Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Alex Brockins
Re: Hvem skal ind?
Trezeguet havde været et godt køb i år 2000, ikke nu her ni år efter. Kommer han til Anfield til sommer, vil det unægteligt minde meget om Morientes-købet. Jeg tror ikke rigtig på, at det bliver en succes.
Best in the world at everything I do.
Er problemet ikke også at Trezegol forventer at komme direkte tilbage fra sin lange skade og ind i startopstillingen, det er måske ikke manden man skal hente som klart andet valg i angrebet.
Men hvis 4-2-3-1 skal fungere rigtigt godt over en hel sæson kræver det vel at man har en, der kan gå lige ind for Torres og gøre det godt, hvis Trezegol var indstillet på en sådan rolle ville jeg gerne have ham(afhængig af prisen selvfølgelig), men tror jeg ikke rigtigt han er.
så måske hellere en Crespo han har også mest været supersub i de senere år.
Men hvis 4-2-3-1 skal fungere rigtigt godt over en hel sæson kræver det vel at man har en, der kan gå lige ind for Torres og gøre det godt, hvis Trezegol var indstillet på en sådan rolle ville jeg gerne have ham(afhængig af prisen selvfølgelig), men tror jeg ikke rigtigt han er.
så måske hellere en Crespo han har også mest været supersub i de senere år.
Crespos kontrakt løber foriøvrigt ud til sommer og han får ikke forlænget.så måske hellere en Crespo han har også mest været supersub i de senere år.
der kan man bare se, hentede man Crespo skulle man i det mindste ikke tænke på bredden i angrebet i en eller to sæsonner, så kan man altid hente en yngre spiller når den rigtige mulighed dukker op.xman skrev:Crespos kontrakt løber foriøvrigt ud til sommer og han får ikke forlænget.så måske hellere en Crespo han har også mest været supersub i de senere år.
Når nu pengene ikke kan antages at være så store at det gør noget, så er det bare synd, hvis man bruger mange penge på en reserve til Tores når man man har kanter mange af os måske gerne så skiftet ud.
Tror ikke Crespo passer til PL, og jeg er generelt ikke meget for, at ví stiller os tilfredse med de andre klubbers aldrene reservespillere. Hvis vi ikke investerer i noget ordentligt, så ser jeg hellere Babel som 2. angriber. Vi kunne evt. investere i et stortalent som 2. angriber, for marginalspillere har vi nok af, hvis man tager et kig på hele truppen.
Mit helt store ønske til kanten er Ashley Young! Han har i de sidste to PL sæsoner bevist, at han laver utrolig mange assists. Han er målfarlig, har et glimrende spark, en god teknik, dribler godt, er kreativ og lynhurtig - kort sagt, lige hvad vi mangler. Han kan spile begge kanter, men kan også spille Gerrards plads bag Torres, hvis han skulle blive skadet.... Og så er han jo englænder. Ellers Mario Balotelli fra Inter, men han er nok ikke til salg. Han ville passe godt i PL med hans skræmmende fysik og hurtighed.
----------Mascherano - Alonso-------------
----Kuyt-----------Gerrard--------Young-------
-------------------Torres-------------------
Rigtig god offensiv, der fungerer i alle kampe. Den er nemlig ikke alt for offensiv, når vi møder storhold. Riera er god specielt pga. hans fysik, men Young ville være så meget bedre i alle de kampe, hvor vi ikke kan åbne modstandernes forsvar... Som mod Stoke fx.
Mit helt store ønske til kanten er Ashley Young! Han har i de sidste to PL sæsoner bevist, at han laver utrolig mange assists. Han er målfarlig, har et glimrende spark, en god teknik, dribler godt, er kreativ og lynhurtig - kort sagt, lige hvad vi mangler. Han kan spile begge kanter, men kan også spille Gerrards plads bag Torres, hvis han skulle blive skadet.... Og så er han jo englænder. Ellers Mario Balotelli fra Inter, men han er nok ikke til salg. Han ville passe godt i PL med hans skræmmende fysik og hurtighed.

----------Mascherano - Alonso-------------
----Kuyt-----------Gerrard--------Young-------
-------------------Torres-------------------
Rigtig god offensiv, der fungerer i alle kampe. Den er nemlig ikke alt for offensiv, når vi møder storhold. Riera er god specielt pga. hans fysik, men Young ville være så meget bedre i alle de kampe, hvor vi ikke kan åbne modstandernes forsvar... Som mod Stoke fx.
Man skal selvfølgelig passe på man ikke ender med at løse alle sine problemer med andre storklubbers reserver, men spiller man så meget på Torres og Gerrard som man gør i en 4-5-1, så skal man have bedre reserver for dem. Babel kunne godt være en god reserve for Torres, men han bliver jo aldrig god når han hele tiden skal spille forskellige pladser, måske bliver han aldrig rigtig god, men det tror jeg nu godt han kunne blive, også indenfor en kortere periode.
Crespo var også bare et forslag til en mulig situation hvor man mangler en reserve angriber, men ikke har råd til at smide et par millioner på bordet for at få en mere holdbar løsning, så kan man vente et år før man henter denne.
Crespo var også bare et forslag til en mulig situation hvor man mangler en reserve angriber, men ikke har råd til at smide et par millioner på bordet for at få en mere holdbar løsning, så kan man vente et år før man henter denne.
Han gjorde da en ok figur i Chelsea. (24 mål i 64 kampe)Tror ikke Crespo passer til PL, og jeg er generelt ikke meget for, at ví stiller os tilfredse med de andre klubbers aldrene reservespillere.
Som P. From også skriver så er han ikke den optimale løsning, men såfremt man ikke vurderer N´Gog og Nemeth til at have niveauet (endnu) og vi ikke har penge til at foretage et rigtigt indkøb (eller vi evt. vælger at benytte pengene på spillere til andre positiner), så kunne han være aktuel. Har ikke set ham spille længe, så har ingen anelse om, hvor meget han er dalet i niveau i takt med at han er blevet ældre.
Alternativt kunne man købe en klasse ventre fløj og benytte Babel som back-up i angrebet, som Boye også er inde på.
Det ville give: VF: Ny spiller/Riera, HF: Kuyt/Yossi, Angriber: Torres/Babel.
Normalt er jeg ikke meget for hype af talenter, men lige præcis de to du nævner der, de har formået at få min interesse. Rækken af FM-talenter der aldrig slår igennem er milelang, men disse to virker til at opfylde de fysiske kriterier for succes på højt plan og specielt Young ser jeg som en spiller med stærk psyke også.Boye skrev:Mit helt store ønske til kanten er Ashley Young! Han har i de sidste to PL sæsoner bevist, at han laver utrolig mange assists. Han er målfarlig, har et glimrende spark, en god teknik, dribler godt, er kreativ og lynhurtig - kort sagt, lige hvad vi mangler. Han kan spile begge kanter, men kan også spille Gerrards plads bag Torres, hvis han skulle blive skadet.... Og så er han jo englænder. Ellers Mario Balotelli fra Inter, men han er nok ikke til salg. Han ville passe godt i PL med hans skræmmende fysik og hurtighed.

I sommers var mange helt vilde over Keane købet og sagde han ville være en langt bedre investering end Villa og må da ærligt indrømme jeg stadig er bitter over måden jeg blev haglet ned på i sommers især når jeg havde ret. Noget helt andet er dog at jeg heller ikke tror på vi kan købe Villa men vi kan da gøre forsøget og at påstå han ikke ville være et fremragende køb er jo direkte latterligt.LFC Søren skrev:Jeg tror ikke der er mange her på forumet som ville sige nej til Villa eller Silva, så jeg tror ikke du behøver at overbevise os om det, men vi skal vel også være realistiske om hvem vi har råd til at købe.Styf skrev:"Vi skal da ikke have Villa. Han er for dyr og alt for overvurderet. Lad os da købe ham Keane fra Tottenham i stedet. Han kender alt til Premier League og vil sikkert passe bedre ind på holdet end Villa som vil gøre Torres dårligere. Jeg ville have det meget bedre med at bruge 20 mio. pund. på Keane."![]()
Nogen der kan genkende dette fra i sommers? På mange måder er det ganske komisk men bliver sgu også helt nedtrykt når jeg tænker tilbage på det men vil forsætte min umulige kamp for at overbevise jer om at Silva og Villa er det vi har brug for i Liverpool men tvivler på jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg kan bevise det.
Man kan dog altid drømme men mærk jer disse ord: "Hvis spilleren har kvalitet nok skal han nok slå igennem da klasse ikke fornægter sig. Derfor kommer kvalitet fremfor alt andet også nationalitet og erfaring fra en eventuel ny liga."
Jeg vil dog lige nævne, at sammenarbejdet imellem Villa og Torres på det spanske landhold, ikke ligefrem er verdensklasse.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Styf, jeg har ikke noget imod dig, men det er altså her du kommer i problemer.Styf skrev:I sommers var mange helt vilde over Keane købet og sagde han ville være en langt bedre investering end Villa og må da ærligt indrømme jeg stadig er bitter over måden jeg blev haglet ned på i sommers især når jeg havde ret. Noget helt andet er dog at jeg heller ikke tror på vi kan købe Villa men vi kan da gøre forsøget og at påstå han ikke ville være et fremragende køb er jo direkte latterligt.
At kalde sine medargumentører for latterlige, er ikke et specielt godt retorisk "move".
Hvis du nu holdte dig til saglig diskussion og kom med argumenter, måske endda analyser, ja så kunne du få meget mere respekt her på forum. Du ender tit op med en sort-hvid verden hvor din holdning er rigtig og vi andre er idioter, hvis vi ikke er enige.
Det kan da godt være at Villa ville blive en gigantisk succes, men man kan påstå han ikke passer perfekt ind i et 4-2-3-1 system, som vi kører for det meste. Sådan er der så meget. Du kan ikke påstå at have eneretten på sandheden fordi Keane ikke slog igennem og Torres gjorde. I diskussioner så argumenterer man.

Godt indlæg DaBonks.
Bortset fra det vil jeg egentlig give Styf ret. Med David Villa på eksempelvis højrekanten ville vi da i den grad kunne lukke op for de defensive hold, når vi spiller på hjemmebane. I modsætning til en Dirk Kuyt, der er en favoritspiller, men hans driblinger, pasninger og tæmninger lade noget tilbage at ønske. Som jeg ser det, er Dirk Kuyt alligevel ikke nogen klassisk kant, som Villa heller ikke er det, men mon ikke Villa er langt mere målfarlig end en hvilken som helst kant på markedet.
Bortset fra det vil jeg egentlig give Styf ret. Med David Villa på eksempelvis højrekanten ville vi da i den grad kunne lukke op for de defensive hold, når vi spiller på hjemmebane. I modsætning til en Dirk Kuyt, der er en favoritspiller, men hans driblinger, pasninger og tæmninger lade noget tilbage at ønske. Som jeg ser det, er Dirk Kuyt alligevel ikke nogen klassisk kant, som Villa heller ikke er det, men mon ikke Villa er langt mere målfarlig end en hvilken som helst kant på markedet.
Villa er angriber, lad os isf. få en decideret kant, og ikke endnu en angriber-out-of-position.AJ skrev:Godt indlæg DaBonks.
We need a new Fowler...
Villa er angriber, lad os isf. få en decideret kant, og ikke endnu en angriber-out-of-position.AJ skrev:Godt indlæg DaBonks.
We need a new Fowler...
Syntes der er lidt for meget "Babel" over Balotelli. Dog lader det til at tingene lykkedes lidt mere for Balotelli..DaBonks skrev:Normalt er jeg ikke meget for hype af talenter, men lige præcis de to du nævner der, de har formået at få min interesse. Rækken af FM-talenter der aldrig slår igennem er milelang, men disse to virker til at opfylde de fysiske kriterier for succes på højt plan og specielt Young ser jeg som en spiller med stærk psyke også.Boye skrev:Mit helt store ønske til kanten er Ashley Young! Han har i de sidste to PL sæsoner bevist, at han laver utrolig mange assists. Han er målfarlig, har et glimrende spark, en god teknik, dribler godt, er kreativ og lynhurtig - kort sagt, lige hvad vi mangler. Han kan spile begge kanter, men kan også spille Gerrards plads bag Torres, hvis han skulle blive skadet.... Og så er han jo englænder. Ellers Mario Balotelli fra Inter, men han er nok ikke til salg. Han ville passe godt i PL med hans skræmmende fysik og hurtighed.

Hvem? Hvorfor ikke Villa? Synes du han gør det dårligt på "kanten"? Synes du vi spiller med deciderede kanter i Benitez's system?nikand skrev:Villa er angriber, lad os isf. få en decideret kant, og ikke endnu en angriber-out-of-position.AJ skrev:Godt indlæg DaBonks.