Ud fra hele snakken sidste sommer kom det frem at fordi han ikke har længere tid tilbage af sin kontrakt, så kan han købe sig selv fri for et par mio pund. MoN kan altså skide i havet til sommer medmindre Barry selv har en anden holdning.Peter From skrev:Nu vi har snakket så meget om Barry, er der så nogen, der ved hvad man må slippe for at få ham?
Der har så vidt jeg husker både været nævnt et par millioner pund og femten millioner, det gør det svært at vurdere cost-benefit fordelingen på ham.
Udover det, syntes jeg Benitez, som første prioritet, skal forsøge at hente Ribery, Young eller Iniesta, især hvis Barcelona går efter Fabregas til sommer så skal Guardiola spille tre mand fast på to pladser, så det måske nemmere at sælge den ene til os. Er alle tre uden for rækkevidde vil Downing også passe mig fint, han er også mere rigtig venstrekant og lidt billigere, jeg tror at der skal en rigtig god spiller til for at erstatte Kuyt, den betydning har har i de store kampe osv. derfor kun hente en højrekant, hvis man kan få en af de bedste. Skal man rotere Kuyt med en tekniker, kan det vel ligesågodt være Benayoun, og det syntes jeg man burde gøre i flere af de nemmere kampe, men det et andet emne.
Kan man få Barry for et par millioner er det nok ikke helt dumt, men holder O'Neill stædigt fast i høj pris, som vi ikke helt kender ville det måske være bedre at hente en Van Bommel på den frie og vente det år til Barrys kontrakt udløber. Det hele handler jo om hvem man har råd til efter evt. at have købt Barry. Og der har jeg ikke sikker på at være ned hos Lennon.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Okay.SaibotDK skrev:Overvejede faktisk om jeg skulle skrive detAJ skrev:host***Robbie Keane***hostHvad jeg egentlig mente var bare, at jeg ikke var så sikker på Silvas kontra Youngs fysik.
Robbie keane fadæsen er vel efterhånden uddebatteret.
Kan vi komme tilbage til en normale, hvor argumentet "PL proven" faktisk kan være et helt fair og nogenlunde tungtvejende argument for en spiller?
Keane-sagen skal forhåbentlig ikke danne præcedens for at vi ikke længere kan hente britiske spillere.
I så fald skal vi ikke længere hente spanske angribere. Morientes var jo helt i skoven...
Men Josemi var godBrandt skrev:Okay.SaibotDK skrev:Overvejede faktisk om jeg skulle skrive detAJ skrev:host***Robbie Keane***hostHvad jeg egentlig mente var bare, at jeg ikke var så sikker på Silvas kontra Youngs fysik.
Robbie keane fadæsen er vel efterhånden uddebatteret.
Kan vi komme tilbage til en normale, hvor argumentet "PL proven" faktisk kan være et helt fair og nogenlunde tungtvejende argument for en spiller?
Keane-sagen skal forhåbentlig ikke danne præcedens for at vi ikke længere kan hente britiske spillere.
I så fald skal vi ikke længere hente spanske angribere. Morientes var jo helt i skoven...

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Har lige tilladt mig at cutte ned:)Peter From skrev: Udover det, syntes jeg Benitez, som første prioritet, skal forsøge at hente Ribery, Young eller Iniesta.
Alle 3 bud ser gode ud, men alle sandsynligvis urealistiske.
Iniesta er nærmest synonym med Barcelona og Guardiola har selv udtalt, at han er spilleren de yngre spillere skal se op til, pga. hans personlighed osv. Et nærmest ligeså usandsynligt salg, som Gerrard skulle forlade os. 100% ingen salg.
Ribery er der alt for mange klubber der vil have, og jeg tror ikke - for at være helt ærlig - at vi står øverst på listen hos ham, så den transfer her ser også meget svær ud.
Young er jo blevet en nøgle figur hos Villa. Et salg af ham er ligesom at sige farvel til at spille med i toppen, da hans betydning er enorm, og det vist heller ikke fordi Villa mangler penge, og de vil nok heller ikke sælge til en konurrent. Derfor tror jeg heller ikke på dette.
Bestemt!Hekkem skrev: Men Josemi var god
Morientes er bare et bedre eksempel. Josemi brillerede måske ikke som forsvarsspiller, men som angriber er han nok endnu længere end i skoven...
@Brandt:
Det skal jo forstås på den måde, at man netop ikke kan bruge "PL proven" som argumentation. Og ej heller det modsatte.
Skal vi hente en britisk spiller skal det være for holdets bedste. Er en udenlandsk spiller bedre for holdet (i Rafas optik) betyder det intet, at det britiske alternativ har PL erfaring.
Det skal jo forstås på den måde, at man netop ikke kan bruge "PL proven" som argumentation. Og ej heller det modsatte.
Skal vi hente en britisk spiller skal det være for holdets bedste. Er en udenlandsk spiller bedre for holdet (i Rafas optik) betyder det intet, at det britiske alternativ har PL erfaring.
samme nedcutningbongfong skrev:Har lige tilladt mig at cutte ned:)Peter From skrev: Udover det, syntes jeg Benitez, som første prioritet, skal forsøge at hente Ribery, Young eller Iniesta.
Alle 3 bud ser gode ud, men alle sandsynligvis urealistiske.

Derfor Downing.
Ribery er eftertragtet, men der er altid en chance for at de evigt truende galehus tilstande i Barca/Real kan skræmme ham lidt væk derfra, og kan vi bygge videre på de sidste tre kampe i resten af sæsonnen stiger vores prestige nok betragteligt, og med hans ambitions niveau vil han forhåbentlig helst til verdens bedste liga, hvilket også er et plus, helt urealistisk er det ikke, men heller ikke særlig realistisk.
O'Neill var lidt stædig sidste sommer, men det var heller ikke store bud på en vigtig engelsk landsholdspiller(Barry). Mens bud på den dyre side af 20 mio. pund for Young vil være sværere for ham at sige nej til.
Jeg er uenig, men det gør ikke noget.AJ skrev:@Brandt:
Jeg mener godt det kan bruges som argumentation, at en spiller har bevist han kan gøre sig i en given række - på et givent niveau.
Udtrykket "PL proven" behøver vi ikke bruge, men jeg mener ikke argumentet er ligegyldigt.
Husk - jeg siger ikke det altid er væsentligt, men at det KAN være det!
Det vel umiddelbart ikke venstre-wing vi skal forstærke os i, men højre. Har aldrig set Downing operere i højreside. Jeg er sikker på, at han nok skal forlade middels, hvis de rykker ned, men mener bare ikke at han er så god, og helt billig bliver han nok heller ikke.Peter From skrev:samme nedcutningbongfong skrev:Har lige tilladt mig at cutte ned:)Peter From skrev: Udover det, syntes jeg Benitez, som første prioritet, skal forsøge at hente Ribery, Young eller Iniesta.
Alle 3 bud ser gode ud, men alle sandsynligvis urealistiske.![]()
Derfor Downing.
Ribery er eftertragtet, men der er altid en chance for at de evigt truende galehus tilstande i Barca/Real kan skræmme ham lidt væk derfra, og kan vi bygge videre på de sidste tre kampe i resten af sæsonnen stiger vores prestige nok betragteligt, og med hans ambitions niveau vil han forhåbentlig helst til verdens bedste liga, hvilket også er et plus, helt urealistisk er det ikke, men heller ikke særlig realistisk.
O'Neill var lidt stædig sidste sommer, men det var heller ikke store bud på en vigtig engelsk landsholdspiller(Barry). Mens bud på den dyre side af 20 mio. pund for Young vil være sværere for ham at sige nej til.
Alle tophold vil jo byde på Ribery, hvis han eventuelt vælger at tage til PL, så mener jeg at Chelsea og United nok vil blive favoritter. Hvis Ronalde rejser er jeg helt sikker på at united går 100% efter ham, da han er blandt de få der kan lukke det hul, som ronaldo efterlader. Når Malouda og Deco sandsynligvis rejser fra Chelsea næste sæson, så giver det plads til Ribery's indgang, og tror at begge klubber er villige til at bygge truppen op mere eller mindre op om ham. Ikke mindst vil han nok også kunne få en højere løn i de andre klubber end hos os.
Hvis Villa virkelig vil bryde top4, så sker det ikke ved at sælge deres topprofil, og derfor er jeg sikker på, at selvom de ender udenfor top4 i år, så vil de gå MEGET langt for ikke at sælge ud af truppen, og spille en sæson mere, herefter kan det så blive umuligt at holde på profilerne, hvis det stadig ikke lykkes at ende i top4. Samtidig har Young så meget at takke Villa for, at hvis de beder ham om at blive, så er jeg sikker på, at han bliver.
Men ok, giver dig ret i, at i fodboldens verden er intet urealistisk

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Albiol rygtet lever stadig: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 33,00.html
http://footylatest.com/news/news.php?item.3518.4
Dernæst er der en del utilfredshed blandt Villa fans over at Young aldrig levere varen i de store kampe: http://www.birminghammail.net/birmingha ... -23219872/
Men det bliver spændende at se, hvad der sker. Jeg lagde mærke til at Babel ikke engang var på bænken mod Villa. Det finder jeg lidt underligt, da det er en hjemmekamp. Vi havde N'Gog på bænken, så noget kan tyde på at han har overhalet Babel (hvis han da ikke er skadet). Måske han er på vej ud, efter en forfærdelig sæson?
BTW; Selvfølgelig er PL-proven et argument. Fordi det gik dårligt med Keane, kunne også være taktikken, Rafa eller andre ting, som vi ikke kender til. Vi havde heller ikke succes med Morientes eller Josemi, men det er ikke ensbetydende med, at vi ikke skal kigge til den Spanske Liga, når vi skal hente forstærkning. At kende ligaen, forventningerne og det at man har mærket fodboldkulturen på egen krop, er og vil altid være en fordel.
http://footylatest.com/news/news.php?item.3518.4
Dernæst er der en del utilfredshed blandt Villa fans over at Young aldrig levere varen i de store kampe: http://www.birminghammail.net/birmingha ... -23219872/
Men det bliver spændende at se, hvad der sker. Jeg lagde mærke til at Babel ikke engang var på bænken mod Villa. Det finder jeg lidt underligt, da det er en hjemmekamp. Vi havde N'Gog på bænken, så noget kan tyde på at han har overhalet Babel (hvis han da ikke er skadet). Måske han er på vej ud, efter en forfærdelig sæson?
BTW; Selvfølgelig er PL-proven et argument. Fordi det gik dårligt med Keane, kunne også være taktikken, Rafa eller andre ting, som vi ikke kender til. Vi havde heller ikke succes med Morientes eller Josemi, men det er ikke ensbetydende med, at vi ikke skal kigge til den Spanske Liga, når vi skal hente forstærkning. At kende ligaen, forventningerne og det at man har mærket fodboldkulturen på egen krop, er og vil altid være en fordel.
2010 nærmer sig bare hurtigt for Chelsea, hvor de vil slutte året uden underskud, og selvfølgelig kan Ronaldo tage til Real, og så er løbet om Ribery nok kørt. Jeg mener det kan være det samme om vi forstærker den ene eller den anden kant, med det lille men at Kuyt stadig er bedre end de fleste vi kan have håb om at hente når det kommer til de store kampe, og nogle gode indlæg fra en Downing ville måske gøre ham farligere på bagerste stolpe.bongfong skrev: Men ok, giver dig ret i, at i fodboldens verden er intet urealistisk
Så kunne man selvfølgelig hente en til højre, smide Kuyt ind som gardering for Torres og Gerrard. Det er nok måden at gøre det på hvis man henter en af de næsten urealistiske, men det er jo næsten urealistisk

Rafa sagde engang noget ala:
Spiller A er lokalt kendt
Spiller B spiller i en udenlandsk række
Kun hvis han simpelthen ikke kan finde noget der taler den ene eller den anden vej (spillerne er præcist lige gode), vil han kigge på PL erfaringen. Men hvor tit er to spillere præcist lige gode...
Jeg er ikke uenig med ham.
Spiller A er lokalt kendt
Spiller B spiller i en udenlandsk række
Kun hvis han simpelthen ikke kan finde noget der taler den ene eller den anden vej (spillerne er præcist lige gode), vil han kigge på PL erfaringen. Men hvor tit er to spillere præcist lige gode...
Jeg er ikke uenig med ham.
Mbokani fra St. Liege kunne også være spændende var ekstremt dygtig til at stresse vort midterforsvar på en Drogba lignende måde, det samme da de mødte Everton.
We need a new Fowler...
Goal linker Robben til Liverpool.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
En sindsygt god spiller, der kan alle de ting vi mangler (når han ikke er skadet). Tvivler dog på rygtet. Han lod jo ikke ligefrem til at have det store til overs for Liverpool op til vores møder med Real Madrid.Dresager skrev:Goal linker Robben til Liverpool.