Vores nærmeste konkurrenter

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. sep, 2020 10:09

Niels K skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 09:06
Det er vist ingen drømmestart, Chelsea har fået på sæsonen med 1-1-1 i ligaen, hvor de faktisk var heldige med sejren over Brighton, som var det bedste hold, og nu er de ude af Liga Cup'en:

Spurs slo ut Chelsea etter straffer

Etter straffekonkurranse tok Tottenham seg videre til kvartfinale i ligacupen
De har også mistet deres bedste angriber Willian. Selvfølgelig er der et potentiale i deres nyindkøb, men de skal jo have tid til at blive til et hold.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. sep, 2020 10:18

Manchester City embarrass themselves and new signing Ruben Dias – by selling Koulibaly’s shirt instead

https://www.empireofthekop.com/2020/09/ ... t-instead/

:laughin:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. sep, 2020 10:33

Niels K skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 10:18
Manchester City embarrass themselves and new signing Ruben Dias – by selling Koulibaly’s shirt instead

https://www.empireofthekop.com/2020/09/ ... t-instead/

:laughin:
Nu kommer Forsigtig Per:
kan vi lige vende tilbage til denne joke når transfervinduet er lukket

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. sep, 2020 11:01

Filos of Isk skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 10:33
Niels K skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 10:18
Manchester City embarrass themselves and new signing Ruben Dias – by selling Koulibaly’s shirt instead

https://www.empireofthekop.com/2020/09/ ... t-instead/

:laughin:
Nu kommer Forsigtig Per:
kan vi lige vende tilbage til denne joke når transfervinduet er lukket
Hvis de også køber ham, så må der da være nogle, der gør et eller andet. 3 centrale til 200 mille. Det vil jo være himmelråbende langt ude på en helt anden planet.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af TG12 » onsdag, 30. sep, 2020 11:32

Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. sep, 2020 11:50

TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
Jeg tror på dem (Ancelotti) og mener, at Everton har scoret langt over niveau med ansættelsen af ham. Nu har han haft tid med truppen, fået skilt nogle fra og fået lov selv at handle ind, så nu kan hans træner/taktiske evner komme ordentligt i spil. Jeg mener egentlig, at de er i spil til en CL plads.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. sep, 2020 12:41

TG12 skrev:Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
Jeg vil tro mange af de bitre også tror det. Men det sker med sikkerhed ikke. De har fået en fin start men materialet er slet ikke til en top placering
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. sep, 2020 13:00

TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
det kan gå begge veje, men helt klart, Chelsea, Man Utd, Leicester, Wolves og Arsenal er IMØ nok mere oplagte, men ingen af dem, med mulig undtagelse af Leicester, performer godt nok som hold til at være bare nogenlunde sikre på at slutte over Everton. Leicester har så en tyndere trup, men jeg tror ret meget på dem i denne sæson.

Der kan Man City og selvfølgelig Liverpool være lidt mere rolige.

Spørgsmålet er jo om Carlo kan få dem til at bombe nok mål ind imod mellemgod modstand, hvor han jo helt sikkert har kunne banke defensiv disciplin ind i holdet, så skal de jo også vinde kampene imod hold, der pakker sig ned. Det har jo været Wolves problem, det er lige før Wolves har nemmere ved at slå Man City end Watford.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. sep, 2020 13:32

Filos of Isk skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 13:00
TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
det kan gå begge veje, men helt klart, Chelsea, Man Utd, Leicester, Wolves og Arsenal er IMØ nok mere oplagte, men ingen af dem, med mulig undtagelse af Leicester, performer godt nok som hold til at være bare nogenlunde sikre på at slutte over Everton. Leicester har så en tyndere trup, men jeg tror ret meget på dem i denne sæson.

Der kan Man City og selvfølgelig Liverpool være lidt mere rolige.

Spørgsmålet er jo om Carlo kan få dem til at bombe nok mål ind imod mellemgod modstand, hvor han jo helt sikkert har kunne banke defensiv disciplin ind i holdet, så skal de jo også vinde kampene imod hold, der pakker sig ned. Det har jo været Wolves problem, det er lige før Wolves har nemmere ved at slå Man City end Watford.
Jeg synes nu, at Richarlison og Calvert Lewin er rigtig dygtige angribere, og så har de ikke haft en mand som James på Goodison Park i mange, mange år til at kreere offensiven. Jeg var selv hooked på James til Liverpool, inden han drog til München.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af athomsen » onsdag, 30. sep, 2020 13:43

TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
Det er tidligt på sæsonen. De var klart bedre end Spurs. Har mødt svage WBA og svingende Palace. Men 9 point er 9 point. Jeg vil ikke afvise, at de kommer i top 4. De har et meget spændende hold og en rigtig dygtig manager. Men det er en laaaaang sæson.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af TG12 » onsdag, 30. sep, 2020 13:52

athomsen skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 13:43
TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
Det er tidligt på sæsonen. De var klart bedre end Spurs. Har mødt svage WBA og svingende Palace. Men 9 point er 9 point. Jeg vil ikke afvise, at de kommer i top 4. De har et meget spændende hold og en rigtig dygtig manager. Men det er en laaaaang sæson.
Altså den største svaghed jeg ser hos Everton (og for den sags skyld Leicster) er bredden. De kan ikke rotere meget uden det går gevaldigt udover kvaliteten, og kommer der skader ser det hurtigt tyndt ud.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. sep, 2020 15:18

TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 13:52
athomsen skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 13:43
TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
Det er tidligt på sæsonen. De var klart bedre end Spurs. Har mødt svage WBA og svingende Palace. Men 9 point er 9 point. Jeg vil ikke afvise, at de kommer i top 4. De har et meget spændende hold og en rigtig dygtig manager. Men det er en laaaaang sæson.
Altså den største svaghed jeg ser hos Everton (og for den sags skyld Leicster) er bredden. De kan ikke rotere meget uden det går gevaldigt udover kvaliteten, og kommer der skader ser det hurtigt tyndt ud.
Og lige i denne sæson kan det være slemt, da 4 uger ude med en skade, hurtigt er 6 PL kampe. Men omvendt så kan de måske bygge en stærk kerne ret hurtigt og få banket en masse point ind på kontoen imens Ole, Mikkel og Frank sidder og leger puslespil med deres alt for mange brikker, som de ikke helt ved hvad de skal bruge til.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. sep, 2020 21:39

Man U måske på vej til at leje Dembele. De er rimeligt desperate, hvis de vil have den klovn. Lidt ligesom dengang vi signede Balotelli.

Fabrizio Romano skriver, at vi prøvede at leje Dembele juni. Tror ikke et øjeblik på det. Ikke med det hoved (eller mangel på samme) han render rundt med. Bemærk i den forbindelse, at Lijnders ved signingen af Jota angiveligt udnyttede sine portugisiske forbindelser til at indhente nogle vurderinger af Jotas personlighed. Viser igen igen, hvor meget den vægter for Klopp & co.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af TG12 » torsdag, 01. okt, 2020 09:11

AJJ skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 21:39
Man U måske på vej til at leje Dembele. De er rimeligt desperate, hvis de vil have den klovn. Lidt ligesom dengang vi signede Balotelli.

Fabrizio Romano skriver, at vi prøvede at leje Dembele juni. Tror ikke et øjeblik på det. Ikke med det hoved (eller mangel på samme) han render rundt med. Bemærk i den forbindelse, at Lijnders ved signingen af Jota angiveligt udnyttede sine portugisiske forbindelser til at indhente nogle vurderinger af Jotas personlighed. Viser igen igen, hvor meget den vægter for Klopp & co.
Jeg er sikker på ham og Pogba kommer til at hygge sig - to kæmpe talenter med et uforløst potentiale.

Det sagt forstår jeg virkelig ikke Uniteds prioritering af transfes - Donny Van der Beek er en dygtig spiller, men han vil jo spille den plads Pogba eller Fernandez spiller!
Dembele vil formentligt skubbe Greenwood ud - en ung og virkelig talentfuld spiller for en franskmand med attitude problemer.

Well det er kun godt for os! :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 01. okt, 2020 09:30

TG12 skrev:
torsdag, 01. okt, 2020 09:11
AJJ skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 21:39
Man U måske på vej til at leje Dembele. De er rimeligt desperate, hvis de vil have den klovn. Lidt ligesom dengang vi signede Balotelli.

Fabrizio Romano skriver, at vi prøvede at leje Dembele juni. Tror ikke et øjeblik på det. Ikke med det hoved (eller mangel på samme) han render rundt med. Bemærk i den forbindelse, at Lijnders ved signingen af Jota angiveligt udnyttede sine portugisiske forbindelser til at indhente nogle vurderinger af Jotas personlighed. Viser igen igen, hvor meget den vægter for Klopp & co.
Jeg er sikker på ham og Pogba kommer til at hygge sig - to kæmpe talenter med et uforløst potentiale.

Det sagt forstår jeg virkelig ikke Uniteds prioritering af transfes - Donny Van der Beek er en dygtig spiller, men han vil jo spille den plads Pogba eller Fernandez spiller!
Dembele vil formentligt skubbe Greenwood ud - en ung og virkelig talentfuld spiller for en franskmand med attitude problemer.

Well det er kun godt for os! :D
Du mener det vel kun er godt for Wolves og Leicester :lol:

De er lidt besatte af at have bredde i angrebet, hvilket er fint nok, men problemet er jo bare at du får mere ud af at starte med at have udfyldt de 11 pladers med klassespillere, inden man begynder at putte klassespillere på bænken. Minder vel lidt om dengang vi købte Robbie Keane.

edit: Dembele er vel en spiller, der stadig kan blomstre op i det rette miljø, hvilket også er grunden til at jeg da tror at vi følger hans udvikling(ikke mindst når det kommer til modenhed), så det kan da sagtens være at vi har snuset rundt omkring ham, uden at vi har været tæt på at hente manden. Men vi har jo helt sikkert haft samtaler med de første 20 klubber og spillerepræsentanter inden vi hentede Jota, ikke fordi Jota var nummer 20 på listen, men fordi det er man nødt til hvis man vil have en chance for at vurdere en spillers egnethed og potentielle pris.
Senest rettet af Filos of Isk torsdag, 01. okt, 2020 09:57, rettet i alt 1 gang.

Besvar