Vores nærmeste konkurrenter

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. okt, 2020 09:53

Filos of Isk skrev:
torsdag, 01. okt, 2020 09:30
TG12 skrev:
torsdag, 01. okt, 2020 09:11
AJJ skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 21:39
Man U måske på vej til at leje Dembele. De er rimeligt desperate, hvis de vil have den klovn. Lidt ligesom dengang vi signede Balotelli.

Fabrizio Romano skriver, at vi prøvede at leje Dembele juni. Tror ikke et øjeblik på det. Ikke med det hoved (eller mangel på samme) han render rundt med. Bemærk i den forbindelse, at Lijnders ved signingen af Jota angiveligt udnyttede sine portugisiske forbindelser til at indhente nogle vurderinger af Jotas personlighed. Viser igen igen, hvor meget den vægter for Klopp & co.
Jeg er sikker på ham og Pogba kommer til at hygge sig - to kæmpe talenter med et uforløst potentiale.

Det sagt forstår jeg virkelig ikke Uniteds prioritering af transfes - Donny Van der Beek er en dygtig spiller, men han vil jo spille den plads Pogba eller Fernandez spiller!
Dembele vil formentligt skubbe Greenwood ud - en ung og virkelig talentfuld spiller for en franskmand med attitude problemer.

Well det er kun godt for os! :D
Du mener det vel kun er godt for Wolves og Leicester :lol:

De er lidt besatte af at have bredde i angrebet, hvilket er fint nok, men problemet er jo bare at du får mere ud af at starte med at have udfyldt de 11 pladers med klassespillere, inden man begynder at putte klassespillere på bænken. Minder vel lidt om dengang vi købte Robbie Keane.
De kan måske også få noget støj på linjen med van de Beek ? Hans agent er i hvert fald ude at rasle med sablerne:

https://www.football365.com/news/agent- ... e-lost-7-1

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. okt, 2020 10:04

Man. City’s 10-year net spend now over £1,000,000,000 – with Liverpool way, way back on £18.5m per window

https://www.empireofthekop.com/2020/10/ ... er-window/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 01. okt, 2020 10:46

Niels K skrev:
torsdag, 01. okt, 2020 09:53
Filos of Isk skrev:
torsdag, 01. okt, 2020 09:30
TG12 skrev:
torsdag, 01. okt, 2020 09:11
AJJ skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 21:39
Man U måske på vej til at leje Dembele. De er rimeligt desperate, hvis de vil have den klovn. Lidt ligesom dengang vi signede Balotelli.

Fabrizio Romano skriver, at vi prøvede at leje Dembele juni. Tror ikke et øjeblik på det. Ikke med det hoved (eller mangel på samme) han render rundt med. Bemærk i den forbindelse, at Lijnders ved signingen af Jota angiveligt udnyttede sine portugisiske forbindelser til at indhente nogle vurderinger af Jotas personlighed. Viser igen igen, hvor meget den vægter for Klopp & co.
Jeg er sikker på ham og Pogba kommer til at hygge sig - to kæmpe talenter med et uforløst potentiale.

Det sagt forstår jeg virkelig ikke Uniteds prioritering af transfes - Donny Van der Beek er en dygtig spiller, men han vil jo spille den plads Pogba eller Fernandez spiller!
Dembele vil formentligt skubbe Greenwood ud - en ung og virkelig talentfuld spiller for en franskmand med attitude problemer.

Well det er kun godt for os! :D
Du mener det vel kun er godt for Wolves og Leicester :lol:

De er lidt besatte af at have bredde i angrebet, hvilket er fint nok, men problemet er jo bare at du får mere ud af at starte med at have udfyldt de 11 pladers med klassespillere, inden man begynder at putte klassespillere på bænken. Minder vel lidt om dengang vi købte Robbie Keane.
De kan måske også få noget støj på linjen med van de Beek ? Hans agent er i hvert fald ude at rasle med sablerne:

https://www.football365.com/news/agent- ... e-lost-7-1
Det er et mærkeligt skifte, jeg kan ikke se det som andet end at DVB er den største offensive stjerne, som de kunne få relativt nemt i erkendelse af at Sancho ikke ville komme til at ske.

Men nej, det virker heldigvis stadig som om de ikke rigtig har en plan for hvad de vil. Desværre virker det jo også lidt som om at Man Utd stadig kan brænde penge af som de ønsker, fordi de hiver så mange ind. Og dog, så har de trods alt ikke bare smidt pengene for Sancho til at starte med, så der er da lidt håb forude at det er begyndt at blive svært for dem at financiere deres køb

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Mads T. » fredag, 02. okt, 2020 14:15

TG12 skrev:
onsdag, 30. sep, 2020 11:32
Er det kun mig som tror Everton kan komme i spil til top 4 i år.

Ancelotti er taktisk sublim, og i min optik en langt stærkere træner end hvad United og Chelsea kan mønstre.

Calvert-Lewin ser ud til at blomstre, og deres ny indkøb selvom især James Rodriguez er "high-risk (lotto koupon), er spænende og kan gå hen og blive guldværd.
Jeg tror på dem i top 4. Calvert-Lewin bliver i øvrigt topscorer i Premier League i denne sæson. I hørte det her først.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af athomsen » lørdag, 03. okt, 2020 14:54

Sancho ikke med i Dortmunds trup🤔. Ryger han mon til MU nu?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af pow9199 » lørdag, 03. okt, 2020 16:43

Ved ikke om vi endnu kan regne med Everton som konkurrent, men åhhh, hvor jeg elsker at se Pickford fucke up igen <3<3<3

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 03. okt, 2020 18:31

athomsen skrev:Sancho ikke med i Dortmunds trupBillede. Ryger han mon til MU nu?

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niche » lørdag, 03. okt, 2020 20:34

Er det ved at være enden for Pep? Jeg synes, der er tegn på, at shity spillerne ser brugte ud. Hans absurt krævende stil har det med at slide hårdt på spillerne, og han har forladt sine tidligere klubber med slidte spillertrupper. Jeg har dem i hvert fald ikke som favoritter til titlen eller Chl mere...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Mads T. » lørdag, 03. okt, 2020 22:42

Cavani på vej til man u. Det virker vanvittigt desperat. Manden skal jo have en kæmpe løn og flere klubber har opgivet at signe ham grundet kæmpe sign on fee og ligeså store agent fees. Det ville være et typisk man u køb.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Vores nærmeste konkurrenter,

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. okt, 2020 00:07

Ja, helt vildt desperat. Han er i bedste fald et godt kommercielt løb, som skal øge deres fanbase i Sydamerika/Uruguay(?).
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 04. okt, 2020 07:17

Hr. Drejer skrev:Ja, helt vildt desperat. Han er i bedste fald et godt kommercielt løb, som skal øge deres fanbase i Sydamerika/Uruguay(?).
Han kan jo stadig godt spille bold, hvis de er svineheldige producerer han for dem deroppe, men jeg tror de spiller hasard med alle de fremskridt de har gjort med Martial, der endelig var begyndt at indfri sit store potentiale på et lidt mere stabilt niveau.

Vi må jo se hvad der sker, men ja; det virker desparat og kort sigtet, i en opbygningsfase, hvor de har brug for langsigtede løsninger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af texy » søndag, 04. okt, 2020 14:20

Jeg vil da gerne lige byde ind i forhold til den megen snak om Man Utd's transfer-politik.

De har hentet Donny Van de Beek. Inden ham, hentede de i januar Fernandes til nogenlunde samme position. Derudover har de nogle unge, men ekstremt talentfulde offensive spillere i form af Martial, Rashford og Greenwood. Og nu henter de et etableret navn som Cavani, hvilket jeg godt forstår.

Og dermed, burde de offensive pladser i min optik være på plads for dem. Ingen grund til i panik fortsat at jagte efter Sancho eller Dembele.

Der hvor jeg står komplet uforstående overfor transferpolitikken i Man Utd er nedprioriteringen af defensiven. Som jeg ser det, er de for dårlige på 5 ud af de bagerste 6 pladser. Hverken Matic, Fred eller McTominay er gode nok på 6eren til et hold, hvis selvforståelse er, at de skal spille med om mesterskabet. I forsvaret er kun Maguire god nok til sådan et hold. Lindelöf, som ser ud til at være førstevalg, er slet ikke god nok. Og det er endnu værre på deres backs. Shaw var et fremragende talent, som har fået niveauet ødelagt af skader. Han er hverken god nok offensivt eller defensivt længere. Og i den anden side ligner Wan-Bissaka en back fra start 90erne. God defensivt, men totalt fraværende offensivt. Og det er der ikke plads til i moderne fodbold. Og til sidst er der målmandsposten, hvor verdens engang bedste målmand er i frit fald. Det kan de hurtigt løse ved at begynde at bruge Henderson. Men når De Gea får £350K om ugen, så er det sikkert svært at forklare ham, at han ikke er god nok.

Så her post-Fergie ser jeg Man Utd som en klub, hvor både fans og ledelse fokuserer mere på store navne, end på at samle et slagkraftigt kollektiv. Og da store navne som oftest er offensive spillere, er fokus helt væk fra den del af holdet, der skal sikre fundamentet.

Men lad dem bare fortsat jagte Sancho, Dembele eller enda Sarr (som også er nævnt).
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Mads T. » søndag, 04. okt, 2020 16:45

Ja nu skulle de også være tæt på James Maddison, som jeg ikke rigtig kan se hvad de skal bruge til, når de har Fernandes. Det virker rimeligt hovedløst det hele.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af bblauritzen » søndag, 04. okt, 2020 18:14


texy skrev: ....
Der hvor jeg står komplet uforstående overfor transferpolitikken i Man Utd er nedprioriteringen af defensiven. Som jeg ser det, er de for dårlige på 5 ud af de bagerste 6 pladser.
.....
Din pointe bliver ud en grad understreget, selv udvisningen taget i betragtning. Nøj hvor spiller United ringe..

-----------------
bblauritzen


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » søndag, 04. okt, 2020 18:36

Men jo også fordi, de slet ikke har spillerne til at stå så højt. Et par af målene lignede jo dem, hvor vi (Lovren) blev rundbarberet af dem (Son). Det hurtige frispark af Kane til Son lignede også den, de scorede mod os, bortset fra at kuglen ikke lå stille mod os.
Ole Gunnar har tydeligvis ikke set de kampe :lol:

Besvar