Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Robben bliver nævnt? Det lyder altså lidt mystisk.
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... ol-reports
Problemet er jo, Alex B, at vi snart er så gode at kun få spillere er bedre end dem vi har, men bredden er stadig vores problem. Kan vi ikke få nogen der er bedre end det vi har, må vi jo købe spillere der er ligeså gode.
Du taler altid om at vores kreativitet skal forbedres. Men via hvem? Ribery er nok umulig at få, for slet ikke at tale om Messi eller ronaldo. Der findes selvfølgelig andre, men sandsynligheden for at vi får dem er i hvert fald omvendt proportional med kvaliteten.
Du taler altid om at vores kreativitet skal forbedres. Men via hvem? Ribery er nok umulig at få, for slet ikke at tale om Messi eller ronaldo. Der findes selvfølgelig andre, men sandsynligheden for at vi får dem er i hvert fald omvendt proportional med kvaliteten.
SørenK skrev:Robben bliver nævnt? Det lyder altså lidt mystisk.
Ham får vi ikke medmindre Benitez har tænkt sig at bruge utrolig mange penge på én spiller. Jeg tror ganske enkelt ikke på det rygte...
Robben er da bare for irriterende at se på. En spiller jeg virkelig ikke ønsker til klubben. Han har da også talt nedsættende om os et utal af gange.
Tror godt nok heller ikke på det. Var det ikke også Robben, der udtalte op til kampen mod Real Madrid, at han syntes vi spillede kedelig defensiv fodbold? Ved ikke om han er blevet klogere siden da, men han virkede ikke som en mand, der havde lyst til at spille i Liverpool under Rafa Benitez.Boye skrev:Ham får vi ikke medmindre Benitez har tænkt sig at bruge utrolig mange penge på én spiller. Jeg tror ganske enkelt ikke på det rygte...
Noget helt andet er, at jeg ikke gider at se en person, som kandiderer til en Oscar i en Liverpooltrøje.
Godt indlæg. Jeg er dog ikke enig i dine betragtninger. Tror du misforstår min hensigt ved at Steven Gerrard skabte balance på holdet. Det jeg mente var, der var to rigtig gode centrale midtbanespillere, der kunne udfører det oppres - der i dag er verdensklasse - Rafael Benitez gerne ville indfører på det stadie holdet var på. Vi manglede en højrekant spiller i en større grad, end vi faktisk gør nu.Alex Brockins skrev:
Hvis vi sætter det lidt anderledes op.
Xabi Alonso 100% stærk centralt
Momo Sissoko 85-90 % stærk centralt
Steven Gerrard 100% stærk centralt
Luis Garcia / Cisse 65-70% stærk på højre kant (8-9 kampe fra start på højre kant)
Steven Gerrard 90% stærk på højre kant (13 kampe fra start på højre kant)
Hvad er bedst og hvad skaber den største balance, jeg prøver at frembringe?
Nu kan Gareth Barry også placeres på venstre back og venstre kant, hvilket du flere gange ikke rigtig tager med i dine anskuelser. Derfor bibringer han også til bredden på disse positioner. Jeg vil hellere have Gareth Barry agerer backup til venstre kant end Andrea Dossena. Det samme med venstre back. Ergo skaber han bredde på disse positioner. Jeg vil også hævde han kan gøre en offensivt bedre job, end Lucas på den centrale. Derved styrker vi også bredden på den position.
Hvor mange kampe har Lucas fået fra start? 12 gange i denne sæson indtil nu, og 13 gange i sidste sæson. Hvor mange gange har vi ikke tænkt en mere offensiv spiller kunne gøre et bedre job, og skabe mere fremadrettet? Hvor mange gange har Mascherano fået chancer igen, selvom han ikke spillet specielt godt i den (eller de 2-3) forgående kampe?
Gareth Barry vil få kampe, og vil få mellem 40-60% af kampene fra start, på den centrale midtbane position. Om det er nok til Gareth Barry der spiller 100% af kampene nu, på et hold uden den store konkurrence om pladserne, er så op til Gareth Barry selv (såfremt Liverpool og Rafael Benitez gerne vil have ham og kan få ham til den rette pris)
Når vi mangler Xabi Alonso, så mangler vi også noget i opspillet. Det kan Gareth Barry også bibringe med.
Jeg kan godt følge dig i at andre positioner, mangler vi i større grad, og håber da også vi henter den kreative / tekniske højre kant for en stor del af det beløb, der stilles tilrådighed.
Senest rettet af Hekkem mandag, 23. mar, 2009 22:00, rettet i alt 1 gang.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det var præcis det jeg tænkte på.AJ skrev:Robben er da bare for irriterende at se på. En spiller jeg virkelig ikke ønsker til klubben. Han har da også talt nedsættende om os et utal af gange.
Kan blandt andet huske dette: http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... -liverpool
Robben rygtet er det dummeste rygte jeg længe har hørt. Han har for 1 måned siden været ude og fortælle om hvor meget han hader Liverpool, hvorfor fanden skulle han så komme? Amatørjournalistik.
De har altså også en fyldig liste af rygter hver dag, det ville kræve sin journalist at finde de historier der skal til på en daglig basis, hvis de skulle være gode. Men de burde måske lave nogle kategorier så de mere realistiske rygter ikke forsvinder i mængden.Nicoen skrev:Robben rygtet er det dummeste rygte jeg længe har hørt. Han har for 1 måned siden været ude og fortælle om hvor meget han hader Liverpool, hvorfor fanden skulle han så komme? Amatørjournalistik.
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -in-summer
Han kunne være en kandidat til reserve-Gerrard, men prisen er nok ikke helt lille hvis Bayern og Real er ude efter ham også. Men nu har vi snakket meget dybde, hvad gør vi hvis Gerrard ikke kan spille i næste sæson?
spiller med to angribere, bruger Pachecho, benayoun eller skal vi hente en ny?
Gerrard er selvfølgelig ikke så meget skadet som Alonso og Torres, men det er vel ikke en god undskyldning for at være uforberedt.
Det er vel netop en Robben vi mangler. Jeg kunne godt leve med hans ringe personlighed hvis han fik vores offensiv til at sprudle (endnu mere).
Nok tvivlsomt at han kan passe ind under Benitez.
Kan man så også overleve hans glasben som er lige så hyppigt skadet som Degen, næstenYNWA skrev:Det er vel netop en Robben vi mangler. Jeg kunne godt leve med hans ringe personlighed hvis han fik vores offensiv til at sprudle (endnu mere).

@Alex B:
Er du sindsyg en smøre. Du VIL virkelig ikke have Barry, hva' ?
Han er heller ikke et need to have men et nice to have, specielt hvis financerne tillader det.
Jeg er helt på linie med, at en rigtig winger er det primære mål, en 2. angriber er det sekundære, og så er vigtigheden af de spillere, vi måske ellers måtte købe mere teoretisk.
Der er bare det i det, at Rafa rimeligt sikkert stadig gerne vil have Barry, og Barry vil helt sikkert gerne til os. Hekkem skitserede, hvorfor prisen højst sandsynlig er utroli meget lavere nu, end den var før sæsonstarten. Vi spiller rigtig mange kampe på et år, og jeg mener sagtens, at Rafa kunne bruge Barry i mange kampe.
Salg af Dossena og Leto og køb af Barry vil højst sandsynligt skabe overskud i handlen for os, og Barry dækker begge deres pladser. Jeg tror også, at Barry ville have fået meget mere ud af Babel's antal spillede minutter i denne sæson end Babel har fået.
Mod de mindre hold vil jeg hellere have Barry ind centralt i stedet for Masche, Lucas og Alonso - dvs. i en 4-2-3-1 ville Barry og Alonso være langt bedre offensivt end Alonso og en af vore 2 andre centrale. I en 4-4-2 kunne Barry også fint spille den def. midt mod de smp hold.
Alt det der du skriver om Gerrard's out-of-position dengang kan vi til dels være enige i, det gik blot på at spillere som Stevie og Barry KAN spille mange pladser, hvis det er påkrævet, og det er kun en fordel.

Han er heller ikke et need to have men et nice to have, specielt hvis financerne tillader det.
Jeg er helt på linie med, at en rigtig winger er det primære mål, en 2. angriber er det sekundære, og så er vigtigheden af de spillere, vi måske ellers måtte købe mere teoretisk.
Der er bare det i det, at Rafa rimeligt sikkert stadig gerne vil have Barry, og Barry vil helt sikkert gerne til os. Hekkem skitserede, hvorfor prisen højst sandsynlig er utroli meget lavere nu, end den var før sæsonstarten. Vi spiller rigtig mange kampe på et år, og jeg mener sagtens, at Rafa kunne bruge Barry i mange kampe.
Salg af Dossena og Leto og køb af Barry vil højst sandsynligt skabe overskud i handlen for os, og Barry dækker begge deres pladser. Jeg tror også, at Barry ville have fået meget mere ud af Babel's antal spillede minutter i denne sæson end Babel har fået.
Mod de mindre hold vil jeg hellere have Barry ind centralt i stedet for Masche, Lucas og Alonso - dvs. i en 4-2-3-1 ville Barry og Alonso være langt bedre offensivt end Alonso og en af vore 2 andre centrale. I en 4-4-2 kunne Barry også fint spille den def. midt mod de smp hold.
Alt det der du skriver om Gerrard's out-of-position dengang kan vi til dels være enige i, det gik blot på at spillere som Stevie og Barry KAN spille mange pladser, hvis det er påkrævet, og det er kun en fordel.
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Du har ret med at vi mangler en type som Robben, men for fanden hvor han er latterlig at se på. Jeg ville ikke blive glad hvis vi købte Ham.YNWA skrev:Det er vel netop en Robben vi mangler. Jeg kunne godt leve med hans ringe personlighed hvis han fik vores offensiv til at sprudle (endnu mere).
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
- Kongegaard
- Alder: 37
Det vi mangler er en bred trup. Køb af Barry vil gøre at vi får en meget fleksibel trup. Når enten Alonso, Masc eller Gerrard ikke er der vil han kunne sætte sig på en central plads, ellers kan han jo bruges som venstre wing og back. Og med de skader vi nogle gange har, er det et super godt køb, så slipper vi måske for at se mere til drossena eller Lucas.
Ingen grund til køb af ny målmand.
Køb af en højre back, som kan tage over når Abeloa er ude. For når han er med, er han klart første valg.
Offensivt synes jeg at vi er toltalt blanke når Torres og Gerrard mangler. -Men er de med, kan intet stoppe dem! INTET! Så i stedet for at købe nogen som kan tage over på deres respektive pladser, burde man se på vores kanter! Gør Riera nok for Ngog, hvis gog er på toppen? Og gør Kuyt nok for vores Attacking? Nej. Men de er perfekte for Gerrard og Torres, mener jeg!. Det kunne være spændende at se Silva i den røde trøje. Og hvis vi skulle have den helt store pung frem, så også Villa!
Mine 4 forslag er altså, Barry, Silva, Villa og en backup til højre back.
Jeg vil forslå at vi skaffer os af med Lucas (Kunne give plads til spearing) og så væk med Drossena. Og hvis en del af finanseringen af mine forslag også ville betyde salg af Babel og Pennant SÅ GØR DET!
---------------Reina---------------
Abeloa----Carra-----Skrtel-----Barry
-------Masc----------Alonso--------
Kuyt---------Gerrard--------Silva---
--------------Torres---------------
Bænk: Cavali, Agger, Aurelio,Yossi, Spearing, Reira, Ngog
Men hvor skal man da så gøre af Insuna og Hyppen ! Argh.

Ingen grund til køb af ny målmand.
Køb af en højre back, som kan tage over når Abeloa er ude. For når han er med, er han klart første valg.
Offensivt synes jeg at vi er toltalt blanke når Torres og Gerrard mangler. -Men er de med, kan intet stoppe dem! INTET! Så i stedet for at købe nogen som kan tage over på deres respektive pladser, burde man se på vores kanter! Gør Riera nok for Ngog, hvis gog er på toppen? Og gør Kuyt nok for vores Attacking? Nej. Men de er perfekte for Gerrard og Torres, mener jeg!. Det kunne være spændende at se Silva i den røde trøje. Og hvis vi skulle have den helt store pung frem, så også Villa!
Mine 4 forslag er altså, Barry, Silva, Villa og en backup til højre back.
Jeg vil forslå at vi skaffer os af med Lucas (Kunne give plads til spearing) og så væk med Drossena. Og hvis en del af finanseringen af mine forslag også ville betyde salg af Babel og Pennant SÅ GØR DET!

---------------Reina---------------
Abeloa----Carra-----Skrtel-----Barry
-------Masc----------Alonso--------
Kuyt---------Gerrard--------Silva---
--------------Torres---------------
Bænk: Cavali, Agger, Aurelio,Yossi, Spearing, Reira, Ngog
Men hvor skal man da så gøre af Insuna og Hyppen ! Argh.

Gerrard og Agger er Liverpool
Nu vi har snakket så meget om Barry, er der så nogen, der ved hvad man må slippe for at få ham?
Der har så vidt jeg husker både været nævnt et par millioner pund og femten millioner, det gør det svært at vurdere cost-benefit fordelingen på ham.
Udover det, syntes jeg Benitez, som første prioritet, skal forsøge at hente Ribery, Young eller Iniesta, især hvis Barcelona går efter Fabregas til sommer så skal Guardiola spille tre mand fast på to pladser, så det måske nemmere at sælge den ene til os. Er alle tre uden for rækkevidde vil Downing også passe mig fint, han er også mere rigtig venstrekant og lidt billigere, jeg tror at der skal en rigtig god spiller til for at erstatte Kuyt, den betydning har har i de store kampe osv. derfor kun hente en højrekant, hvis man kan få en af de bedste. Skal man rotere Kuyt med en tekniker, kan det vel ligesågodt være Benayoun, og det syntes jeg man burde gøre i flere af de nemmere kampe, men det et andet emne.
Kan man få Barry for et par millioner er det nok ikke helt dumt, men holder O'Neill stædigt fast i høj pris, som vi ikke helt kender ville det måske være bedre at hente en Van Bommel på den frie og vente det år til Barrys kontrakt udløber. Det hele handler jo om hvem man har råd til efter evt. at have købt Barry. Og der har jeg ikke sikker på at være ned hos Lennon.
Der har så vidt jeg husker både været nævnt et par millioner pund og femten millioner, det gør det svært at vurdere cost-benefit fordelingen på ham.
Udover det, syntes jeg Benitez, som første prioritet, skal forsøge at hente Ribery, Young eller Iniesta, især hvis Barcelona går efter Fabregas til sommer så skal Guardiola spille tre mand fast på to pladser, så det måske nemmere at sælge den ene til os. Er alle tre uden for rækkevidde vil Downing også passe mig fint, han er også mere rigtig venstrekant og lidt billigere, jeg tror at der skal en rigtig god spiller til for at erstatte Kuyt, den betydning har har i de store kampe osv. derfor kun hente en højrekant, hvis man kan få en af de bedste. Skal man rotere Kuyt med en tekniker, kan det vel ligesågodt være Benayoun, og det syntes jeg man burde gøre i flere af de nemmere kampe, men det et andet emne.
Kan man få Barry for et par millioner er det nok ikke helt dumt, men holder O'Neill stædigt fast i høj pris, som vi ikke helt kender ville det måske være bedre at hente en Van Bommel på den frie og vente det år til Barrys kontrakt udløber. Det hele handler jo om hvem man har råd til efter evt. at have købt Barry. Og der har jeg ikke sikker på at være ned hos Lennon.