13

DAGGER! skrev:...
Barcelona kan vinde the trible, ChL, pokalen og ligaen.
...
Ikke i år da.
Billede

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » lørdag, 14. maj, 2016 20:34

Spazzjack skrev:
DAGGER! skrev:...
Barcelona kan vinde the trible, ChL, pokalen og ligaen.
...
Ikke i år da.
Ikke meget ChL sjov til dem...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11234
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 15. maj, 2016 08:51

DAGGER! skrev:40 mål i hans første LA Liga sæson.
Barcelona kan vinde the trible, ChL, pokalen og ligaen.
Vi er enige om, at der er tale om verdens bedste - og det er endda suverænt - angriber.
Men jeg kan nu tælle til 2, som i at det er Suarez' anden sæson i Barca, og som andre også skriver, kommer det til at knibe med CL i år
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar