Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Vi har jo allerede CL-topscoreren i truppen
7 Steven Gerrard Liverpool
7 Miroslav Klose Bayern
6 Lionel Messi Barcelona
6 Lisandro Porto
5 Alessandro Del Piero Juventus
5 Karim Benzema Lyon
4 Jadson Shakhtar
4 Alberto Gilardino Fiorentina
Bortset fra det - Lisandro og specielt beskrivlsen af ham ser endog meget interessant ud. Tror han passer godt i spillestilen. 6 + 5 reglen rykkes dog ikke i positiv retning ved at købe ham.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 12. mar, 2009 20:29
Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane."
Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.
Man kan dog altid drømme men mærk jer disse ord: "Hvis spilleren har kvalitet nok skal han nok slå igennem da klasse ikke fornægter sig.
Derfor kommer kvalitet fremfor alt andet også nationalitet og erfaring fra en eventuel ny liga."
Ikke enig i det fremhævede. Erfaring fra samme liga er også en vigtig faktor og også om spilleren falder til i ligaen. Henry holdte f.eks. kun 6 måneder i Juventus før han blev solgt videre til Arsenal med mærkatet "fiasko". Og vi er vel enige om, at han er en god angriber. I den situation fornægtede klassen sig, eller hva'...
Dernæst ser det ud til at 6+5 reglen bliver gennemført. Selvom reglen først ser ud til at træde i kraft om 4 år, så skal der allerede tænkes i de baner allerede nu.
Jeg vil også gerne se Villa og Silva i Liverpool, men en spiller som Villa som sidste år tegnede en 6-årige kontrakt med Valencia, får man ikke for £ 20 mio, men nærmere det dobbelte.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
De fleste spillere i PL er udlændinge (de har jo tilpasset sig), så selvfølgelig kan man da tilpasse sig, hvis man er god nok og under de rette betingelser.
Henry blev fejlplaceret på venstrekanten i Juventus.
6+5 reglen er ikke blevet til noget, så der er ingen grund til at tænke i de baner.
Valencia er vist hårdt ramt rent økonomisk, hvilket kan tvinge dem til at sælge billigere end ellers. Dette betyder selvfølgelig også at flere kan byde, hvilket har den modsatte prismæssige effekt. Dog er de fleste klubber vist hæmmede økonomisk og det kan lade enkelte klubber stå tilbage i kampen om Villa, hvorved disse klubber kan bestemme prisen.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » torsdag, 12. mar, 2009 21:14
AJ skrev:De fleste spillere i PL er udlændinge (de har jo tilpasset sig), så selvfølgelig kan man da tilpasse sig, hvis man er god nok og under de rette betingelser.
6+5 reglen er ikke blevet til noget, så der er ingen grund til at tænke i de baner.
Valencia er vist hårdt ramt rent økonomisk, hvilket kan tvinge dem til at sælge billigere end ellers. Dette betyder selvfølgelig også at flere kan byde, hvilket har den modsatte prismæssige effekt. Dog er de fleste klubber vist hæmmede økonomisk og det kan lade enkelte klubber stå tilbage i kampen om Villa, hvorved disse klubber kan bestemme prisen.
Læg mærke til at jeg ikke siger at man ikke kan tilpasse sig. Jeg skriver at det er en kombination af flere faktorer. Bare fordi man har et stort prisskilt om halsen er det ikke ensbetydende med succes, se bare Veron, Cissé, Shevchenko.
Henry prøvede flere positioner i Juventus. Men pointen er at selvom en spiller har kvalitet er der flere faktorer i spil for at få succes i en klub.
6+5 er ikke blevet til noget nu. Men den er stadig i spil. Så faren er ikke afblæst endnu.
Selvom Valencia er økonomisk hårdt ramt, tror du så ikke at konkurrencen om f.eks. Villa vil skrue prisen i vejret - trods finanskrisen? Det tror jeg.
-
LFC Søren
- Geografisk sted: Ølstykke
- Alder: 55
af LFC Søren » torsdag, 12. mar, 2009 21:21
Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane."
Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.
Man kan dog altid drømme men mærk jer disse ord: "Hvis spilleren har kvalitet nok skal han nok slå igennem da klasse ikke fornægter sig. Derfor kommer kvalitet fremfor alt andet også nationalitet og erfaring fra en eventuel ny liga."
Jeg tror ikke der er mange her på forumet som ville sige nej til Villa eller Silva, så jeg tror ikke du behøver at overbevise os om det, men vi skal vel også være realistiske om hvem vi har råd til at købe.
Jeg vil dog lige nævne, at sammenarbejdet imellem Villa og Torres på det spanske landhold, ikke ligefrem er verdensklasse.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
-
Cynwal
Som jeg skrev sidste sommer - og stadig står ved - mener jeg Silva er slemt overvurderet. Det kan godt være han kan drible og en gang imellem lægge en god stikning i dybden, men hovedparten af tiden under EM sad jeg og gruede over hans ineffektivitet. Han har meget stor tilbøjelighed til at slå ind i banen i sine driblinger, og han har ingen speed.
Faktisk mener jeg, at vi i Riera og Benayoun har to spillere i præcis samme "mould" - vel at mærke til en væsentligt billigere pris end Silva.
Vi SMADRER det PIShold !
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
af DaBonks » torsdag, 12. mar, 2009 21:42
Cynwal skrev:Som jeg skrev sidste sommer - og stadig står ved - mener jeg Silva er slemt overvurderet. Det kan godt være han kan drible og en gang imellem lægge en god stikning i dybden, men hovedparten af tiden under EM sad jeg og gruede over hans ineffektivitet. Han har meget stor tilbøjelighed til at slå ind i banen i sine driblinger, og han har ingen speed.
Faktisk mener jeg, at vi i Riera og Benayoun har to spillere i præcis samme "mould" - vel at mærke til en væsentligt billigere pris end Silva.
Er til dels enig.
Silva er langt fra nødvendigvis svaret. Selvom han er noget mere "skilled" end Benayoun, så ser jeg rigtig mange ligheder mellem dem. Specielt i statur, løbemønstre og den ineffektivitet du nævner.
Kan ikke se Silva klare det sindssyge tempo som Premier League bliver spillet under, men jeg kan jo tage fejl.
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Cynwal skrev:Som jeg skrev sidste sommer - og stadig står ved - mener jeg Silva er slemt overvurderet. Det kan godt være han kan drible og en gang imellem lægge en god stikning i dybden, men hovedparten af tiden under EM sad jeg og gruede over hans ineffektivitet. Han har meget stor tilbøjelighed til at slå ind i banen i sine driblinger, og han har ingen speed.
Jeg giver dig fulstændig ret, han er alt for overvuderet, vi har Gerrard til at lave de stikninger og har i mine øjne ikke brug for endnu en, med mindre det er Iniesta fordi han kan det hele.
Under EM blev jeg fældt skuffet over Silva, det samme er jeg blevet i de kampe jeg har set ham i for Valencia i år.
Han er da god og et talent, men ikke i Liverpool.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
Hr. Drejer skrev:AJ skrev:De fleste spillere i PL er udlændinge (de har jo tilpasset sig), så selvfølgelig kan man da tilpasse sig, hvis man er god nok og under de rette betingelser.
Læg mærke til at jeg ikke siger at man ikke kan tilpasse sig. Jeg skriver at det er en kombination af flere faktorer. Bare fordi man har et stort prisskilt om halsen er det ikke ensbetydende med succes, se bare Veron, Cissé, Shevchenko.
Henry prøvede flere positioner i Juventus. Men pointen er at selvom en spiller har kvalitet er der flere faktorer i spil for at få succes i en klub.
6+5 er ikke blevet til noget nu. Men den er stadig i spil. Så faren er ikke afblæst endnu.
Selvom Valencia er økonomisk hårdt ramt, tror du så ikke at konkurrencen om f.eks. Villa vil skrue prisen i vejret - trods finanskrisen? Det tror jeg.
Du har ret i, at flere faktorer spiller ind mht. om spilleren falder til. Dog er det vel snart nærmere reglen end undtagelsen at man falder til.
Jeg skriver jo netop, at stor efterspørgsel på Villa vil øge prisen, men øges den tilstrækkeligt vil flere klubber trække sig ud af kapløbet, hvilket kan sætte prisen lidt ned igen, det er set før.
