Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » søndag, 05. jan, 2025 10:51

JudgeArdaStudge skrev:
Fowler89 skrev:
lørdag, 04. jan, 2025 21:32
JudgeArdaStudge skrev:Hvis det ikke var for Liverpool, så var mit hold Brighton! Den klub er så gennemført fed. Af hjertet tak! PS. sig til, hvis vi må købe Joao Pedro, vi skal nok tage os godt af ham, Firmino 2.0.
Jeg har ellers altid luret noget Man City over dig

Sent from my iPhone using Tapatalk
Shhhhh! :shhh: Væggene har ører! :oops:
Du har fået mig til at tænke over, hvem jeg havde holdt med, hvis ikke Liverpool. Den er ret svær, jeg tror hvis det var 00erne ville det være Newcastle fordi jeg synes Shearer var wholesome, hvis det var i dag er Brighton det bedste bud. Det næstbedste ville være Aston Villa.

Ellers kan jeg godt lide Fiorentina pga Batistuta og Rui Costa, men også fordi vi ofte tager til Toscana om sommeren.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. jan, 2025 21:46

FUCK hvor Forest bare er effektive....
2-0 foran ude mod Wolves og så til pause
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 06. jan, 2025 22:22

Ja der er noget fordoms storhed over dem!
Jeg under dem successen, bare det ikke går ud over os

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. jan, 2025 22:58

Skræmmende! Wolves spiller og spiller og spiller sig igennem til 3-4 store 100 % chancer, som honoreres med zero, zip nothing på måltavlen. Ud af ingenting skaber Forest 3 chancer og scorer 3 kassser. De er uhyggeligt effektive.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 08. jan, 2025 07:47

Jeg så kun Arse-Newcastle med ½ øje, eller faktisk mindre, da den bare kørte i baggrunden. Dog: Den smule jeg så, virkede Howe's hold sgu skarpe. Arteta har så efterfølgende også¨påpeget, at det er vanskeligt med Puma boldene, der spilles med i Carabao Cup. Døden skal jo have en årsag :lol:
Billede
Kilde: https://www.bbc.com/sport/football/arti ... ek10j3rjeo
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 08. jan, 2025 08:55

Shit en klovn

Det bliver en sæson uden trofæer i Arsenal. Mon ikke han snart er ved at nærme sig et andet job?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 08. jan, 2025 14:51

Cynwal skrev:
onsdag, 08. jan, 2025 07:47
Jeg så kun Arse-Newcastle med ½ øje, eller faktisk mindre, da den bare kørte i baggrunden. Dog: Den smule jeg så, virkede Howe's hold sgu skarpe. Arteta har så efterfølgende også¨påpeget, at det er vanskeligt med Puma boldene, der spilles med i
Synes Arsenal lignede et hold, der kunne have spillet frem til i morges og stadig ikke have scoret. Newcastle var effektive og Isak er al det som Arsenal skriger efter og mangler. Arsenal kommer da frem til chancer, blandt andet et stolpeskud fra Martinelli på en firløber, men ellers er det er jo bare en masse roderi og klumpspil inde i feltet som resultat af deres dødbolde.

At give bolden skylden, den er ny. Det håber jeg, Slot ser sig for god til. Det var heller ikke altid lige fedt, når Klopp snakkede om vind og vejr, selvom al den slags kan spille ind, men det gør det for begge hold, nøjagtig som at bolden er den samme for begge hold. Så de undskyldninger lyder altid en anelse søgte.

Arteta virker presset. De har det ene ben ude af Carabao-cuppen nu og i weekenden, møder de United, så der kan de næsten heller ikke tillade sig at spare spillere.
Han skal jo vinde noget. Han er i sit hvad? 5. år som Arsenal træner, så han kan ikke tillade sig kun at satse på Premier League, for glipper den, så skal han lave mirakler i Champions League. Ergo er han tvunget til at gå benhårdt efter det i alle fire turneringer, de stadig er med i. Hvis han ikke vinder noget i år, så tror jeg tålmodigheden er opbrugt hos fansene.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 15. jan, 2025 21:42

Stoke, jeg mener Arsenal, får hjørnespark på en situation, der tydeligvis var til målspark. Det er så dumt. Virkelig en forfærdelig dommerindsats. Man kan også argumentere for, at sekvensen, som leder til det, bliver Tottenham snydt for frispark.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 49

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 15. jan, 2025 21:53

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 21:42
Stoke, jeg mener Arsenal, får hjørnespark på en situation, der tydeligvis var til målspark. Det er så dumt. Virkelig en forfærdelig dommerindsats. Man kan også argumentere for, at sekvensen, som leder til det, bliver Tottenham snydt for frispark.
De har scoret to mål på én afslutning…
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 15. jan, 2025 22:03

Mysjkin skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 21:53
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 21:42
De har scoret to mål på én afslutning…
Jep. Det minder om deres kamp mod Brentford, hvor de også får mål foræret af dommer og målmand.

Jeg ved ikke om vi skal frygte Arsenal. Det skal vi, hvis vi går i stå, men jeg er ikke imponeret over Arsenal spiller for spiller, især ikke deres offensiv og kan generelt ikke blive klog på dem.

Tottenham skal slå kapital på, at Arsenal er til at snakke med, men Arteta mestrer jo Stoke bold, så det bliver svært. Synes det er ærgerligt, at dommerfejl skal have så alvorlig betydning, men det er jo ikke noget nyt.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jan, 2025 22:32

Bare vi kunne overtale Newcastle til at bytte Isak med Nunez. Så vil jeg blive meget glad :D

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 15. jan, 2025 22:46

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 22:32
Bare vi kunne overtale Newcastle til at bytte Isak med Nunez. Så vil jeg blive meget glad :D
Tror du skal smide lidt mere med i den handel :D
YNWA

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 15. jan, 2025 23:21

Redtothebone skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 22:46
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 22:32
Tror du skal smide lidt mere med i den handel :D
2 pakker Lange Røde Viking. Det skal de i hvert fald bruge, hvis de skal holde hovedet kold for hans afbrændere.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jan, 2025 23:24

De næste seks kampe skal vindes. De er alle overkommelige kampe, som ikke bør volde os de store problemer.

Brentford (A)
Ipswivh (H)
Bournemouth (A)
Everton (A)
Wolves (H)
Man C (A)

Vi har ikke råd til flere uafgjorte kampe (også med tanke på vores slutprogram, som er vanskeligt).

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 16. jan, 2025 03:44

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jan, 2025 23:24
De næste seks kampe skal vindes. De er alle overkommelige kampe, som ikke bør volde os de store problemer.

Brentford (A)
Ipswivh (H)
Bournemouth (A)
Everton (A)
Wolves (H)
Man C (A)

Vi har ikke råd til flere uafgjorte kampe (også med tanke på vores slutprogram, som er vanskeligt).
De to mest formstærke hold er Forest og Newcastle. Vi fik selv stoppet Forests række af sejre i tirsdags, mens Eddie Howe's mandskab buldrer derudaf. De fik 6. sejr i træk i PL i går - 9 sejre i træk i alle turneringer - og de har ikke tabt point i PL siden de tabte ude med 4-2 til Brentford, efter at de i runden forinden skrabede en 3-3 sejr hjem i tillægstidens overtid mod Liverpool.

Jeg mener det er en klar undervurdering af Thomas Franks mandskab, at betragte en kamp ude mod The Bee's som overkommelig. På dagen kan de også spille med en utrolig gejst og løbevilllighed, som kan gøre ondt på os.
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar