Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » mandag, 06. apr, 2009 19:59

Skal vi endelig til Tyskland for at se på angribere, vil jeg foretrække en af de to fra Leverkusen. Kiessling eller Helmes.

Brugeravatar
CaptainGerrard
Alder: 43

Indlæg af CaptainGerrard » mandag, 06. apr, 2009 23:10

Rodriguez skrev:Ku godt tænke mig at se Grafite. Fandme gjort det godt i wolfsburg, og en forholdsvis ung angriber. Det mål han laver mod Bayern er jo ren verdens klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=ZQyPhR_UBuA

20 mål so far, det er godt nok tyskland, men synes han ville være en lille gamble værd.
Ung?

Hvis han er ung, så er Gerrard vel nærmest teenager?

Sidst jeg tjekkede, der var Grafite 30.

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 07. apr, 2009 00:34

CaptainGerrard skrev:
Rodriguez skrev:Ku godt tænke mig at se Grafite. Fandme gjort det godt i wolfsburg, og en forholdsvis ung angriber. Det mål han laver mod Bayern er jo ren verdens klasse.
http://www.youtube.com/watch?v=ZQyPhR_UBuA

20 mål so far, det er godt nok tyskland, men synes han ville være en lille gamble værd.
Ung?

Hvis han er ung, så er Gerrard vel nærmest teenager?

Sidst jeg tjekkede, der var Grafite 30.
Gerrard er et kæmpetalent. Hans unge alder taget i betragtning er det dog for tidligt at sige om han kan udnytte sit potentiale. Jeg spår ham til et evighedstalent ala Saviola...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. apr, 2009 09:28

Hvis nogle af jer skal se scum-Porto i aften, om ikke andet så i håb om et par skader til førstnævnte og et par mål til sidstnævnte.

Men prøv at holde øje med Christian Rodriguez, en utrolig spændende wing/angriber fra Porto. Han er 23 år og har spillet 22 kampe og scoret 6 mål. Men generelt har de mange spændende offensive talenter i Porto. Lissandro Lopez har vi diskuteret og de har også 'superhelt' ved navn Hulk og en Farias, som også kan finde vej til mål. Men som sagt, hold lige øje med ham Rodriguez.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » tirsdag, 07. apr, 2009 10:00

Hr. Drejer skrev:Hvis nogle af jer skal se scum-Porto i aften, om ikke andet så i håb om et par skader til førstnævnte og et par mål til sidstnævnte.

Men prøv at holde øje med Christian Rodriguez, en utrolig spændende wing/angriber fra Porto. Han er 23 år og har spillet 22 kampe og scoret 6 mål. Men generelt har de mange spændende offensive talenter i Porto. Lissandro Lopez har vi diskuteret og de har også 'superhelt' ved navn Hulk og en Farias, som også kan finde vej til mål. Men som sagt, hold lige øje med ham Rodriguez.
Ja, nu hvor du nævner får jeg nogle svage minder om den sidste copa america hvor han et af de få lyspunkter på et noget falleret Uruguay-mandskab. Især i semien mod Brasilien hvor han i venstresiden udgjorde en to-mandshær sammen med Fucile.
Sidstnævnte er også portospiller og et andet interessant navn fra hvis vi skal have en offensiv back, jeg mener endda at han kan spille begge backpladser samt wing. Det kunne være at man skulle se den kamp i stedet for den anden...
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » tirsdag, 07. apr, 2009 19:49

Jeg ser 1. halvej i aften og skal gladeligt gøre mig notater om Rodriguez :army7:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Kriller

Indlæg af Kriller » tirsdag, 07. apr, 2009 20:56

Nu scorede han mod scum ham Rodriguez !!

:gunfire: :headbang: :aliboronz5:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 07. apr, 2009 21:08

Hr. Drejer skrev:
Men prøv at holde øje med Christian Rodriguez, .
Jeg siger tak Hr. Drejer, jeg ser godt nok Villarreal kampen, men smed 33 kr på Christian R til odds 17, pga dit indlæg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. apr, 2009 14:30

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jeg siger tak Hr. Drejer, jeg ser godt nok Villarreal kampen, men smed 33 kr på Christian R til odds 17, pga dit indlæg.
Det var så lidt Thommo. Jeg går ud fra at du så kampen, hvad synes du om ham? Kan han bruges?

LFC-suarez

Indlæg af LFC-suarez » onsdag, 08. apr, 2009 14:39

Der var ham Hulk han gjorde det godt vidic havde det sværet mod ham

Kriller

Indlæg af Kriller » onsdag, 08. apr, 2009 14:39

Hr. Drejer skrev:
Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Det var så lidt Thommo. Jeg går ud fra at du så kampen, hvad synes du om ham? Kan han bruges?
Thommo så jo ikke kampen, jøvnfør det indlæg du selv citerer.

Jeg så dog kampen, han imponerede ikke undertegnede. Dog skal det siges at han scorer et rigtigt flot mål, men lige umiddelbart virker der ikke til at være meget speed i ham, som mange herinde efterlyser.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. apr, 2009 14:53

Kriller skrev:
Hr. Drejer skrev:
Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Thommo så jo ikke kampen, jøvnfør det indlæg du selv citerer.

Jeg så dog kampen, han imponerede ikke undertegnede. Dog skal det siges at han scorer et rigtigt flot mål, men lige umiddelbart virker der ikke til at være meget speed i ham, som mange herinde efterlyser.
ups :oops:

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » onsdag, 08. apr, 2009 22:41

Ny venstre back tak........

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Indlæg af hvepse » torsdag, 09. apr, 2009 10:40

Ultra skrev:Ny venstre back tak........
Med tanke på tidspunktet af dit indlæg, håber jeg det stadig er i kampens vrede, du har skrevet indlægget. For sådan som Aurelio og egentlig også Dossena har spillet de sidste kampe (minus Chelsea kampen i går), så er der ingen grund til at investere i en ny back. Desuden har vi også Insua, som har gjort det mere end fornuftigt, i de kampe han har fået. Man ser jo heller ikke f.eks. Man united gå ud og købe en angriber/fløj, hvis Ronaldo har en total offday.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » torsdag, 09. apr, 2009 10:51

Jeg bliver desværre mere og mere overbevist om, at vi også skal lede efter en venstre kant spiller, da Riera ikke helt har det som skal til, selvom han kan spille nogle gode kampe. Babel ligner mere og mere en spille, som er gået i stå, og slet ikke udnytter det potentiale han indeholder.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar