Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvis vi henter en af verdens næstbedste angribere, ville det så ikke være det værd at skifte start formation til 4-4-2?
Han er meget dygtig især pga. sine afslutninger, og på kanten skal han til at spille helt anderledes og han udnyttede pladsen som Torres skaber rigtigt godt under EM, Torres ville måske nok miste Ballon d'Or et par gange, men som hold tror jeg det ville være bedre i 4-4-2, hvis vi fik Villa eller en anden top angriber.
Når det er sagt syntes jeg der skal fokuseres på at hente klassespillere til den ene eller den anden af kanterne. Men slår det fejl kunne man åbne for en klasseangriber, eller for den sags skyld en offensiv midtbane/hængende angriber, for at få noget kvalitet ind i offensiven.
Han er meget dygtig især pga. sine afslutninger, og på kanten skal han til at spille helt anderledes og han udnyttede pladsen som Torres skaber rigtigt godt under EM, Torres ville måske nok miste Ballon d'Or et par gange, men som hold tror jeg det ville være bedre i 4-4-2, hvis vi fik Villa eller en anden top angriber.
Når det er sagt syntes jeg der skal fokuseres på at hente klassespillere til den ene eller den anden af kanterne. Men slår det fejl kunne man åbne for en klasseangriber, eller for den sags skyld en offensiv midtbane/hængende angriber, for at få noget kvalitet ind i offensiven.
Senest rettet af Peter From mandag, 16. mar, 2009 22:08, rettet i alt 1 gang.
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
- og fratage Gerrard den plads, hvorpå han spiller allerbedst?Peter From skrev:Men slår det fejl kunne man åbne for en klasseangriber, eller for den sags skyld en offensiv midtbane/hængende angriber, for at få noget kvalitet ind i offensiven.
Jo hvis det er meningen at vi skal spille 4-4-2 ville det være perfekt at hente villa. Men syntes du ikke også vi mangler nogle kanter?Peter From skrev:Hvis vi henter en af verdens næstbedste angribere, ville det så ikke være det værd at skifte start formation til 4-4-2?
Når det er sagt syntes jeg der skal fokuseres på at hente klassespillere til den ene eller den anden (men helst dem begge) kant. Men slår det fejl kunne man åbne for en klasseangriber, eller for den sags skyld en offensiv midtbane/hængende angriber, for at få noget kvalitet ind i offensiven.

jo, der skulle stå den ene eller anden kantXenne skrev:Jo hvis det er meningen at vi skal spille 4-4-2 ville det være perfekt at hente villa. Men syntes du ikke også vi mangler nogle kanter?Peter From skrev:Hvis vi henter en af verdens næstbedste angribere, ville det så ikke være det værd at skifte start formation til 4-4-2?
Når det er sagt syntes jeg der skal fokuseres på at hente klassespillere til den ene eller den anden (men helst dem begge) kant. Men slår det fejl kunne man åbne for en klasseangriber, eller for den sags skyld en offensiv midtbane/hængende angriber, for at få noget kvalitet ind i offensiven.

@martinsommer Man kan vel godt spille med to offensive midtbaner, det sker bare ikke så ofte, men hvis ma bruger kaner der er dygtige defensivt kan det godt lade sig gøre. Man skal da selvfølgelig forsøge at gå andre veje før man tyr til at hente en offensiv midtbane, men jeg vil helere have en rigtig god offensiv midtbanespiller og skifte system, end en middelmådig kant og fortsætte ud af samme vej.
Vi skal have en spiller der:
1. Kan spille Torres's plads stort set lige så godt.
2. Kan spille Gerrard's plads stort set lige så godt.
3. Har niveauet fra første sæson.
nuff said
Ja og så en klassefløj til begge sider!
1. Kan spille Torres's plads stort set lige så godt.
2. Kan spille Gerrard's plads stort set lige så godt.
3. Har niveauet fra første sæson.
nuff said
Ja og så en klassefløj til begge sider!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Var på Villa Park i går, hvor jeg sad på Holte End, og en ting, som slog mig, var Villas fans store utilfredshed med Agbonlahor. Nuvel, han spillede ikke en god kamp i går, men supporterne råbte, skreg og buhede af ham, hver gang han havde bolden. Noget siger mig, at der ikke ville være den store modvilje fra deres side, hvis han blev solgt. Det er måske meget at bygge følgende påstand på en enkelt kamp, men de virkede oprigtigt sure på ham - måske lidt ligesom med Sissoko. Om Agbonlahor så har niveauet til Liverpool er så en helt anden sag.
Ashley Young, han er bare god! Så er den ikke meget længere! Køb, køb, køb. Men de er glade, ja vel nærmest Carew-glade, for ham i Villa, og så har han vist lige forlænget med klubben - den bliver svær.
Barry: Ham var de heller ikke begejstrede for på Holte End, og kunne sagtens forestille mig, at han skifter til sommer. Kan ikke forestille mig, at han fortsætter i Villa, hvis ikke de kommer i CL, for på en eller anden måde virkede han ikke velkommen.
Kort sagt, så tror jeg der er chancer for at hente Barry og Agbonlahor, hvor jeg tror Young bliver tæt ved umulig - med mindre Hicks og Gillet brænder for at sende 25 mio£ til Birmingham.
Ashley Young, han er bare god! Så er den ikke meget længere! Køb, køb, køb. Men de er glade, ja vel nærmest Carew-glade, for ham i Villa, og så har han vist lige forlænget med klubben - den bliver svær.
Barry: Ham var de heller ikke begejstrede for på Holte End, og kunne sagtens forestille mig, at han skifter til sommer. Kan ikke forestille mig, at han fortsætter i Villa, hvis ikke de kommer i CL, for på en eller anden måde virkede han ikke velkommen.
Kort sagt, så tror jeg der er chancer for at hente Barry og Agbonlahor, hvor jeg tror Young bliver tæt ved umulig - med mindre Hicks og Gillet brænder for at sende 25 mio£ til Birmingham.
Han får travlt, hvis han skal være i begge sider.Flemming skrev: Ja og så en klassefløj til begge sider!
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Har han ikke lige forlænget? Men er han god nok? Jeg kender ham ikke, men har talt med nogle spurs-fans og de siger at hans indlæg har en lidt alternativ kvalitet.McRae skrev:Aaron Lennon. Need I say more?
Hans indlæg dog kun være bedre end dem Kuyt leverer. Om han så har forlænget skal jeg ikke kunne sige.
Og ja, det er helt bestemt mit indtryk at han er god nok. Men jeg følger ikke vildt meget med i Spurs' kampe.
Og ja, det er helt bestemt mit indtryk at han er god nok. Men jeg følger ikke vildt meget med i Spurs' kampe.
Jeg syntes der tidligere er talt meget varmt om Lennon, og lad os sige at en dyr Young handel fejler og en ikke helt så dyr Downing handel sker, er der måske penge til at forsøge med Lennon. Jeg syntes ikke han skal stå nummer et på listen, men langt fremme må han da gerne være, men når sæsonnen er forbi får man forhåbentligt noget mere info om 6+5 så kan man jo vurdere til den tid om det er noget man skal tænke på.
Hvis vi anatager, at vi har pengene (eventuelt efter spillersalg) til at købe en topklassespiller altså +£20m, så ser jeg klar idé i at hente en der både kan dække offensiv midtbane/(kant)/hængende angriber og spydspids...altså ikke på én gang
- da behøver det hele.
Jeg kan ikke se nogen der passer bedre på den beskrivelse end Villa, men som Xenne siger, så er han nok for dyr, og finder det da heller ikke selv realistisk, at vi henter ham. Dog hentede vi Torres der vel var en ligeså stor stjerne.
Kan dette ikke lade sig gøre så jeg gerne en Maxi Rodriguez, der spiller en god højrekant, men samtidig dækker den centrale midt langt bedre end Lucas i nødstilfælde. Har ingen idé om whether han er "tilgængelig" på markedet, og i så fald hvad hans værdi er.
Jezzman (hvor er det egentlig du har det fra?(det er fedt at du har de kilder)) nævnte Lisandro Lopez. Han ville også være super at få ind, bl.a. i kraft af alsidigheden. Jeg har i enkelte kampe set ham ligge ude på kanten, sådan lidt fremskudt, hvor han har gjort det lovende.

Jeg kan ikke se nogen der passer bedre på den beskrivelse end Villa, men som Xenne siger, så er han nok for dyr, og finder det da heller ikke selv realistisk, at vi henter ham. Dog hentede vi Torres der vel var en ligeså stor stjerne.
Kan dette ikke lade sig gøre så jeg gerne en Maxi Rodriguez, der spiller en god højrekant, men samtidig dækker den centrale midt langt bedre end Lucas i nødstilfælde. Har ingen idé om whether han er "tilgængelig" på markedet, og i så fald hvad hans værdi er.
Jezzman (hvor er det egentlig du har det fra?(det er fedt at du har de kilder)) nævnte Lisandro Lopez. Han ville også være super at få ind, bl.a. i kraft af alsidigheden. Jeg har i enkelte kampe set ham ligge ude på kanten, sådan lidt fremskudt, hvor han har gjort det lovende.
En anden mulighed, som samtidig nok heller ikke vil koste kassen, er Per Ciljan Skjelbred fra Rosenborg. Han har allerede afvist flere bud fra andre PL-klubber, heriblandt Newcastle. Og faktisk blev han også tilbudt en ungdomskontrakt her i klubben i forbindelse med et træningsophold, men det afviste han også.
Han er midtbanespiller og var en af de bedste på banen både mod BIF og mod FCK i UEFA cuppen. Desuden vandt han vist også mange nye beundrere efter venskabskampen mellem Tyskland og Norge, blandt andre Bayern München.
Han er midtbanespiller og var en af de bedste på banen både mod BIF og mod FCK i UEFA cuppen. Desuden vandt han vist også mange nye beundrere efter venskabskampen mellem Tyskland og Norge, blandt andre Bayern München.
Kom til at tænke på en spiller som Wesley Seijder
Han kan spille begge fløje dog uden at være en typisk wing, men alligevel virker han altid kreativ og skaper chancer for sig selv og sine medspillere når han spiller for Real Madrid.
Han spiller ikke altid fast så kunne være han var mulig at få til en rimelig pris, specielt hvis de vælger at gå efter spillere som Ronaldo og Kaka til sommer.
Han vil også gøre os meget farligere på frispark og hjørnespark.
Han kan spille begge fløje dog uden at være en typisk wing, men alligevel virker han altid kreativ og skaper chancer for sig selv og sine medspillere når han spiller for Real Madrid.
Han spiller ikke altid fast så kunne være han var mulig at få til en rimelig pris, specielt hvis de vælger at gå efter spillere som Ronaldo og Kaka til sommer.
En rimelig spændende spiller, men jeg vil faktisk ikke have andre en Stevie og Aurelio til at sparke vore dødbolde tæt på modstandermålet. De har gjort det rigtig, rigtig godt i år.ForzaReds skrev:Kom til at tænke på en spiller som Wesley Seijder