Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » fredag, 07. maj, 2021 13:38

Redtothebone skrev:
fredag, 07. maj, 2021 00:01
Oomph242 skrev:
torsdag, 06. maj, 2021 16:39
Redtothebone skrev:
torsdag, 06. maj, 2021 09:00
Oomph242 skrev:
torsdag, 06. maj, 2021 07:03
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 23:08
Oomph242 skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:59
Icipher skrev:
onsdag, 05. maj, 2021 22:50
Ved ikke med jer andre, men jeg har ingen interesse i en City - Chelsea CL finale.

Lesser of two evils er klart Chelsea, men alligevel...
Er nu meget godt tilfreds med to engelske hold i finalen. Men trist vi ikke var det ene af dem.

Puha det Chelsea hold går en stor fremtid i møde. Øv!
Ja, jeg sad og tænkte det samme om Chelsea. Hold op de bliver stærke næste sæson. De må regnes som førsteudfordre til Man C. Vi skal godt nok lave et super vindue til sommer, for at følge med dem. Alene deres bænk i aften var uhyggelig med Reece James, Hudson-Odoi, Ziyech, Pulisic, Super gode spillere at have på bænken. Men man forstår hvorfor Lampard blev fyret, for han fik da ingenting ud af de milliarder han spenderede.

Jeg er glad for at Real Madrid ikke nåede finalen. Kan ikke udstå den klub!

Vi kunne også have været i finalen, hvis ikke Klopp lavede den taktiske brøler med at starte med Keita inde i den første kamp. Det kostede to mål. Øv. Jeg synes vi var ok mod dem.
Lambard fik ikke meget ud af det, men hold da op et hold af unge gode spillere han fik samlet. Det er lidt en gave at give videre. Ærgerligt at Klopp ikke fik pengene sidste sommer, så vi kunne have fulgt med toppen af PL.
Nu har klubben jo faktisk købt for 82,65 millioner euro i denne sæson, hvor meget synes du der skulle være købt for ?
Måske det bare er de forkerte vi købte.

Vi er bare nød til at acceptere at Liverpool ikke har samme resourcer som Chelsea og City.
Men der var jo ikke rigtigt brugt penge siden 2018, så nej jeg synes ikke €83m er specielt meget for en klub som vores.
Jeg kan heller ikke forstille mig, at dem vi købte var Klopps første eller anden valg.
Det er jo bare gætværk det aner du intet om.
Gætværk og gætværk. Mig bekendt var Timo Werner, Klopps og klubbens første valg. Havertz tror jeg også Klopp havde fortrukket over Thiago.

Men faktum er vel at vi som klub ikke har økonomi til sæson efter sæson, at være titel udfordre eller være med helt i toppen af PL.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » fredag, 07. maj, 2021 14:06

Hr. Drejer skrev:
fredag, 07. maj, 2021 08:18

Du ser relationelt på det, og ikke kun på den enkelte aktør. Det er vigtigt at anskue vores ageren i relation til de andres ageren, da vi er i en konkurrencesituation. Klopp er grunden til strategien er lykkedes. Vi har ALDRIG kunne bruge samme beløb som Chelsea og Man U. Vi har altid skulle bruge mindre, og handle mere smart. Den her strategi er lykkes under Klopp, fordi han er verdensklasse. Den er ikke helt lykkes under andre af vores managere.

Jeg synes din tilgang er håbløs naiv. Grådigheden skal ikke tøjles af de enkelte klubber, det har de bevist, at det kan de ikke håndtere, da de befinder sig i en konkurrencesituation, og det glemmer du igen og igen i din argumentation. Grådigheden er jeg ikke tilhænger af, men den skal tøjles af fodboldorganisationerne. Og det er jo problemet at de ikke kan det.
Kan da godt være jeg er naiv jeg er også gammeldags :lol: jeg formulere mig ikke så godt, men jeg læser bare hele tiden nu skal Liverpool have et kæmpe vindue til sommer ellers så er vi helt fucked, jeg synes netop jeg forsøger at fokusere på Liverpool, men mange fans i både Liverpool, United m.v. er dødmisundelig når de se på de indkøb der laves i feks City og Chelsea.

Det er ikke prisskiltet på spilleren men kvaliteten, viljen og evnen til at lære nyt der vigtigere i Liverpool under klopp, kald mig naiv men jeg elsker at Liverpool finder spillere som Gini, Robertson og Matip og gør dem til verdensstjerner.

Når næste sæson starter har vi indtil videre stadig en base der hedder:

Allison
TAA, Virgil, Robertson
Fabinho, Henderson, Thiago
Salah, Mane

Til bænken har vi Firmino, Gomez, Curtis, Jota, Matip (måske), Milner, Kelleher, Kabak

Måske backup Tsimikas og Neco - måske sælges og få ny backup ind.

Til salg: Adrian, Keita, Ox, Shag, Origi, Philips, Wilson, Woodburn, Minamino ?

Imø har vi altså 9 der er god nok til at starte og 8 der er gode nok til bænke/backup, så for mig handler det om at finde en konkurrent til Firmino og en fit fysisk hurtig midterforsvarer, men ellers så ser jeg os stadig primært hente spillere til bredden 12 til 20 pladsen i truppen, som ikke nødvendigvis er så dyre.

Så overordnet set kan jeg godt se os komme ud af sommervinduet med en netspend på 30-40 mio £ igen og vi vil have et hold der kan være med helt i toppen, størrelsen på truppen afhænger nok af om vi skal spille nogen former for europæisk fodbold.

Jeg tror Klopp kommer til at eksperimentere med 3 centerforsvarer som en option næste år og derfor beholder han nok minimum 5 midterforsvarer i truppen.

En ny start 11 kunne se sådan ud
Allison
TAA, VVA, Konate Robertson
Fabinho
Henderson, Thiago
Salah, Daka Mane

Bænk

Firmino, Gomez, Curtis, Jota, Matip (måske), Milner, Kelleher, Kabak, Sander Berge og et par nye unge ansigter 18-22 år gamle til midtbanen og angreb
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » fredag, 07. maj, 2021 14:47

Redtothebone skrev:
fredag, 07. maj, 2021 14:06


Det er ikke prisskiltet på spilleren men kvaliteten, viljen og evnen til at lære nyt der vigtigere i Liverpool under klopp, kald mig naiv men jeg elsker at Liverpool finder spillere som Gini, Robertson og Matip og gør dem til verdensstjerner.


Firmino, Gomez, Curtis, Jota, Matip (måske), Milner, Kelleher, Kabak, Sander Berge og et par nye unge ansigter 18-22 år gamle til midtbanen og angreb
Problemet er bare den strategi at den satser på at slå markedet, ved at købe spillere billigere end de reelt er værd. Det er at sammenligne med du køber aktier og jagter et afkast højere end markedsafkastet (Det afkast du får ved bare at købe f.eks. C25 indexet). Statistisk set kan de gennemsnitligt bedste inden for aktier gøre det i snit to ud af tre år, jeg tror ikke en urealistisk antagelse er vi i fodbold også kun kan gøre det 2/3 år. Hvorfor strategien vil fejle til tider.

Ligeså bliver vi hurtigt offer for vores egen succes - det er alment kendt vi har købt spillere billigt der fik udlevet et potentiale og nu er væsentligt mere værd. En naturlig reaktion fra den sælgende klub vi henvender os til er altså at sætte prisen højere fordi vi har udvist interesse og ser et potentiale. Medmindre der foreligger kontraktuelle ting der forhindre det, f.eks. snarligt udløb af kontrakt, frikøbsklausul, eller at klubben har dårlig økonomi. Nu er problemet bare vi ikke kun kan satse på kontrakterne er til vores fordel, eller klubberne har dårlig økonomi, fordi så er de mulige kandidater ganske begræsnede.

Jeg mener bestemt vi skal fortsætte den strategi - men det er ikke en strategi som jeg anser værende holdbar som stående alene - hvis vi kontinuerligt vil ligge i toppen. VI bliver af og til nød til bare at betale for at købe den rigtige spiller og lukke de centrale huller vi har. Det er satset at satse på kun at købe billigt og sælge dyrt, da der vil være fejlkøb, og folk der ikke står igennem fra dag et ved den strategi. På den kortebane er det centralt spillere kan hoppe direkte ind og gøre en forskel.
Dette gælder særligt når vi kæmper imod et City hold der selvom de egentligt har ganske glimrende spillere over det hele, køber en som er endnu bedre hvis Pep gerne vil have det, uanset prisen.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » fredag, 07. maj, 2021 15:20

TG12 skrev:
fredag, 07. maj, 2021 14:47
Redtothebone skrev:
fredag, 07. maj, 2021 14:06


Det er ikke prisskiltet på spilleren men kvaliteten, viljen og evnen til at lære nyt der vigtigere i Liverpool under klopp, kald mig naiv men jeg elsker at Liverpool finder spillere som Gini, Robertson og Matip og gør dem til verdensstjerner.


Firmino, Gomez, Curtis, Jota, Matip (måske), Milner, Kelleher, Kabak, Sander Berge og et par nye unge ansigter 18-22 år gamle til midtbanen og angreb
Problemet er bare den strategi at den satser på at slå markedet, ved at købe spillere billigere end de reelt er værd. Det er at sammenligne med du køber aktier og jagter et afkast højere end markedsafkastet (Det afkast du får ved bare at købe f.eks. C25 indexet). Statistisk set kan de gennemsnitligt bedste inden for aktier gøre det i snit to ud af tre år, jeg tror ikke en urealistisk antagelse er vi i fodbold også kun kan gøre det 2/3 år. Hvorfor strategien vil fejle til tider.

Ligeså bliver vi hurtigt offer for vores egen succes - det er alment kendt vi har købt spillere billigt der fik udlevet et potentiale og nu er væsentligt mere værd. En naturlig reaktion fra den sælgende klub vi henvender os til er altså at sætte prisen højere fordi vi har udvist interesse og ser et potentiale. Medmindre der foreligger kontraktuelle ting der forhindre det, f.eks. snarligt udløb af kontrakt, frikøbsklausul, eller at klubben har dårlig økonomi. Nu er problemet bare vi ikke kun kan satse på kontrakterne er til vores fordel, eller klubberne har dårlig økonomi, fordi så er de mulige kandidater ganske begræsnede.

Jeg mener bestemt vi skal fortsætte den strategi - men det er ikke en strategi som jeg anser værende holdbar som stående alene - hvis vi kontinuerligt vil ligge i toppen. VI bliver af og til nød til bare at betale for at købe den rigtige spiller og lukke de centrale huller vi har. Det er satset at satse på kun at købe billigt og sælge dyrt, da der vil være fejlkøb, og folk der ikke står igennem fra dag et ved den strategi. På den kortebane er det centralt spillere kan hoppe direkte ind og gøre en forskel.
Dette gælder særligt når vi kæmper imod et City hold der selvom de egentligt har ganske glimrende spillere over det hele, køber en som er endnu bedre hvis Pep gerne vil have det, uanset prisen.
Jeg kan godt følge dig, det er måske lidt floskel agtig men en del af Liverpools dna/sjæl er at købe spillere og gøre dem til verdensstjerner.

Vi har vel til dags dato kun købt en spiller der var vurderet som verdensklasse/øverste hylde da vi købte ham og det er Thiago alle andre Salah, Mane, Gini, Allison, VVA, Robertson, Fabinho, Suarez, Torres, Alonso, Mascerano, Hyppia osv osv er alle nogen som har taget skridtet op til øverste hylde da de kom til Liverpool, ja de har vidt forskellige prisskilte. Men jeg er oprigtig i tvivl hvordan det ville gå hvis vi købte en af de helt store nu som Messi, Haaland eller Mbappe, vil de overhovdet passe ind ? eller er det måske ligegyldigt fordi vi skal tænke nyt ?

Jeg ved godt Liverpool er en købeklub som alle andre, jeg synes bare vi skille os ud på den måde vi scouter på og køber ind på når vi sammenligner os med United, City, Chelsea, Barca, Real, Juventus, PSG med flere, det er svært at forklare, men jeg håber vi holder fast i at være anderledes og undgår divaer og dramaqueens selvom de kan være verdensklasse spillere, bare min tanke (nu fik jeg overstået min time i test kø :D )
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » fredag, 07. maj, 2021 15:54

Redtothebone skrev:
fredag, 07. maj, 2021 15:20
Jeg kan godt følge dig, det er måske lidt floskel agtig men en del af Liverpools dna/sjæl er at købe spillere og gøre dem til verdensstjerner.

Vi har vel til dags dato kun købt en spiller der var vurderet som verdensklasse/øverste hylde da vi købte ham og det er Thiago alle andre Salah, Mane, Gini, Allison, VVA, Robertson, Fabinho, Suarez, Torres, Alonso, Mascerano, Hyppia osv osv er alle nogen som har taget skridtet op til øverste hylde da de kom til Liverpool, ja de har vidt forskellige prisskilte.
[/quote]

Jeg synes det er lidt forkert kun at anskue "købe verdens stjerner" vs. "ikke verdens stjerner". Nøgternt set skifter de helt store stjerner ganske lidt og de eneste klubber der for alvor har excelleret i at købe etablerede verdens stjerner, regelmæssigt, er Barca og Real Madrid. Derudover er spørgsmålet også hvornår man er "verdens stjerne" var Haveratz en verdenstjerne eller et hypet stortalent?

City har som sådan ikke købt verdens stjerner under Pep - de har købt dyrt, men verdens stjerne, det vil jeg faktisk ikke sige. Diaz, Laporte, Ederson, De Bruyne, Bernado Silva med flere var i præcist samme kategori som de overfor nævnte. De var tilgengæld alle dyre, og vi gør det til de køber stjener fordi de netop var dyre. Chelsea's køb i sommer hvor dyre de end var er de ikke meget anerledes end flere af ovenfor nævnte transfers. Ingen af dem er deciderede verdens stjerner.

En mere retfædig sammenligning er at se på tranfer beløbet "big money" vs. "small money". Da vi med rette kan have og bør have større forventninger til en dyr tranfer. Ligeledes er forventer jeg også der en klar sammenhængen imellem klubbens tiltro til spilleren er den HELT rigtige hvis de betaler £75m eller £40m fremfor en de betaler £8m for.

At købe f.ek.s Robbo til £8m var et zero-risk - high-reward køb. Var han faldet igennem havde få af os brokket os, og i værste tilfælde skulle vi nok få (mindst) samme beløb ved videresalg igen. Omvendt var Keita en "big-money" transfer hvor vi havde store forventninger, hvor vi med rette er skuffede, og kan kategorisere ham som fejlkøb. Jeg er også sikker på klubben havde Robbo som 50/50 imens Keita var tænkt som en der virkelig skulle blive top-top klasse.

Man kan sige en dyrt købt spiller man forbedrer forventer man forbedres fra et højere udgangspunkt til et højere udgangspunkt. En billigere spiller forbedre man fra et lavere udgangspunkt, og kan forvente mindre af tidligt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. maj, 2021 17:21

Redtothebone skrev:
fredag, 07. maj, 2021 14:06
Hr. Drejer skrev:
fredag, 07. maj, 2021 08:18

Du ser relationelt på det, og ikke kun på den enkelte aktør. Det er vigtigt at anskue vores ageren i relation til de andres ageren, da vi er i en konkurrencesituation. Klopp er grunden til strategien er lykkedes. Vi har ALDRIG kunne bruge samme beløb som Chelsea og Man U. Vi har altid skulle bruge mindre, og handle mere smart. Den her strategi er lykkes under Klopp, fordi han er verdensklasse. Den er ikke helt lykkes under andre af vores managere.

Jeg synes din tilgang er håbløs naiv. Grådigheden skal ikke tøjles af de enkelte klubber, det har de bevist, at det kan de ikke håndtere, da de befinder sig i en konkurrencesituation, og det glemmer du igen og igen i din argumentation. Grådigheden er jeg ikke tilhænger af, men den skal tøjles af fodboldorganisationerne. Og det er jo problemet at de ikke kan det.
Kan da godt være jeg er naiv jeg er også gammeldags :lol: jeg formulere mig ikke så godt, men jeg læser bare hele tiden nu skal Liverpool have et kæmpe vindue til sommer ellers så er vi helt fucked, jeg synes netop jeg forsøger at fokusere på Liverpool, men mange fans i både Liverpool, United m.v. er dødmisundelig når de se på de indkøb der laves i feks City og Chelsea.

Det er ikke prisskiltet på spilleren men kvaliteten, viljen og evnen til at lære nyt der vigtigere i Liverpool under klopp, kald mig naiv men jeg elsker at Liverpool finder spillere som Gini, Robertson og Matip og gør dem til verdensstjerner.

Når næste sæson starter har vi indtil videre stadig en base der hedder:

Allison
TAA, Virgil, Robertson
Fabinho, Henderson, Thiago
Salah, Mane

Til bænken har vi Firmino, Gomez, Curtis, Jota, Matip (måske), Milner, Kelleher, Kabak

Måske backup Tsimikas og Neco - måske sælges og få ny backup ind.

Til salg: Adrian, Keita, Ox, Shag, Origi, Philips, Wilson, Woodburn, Minamino ?

Imø har vi altså 9 der er god nok til at starte og 8 der er gode nok til bænke/backup, så for mig handler det om at finde en konkurrent til Firmino og en fit fysisk hurtig midterforsvarer, men ellers så ser jeg os stadig primært hente spillere til bredden 12 til 20 pladsen i truppen, som ikke nødvendigvis er så dyre.

Så overordnet set kan jeg godt se os komme ud af sommervinduet med en netspend på 30-40 mio £ igen og vi vil have et hold der kan være med helt i toppen, størrelsen på truppen afhænger nok af om vi skal spille nogen former for europæisk fodbold.

Jeg tror Klopp kommer til at eksperimentere med 3 centerforsvarer som en option næste år og derfor beholder han nok minimum 5 midterforsvarer i truppen.

En ny start 11 kunne se sådan ud
Allison
TAA, VVA, Konate Robertson
Fabinho
Henderson, Thiago
Salah, Daka Mane

Bænk

Firmino, Gomez, Curtis, Jota, Matip (måske), Milner, Kelleher, Kabak, Sander Berge og et par nye unge ansigter 18-22 år gamle til midtbanen og angreb

Jeg er også gammeldags. Jeg synes også det er fedt, når man finder en Keegan i Scunthorpe United FC til £30.000, Men det sker bare sjældent. For hver gang vi laver en god handel, rammer vi forkert på flere. Under Klopp har vi været super gode, men der har også være fejlskud. Men i takt med at prisen på spillere bare stiger og stiger, så optimere klubberne deres scoutingsystem, så konkurrencen om at finde de super gode spillere til ingen penge, er benhård. Everton gav f.eks. £60.000 for Coleman. Super køb! Everton er også gode. John Stones gav de £3 M. for i Barnsley (solgte ham for £50 M. til Man C). Jeg kan også nævne Kante, som Leicester gav £5.6 M. for. Jamie Vardy kostede Leicester £1 M. i 2012. Og vores egen Hyppia kostede også kun £2.6 M. Så jo, det kan da lade sig gøre. Det blev lidt selvmodsigende, men det jeg vil sige er, at det kan lykkes, men konkurrencen er hård, og man skal nok regne med flere fejlskud end pletskud.

Jeg tror at vi skal investere tungt til sommer. Det momentum som vi havde sidste år er væk; vores forspring er forsvundet som dug for solen. Nu er det os der skal indhente de andre, og det er ikke godt, specielt ikke når 'de andre' har flere penge end os.

Enig i din vurdering af spillerne. Ja, vi skal have en anden ind i start-11 i stedet for Firmino. Det går ikke at have en 9'er, som aldrig scorer. Så lægges alt presset over på Mane og Salah, hvor det kun har været sidstnævnte som har præsteret de sidste par måneder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 09. maj, 2021 16:30

Jeg har svært ved at se os vinde over scum på torsdag, med den vilje og form de viser.
De har intet at spille for idag og alligevel har de vendt kampen fra bagud.
Hvis de gør det for at udsætte et uundgåeligt mesterskab til shitty, hvor motiverede vil de så ikke være for at slukke vores håb om en 4 plads.



Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » søndag, 09. maj, 2021 16:49

mortenbak skrev:
søndag, 09. maj, 2021 16:30
Jeg har svært ved at se os vinde over scum på torsdag, med den vilje og form de viser.
De har intet at spille for idag og alligevel har de vendt kampen fra bagud.
Hvis de gør det for at udsætte et uundgåeligt mesterskab til shitty, hvor motiverede vil de så ikke være for at slukke vores håb om en 4 plads.
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Grødhovedet aka. Maguire er udgået med skade - ligner ikke han spiller allerede torsdag. Det kan blive afgørende.
Men sagen er også vores chance for 4. pladsen ligger i Leicester skal tabe deres kampe.
Vi går ikke forbi United, eller Chelsea som det ser ud nu, vi skal satse på Leicster går HELT ned, og WHU får 1 point mindre end os.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 09. maj, 2021 17:12

TG12 skrev:
mortenbak skrev:
søndag, 09. maj, 2021 16:30
Jeg har svært ved at se os vinde over scum på torsdag, med den vilje og form de viser.
De har intet at spille for idag og alligevel har de vendt kampen fra bagud.
Hvis de gør det for at udsætte et uundgåeligt mesterskab til shitty, hvor motiverede vil de så ikke være for at slukke vores håb om en 4 plads.
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Grødhovedet aka. Maguire er udgået med skade - ligner ikke han spiller allerede torsdag. Det kan blive afgørende.
Men sagen er også vores chance for 4. pladsen ligger i Leicester skal tabe deres kampe.
Vi går ikke forbi United, eller Chelsea som det ser ud nu, vi skal satse på Leicster går HELT ned, og WHU får 1 point mindre end os.
Uanset hvad SKAL vi vinde vores resterende kampe og overhovedet ikke kigge på de andre og så bare slå korsets tegn og håbe.
At grødhovedet er ude hjælper self lidt, selvom han er en elendig spiller, selv på en god dag.
Tvivler på vi kan hive en sejr hjem alligevel med vores form Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 09. maj, 2021 17:39

Det er ganske ligegyldigt. Scum smider alle reserverne på banen til kampen mod Leicester og sælger den fuldstændigt for at være klar til at slukke vores CL drømme.
Hvilket også er en af flere grunde til at scum burde have tabt kampen og ikke have spillet den torsdag. Det er voldsomt forvridende for afslutningen på PL
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 09. maj, 2021 18:01

Emmy skrev:Det er ganske ligegyldigt. Scum smider alle reserverne på banen til kampen mod Leicester og sælger den fuldstændigt for at være klar til at slukke vores CL drømme.
Hvilket også er en af flere grunde til at scum burde have tabt kampen og ikke have spillet den torsdag. Det er voldsomt forvridende for afslutningen på PL
Det kan diskuteres om hvordan den sag skulle håndteres.
Det kan IKKE diskuteres at vi selv på pinligste vis har “pøllet” top 4 “ næsten” væk.
Det synes jeg bør være i fokus fremadrettet, fremfor nogle scum fans, der elsker og kæmper for deres klub!
At de så måske gik lidt over stregen kan også diskuteres.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 09. maj, 2021 18:08

mortenbak skrev:
Emmy skrev:Det er ganske ligegyldigt. Scum smider alle reserverne på banen til kampen mod Leicester og sælger den fuldstændigt for at være klar til at slukke vores CL drømme.
Hvilket også er en af flere grunde til at scum burde have tabt kampen og ikke have spillet den torsdag. Det er voldsomt forvridende for afslutningen på PL
Det kan diskuteres om hvordan den sag skulle håndteres.
Det kan IKKE diskuteres at vi selv på pinligste vis har “pøllet” top 4 “ næsten” væk.
Det synes jeg bør være i fokus fremadrettet, fremfor nogle scum fans, der elsker og kæmper for deres klub!
At de så måske gik lidt over stregen kan også diskuteres.


Sent from my iPhone using Tapatalk
De gik langt, langt over hvad der kan accepteres og det er på ingen måde blevet straffet eller italesat nok.

Selvfølgelig er vi i sidste ende selv skyld i denne uhyre jammerlige sæson. Men det har intet isoleret set med denne kamp at gøre
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 09. maj, 2021 18:26

Jeg giver dig ret i at de gik over stregen, da de gik i kamp mod tjenstefolk og fyrede (pyroteknik) af og nogen kom til skade. Ddt var ærgeligt og sikkert nogle få idiothooligans der stod bag.
Men hvis de bare havde stået med bannere og flag og sunget 1 maj sange, var det blot blevet nævnt som en notits i den lokale avis.
Jeg håber vi ser mere af dette over hele England, dog uden vold og hærværk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 09. maj, 2021 19:39

Dejligt med en Everton sejr. Både Westham og Leicester ligner hold med gummiben i slut spillet.

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » søndag, 09. maj, 2021 19:57

Oomph242 skrev:
søndag, 09. maj, 2021 19:39
Dejligt med en Everton sejr. Både Westham og Leicester ligner hold med gummiben i slut spillet.
Vi får så meget hjælp..

Besvar