-
Boye
AJ skrev:Lisandro Lopez er perfekt. Han er ingen dovenlars, besidder mange kvaliteter og scorer specielt flittigt med mål. Desuden er han nok ikke en stor nok stjerne til at brokke sig over eventuelt manglende spilletid. Eneste der mangler at nævnes er et prisleje, for vi skal ikke bruge £20m på ham.
Fuldstændig enig. Han ville være en perfekt signing som 2. angriber.
-
Niels K
Jeg er faktisk bange for det samme. Hvis ikke du har speed som fløj i PL, så skal du ihvertfald have fysik at stå imod med, og Silva har vist ingen af delene. Han kan blive nem at udradere.
Der skal også være mål i en ny fløj. Riera har potentiale for en del mål med sit hårde skud og gode placeringsevne, ligesom Yossi bestemt scorer sin del af målene.
Alle vore offensivspillere skal være en måltrussel, så det hele ikke står og falder med Stevie og Torres.
Jeg tror, at en Lisandro Lopéz fra Porto er et bedre og billigere bud end Villa, og måske vi skulle hente en englænder/brite til kanten: Young, Downing, McGeady, Duff ?
-
nikand
- Alder: 45
Vi skal da bringe englændere ind til sommer.
Jeg ønsker en højreback (Johnson) fra Portsmouth, og en kantspiller (Young) fra Aston Villa. Eller som 2. prioritet - Aaron Lennon fra Spurs. Men er klart mest til Young. Young lavede 17 assist sidste år, kun overgået af Cesc. Og i år er han på en delt anden plads med 8 assist.
Derudover kan jeg se både Barry, Aglonbahor fra Villa som dygtige spillere der kan give holdet flere strenge og bedre bredde.
We need a new Fowler...
-
Boye
Niels K skrev:Cynwal skrev:Som jeg skrev sidste sommer - og stadig står ved - mener jeg Silva er slemt overvurderet. Det kan godt være han kan drible og en gang imellem lægge en god stikning i dybden, men hovedparten af tiden under EM sad jeg og gruede over hans ineffektivitet. Han har meget stor tilbøjelighed til at slå ind i banen i sine driblinger, og han har ingen speed.
Jeg er faktisk bange for det samme. Hvis ikke du har speed som fløj i PL, så skal du ihvertfald have fysik at stå imod med, og Silva har vist ingen af delene. Han kan blive nem at udradere.
Der skal også være mål i en ny fløj. Riera har potentiale for en del mål med sit hårde skud og gode placeringsevne, ligesom Yossi bestemt scorer sin del af målene.
Alle vore offensivspillere skal være en måltrussel, så det hele ikke står og falder med Stevie og Torres.
Jeg tror, at en Lisandro Lopéz fra Porto er et bedre og billigere bud end Villa, og måske vi skulle hente en englænder/brite til kanten: Young, Downing, McGeady, Duff ?
Så nøjes vi bare med Young

-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
Der er iflg. flere medier kurer på tråden mellem Ranieri og Trezeguet ovenpå chelsea-kampen. Jeg synes han kunne være et rigtig spændende anden angriber og hans latinamerikanske baggrund ville sikkert passe godt ind i den nuværende spillersammensætning. Men Lopez kunne også godt være bruges til samme position.
Young ville være en absolut drømmespiller at få men på den anden side kan jeg ikke overskue at hvis vi skal slås med Martin O'neills stædighed en gang til...
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Cynwal
VivaLFC skrev:Der er iflg. flere medier kurer på tråden mellem Ranieri og Trezeguet ovenpå chelsea-kampen. Jeg synes han kunne være et rigtig spændende anden angriber og hans latinamerikanske baggrund ville sikkert passe godt ind i den nuværende spillersammensætning. Men Lopez kunne også godt være bruges til samme position.
Young ville være en absolut drømmespiller at få men på den anden side kan jeg ikke overskue at hvis vi skal slås med Martin O'neills stædighed en gang til...
Min holdning er, at Trezeguet er over the hill. Der er ingen fremtid, og det går ned ad bakke med præstationerne. Det er ikke et indkøb for os. Det plejer at være Real Madrids marked!
Vi SMADRER det PIShold !